НачалоФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 13)

преди 2 години от Radka
|
50 124 преглеждания 359 отговора |
|
1...12 13 14...18
преди 7 месеца

Здравей, @Romi, приятелю. Моят акаунт е потвърден там, 100¨%, напълно проверен

Но въпреки това не получих никакво плащане. Поддръжката остава същата. Rabona продължава да дава роботоподобни отговори в чата, като ни казва да чакаме, чакаме, чакаме. Те просто се извиняват за забавянето, обещават да платят на следващия ден и този ден никога не се случва.

Четох лъжи, извинения, казващи, че съжаляват за забавянето, неудобството, разочарованието повече от 20 дни. Обещания, в които се казва, че плащането ми е близо до завършване, което ще се случи скоро, в същото време няма отговор на имейл от поддръжката

Сега пристигнахме в друг петък, събота и неделя сайта не работи. С други думи, остават още 3 дни на изчакване, без плащането ми.

Просто имам нужда от тях, за да изплатят 3-те ми неизплатени плащания и цялото ми оставащо салдо, изцяло, направо в банковата ми сметка. @7StarsPartners @Rabona можеш ли да разрешиш това днес? Ако е по-лесно да плащам с криптовалута, мога да изпратя адреса на моя биткойн портфейл, ако това е по-бързо от изпращането му до банковата ми сметка

file

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Наистина съжалявам за тази дългогодишна ситуация. Нашият екип за жалби работи по вашия случай и за съжаление не можем да направим нищо особено в момента, освен да изчакаме разрешаването на вашия случай. Винаги, когато имате нова информация, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Quesaca777
преди 7 месеца

Както знаете от вашата жалба , нашият екип трябва да изчака 14 дни, преди да може да се намеси. Надявам се всичко да мине добре и вашият случай скоро да бъде разрешен. Моля, изпратете се с всякакви новини от казиното, ние ще бъдем тук и чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Здравейте, върнах се тук, за да ви информирам, че въпреки цялото забавяне, компанията Rabona започна да извършва плащанията ми, вече получих някои тегления тази седмица.


Въпреки забавянето, те наистина плащат (твърдят, че изпитват известни затруднения и голям обем услуги)


Да, имах много главоболия, оплаквах се на места (като тук), но след около 20 дни получих първото плащане. Не знам дали с всички клиенти ще е така, или само с някои, или с някой ще се повтори. Не знам дали зависи от начина на плащане (използвам банкова сметка), не знам дали крипто и виртуалните портфейли не са по-бързи или не, не знам дали са платили само защото съм ги изложил в сайтове за рецензии и форуми.


Обаче самият факт, че са платили, означава нещо добро. За тези, които нямат акаунт там, препоръчвам да си направят акаунт и да играят, защото ако беше нечестен сайт нямаше да плащате. И поне тук, в Casino Guru, в предишни оплаквания те се появяват и разрешават по-голямата част от случаите (очевидно, ако клиентът е честен и прави всичко правилно, изпраща цялата информация, която иска). Просто бъдете готови да имате нужда от малко повече или малко по-малко търпение


Сега искам да благодаря на всички администратори и читатели на форума тук


Благодаря ви много Кристина, Роми, Джаро и целия екип на Казино Гуру!


Успех и на всички в игрите ви!

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Quesaca777
преди 7 месеца

При мен се случи същото, ще минат още няколко дни и ще ти кажат, че акаунтът ти трябва да бъде верифициран, за да обработим плащането и т.н.

Автоматичен превод:
wansan
преди 7 месеца

Радвам се, че сте получили парите си, но трябва да поясня, че те не са сериозни, други платформи плащат незабавно и те отнемат толкова време, колкото искат да платят, плюс други верифицират акаунта ви преди, а не само когато искате да теглите.

Също така видях в друг форум, че има около 60 казина със същия формат, едни и същи игри, едни и същи коефициенти за спорт, едни и същи промоции и т.н. Най-вероятно всички тези казина имат едно и също управление и някои от тях Проверих.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Радвам се, че сте получили парите си, но трябва да поясня, че те не са сериозни, други платформи плащат незабавно и те отнемат толкова време, колкото искат да платят, плюс други верифицират акаунта ви преди, а не само когато искате да теглите.

Също така видях в друг форум, че има около 60 казина със същия формат, едни и същи игри, едни и същи коефициенти за спорт, едни и същи промоции и т.н. Най-вероятно всички тези казина имат едно и също управление и някои от тях Проверих.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Това е вярно, приятел. Обикновено сайтовете са част от някои групи, които обхващат няколко сайта в рамките на. Въпреки това сайтовете в рамките на група не винаги принадлежат на един и същ собственик, те обикновено „наемат" сайт в рамките на платформата. С това те споделят общи неща с цялата група, цялата платформа, като поддръжка, които са едни и същи хора, финансовия сектор, сектор за проверка на акаунти, система за борба с измамите и други неща, въпреки че собственикът на всяко от тези сайтовете са различни един от друг. Например, погледнете уебсайта на VBET, те притежават и притежават платформата BETCONSTRUCT. И има хиляди сайтове в света, които използват Betconstruct като платформа, със сигурност сте виждали няколко сайта с еднакъв външен вид, същото оформление, същите коефициенти, те наистина са много голяма платформа и всеки от сайтовете в нея принадлежат на човек. Например, вие и аз можем да създадем уебсайт за залагания, казино, покер точно сега, всичко, което трябва да направим, е да наемем (под наем) тази услуга от Betconstruct. Те правят всичко, само ни трябват пари (и то не малко, а скъпо), за да поддържаме нашия сайт

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, върнах се тук, за да ви информирам, че въпреки цялото забавяне, компанията Rabona започна да извършва плащанията ми, вече получих някои тегления тази седмица.


Въпреки забавянето, те наистина плащат (твърдят, че изпитват известни затруднения и голям обем услуги)


Да, имах много главоболия, оплаквах се на места (като тук), но след около 20 дни получих първото плащане. Не знам дали с всички клиенти ще е така, или само с някои, или с някой ще се повтори. Не знам дали зависи от начина на плащане (използвам банкова сметка), не знам дали крипто и виртуалните портфейли не са по-бързи или не, не знам дали са платили само защото съм ги изложил в сайтове за рецензии и форуми.


Обаче самият факт, че са платили, означава нещо добро. За тези, които нямат акаунт там, препоръчвам да си направят акаунт и да играят, защото ако беше нечестен сайт нямаше да плащате. И поне тук, в Casino Guru, в предишни оплаквания те се появяват и разрешават по-голямата част от случаите (очевидно, ако клиентът е честен и прави всичко правилно, изпраща цялата информация, която иска). Просто бъдете готови да имате нужда от малко повече или малко по-малко търпение


Сега искам да благодаря на всички администратори и читатели на форума тук


Благодаря ви много Кристина, Роми, Джаро и целия екип на Казино Гуру!


Успех и на всички в игрите ви!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хей, това е страхотно и благодаря за актуализацията. Винаги се радваме, ако можем по някакъв начин да помогнем и след това да получим такива новини. Моля, уведомете ни, когато получите всичките си пари. Продължавайте да разпространявате положителните емоции.

Автоматичен превод:
wansan
преди 7 месеца

Тази фирма Rabidi има повече от 60 подобни страници но с различни имена и не знам дали са наети или е един и същи крадец, проблема е че пробвах няколко от тези и във всичките е една и съща администрация и едни и същи хора в чата, Същите отговори, понякога изглеждат като автоматични отговори, Преди 3 дни отворих акаунт в Librabet и попитах как върви бонусът за добре дошли и ми казва, че трябва да депозирам, след което да заложа депозираната сума и след това ми дават бонус за добре дошли. Депозирах, заложих депозираната сума и днес в чата той ми казва следното: Благодаря, че изчакахте! Проучих вашата заявка и със съжаление трябва да ви информирам, че няма налични бонуси за вашата сметка поради решението на администрацията на сайта.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хей, това е страхотно и благодаря за актуализацията. Винаги се радваме, ако можем по някакъв начин да помогнем и след това да получим такива новини. Моля, уведомете ни, когато получите всичките си пари. Продължавайте да разпространявате положителните емоции.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добро утро. За съжаление Rabona отново започна да бави плащанията и да дава същите отговори и обещания, които не се сбъднаха.


Дават 3 работни дни за извършване на плащането и не изпълниха последното ми теглене


Вече се чака 7 дни. Не искам да прекарам 20 дни в очакване на това отново и да чета обещания от поддръжката, които не спазват


Моля, администратор, отворете отново моята жалба, за да я актуализирам там (опитах се да щракна върху иконата „повторно отваряне" там, но не проработи, защото не се показва captcha)

Връзка към жалбата, която можете да отворите отново:

https://casino.guru/rabona-casino-withdrawal-of-player-s-winnings-has-4


Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
wansan
преди 7 месеца

Съжалявам, че плащането ви се забави отново. За съжаление, не можем да отворим отново вашата жалба; само ти можеш. Моля, напишете имейл на kristina.s@casino.guru ако се сблъскате с някои трудности, когато се опитвате да го отворите отново.

Уведомете ни, ако имате актуализации.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Добро утро


Днес получих плащане. Благодаря отново на всички от екипа на Casino Guru!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

ЗДРАВЕЙТЕ, ДОБЪР ДЕН, ИСКАХ ДА ПОИСКАМ РЕФЕРЕНЦИЯ ОТ ТОВА КАЗИНО АКО ПЛАЩАТ ИЛИ СЕ ЗАБАВЯТ ИЛИ НЕ Е КАМИОН


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

ЗДРАВЕЙТЕ, ДОБЪР ДЕН, ИСКАХ ДА ПОИСКАМ РЕФЕРЕНЦИЯ ОТ ТОВА КАЗИНО АКО ПЛАЩАТ ИЛИ СЕ ЗАБАВЯТ ИЛИ НЕ Е КАМИОН


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей, приятелю, да, плащат. Първоначално изглеждат много бюрократични, за да се провери сметката, наистина отнема няколко дни


При потвърдена сметка плащанията обикновено отнемат от 3 до 5 дни за плащане (може да възникнат някои закъснения, но те плащат)


Можете да прочетете последните страници от тази форумна тема тук, за повече мнения и случаи от други клиенти


Това е уебсайт, който плаща, но е малко тромав и бавен в поддръжката 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добро утро


Днес получих плащане. Благодаря отново на всички от екипа на Casino Guru!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хей. Това са положителни новини и ви благодарим, че ни информирахте. Надявам се, че няма да имате повече забавяния при тегленето, ако продължите да играете в това казино. Ще останеш ли там, чудя се?🤔

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хей. Това са положителни новини и ви благодарим, че ни информирахте. Надявам се, че няма да имате повече забавяния при тегленето, ако продължите да играете в това казино. Ще останеш ли там, чудя се?🤔

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей, Роми, добър ден. За съжаление, ще потърся друго казино тук в списъка с партньори на Casino Guru


Защото там в Rabona ограничиха моята спортна сметка до залози от максимум 5.00. В казиното не го ограничаваха, но тъй като и аз обичам да спортувам, ще търся друг сайт, където мога да играя и спорт, и казино с добри лимити. Благодаря ти много! 😀

Автоматичен превод:
wansan
преди 7 месеца

Няма за какво и разбирам решението ти. Вероятно и аз не бих искал да имам този лимит в акаунта си, така че бих потърсил нещо по-добро. Може би някой ден може да се разработи с тях и няма да го прилагате и тук, но ако можете да намерите по-добро казино, тогава няма да има значение.

Така че успех със следващия избор. ☘️

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, видях оплакванията и се уплаших, искам да ми помогнете да изтегля печалбите без проблем, моля, все още не съм верифицирал акаунта си и дори не съм поискал тегленето, защото те не правят тегления в събота и неделя.

Автоматичен превод:
juniorbo
преди 6 месеца

Повечето от оплакванията са от друго казино в същата група, но въпреки това повечето от оплакванията са разрешени. От това, което мога да прочета, те просто бавно верифицират сметки и плащат. Познавам тази група и бях регистриран в едно от техните казина, но дори не играх или нещо такова, защото не ми позволиха да проверя акаунта си, преди да депозирам и да играя, очевидно тегленията отнемат седмица, както и проверките

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, видях оплакванията и се уплаших, искам да ми помогнете да изтегля печалбите без проблем, моля, все още не съм верифицирал акаунта си и дори не съм поискал тегленето, защото те не правят тегления в събота и неделя.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, мисля, че все още няма за какво да се притеснявате и можете да останете спокойни засега. Както каза SunsetGaze, повечето от оплакванията са от казина в същата група и повечето от тях са разрешени.

Въпреки това, казиното вече ли ви е помолило да изпратите документите за проверка или още не? Ако не, може все още да не е необходимо, но повечето казина го искат, когато направите първото си теглене, така че ако го направите, може би тогава ще се свържат с вас. Ако искате да получите парите си, не трябва да се страхувате да ги изтеглите. Така че бих препоръчал да запазите спокойствие и да направите теглене и да видите как върви.

Ако имате проблеми, можете да се свържете с нас и ще видим какво можем да направим.

сделка? 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file

първо тази снимка е от бонус, в който бях и казиното ме извади и когато влязох, нямаше бонус в играта и 0 победи, които вече бях спечелил в бонуса! второто от всичко това казино е измамно наистина. Играх 400 евро и балансът ми не надхвърли 50 евро. 0 печели наистина! и последните винаги те изваждат от играта с ужасен лаг

Автоматичен превод:
1...12 13 14...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини