Хей, това е страхотно и благодаря за актуализацията. Винаги се радваме, ако можем по някакъв начин да помогнем и след това да получим такива новини. Моля, уведомете ни, когато получите всичките си пари. Продължавайте да разпространявате положителните емоции.
Hey, that is great, and thank you for the update. We are always glad if we can somehow help and then receive this kind of news. Please let us know when you receive all your money. Keep spreading the positive vibes.
Добро утро. За съжаление Rabona отново започна да бави плащанията и да дава същите отговори и обещания, които не се сбъднаха.
Дават 3 работни дни за извършване на плащането и не изпълниха последното ми теглене
Вече се чака 7 дни. Не искам да прекарам 20 дни в очакване на това отново и да чета обещания от поддръжката, които не спазват
Моля, администратор, отворете отново моята жалба, за да я актуализирам там (опитах се да щракна върху иконата „повторно отваряне" там, но не проработи, защото не се показва captcha)
Връзка към жалбата, която можете да отворите отново:
https://casino.guru/rabona-casino-withdrawal-of-player-s-winnings-has-4
Good morning. Unfortunately, Rabona once again started delaying payments and giving the same answers and promises that did not materialize.
They give 3 business days to make the payment and they didn't fulfill my last withdrawal
It's already been waiting for 7 days. I don't want to spend 20 days waiting for this again and reading support promises that they don't honor
Please, admin, reopen my complaint for me to update there (I tried to click in "reopen" icon there, but not worked because not was displayed the captcha)
Link of complaint for you to reopen:
https://casino.guru/rabona-casino-withdrawal-of-player-s-winnings-has-4
Съжалявам, че плащането ви се забави отново. За съжаление, не можем да отворим отново вашата жалба; само ти можеш. Моля, напишете имейл на kristina.s@casino.guru ако се сблъскате с някои трудности, когато се опитвате да го отворите отново.
Уведомете ни, ако имате актуализации.
I am sorry your payment is delayed once again. Unfortunately, we are unable to reopen your complaint; only you can. Please write an email to kristina.s@casino.guru if you face some difficulties when trying to reopen it.
Let us know if you have any updates.
Добро утро
Днес получих плащане. Благодаря отново на всички от екипа на Casino Guru!
Good morning
I received payment today. Thanks to everyone on the Casino Guru team, again!
ЗДРАВЕЙТЕ, ДОБЪР ДЕН, ИСКАХ ДА ПОИСКАМ РЕФЕРЕНЦИЯ ОТ ТОВА КАЗИНО АКО ПЛАЩАТ ИЛИ СЕ ЗАБАВЯТ ИЛИ НЕ Е КАМИОН
HELLO, GOOD DAY, I WANTED TO ASK FOR A REFERENCE FROM THIS CASINO IF THEY PAY OR ARE DELAYED OR IF IT IS NOT TRUCK
HOLA BUEN DÍA QUERÍA PEDIR REFERENCIA DE ESTE CASINO SI PAGAN O SE DEMORAN O SI NO ES TRUCHO
ЗДРАВЕЙТЕ, ДОБЪР ДЕН, ИСКАХ ДА ПОИСКАМ РЕФЕРЕНЦИЯ ОТ ТОВА КАЗИНО АКО ПЛАЩАТ ИЛИ СЕ ЗАБАВЯТ ИЛИ НЕ Е КАМИОН
HELLO, GOOD DAY, I WANTED TO ASK FOR A REFERENCE FROM THIS CASINO IF THEY PAY OR ARE DELAYED OR IF IT IS NOT TRUCK
HOLA BUEN DÍA QUERÍA PEDIR REFERENCIA DE ESTE CASINO SI PAGAN O SE DEMORAN O SI NO ES TRUCHO
Здравей, приятелю, да, плащат. Първоначално изглеждат много бюрократични, за да се провери сметката, наистина отнема няколко дни
При потвърдена сметка плащанията обикновено отнемат от 3 до 5 дни за плащане (може да възникнат някои закъснения, но те плащат)
Можете да прочетете последните страници от тази форумна тема тук, за повече мнения и случаи от други клиенти
Това е уебсайт, който плаща, но е малко тромав и бавен в поддръжката 🙂
Hello, friend, yes they pay. At first, they seem to be very bureaucratic, to verify the account, really, it takes a few days
With a verified account, payments generally take 3 to 5 days to pay (some delays may occur, but they do pay)
You can read the last pages of this forum thread here, for more opinions and cases from other customers
It's a website that pays, but a little clumsy and slow in support 🙂
Хей. Това са положителни новини и ви благодарим, че ни информирахте. Надявам се, че няма да имате повече забавяния при тегленето, ако продължите да играете в това казино. Ще останеш ли там, чудя се?🤔
Hey. That is some positive news, and thank you for informing us. I hope you won't be experiencing any delays with your withdrawal again if you continue to play at this casino. Are you going to stay there, I wonder?🤔
Хей. Това са положителни новини и ви благодарим, че ни информирахте. Надявам се, че няма да имате повече забавяния при тегленето, ако продължите да играете в това казино. Ще останеш ли там, чудя се?🤔
Hey. That is some positive news, and thank you for informing us. I hope you won't be experiencing any delays with your withdrawal again if you continue to play at this casino. Are you going to stay there, I wonder?🤔
Здравей, Роми, добър ден. За съжаление, ще потърся друго казино тук в списъка с партньори на Casino Guru
Защото там в Rabona ограничиха моята спортна сметка до залози от максимум 5.00. В казиното не го ограничаваха, но тъй като и аз обичам да спортувам, ще търся друг сайт, където мога да играя и спорт, и казино с добри лимити. Благодаря ти много! 😀
Hi, Romi, good afternoon. Unfortunately, I will look for another casino here on the Casino Guru affiliate list
Because there at Rabona they limited my sports account to bets of 5.00 maximum. They didn't limit it in the casino, but as I also like to play sports, I'm going to look for another site where I can play both sports and casino with good limits. Thank you very much! 😀
Няма за какво и разбирам решението ти. Вероятно и аз не бих искал да имам този лимит в акаунта си, така че бих потърсил нещо по-добро. Може би някой ден може да се разработи с тях и няма да го прилагате и тук, но ако можете да намерите по-добро казино, тогава няма да има значение.
Така че успех със следващия избор. ☘️
You're welcome and I understand your decision. I probably wouldn't want to have that limit on my account either, so I'd look for something better. Maybe someday it can be worked out with them and you won't have it applied here either, but if you can find a better casino, then it won't matter.
So good luck with your next choice. ☘️
Здравейте, видях оплакванията и се уплаших, искам да ми помогнете да изтегля печалбите без проблем, моля, все още не съм верифицирал акаунта си и дори не съм поискал тегленето, защото те не правят тегления в събота и неделя.
Hello, I saw the complaints and I was scared, I want you to help me withdraw the winnings without any problem, please, I still haven't verified my account and I haven't even asked for the withdrawal because they don't make withdrawals on Saturdays and Sundays.
Hola, ví las quejas y me entró miedo, quiero que me ayuden a retirar las ganancias sin ningún problema, por favor, aún no verifico mi cuenta y ni pido el retiro porque no hacen retiros sabados y domingos
Повечето от оплакванията са от друго казино в същата група, но въпреки това повечето от оплакванията са разрешени. От това, което мога да прочета, те просто бавно верифицират сметки и плащат. Познавам тази група и бях регистриран в едно от техните казина, но дори не играх или нещо такова, защото не ми позволиха да проверя акаунта си, преди да депозирам и да играя, очевидно тегленията отнемат седмица, както и проверките
Most of the complaints are from another casino in the same group, but even so, most of the complaints have been resolved. From what I can read they are simply slow to verify accounts and pay. I know this group and I was registered at one of their casinos but I didn't even play or anything because they wouldn't let me verify my account before depositing and playing, apparently withdrawals take a week and so do verifications
La mayoría de quejas son de otro casino del mismo grupo, pero aún así la mayoría de quejas han sido resueltas. Por lo que puedo leer simplemente son lentos para verificar cuentas y pagar. Conozco a este grupo y estuve registrado en uno de sus casinos pero ni siquiera jugué ni nada porque no me dejaron verificar mi cuenta antes de depositar y jugar, al parecer los retiros toman una semana y las verificaciones también
Здравейте, видях оплакванията и се уплаших, искам да ми помогнете да изтегля печалбите без проблем, моля, все още не съм верифицирал акаунта си и дори не съм поискал тегленето, защото те не правят тегления в събота и неделя.
Hello, I saw the complaints and I was scared, I want you to help me withdraw the winnings without any problem, please, I still haven't verified my account and I haven't even asked for the withdrawal because they don't make withdrawals on Saturdays and Sundays.
Hola, ví las quejas y me entró miedo, quiero que me ayuden a retirar las ganancias sin ningún problema, por favor, aún no verifico mi cuenta y ni pido el retiro porque no hacen retiros sabados y domingos
Здравейте, мисля, че все още няма за какво да се притеснявате и можете да останете спокойни засега. Както каза SunsetGaze, повечето от оплакванията са от казина в същата група и повечето от тях са разрешени.
Въпреки това, казиното вече ли ви е помолило да изпратите документите за проверка или още не? Ако не, може все още да не е необходимо, но повечето казина го искат, когато направите първото си теглене, така че ако го направите, може би тогава ще се свържат с вас. Ако искате да получите парите си, не трябва да се страхувате да ги изтеглите. Така че бих препоръчал да запазите спокойствие и да направите теглене и да видите как върви.
Ако имате проблеми, можете да се свържете с нас и ще видим какво можем да направим.
сделка? 🙂
Hello, I think there is nothing to worry about yet and you can stay calm for now. Like the SunsetGaze said, most of the complaints are from casinos in the same group and most of them have been resolved.
However, has the casino already asked you to send the verification documents or not yet ? If not, it may not be necessary yet, but most casinos ask for it when you make your first withdrawal, so if you do, maybe they'll get back to you then. If you want to get your money, you shouldn't be afraid to withdraw it. So I would recommend to keep calm and make a withdrawal and see how it goes.
If you have any problems, you can contact us and we'll see what we can do.
Deal? 🙂
първо тази снимка е от бонус, в който бях и казиното ме извади и когато влязох, нямаше бонус в играта и 0 победи, които вече бях спечелил в бонуса! второто от всичко това казино е измамно наистина. Играх 400 евро и балансът ми не надхвърли 50 евро. 0 печели наистина! и последните винаги те изваждат от играта с ужасен лаг
first of all this photo is from a bonus that i was in and the casino popped me out and when i logged in there was no bonus in the game and 0 wins that i had already won some in the bonus!second of all this casino is rigged really.i played 400 euros and my balance didnt go over 50 euros.0 wins really!and the last they always get you out of the game with terrible lag
Здравейте,
не съм сигурен, че следя целия проблем, затова ми позволете няколко въпроса. Обикновено помага да се разбере.
Бяхте спечелили нещо, докато играехте с бонуса, но след известно време бонусът и печалбите изчезнаха. Обикновено най-добрият начин да получите директно обяснение е да се свържете с казиното. Можем да започнем да спекулираме точно сега, но има твърде много възможности, като например:
бонусът изтече ли?
подадохте ли заявка за теглене?
изпълнихте ли всички изисквания за бонус (особено залагания)?
играел ли си по правилата през цялото време? (правило за максимален залог, забранени игри и т.н.)
Освен това печалбите ви изглежда са намалели, но все още сте убедени, че игрите са нагласени. Обзалагам се, че сте очаквали по-големи печалби, нали? Честно казано, това чувство е съвсем нормално. Просто намалете очакванията си; може да се почувствате по-добре. Представям си как звучи, но лицензираните казина просто не могат да променят игрите по никакъв повод.
Hello,
not sure I follow the whole problem, hence, allow me a few questions. It usually helps to understand.
You had won something while playing with the bonus, but after some time, the bonus and the winnings were gone. Usually, the best way to get a direct explanation is to contact the casino. We can start speculating just now, but there are far too many possibilities, such as:
has the bonus expired?
have you submitted a withdrawal request?
have you met all bonus requirements (specifically wagering)?
have you played according to the rules the whole time? (max bet rule, forbidden games, and so on)
Additionally, your winnings seemed to have waned, but you are still convinced the games are rigged. I bet you expected higher winnings, right? Frankly, this feeling is quite normal. Just lower your expectations; you might feel better. I imagine how it sounds, but licensed casinos just can't alter the games on any occasion.
Това е залогът, който направих и активирах бонуса в голям бас! След това имах печалби на 5-то завъртане от общо 10 и той изскочи и когато влязох, не намерих бонус, няма останали завъртания и не спечелени пари! Наистина шега! !и не мога да гледам повторението някъде!
This is the bet i did and activated the bonus in big bass!then i had some winnings on the 5th spin of 10 total and it popped out and when i logged in i found no bonus no spins left and not money earned!joke really!!and i cant watch the replay somewhere!
Опитахте ли да се свържете с казиното по този въпрос, както Радка предложи? Те трябва да могат да ви дадат някакво обяснение. Моля, уведомете ни, ако научите нещо ново.
Have you tried to contact the casino regarding this, as Radka suggested? They should be able to give you some explanation. Please let us know if you learn something new.
Те ми дадоха този отговор!
наистина не мога да видя повторението на бонуса??това е голяма шега!!
They gave me this answer!
really i cant see the replay of the bonus??that is a big joke!!
Бихте ли ни уведомили дали ще има актуализация след 14-часовия период, както ви каза поддръжката, моля?
В противен случай вероятно бих предложил да опитате да подадете жалба. Какво казваш?
Could you let us know if there will be any update after the 14-hour period, as the support told you, please?
Otherwise, I would probably suggest trying to file a complaint. What do you say?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.