Здравейте, върнах се тук, за да ви информирам, че въпреки цялото забавяне, компанията Rabona започна да извършва плащанията ми, вече получих някои тегления тази седмица.
Въпреки забавянето, те наистина плащат (твърдят, че изпитват известни затруднения и голям обем услуги)
Да, имах много главоболия, оплаквах се на места (като тук), но след около 20 дни получих първото плащане. Не знам дали с всички клиенти ще е така, или само с някои, или с някой ще се повтори. Не знам дали зависи от начина на плащане (използвам банкова сметка), не знам дали крипто и виртуалните портфейли не са по-бързи или не, не знам дали са платили само защото съм ги изложил в сайтове за рецензии и форуми.
Обаче самият факт, че са платили, означава нещо добро. За тези, които нямат акаунт там, препоръчвам да си направят акаунт и да играят, защото ако беше нечестен сайт нямаше да плащате. И поне тук, в Casino Guru, в предишни оплаквания те се появяват и разрешават по-голямата част от случаите (очевидно, ако клиентът е честен и прави всичко правилно, изпраща цялата информация, която иска). Просто бъдете готови да имате нужда от малко повече или малко по-малко търпение
Сега искам да благодаря на всички администратори и читатели на форума тук
Благодаря ви много Кристина, Роми, Джаро и целия екип на Казино Гуру!
Успех и на всички в игрите ви!
Hello, I came back here to inform you that, despite all the delay, the company Rabona started making my payments, I have already received some withdrawals this week.
Despite the delay, they do pay (they claimed to be experiencing some difficulties and a high volume of services)
Yes, I had a lot of headaches, I complained in some places (like here), but in about 20 days I received the first payment. I don't know if it will be like this with all customers, or just some, or if it will happen again with someone. I don't know if it depends on the payment method (I use a bank account), I don't know if crypto and virtual wallets aren't faster or not, I don't know if they paid just because I exposed them on review sites and forums.
However, just the fact that they paid means a good thing. For those who don't have an account there, I recommend that you create an account and play, because if it was a dishonest site you wouldn't have paid. And at least here, on Casino Guru, in previous complaints, they appear and resolve the vast majority of cases (obviously, if the customer is honest and does everything correctly, sends all the information they ask for). Just be prepared to possibly need a little more or a little less patience
Now, I want to thank all the forum admins and readers here
Thank you very much Kristina, Romi, Jaro and all team Casino Guru!
Good luck for all in your games too!
Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод: