ФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 14)

преди 2 години от Radka
|
45455 преглеждания 343 отговора |
|
1...13 14 15...18
stevechai
преди 5 месеца

Здравейте,

не съм сигурен, че следя целия проблем, затова ми позволете няколко въпроса. Обикновено помага да се разбере.

Бяхте спечелили нещо, докато играехте с бонуса, но след известно време бонусът и печалбите изчезнаха. Обикновено най-добрият начин да получите директно обяснение е да се свържете с казиното. Можем да започнем да спекулираме точно сега, но има твърде много възможности, като например:

бонусът изтече ли?

подадохте ли заявка за теглене?

изпълнихте ли всички изисквания за бонус (особено залагания)?

играел ли си по правилата през цялото време? (правило за максимален залог, забранени игри и т.н.)

Освен това печалбите ви изглежда са намалели, но все още сте убедени, че игрите са нагласени. Обзалагам се, че сте очаквали по-големи печалби, нали? Честно казано, това чувство е съвсем нормално. Просто намалете очакванията си; може да се почувствате по-добре. Представям си как звучи, но лицензираните казина просто не могат да променят игрите по никакъв повод.

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Това е залогът, който направих и активирах бонуса в голям бас! След това имах печалби на 5-то завъртане от общо 10 и той изскочи и когато влязох, не намерих бонус, няма останали завъртания и не спечелени пари! Наистина шега! !и не мога да гледам повторението някъде!

Автоматичен превод:
stevechai
преди 5 месеца

Опитахте ли да се свържете с казиното по този въпрос, както Радка предложи? Те трябва да могат да ви дадат някакво обяснение. Моля, уведомете ни, ако научите нещо ново.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Те ми дадоха този отговор! file

наистина не мога да видя повторението на бонуса??това е голяма шега!!

Автоматичен превод:
stevechai
преди 5 месеца

Бихте ли ни уведомили дали ще има актуализация след 14-часовия период, както ви каза поддръжката, моля?

В противен случай вероятно бих предложил да опитате да подадете жалба. Какво казваш?

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Да аз ще

Автоматичен превод:
stevechai
преди 5 месеца

Ще чакаме.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, писах преди няколко дни, че малко се страхувах за страницата и сега, когато днес се навършват 14 работни дни, откакто изпратих документите, които поискаха, и те не проверяват нищо, те ми казаха, че снимка на мен с моя ID и го изпратих на пощата, защото така ми казаха и през тези дни първо ми казаха от 24 часа до 72 часа, след това от 3 дни до 5 и след това от 5 до 10 и сега най-накрая ми казаха от 15 до 30 не знам дали не искат да ми платят или нещо друго защото иначе не ги разбирам ужасна страница моля ако можете да ми помогнете

Автоматичен превод:
juniorbo
преди 5 месеца

Здравейте, в този случай също бих препоръчал да подадете жалба.

Ако се интересувате, просто щракнете тук.

Не намирам за удобно казиното да продължава да ви запознава с различни времеви рамки и със сигурност не е страхотно за мен да ги карам да проверяват вашия документ за самоличност със снимка за 1 месец.

Така че със сигурност ще подам жалба и нашият екип ще се опита да помогне.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравейте, опитвам се да се оплача, но когато напиша някакво писмо, то започва да се изтрива и не ми дава да пиша

Автоматичен превод:
juniorbo
преди 4 месеца

Ситуацията все още ли остава същата, моля? Трябва да опитате да изчистите бисквитките и кеша на вашия компютър и да ни уведомите, ако проблемът бъде отстранен. Ще чакаме вашия отговор тук.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Здравейте, успях да пусна жалбата, благодаря за съвета

Автоматичен превод:
juniorbo
преди 4 месеца

Това е страхотно. Можете ли да го актуализирате и сега, моля? Ник трябва да знае допълнителна информация. Просто използвайте тази връзка, за да го направите.

Получихте ли някакво обяснение защо процесът на проверка се бави?

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Здравейте, да, отговориха ми, казаха, че трябва да изпратя документите отново и да изтриете бисквитките и кешовете, което вече направих и си остава същото, не ми позволява да изпратя нищо, защото го изпратих много преди дни

file

Автоматичен превод:
juniorbo
преди 4 месеца

Говорили ли сте с поддръжката, че проблемът отново е същият? Бих искал да знам каква може да е причината. Моля, уведомете ни, когато научите нещо ново.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Вече говорих с тях, те ми казаха да направя същото, което ми казаха в имейла, направих го и все още е така; Казах им това и те ми казаха, че вече са говорили с лицето, което отговаря за това и че ще ми пратят имейл и засега нищо, не знам дали ще ми изпратят или ще го напълнят време, защото уж ми казаха, че ще закрият акаунта ми, ако не го верифицирам през 30-те дни, откакто изпратих документите си, и добре, депозирах пари там и би било много лошо за страницата да се отнася към клиентите си така начин просто да спечелиш

Автоматичен превод:
juniorbo
преди 4 месеца

Знам, че не е най-добрата практика, но за мен изглежда, че ще бързате, така че опитахте ли да влезете в акаунта от друг браузър или устройство? Може би икогнито режим също може да помогне. Може да работи за качване на файлове.

Или може би, за да ги накарам да разберат проблема от ваша гледна точка, което обикновено е истинският проблем, бих заснел видеозапис, показващ, че не можете да следвате процедурата.

във всеки случай се радвам, че подадохте жалбата. Сигурно е ужасно да не знаеш какво да правиш, без инструкции.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Здравейте, да, влязох и добре, казино Rabona вече не е необходимо. След 20 дни направи съответната проверка и дължимото плащане, благодаря.

Автоматичен превод:
juniorbo
преди 4 месеца

Това наистина е страхотно да се чуе. Благодарим ви, че актуализирахте и жалбата си. Надявам се от тук нататък всичко да е наред. Ако имате нужда от нещо, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добър ден,

Бих искал да ви информирам, че Casino Rabona се опитва да ми плати повече от две седмици.

Свързах се с чата и те казаха, че изостават с плащанията.

Изпратих имейл до поддръжката и не получих отговор.

Може ли някой да помогне?

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
1...13 14 15...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини