ФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 2 години от Radka
|
40942 преглеждания 327 отговора |
|
1...11 12 13...17
Добавете пост
wansan
преди 6 месеца

Но един въпрос, примерно още не са ми искали никаква проверка, това което не разбирам е, че искат само за теглене, когато не го правят за депозити, само през банката с SMS и бързо . Но от това, което чета, много хора намират пенсионирането за сложно.

Според хората те плащат, но гледам, че другите не плащат, нищо не разбирам.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, екип на Casino Guru!


Чакам 15 дни и нищо не се случва, никакъв отговор по имейл, чат, без плащане, нищо, нищо, нищо


Както вече обясних тук, сайтът извърши няколко стандартни проверки на акаунта ми, всичко беше

незабавно изпратено, прието, потвърдено, както е показано на приложената тук екранна снимка


Предна и задна страна на документа


Снимка на лицето ми


Доказателство за пребиваване


Селфи, държащо документа до лицето и отворен уебсайт Rabona на заден план на снимката


Цялата ми история на банковата сметка, включително предишни периоди, когато дори още не съм бил клиент на Rabona, също

като периоди след депозиране в моята сметка Rabona


Поискаха ми допълнително обяснение относно сума, която влезе в сметката ми непосредствено преди депозиране

то в Rabona, същата сума, обясних, че това е паричен депозит директно и лично направен от мен и за

аз изпратих доказателство за този физически депозит, снимката на тази депозитна бележка, както и няколко други снимки на други

парични депозити, които направих в банковата си сметка


Rabona не плаща. Не отговаря на имейли. Чатът често не въвежда никакви думи, чатът е затворен. Кога

не затварят без да пишат, отговарят на стандартни, автоматизирани съобщения, същите неща


Поддръжката, всеки ден през последните 15 дни, знае само как да се извини за причиненото неудобство, да каже, че те

разбирам причиненото неудобство, обещавам, че ще бъде платено на следващия ден, че моят случай е приоритет, че

всичко ми е наред с сметката и с плащането, за да не се притеснявам, гласувам доверие на

сайта, те се извиняват за забавянето, признават, че са грешни за забавянето и много други лъжи

времето минава и нищо не се случва. Абсурд!


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте и ви благодаря за вашите публикации и актуализации за ситуацията. За съжаление все още трябва да изчакате вашето потвърждение и теглене. Нашият екип със сигурност ще се опита да ви помогне и да открие причината за това. Моля, опитайте се да бъдете малко търпеливи, тъй като те преживяват много случаи сега и всеки от тях се нуждае от специално отношение, както мога да кажа, и нашият екип за оплаквания винаги се опитва да направи всичко възможно, за да получи най-доброто решение. Ако имате нещо ново относно вашия случай, моля, споделете го с нас.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Но един въпрос, примерно още не са ми искали никаква проверка, това което не разбирам е, че искат само за теглене, когато не го правят за депозити, само през банката с SMS и бързо . Но от това, което чета, много хора намират пенсионирането за сложно.

Според хората те плащат, но гледам, че другите не плащат, нищо не разбирам.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Точно така, но това е по-често срещано, за депозиране и игра сайтовете нямат бюрокрация. В противен случай нямаше да имат много нови клиенти


Трудностите започват, ако направите някаква печалба, имате печалби и трябва да изтеглите. Това е моментът, когато виждаме нивото на честност или нечестност на компаниите

Автоматичен превод:
wansan
преди 6 месеца

Да, казаха ми, че след 3 работни дни ще получа имейл от финансовия отдел, но крайният срок не е пристигнал, доколкото виждам,

Оплакванията са правилни, те не са много сериозни по отношение на тези аспекти.

Да се захващаме за работа, започваме с претенциите...


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, казаха ми, че след 3 работни дни ще получа имейл от финансовия отдел, но крайният срок не е пристигнал, доколкото виждам,

Оплакванията са правилни, те не са много сериозни по отношение на тези аспекти.

Да се захващаме за работа, започваме с претенциите...


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Така че за вас най-вероятно скоро ще започнат да искат неща и с това ще минат много дни, седмици

Автоматичен превод:
wansan
преди 6 месеца

Да питам за какви неща, какви точно документи?

Ако ги доставите според заявките, плащат ли ви накрая?

@casinoguru Имам нужда от помощ и информация.

Автоматичен превод:
wansan
преди 6 месеца

3 дни за тях са 3 месеца, това се случи в моя случай, благодарение на казино гуру те ми платиха. Най-лошото във всичко това е, че тези, които управляват Rabona, имат повече от 20 казина и правят едно и също във всички тях. Ако отворите онлайн чат, същият агент ви отговаря в едно или друго казино, ако ви отнемат промоциите в едно казино, те вече са ви отнели промоциите във всички тях, въпреки че в някои никога не сте играли, в чатове те не дават обяснения и само уклончиви отговори и понякога това, което отговарят, няма нищо общо с това, което питате и те ви казват да им изпратите имейл за повече въпроси и никога не отговарят на имейла, тези измамници трябва да са зад решетките с доживотна присъда, ако не и по-лоша

Автоматичен превод:
1bazat
преди 6 месеца

Поискаха ли ви документация или проверка?

Автоматичен превод:
1bazat
преди 6 месеца

Как ви помогна Casino Guru?

Автоматичен превод:
Quesaca777
преди 6 месеца

Ако са ми искали всичко за 3 дълги месеца, виж по-нагоре в темата има един колега, който много добре описва каква е проверката и аз ти казвам, че използват много трикове, за да удължат проверката и плащането

Подадох оплакване тук и казино гуру ми помогна.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
1bazat
преди 6 месеца

И платиха ли ти? Не ми позволява да създам жалбата, не знам защо.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да питам за какви неща, какви точно документи?

Ако ги доставите според заявките, плащат ли ви накрая?

@casinoguru Имам нужда от помощ и информация.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Предна и задна страна на документ (приложението ще използва камерата на мобилния ви телефон, за да направи тези снимки)


Снимка на лицето ви, на живо с камерата на мобилния ви телефон, в същото приложение, по времето, когато сте изпратили документа, споменат по-горе


Доказателство за адрес в PDF формат, от официална обществена служба или издадено от банково приложение, кредитна карта, банкова сметка. Само в официален PDF


Депозитна разписка. Ако сте използвали банкова сметка, ще ви поискат банкови извлечения за няколко месеца, без да пропускат нищо, директно издадени от банката. Всичко в pdf генерирано от банката. Ако сте използвали виртуален портфейл, като Neteller или Skrill, те ще ви поискат много история, ще искат да видят всички транзакции, които вече сте направили, на кого сте изпратили пари, от кого сте ги получили. Ако сте използвали криптовалута, те също ще направят много повече бюрокрация


По принцип тези 5 стъпки по-горе. Последният е този, който ще забави най-много ситуацията, отнема дни, седмици, месеци, докато го приемат. Те ще търсят нещо, което да оправдае блокирането ви или кражбата на парите ви. Дори и без да се намери нещо нередно, какъвто е моят случай, може да се забави. Чакам 20 дни и ме игнорират, нито един имейл не е получил отговор и чатът е безполезен, това са само отговори от хора без достъп до нищо в компанията и дават стандартни готови съобщения

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

3 дни за тях са 3 месеца, това се случи в моя случай, благодарение на казино гуру те ми платиха. Най-лошото във всичко това е, че тези, които управляват Rabona, имат повече от 20 казина и правят едно и също във всички тях. Ако отворите онлайн чат, същият агент ви отговаря в едно или друго казино, ако ви отнемат промоциите в едно казино, те вече са ви отнели промоциите във всички тях, въпреки че в някои никога не сте играли, в чатове те не дават обяснения и само уклончиви отговори и понякога това, което отговарят, няма нищо общо с това, което питате и те ви казват да им изпратите имейл за повече въпроси и никога не отговарят на имейла, тези измамници трябва да са зад решетките с доживотна присъда, ако не и по-лоша

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Истински приятел. Имате ли списък на техните дъщерни сайтове?

Автоматичен превод:
wansan
преди 6 месеца

Ще чакам да пристигне или да бъде поискано.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да питам за какви неща, какви точно документи?

Ако ги доставите според заявките, плащат ли ви накрая?

@casinoguru Имам нужда от помощ и информация.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте. Каква информация ви трябва, ако мога да попитам?

Видях жалбата ви, в която Ник обяснява текущата ситуация: те трябва да изчакат пълни 14 дни, преди да се намесят, така че дотогава, моля, дръжте ни в течение за всички актуализации относно вашето оттегляне. Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Какво да направите, ако в Rabona ви кажат, че плащането е забавено от финансовия отдел поради големия обем заявки?

Автоматичен превод:
Quesaca777
преди 6 месеца

Бъдете малко търпеливи и се надяваме скоро да получите решение.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Бъдете малко търпеливи и се надяваме скоро да получите решение.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей, @Romi, приятелю. Моят акаунт е потвърден там, 100¨%, напълно проверен

Но въпреки това не получих никакво плащане. Поддръжката остава същата. Rabona продължава да дава роботоподобни отговори в чата, като ни казва да чакаме, чакаме, чакаме. Те просто се извиняват за забавянето, обещават да платят на следващия ден и този ден никога не се случва.

Четох лъжи, извинения, казващи, че съжаляват за забавянето, неудобството, разочарованието повече от 20 дни. Обещания, в които се казва, че плащането ми е близо до завършване, което ще се случи скоро, в същото време няма отговор на имейл от поддръжката

Сега пристигнахме в друг петък, събота и неделя сайта не работи. С други думи, остават още 3 дни на изчакване, без плащането ми.

Просто имам нужда от тях, за да изплатят 3-те ми неизплатени плащания и цялото ми оставащо салдо, изцяло, направо в банковата ми сметка. @7StarsPartners @Rabona можеш ли да разрешиш това днес? Ако е по-лесно да плащам с криптовалута, мога да изпратя адреса на моя биткойн портфейл, ако това е по-бързо от изпращането му до банковата ми сметка

file

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Отмених тегленето на 470 и спечелих 1700 евро с това, сега трябва да тегля по 500 наведнъж и колко време отнема на тези хора от финансовия отдел, просто се моля да пристигнат, дори и да е късно, но те пристигнаха.

Поисках от чата да верифицирам акаунта си и ми казаха, че в момента акаунтът ми не изисква верификация.

Така че все още си чакам парите.

Автоматичен превод:
Quesaca777
преди 5 месеца

Също така е вярно, че проверих, че тегления чакат повече от 3 работни дни, дори повече от 5, което е трудно за разбиране и те се оправдават само с големия обем заявки, което е необяснимо, защото всичко трябва да е автоматично и моментално, както в други къщи за залагания. Не знам какво искат.

Автоматичен превод:
1...11 12 13...17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини