Здравейте, екип на Casino Guru!
Чакам 15 дни и нищо не се случва, никакъв отговор по имейл, чат, без плащане, нищо, нищо, нищо
Както вече обясних тук, сайтът извърши няколко стандартни проверки на акаунта ми, всичко беше
незабавно изпратено, прието, потвърдено, както е показано на приложената тук екранна снимка
Предна и задна страна на документа
Снимка на лицето ми
Доказателство за пребиваване
Селфи, държащо документа до лицето и отворен уебсайт Rabona на заден план на снимката
Цялата ми история на банковата сметка, включително предишни периоди, когато дори още не съм бил клиент на Rabona, също
като периоди след депозиране в моята сметка Rabona
Поискаха ми допълнително обяснение относно сума, която влезе в сметката ми непосредствено преди депозиране
то в Rabona, същата сума, обясних, че това е паричен депозит директно и лично направен от мен и за
аз изпратих доказателство за този физически депозит, снимката на тази депозитна бележка, както и няколко други снимки на други
парични депозити, които направих в банковата си сметка
Rabona не плаща. Не отговаря на имейли. Чатът често не въвежда никакви думи, чатът е затворен. Кога
не затварят без да пишат, отговарят на стандартни, автоматизирани съобщения, същите неща
Поддръжката, всеки ден през последните 15 дни, знае само как да се извини за причиненото неудобство, да каже, че те
разбирам причиненото неудобство, обещавам, че ще бъде платено на следващия ден, че моят случай е приоритет, че
всичко ми е наред с сметката и с плащането, за да не се притеснявам, гласувам доверие на
сайта, те се извиняват за забавянето, признават, че са грешни за забавянето и много други лъжи
времето минава и нищо не се случва. Абсурд!
Hi, Casino Guru team!
I am waiting 15 days and nothing happens, no response whatsoever via email, chat, no payment, nothing, nothing, nothing
As I already explained here, the site carried out several standard checks on my account, everything was
immediately sent, accepted, verified, as shown in the screenshot attached here
Front and back of the document
Photo of my face
Proof of residence
Selfie holding the document next to the face and the Rabona website open in the background of the photo
My entire bank account history, including previous periods when I was not even a Rabona customer yet, as well
as periods after depositing into my Rabona account
I was asked for an additional explanation about an amount that entered my account immediately before depositing
it in Rabona, the same amount, I explained that it was a cash deposit directly and personally made by me and for
me, I sent proof of this physical deposit, the photo of this deposit slip as well as several other photos of other
cash deposits I made into my bank account
Rabona doesn't pay. Does not respond to emails. The chat often does not type any words, the chat is closed. When
they don't close without typing, they respond to standard, automated messages, the same things
Support, every day for the last 15 days, only knows how to apologize for the inconvenience caused, say that they
understand the inconvenience caused, promise that the next day it will be paid, that my case is a priority, that
everything is ok with my account and with my payment, so that I don't worry, that I give a vote of confidence to
the site, they apologize for the delay, confess that they are wrong for the delay, and many other lies to make
time pass and nothing happens. Absurd!
Автоматичен превод: