преди 8 месеца
изпратете доказателство за адрес, изпратете доказателство за самоличност, изпратете сертификат за собственост на моята банка, изпратете сертификат за собственост на моята карта, изпратете история на транзакциите на моята банка и сега ме искат история на транзакциите в PayPal, но никога не съм използвал PayPal за игра rabona, използвах картата само за да играя в rabona, изпратих и история на paypal, за да им покажа, че нямам какво да крия и всичко е законно, въпреки че мисля, че не трябваше да ги изпращам, ако никога не съм използвал paypal за игра в rabona и сега това, което се случва е, че не приема Paypal. Качих го 2 пъти и като вляза в страницата ми казва да изпратя историята на Paypal и не казват защо го отхвърлят и не верифицират акаунта или плащането също.
send proof of address, send proof of identity, send certificate of ownership of my bank, send certificate of ownership of my card, send transaction history of my bank and now they ask me for history of PayPal transactions but I never used PayPal to play in rabona, I have only used the card to play in rabona, I also sent paypal history to show them that I have nothing to hide and it is all legal although I think I should not have sent them if I never used paypal to play in rabona and now What happens is that it does not accept Paypal. I uploaded it 2 times and when I enter the page it tells me to send the Paypal history and they don't say why they reject it and they don't verify the account or the payment either.
envie comprobante de domicilio, envie comprobante de identidad, envie certificado de titularidad de mi banco, envie certificado de titularidad de mi tarjeta, envie el historial de transacciones de mi banco y ahora me piden historial de transacciones de paypal pero yo en ningun momento use paypal para jugar en rabona, solo he usodo la tarjeta para jugar en rabona ,envie historial de paypal tambien para enseñarles que no tengo nada que esconder y es todo legal aunque creo que no deberia de haberles enviado si nunca use paypal para jugar en rabona y ahora lo que pasa que no accepta lo de paypal. lo subi 2 veces y cuando entro en la pagina me pone que le mande el historial de paypal y no dicen porque lo rechazan y tampoco verifican la cuenta y el pago tampoco
Така че това е проблем, който бих казал и със сигурност не е приятен. Така че е добре, че имате оплакване и нашият екип ще проучи какво се случва и се надяваме да разбере всичко необходимо и да може да ви помогне.
Също така, не знам защо ви искат Paypal и въпреки това казвате, че не сте депозирали с този метод.
Така че ще трябва да имаме търпение, за да разберем.
Надявам се да разберем възможно най-скоро.
So that's a problem I would say and certainly not a pleasant one. So it's good that you have a complaint and our team will investigate what's going on and hopefully find out everything necessary and be able to help you.
Also, I don't know why they are asking you for Paypal and yet you say that you have not deposited using this method.
So we will have to be patient to find out.
I hope we will know as soon as possible.
Напълно съм разочарован от забавеното плащане на Rabona!
Вече изчаках възможно най-дълго, всички срокове поискани и преценени от РАБОНА. Омръзна ми да чакам. Единственият ми избор беше да прибегна до външна жалба тук.
Моят акаунт е 100% потвърден (снимка на документа отпред и отзад + снимка на лицето ми + адрес на сметката за комунални услуги + снимка на селфи, държащ моя документ в ръце със страница Rabona, която се показва отзад + пълна история на транзакциите на банковата ми сметка през последните 2 месеца). Всички изпратени, всички приети и проверени.
Поисках теглене. Изпратих 3 имейла през последните 7 дни, те никога не отговориха на 1 от това, никога, нищо. Услугата за поддръжка на чат също не решава нищо, само казва персонализирани отговори, копирани и поставени като роботи, казвайки за чакайте, чакайте, чакайте, с това дните минават.
Започвам да се съмнявам дали това е честен сайт или измама, дали наистина имат пари да платят на всеки, който прави дори малка печалба като мен, дали това е сайт, който просто иска да получава пари и депозити, сайт това не плаща на никого...
I am fully disappointed with Rabona delayed payment!
I have already waited as long as possible, all the deadlines requested and estimated by RABONA. I'm tired of waiting. My only choice was to resort to an external complaint here.
My account is 100% verified (photo document front and back + photo of my face + utility bill address + photo selfie holding my document in hands with page Rabona being displayed in back + full history transactions of my bank account in last 2 months). All sent, all accepted and verified.
I have requested withdrawal. I sent 3 mail messages during this last 7 days, they never replied 1 of this, never, nothing. The chat support service too does not solve anything, only say custom replies, copied and pasted as robots, saying for to wait, wait, wait, with this the days are passing.
I'm starting to have doubts if this is an honest site or a scam, if they really have the money to pay anyone who makes even a small profit like me, if it's a site that just wants to receive money and deposits, a site that doesn't pay anyone...
Аз съм в същата ситуация като вас, чакам плащане от януари, нямах потвърдена сметка в момента на заявяване на тегленето, но изпратих всички поискани документи и все още не проверяват сметката ми и не плащат , на всичкото отгоре ме питат за история на транзакциите Друг метод на плащане, който никога не съм използвал, за да играя в Rabona и който няма нищо общо с Rabona, също им го изпратих в различни формати на страницата и по имейл и преди ден Получих отговор, че не съм им изпратил исканите документи. Наистина съм изненадан от количеството оправдания и лъжи, които правят, за да не плащат.
I am in the same situation as you, waiting for a payment since January, I did not have the account verified at the time of requesting the withdrawal but I sent all the requested documents and still they do not verify my account and they do not pay, on top of that they ask me for transaction history Another payment method that I never used to play in Rabona and that has nothing to do with Rabona, I also sent it to them in various formats on the page and by email and a day ago I received a response that I have not sent them the requested documents . I am really surprised by the amount of excuses and lies they make to not pay.
estoy en lo mismo que tu, esperando un pago desde enero, yo no tenia la cuenta verificada en el momento de pedir el retiro pero envie todo los docuementos solicitados y aun asi no verifican mi cuenta y no pagan, encima me piden histarial de transacciones de otro medio de pago que nunca use para jugar en rabona y que no tienen nada que ver con rabona , se lo envie eso tambien en varios formatos en la pagina y por email y hace un dia recibi respuesta que no les he enviado los los documentos solicitados. estoy malamente soprendido con la cantidad de escusas y mentiras que ponen para no pagar
Аз съм в същата ситуация като вас, чакам плащане от януари, нямах потвърдена сметка в момента на заявяване на тегленето, но изпратих всички поискани документи и все още не проверяват сметката ми и не плащат , на всичкото отгоре ме питат за история на транзакциите Друг метод на плащане, който никога не съм използвал, за да играя в Rabona и който няма нищо общо с Rabona, също им го изпратих в различни формати на страницата и по имейл и преди ден Получих отговор, че не съм им изпратил исканите документи. Наистина съм изненадан от количеството оправдания и лъжи, които правят, за да не плащат.
I am in the same situation as you, waiting for a payment since January, I did not have the account verified at the time of requesting the withdrawal but I sent all the requested documents and still they do not verify my account and they do not pay, on top of that they ask me for transaction history Another payment method that I never used to play in Rabona and that has nothing to do with Rabona, I also sent it to them in various formats on the page and by email and a day ago I received a response that I have not sent them the requested documents . I am really surprised by the amount of excuses and lies they make to not pay.
estoy en lo mismo que tu, esperando un pago desde enero, yo no tenia la cuenta verificada en el momento de pedir el retiro pero envie todo los docuementos solicitados y aun asi no verifican mi cuenta y no pagan, encima me piden histarial de transacciones de otro medio de pago que nunca use para jugar en rabona y que no tienen nada que ver con rabona , se lo envie eso tambien en varios formatos en la pagina y por email y hace un dia recibi respuesta que no les he enviado los los documentos solicitados. estoy malamente soprendido con la cantidad de escusas y mentiras que ponen para no pagar
Сякаш нямат пари. Или го притежавайте и не плащайте, за да го откраднете. Първо, дневният лимит за теглене е много нисък (подобно на 250 EUR), второ, можете да имате само 3 висящи тегления наведнъж. С други думи: ако имате 1500 евро в баланс, първо теглите 250 един ден, след това 250 на следващия ден, след това 250 на следващия ден, едва след този трети ден започвате да броите 3-те работни дни за плащане (които те не не се съобразяват и после казват, че има 5 работни дни, които също не спазват), събота и неделя не се броят, АКО ПОЛУЧИТЕ първото от 3 плащания, второто няма да бъде платено на следващия ден , като предполагаемите 3 работни дни започват да се броят отначало, същото за третото плащане. Това означава, че салдото ви е в сметката ви, искате да изтеглите и не можете да правите нови заявки за теглене, за да не започнете отброяването на 3 дни отново (които всъщност са седмици или месеци). С други думи, правят всичко по силите си, за да не ти отнемат нещо, да те преодолеят чрез умора, да те накарат да играеш, докато загубиш това, което имаш. Те искат банкови транзакции, дори когато дори не сте имали акаунт, регистриран на уебсайта там, лична информация за транзакциите, която няма нищо общо с нищо, свързано с Rabona, те дори не знаят какво е депозит в брой, който сте направили директно в банкирането на вашата собствена сметка, те търсят причина да блокират сметката и, когато не открият нищо нередно (в моя случай), продължават да мамят всеки ден и да не плащат, забавяйки го. Никога не съм получавал тегления там, но като чета коментарите тук, мога да си представя, че ще продължи седмици, може би месеци или години. Това е абсурдно
It's as if they don't have money. Or own it and don't pay to actually steal it. Firstly, the daily withdrawal limit is very low (similar to 250 EUR), secondly, you can only have 3 pending withdrawals at a time. In other words: if you have 1500 EUR in balance, you first withdraw 250 one day, then 250 the next day, then 250 the next day, only after this third day do you start counting the 3 working days for payment (which they don't they comply and then say that there are 5 working days, which they also don't comply with), Saturday and Sunday are not counted, IF YOU RECEIVE the first of the 3 payments, the second will not be paid the following day, as the supposed 3 working days count starts again, the same thing for the third payment. This means that your balance is sitting there in your account, you want to withdraw and you are unable to make new withdrawal requests so as not to start the 3-day count again (which are actually weeks or months). In other words, they do everything they can to keep you from taking anything away, to overcome you through fatigue, to make you play until you lose what you have. They ask for bank transactions even when you didn't even have an account registered on the website there, personal transaction information that has nothing to do with anything related to Rabona, they don't even know what a cash deposit is that you made directly into your own account banking, they look for a reason to block the account and, when they don't find anything wrong (in my case), they keep cheating every day and not paying, delaying it. I've never received any withdrawals there, but reading the comments here, I can imagine it will last weeks, maybe months or years. This is absurd
Напълно съм разочарован от забавеното плащане на Rabona!
Вече изчаках възможно най-дълго, всички срокове поискани и преценени от РАБОНА. Омръзна ми да чакам. Единственият ми избор беше да прибегна до външна жалба тук.
Моят акаунт е 100% потвърден (снимка на документа отпред и отзад + снимка на лицето ми + адрес на сметката за комунални услуги + снимка на селфи, държащ моя документ в ръце със страница Rabona, която се показва отзад + пълна история на транзакциите на банковата ми сметка през последните 2 месеца). Всички изпратени, всички приети и проверени.
Поисках теглене. Изпратих 3 имейла през последните 7 дни, те никога не отговориха на 1 от това, никога, нищо. Услугата за поддръжка на чат също не решава нищо, само казва персонализирани отговори, копирани и поставени като роботи, казвайки за чакайте, чакайте, чакайте, с това дните минават.
Започвам да се съмнявам дали това е честен сайт или измама, дали наистина имат пари да платят на всеки, който прави дори малка печалба като мен, дали това е сайт, който просто иска да получава пари и депозити, сайт това не плаща на никого...
I am fully disappointed with Rabona delayed payment!
I have already waited as long as possible, all the deadlines requested and estimated by RABONA. I'm tired of waiting. My only choice was to resort to an external complaint here.
My account is 100% verified (photo document front and back + photo of my face + utility bill address + photo selfie holding my document in hands with page Rabona being displayed in back + full history transactions of my bank account in last 2 months). All sent, all accepted and verified.
I have requested withdrawal. I sent 3 mail messages during this last 7 days, they never replied 1 of this, never, nothing. The chat support service too does not solve anything, only say custom replies, copied and pasted as robots, saying for to wait, wait, wait, with this the days are passing.
I'm starting to have doubts if this is an honest site or a scam, if they really have the money to pay anyone who makes even a small profit like me, if it's a site that just wants to receive money and deposits, a site that doesn't pay anyone...
Съжалявам да чуя за тази ситуация и според мен постъпихте добре, като подадохте жалба тук с нашия екип. Те трябва да изчакат да минат 14 дни, преди да може да се направи каквато и да е интервенция във вашия случай. Надяваме се, че нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне. Имате ли някакви нови актуализации относно това, случайно?
Sorry to hear about this situation, and you have done good, in my opinion, to file a complaint here with our team. They need to wait for the 14 days to pass before any intervention can be done in your case. I hope that our complaint team will be able to help you out. Have you got any new updates regarding this, by any chance?
Аз съм в същата ситуация като вас, чакам плащане от януари, нямах потвърдена сметка в момента на заявяване на тегленето, но изпратих всички поискани документи и все още не проверяват сметката ми и не плащат , на всичкото отгоре ме питат за история на транзакциите Друг метод на плащане, който никога не съм използвал, за да играя в Rabona и който няма нищо общо с Rabona, също им го изпратих в различни формати на страницата и по имейл и преди ден Получих отговор, че не съм им изпратил исканите документи. Наистина съм изненадан от количеството оправдания и лъжи, които правят, за да не плащат.
I am in the same situation as you, waiting for a payment since January, I did not have the account verified at the time of requesting the withdrawal but I sent all the requested documents and still they do not verify my account and they do not pay, on top of that they ask me for transaction history Another payment method that I never used to play in Rabona and that has nothing to do with Rabona, I also sent it to them in various formats on the page and by email and a day ago I received a response that I have not sent them the requested documents . I am really surprised by the amount of excuses and lies they make to not pay.
estoy en lo mismo que tu, esperando un pago desde enero, yo no tenia la cuenta verificada en el momento de pedir el retiro pero envie todo los docuementos solicitados y aun asi no verifican mi cuenta y no pagan, encima me piden histarial de transacciones de otro medio de pago que nunca use para jugar en rabona y que no tienen nada que ver con rabona , se lo envie eso tambien en varios formatos en la pagina y por email y hace un dia recibi respuesta que no les he enviado los los documentos solicitados. estoy malamente soprendido con la cantidad de escusas y mentiras que ponen para no pagar
Наистина съжалявам, че проверката ви отнема толкова време. Както прочетох във вашата жалба , представителят на казиното всъщност е обяснил причината за това и това наистина ми звучи логично. Всъщност много пъти се случва някои документи да са в грешен формат и това води до забавяне на процеса на проверка. Обикновено се приема pdf формат, когато става въпрос за документи и jpg формат, когато става въпрос за снимки. Надяваме се, че ще има бързо решение по отношение на този проблем и скоро ще можете да потвърдите акаунта си. Ако имате някакви новини, моля, не забравяйте да ни информирате.
I am really sorry that your verification is taking so long. As I have read in your complaint, the casino representative has actually explained the reason for that, and it really sounds logical to me. It happens many times, actually, that some documents are in the wrong format, and that causes the delay in the verification process. Usually, a pdf format is accepted when it comes to documents and jpg format when it comes to photos. I hope there will be a quick resolution regarding this issue and you will be able to verify your account soon. If you have any news, please do not forget to inform us.
Здравейте, добър ден, благодаря ви за обратната връзка и вниманието.
Не, няма отговор на моите имейли или поддръжка в чата. До момента няма плащане. Пълни глупости. Усещането е, че това е сайт, който няма пари да плати или има пари, но е наистина нечестен, който не плаща, защото не иска
Hello, good afternoon, thank you for your feedback and attention.
No, no response to my emails or chat support. No payment so far. Total nonsense. The feeling is that this is a site that doesn't have the money to pay, or has money but is really dishonest that doesn't pay because it doesn't want to
Изпратих исканите документи както по пощата, така и на уебсайта, както в pdf, така и в jpg формат и все още няма отговор и представителят на Rabona повтаря това, което ми казват в чата, за да изпратя исканите документи, изпратих им ги, Не знам колко Понякога ми се подиграват, това е, което правят
I sent the requested documents both by mail and on the website, both in pdf and jpg format and there is still no response and the Rabona representative repeats what they tell me in the chat to send the requested documents, I have sent them to them, I don't know how many Sometimes they're making fun of me that's what they do
envie los documentos solicitados tanto por correo como en la pagina web, tanto en formato pdf como jpg y no hay respuesta aun y el representante de rabona repite lo que me dicen en el chat que envie los docuementos solicitados, se los he enviado no se cuantas veces, se estan burlando de mi eso es lo que hacen
Здравейте, добър ден, благодаря ви за обратната връзка и вниманието.
Не, няма отговор на моите имейли или поддръжка в чата. До момента няма плащане. Пълни глупости. Усещането е, че това е сайт, който няма пари да плати или има пари, но е наистина нечестен, който не плаща, защото не иска
Hello, good afternoon, thank you for your feedback and attention.
No, no response to my emails or chat support. No payment so far. Total nonsense. The feeling is that this is a site that doesn't have the money to pay, or has money but is really dishonest that doesn't pay because it doesn't want to
Моля, опитайте се да не правите лоши заключения засега, трябва да изчакаме малко и след това се надяваме, че нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне с този проблем. Моля, изпратете се с всякакви актуализации.
Please try not to draw any bad conclusions for now, we need to wait a bit, and then hopefully our complaint team will be able to help you with this issue. Please come forward with any updates.
Изпратих исканите документи както по пощата, така и на уебсайта, както в pdf, така и в jpg формат и все още няма отговор и представителят на Rabona повтаря това, което ми казват в чата, за да изпратя исканите документи, изпратих им ги, Не знам колко Понякога ми се подиграват, това е, което правят
I sent the requested documents both by mail and on the website, both in pdf and jpg format and there is still no response and the Rabona representative repeats what they tell me in the chat to send the requested documents, I have sent them to them, I don't know how many Sometimes they're making fun of me that's what they do
envie los documentos solicitados tanto por correo como en la pagina web, tanto en formato pdf como jpg y no hay respuesta aun y el representante de rabona repite lo que me dicen en el chat que envie los docuementos solicitados, se los he enviado no se cuantas veces, se estan burlando de mi eso es lo que hacen
Единствената причина, която идва на ум за това от страна на казиното, е, че може да е, че форматът на някои от документите не е правилен или че са с лошо качество, честно казано. Би било наистина добре, ако поддръжката може да ви обясни защо отказват документите, разбира се. Да видим как ще се развие оплакването ви.
The only reason that comes to mind for doing so from the casino side is, that it could be that the format of some of the documents is not right or that they are of bad quality, to tell you the truth. It would be really good if the support could explain to you why they are refusing the documents, of course. Let's see how your complaint will unfold.
Това е, С АБСОЛЮТНА СИГУРНОСТ, най-лошият уебсайт, който може да съществува. Те просто се опитват да спечелят време, минават дни, седмици, карат клиентите да отменят тегления, да играят, докато не загубят, така че никога да не им се налага да правят плащане при теглене.
Това са пълни глупости! Депозирах там на 19 април, първото ми теглене беше на 20-ти. Днес е 30-ти и нищо не се случи, не ми платиха, не получих отговор на нито едно от няколкото имейла, които изпратих през тези дни. А първоначалният срок беше 3 дни за получаване! Вече са 10!
Искат информация за верификация на акаунта много повече от необходимото, отнемат им 3 дни, за да поръчат ново нещо (или същото, което вече са поръчали), не работят събота и неделя, с други думи, типично отношение да мине време и клиентът да се откаже, да загуби парите, да не тегли нищо
Първо поискаха снимка и лицевата страна на документа, както и снимка на лицето им, направена на живо с мобилния им телефон. Изпратих го, приеха го
След това поискаха доказателство за адрес. Изпратих. Беше прието
След това поискаха селфи с документа в ръка и отворения сайт Rabona на фона на снимката. Изпратих. Беше прието
След това поискаха историята на транзакциите на банковата ми сметка (която използвах за депозиране в моята сметка Rabona), поискаха последните 30 дни (от 19 март до 19 април, който беше денят на моя депозит). Изпратих ВСИЧКО от банковата си сметка от март и април, всичко, всеки pdf файл, генериран от приложението на моята банка за тези 2 месеца, включително показване на ВСИЧКИ ТРАНЗАКЦИИ, без да пропускам нищо, баланса си, извлечението си, отидох до банкомат и също изтеглих разпечатах изявлението си, за да им изпратя снимка на всичко от март и април. Изпратих. Беше прието
След това те поискаха информация за това какъв е бил депозитът в банковата ми сметка непосредствено преди депозита в Rabona, на същата сума. Обясних, че това е депозит в брой, който направих лично и директно в банковата си сметка (снимах хартията на тази разписка, както и няколко други доказателства за депозити, които лично направих в банковата си сметка). Изпратих го, приеха го
С други думи, те искат неща от времена, когато клиентът дори не е бил клиент на сайта. Те продължават да търсят нещо, за да имат причина да не платят на потребителя или да губят време, да спестят време, да накарат клиента да се откаже и да отмени тегления, да играят и да губят. Това е абсурдно! Принуждаването на играча да показва транзакции отпреди месеци, когато човекът дори не е играл на уебсайта, и показването на транзакции, които е направил до момента на депозита, който е направил на уебсайта, това няма никакъв смисъл, то просто показва, че те искам да накарам времето да мине
Ако проблемът е с доставчик на плащания и не можете да извършите плащане с международен банков превод, бъдете честни и ми кажете и мога да ви изпратя адреса на моя биткойн портфейл, ако ви е по-лесно (видях в други оплаквания ето, че по този начин те решиха проблемите на други играчи)
В чата изобщо не отговарят, понякога затварят чата без да напишат и дума. Имейлите не отговарят. Когато отговорят в чата, те са готови, стандартизирани отговори, като роботи, извиняват се за забавянето и казват „всичко е наред с вашия акаунт и вашето плащане, утре ще го получите, изчакайте", на следващия ден същото, "чакай", "чакай", "утре", "утре", нищо не става!
Преди 3 дни един от хората в чата се извини, като каза, че са сгрешили, за забавянето, че изпитват затруднения, призна грешката, помоли ме да изчакам, защото определено ще го получа в понеделник (което беше вчера) Моят плащането вече беше във финалната фаза. Че признаха грешката си, че бях прав, че разбраха разочарованието и тъгата ми, че нищо, което казаха, няма да направи грешката им да не се случи, те ме помолиха за доверие. Приемам, надявам се. Пристига в понеделник и не го получавам. Това бяха просто лъжи, за да се спечели време, за да се накара времето да мине
Те трябва да разберат, че играчите също имат своите отговорности и задължения, които трябва да изпълнят. Ако създадат компания за онлайн игри, те трябва да знаят, че играчите ще загубят, но също така някои ще спечелят и трябва да им се плати
По-лошо от усещането да депозираш, играеш и губиш е да депозираш, да играеш и да не получиш това, което си спечелил. Това е тотална липса на уважение към клиента и честна игра! Това е нечестност, това е кражба!
Готов съм да дам временно паролата за акаунта си в Rabona и паролата за банковата си сметка на който и да е администратор на Casino Guru и да предоставя всички файлове и снимки, които съм качил, за да покажа, че всичко е правилно и само Rabona не изпълнява ролята си на честна компания!
Искам да ми изплатят 3-те чакащи тегления и целия ми баланс по текущата сметка. В моята банкова сметка или, ако предпочитат, в моя биткойн портфейл. Писна ми да чакам, искам си парите!
This is, WITH ABSOLUTE CERTAINTY, the worst website that can exist. They just try to win time, passing days, weeks, make customers cancel withdrawals, play until they lose, so they never have to make a withdrawal payment.
This is total nonsense! I deposited there on April 19th, my first withdrawal was on the 20th. Today is the 30th and nothing happened, I wasn't paid, I didn't receive a response to any of the several email messages I sent in those days. And the initial deadline was 3 days to receive! There are already 10!
They ask for information to verify the account far beyond what is necessary, it takes them 3 days to order a new thing (or the same thing they already ordered), they don't work Saturday and Sunday, in other words, a typical attitude for time to pass and the customer to give up , lose the money, not withdraw anything
First they asked for a photo and the front of the document, and a photo of their face taken live with their cell phone. I sent it, it was accepted
Then they asked for proof of address. I sent. It was accepted
Then they asked for a selfie with the document in hand and the Rabona website open in the background of the photo. I sent. It was accepted
Then they asked for the transaction history of my bank account (which I used to deposit into my Rabona account), they asked for the last 30 days (from March 19th to April 19th, which was the day of my deposit). I sent EVERYTHING from my bank account, from March and April, everything, every pdf generated by my bank's app for these 2 months, including showing ALL TRANSACTIONS without omitting anything, my balance, my statement, I went to an ATM and also withdrew the printed paper of my statement to send them a photo of everything from March and April. I sent. It was accepted
They then asked for information about what was a deposit into my bank account immediately prior to the deposit at Rabona, of the same amount. I explained that it was a cash deposit that I made personally and directly into my bank account (I took a photo of the paper of this receipt, as well as several other proofs of deposits that I personally made into my bank account). I sent it, it was accepted
In other words, they ask for things from times when the customer wasn't even a customer of the site. They keep looking for something to have a reason not to pay the user or to waste time, save time, make the customer give up and cancel withdrawals, play and lose. This is absurd! Forcing the player to show transactions from months ago when the person didn't even play on the website, and showing transactions that he made until after the deposit he made on the website, this doesn't make any sense, it just shows that they want to make time pass
If the problem is with a payment provider and you are unable to make payment by international bank transfer, be honest and tell me, and I can send you the address of my Bitcoin wallet, if it is easier for you (I saw in other complaints here that you this way they solved other players' problems)
In the chat they don't respond at all, sometimes they close the chat without typing a single word. Emails do not respond. When they respond in the chat, they are ready, standardized responses, like robots, apologizing for the delay and saying "everything is ok with your account and your payment, tomorrow you will receive it, wait", the next day the same thing, "wait", "wait", "tomorrow", "tomorrow", nothing happens!
3 days ago one of the people in the chat apologized, saying that they were wrong, for the delay, that they were experiencing difficulties, confessing the error, asking me to wait because I would definitely receive it on Monday (which was yesterday) My payment was already in the final phase. That they recognized their mistake, that I was right, that they understood my frustration and sadness, that nothing they said would make their mistake not happen, they asked me for confidence. I accept, I hope. It arrives on Monday and I don't receive it. It was just lies, to buy time, to make time pass
They need to understand that players also have their responsibilities and obligations to fulfill. If they create an online gaming company, they must know that players will lose but also some will win and need to be paid
Worse than the feeling of depositing, playing and losing, is depositing, playing and not receiving what you won. This is a total lack of respect for the customer and fair play! It's dishonesty, it's theft!
I am willing to give my Rabona account password and bank account password temporarily to any Casino Guru administrator, and provide any of the files and photos I have uploaded in order to show that everything is correct and only the Rabona is not fulfilling its role as an honest company!
I want them to pay me the 3 pending withdrawals and my entire current account balance. In my bank account or, if they prefer, in my Bitcoin wallet. I'm tired of waiting, I want my money!
Да ви кажа честно, случаят, който описвате тук, наистина не е нищо необичайно, когато става въпрос за KYC в онлайн казината. Те трябва да проверят всички документи и да се уверят, че всичко е наред, особено що се отнася до политиката за AML, затова даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, преди нашият екип да може да се намеси. Винаги е важно да сътрудничите напълно на казиното и да предоставите всичко, което поискат, за да премине проверката. Нашият екип със сигурност ще ви помогне, ако проблемът все още продължава след изтичането на срока.
To tell you the truth, the case you describe here is really nothing unusual when it comes to the KYC at online casinos. They need to check all the documents and make sure everything is okay, especially when it comes to AML policy, so that is why we give casinos 14 full days to proceed with the payment before our team can intervene. It is always important to fully cooperate with the casino and provide everything they ask for in order to pass the verification. Our team will surely help you out if the issue is still ongoing after the timeframe passes.
Описахте го много добре, изглежда като история, но е истина, с мен го направиха по същия начин, изглежда, че имат същия модел, когато става въпрос за плащане
You have described it very well, it seems like a story but it is true, they did it to me the same way, it seems that they have the same pattern when it comes to paying
lo has describido muy bien parece un cuento pero es verdad, igualmente me hicieron a mi, parece que tienen el mismo patron a la hora de pagar
Да ви кажа честно, случаят, който описвате тук, наистина не е нищо необичайно, когато става въпрос за KYC в онлайн казината. Те трябва да проверят всички документи и да се уверят, че всичко е наред, особено що се отнася до политиката за AML, затова даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, преди нашият екип да може да се намеси. Винаги е важно да сътрудничите напълно на казиното и да предоставите всичко, което поискат, за да премине проверката. Нашият екип със сигурност ще ви помогне, ако проблемът все още продължава след изтичането на срока.
To tell you the truth, the case you describe here is really nothing unusual when it comes to the KYC at online casinos. They need to check all the documents and make sure everything is okay, especially when it comes to AML policy, so that is why we give casinos 14 full days to proceed with the payment before our team can intervene. It is always important to fully cooperate with the casino and provide everything they ask for in order to pass the verification. Our team will surely help you out if the issue is still ongoing after the timeframe passes.
Здравей, Роми, благодарим, че се свърза с нас, но не е обичайно уебсайт да издържи 11 дни, без да отговори на нито един от изпратените имейли. Изобщо не е обичайно уебсайтът да затваря чат разговори, без да напише нито една дума. Изобщо не е обичайно уебсайтът да отказва плащане на хиляди клиенти, без да плаща на никого. Изобщо не е обичайно уебсайтът да изисква история на банковите транзакции от раждането на лицето. Изобщо не е обичайно уебсайтът да изисква банкови транзакции дни дълго след като депозитите са били направени на уебсайта. Изобщо не е обичайно уебсайт, когато приема чат разговор, да се извинява много за забавянето, да признава, че не е прав за забавянето, да моли потребителя за доверие, да обещава и гарантира, че на следващия ден ще му бъде платено и нищо не се случва, всеки ден това. Изобщо не е обичайно уебсайтът да верифицира напълно акаунта на играч и дни по-късно да промени статуса на непроверен и да поиска същите неща отново. Не е обичайно хората да прекарват седмици или месеци в очакване да получат плащане. Изобщо не е обичайно това да се случва не само на мен или колегата по-горе, а на всички клиенти. Мога да ви дам паролата за банковата ми сметка, за да видите сами колко нормално е всичко там. Мога да ви дам паролата за акаунта си в Rabona, за да можете сами да видите хронологията и да опитате поддръжка, можете да влезете в чата и винаги да четете едни и същи извинения с искане за още 1 ден за плащане или затварят чата, без да кажат нито една дума Вие.
Hi, Romi, thanks for getting back to us, but it's not common for a website to go 11 days without responding to any of the emails sent. It is not at all common for a website to close chat conversations without writing a single word. It is not at all common for a website to be denying payment to thousands of customers, without paying anyone. It is not at all common for a website to request bank transaction history since the person was born. It is not at all common for a website to request bank transactions days long after deposits have been made on the website. It is not at all common for a website, when accepting a chat conversation, to apologize profusely for the delay, confess that they are wrong for the delay, ask the user for trust, promise and guarantee that the next day they will be paid and nothing happens, every day this. It is not at all common for a website to fully verify a player's account and, days later, change the status to unverified and request the same things again. It's not common for people to spend weeks or months waiting to receive a payment. It is not at all common for this to happen not just to me or the colleague above, but to all customers. I can give you the password to my bank account so you can see for yourself how normal everything is there. I can give you my Rabona account password so you can see the history yourself and you can try support, you can enter the chat and always read the same excuses asking for 1 more day to pay or they close the chat without saying a single word to you.
Не е необходимо да споделяте паролата си с никого от нас и със сигурност никога не я давайте на никого.
Разбирам, че в тази ситуация не е никак приятно, независимо дали все още не сте изтеглили парите си или че чатът просто ви прекъсва и не отговаря. Не е професионално и бих си помислил, че казиното си прави лоша услуга, като прави това.
Разбира се, ако говорим за проверка и факта, че сте били потвърдени веднъж и казиното е поискало отново някои допълнителни документи, това се случва от време на време, така че вероятно ще трябва да сътрудничите и да предоставите това, което е необходимо в такъв случай.
Ако не получите парите си или проблемите продължат, нашият екип ще се опита да ви помогне, така че въпреки че знам, че ситуацията, в която се намирате, не е приятна, просто ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие всичко .
Бих искал да видя всичко да се развие добре и възможно най-скоро, разбира се.
Ще ти стискам палци. 🤞
You don't need to share your password with any of us, and certainly never give it to anyone.
I understand that in this situation it's not pleasant at all, whether it's that you haven't withdrawn your money yet or that the chat just cuts you off and doesn't answer. It's not professional and I would think that the casino is doing itself a disservice by doing this.
Of course, if we're talking about verification and the fact that you've been verified once and the casino has asked again for some additional documents, that happens from time to time, so you'll probably have to cooperate and provide what's needed in this case.
If you don't get your money or the problems continue, our team will try to help you, so even though I know it's not a pleasant situation you're in, we'll just have to wait and see how it all works out.
I would like to see it all turn out well and as soon as possible, of course.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Чака 15 дни и нищо не се случва, никакъв отговор по имейл, чат, без плащане, нищо, нищо, нищо
Както вече обясних тук, сайтът извърши няколко стандартни проверки на акаунта ми, всичко беше
незабавно изпратено, прието, потвърдено, както е показано на приложената тук екранна снимка
Предна и задна страна на документа
Снимка на лицето ми
Доказателство за пребиваване
Селфи, държащо документа до лицето и отворен уебсайт Rabona на заден план на снимката
Цялата ми история на банковата сметка, включително предишни периоди, когато дори още не съм бил клиент на Rabona, също
като периоди след депозиране в моята сметка Rabona
Поискаха ми допълнително обяснение относно сума, която влезе в сметката ми непосредствено преди депозиране
то в Rabona, същата сума, обясних, че това е паричен депозит директно и лично направен от мен и за
аз изпратих доказателство за този физически депозит, снимката на тази депозитна бележка, както и няколко други снимки на други
парични депозити, които направих в банковата си сметка
Rabona не плаща. Не отговаря на имейли. Чатът често не въвежда никакви думи, чатът е затворен. Кога
не затварят без да пишат, отговарят на стандартни, автоматизирани съобщения, същите неща
Поддръжката, всеки ден през последните 15 дни, знае само как да се извини за причиненото неудобство, да каже, че те
разбирам причиненото неудобство, обещавам, че на следващия ден ще бъде платено, че моят случай е приоритет, че
всичко ми е наред с сметката и с плащането, за да не се притеснявам, гласувам доверие на
сайта, те се извиняват за забавянето, признават, че са грешни за забавянето и много други лъжи
времето минава и нищо не се случва. Абсурд!
Просто искам парите си, които съм играл и съм спечелил, като съм играл честно. Вече направих всичко необходимо, изпратих
всичко и много повече от това, от което се нуждаят!
Пиша тук до поддръжката на Rabona и поддръжката на Casino Guru, за да кажа, че искам временно да дам банковата си сметка
парола за който и да е финансов администратор на Rabona или всеки администратор за жалби на Casino Guru, за да могат да видят
всичко директно и лично. в моя акаунт, всички мои транзакции, всички мои лични данни, моя адрес дом,
транзакции за внасяне, извеждане на пари, всичко, от което се нуждаете!
Това е така, защото вече не знам какво да правя, вече не знам какво да мисля, вече не знам какво да изпратя, тъй като
всичко показва, че Rabona просто иска да накара времето да мине, за да може потребителят да отмени тегления, да хвърли парите,
губя. Друго обяснение няма
Освен ако сайтът няма проблеми с доставчици на плащания трети страни за изпращане на пари чрез международен банков превод.
В този случай, ако е по-лесно за разрешаване, уведомете ме и мога да ви изпратя адреса на моя биткойн портфейл. искам да получа
моите 3 предстоящи тегления и цялото ми оставащо текущо салдо в сметката! Трябват ми парите, минаха 15 дни
без връщане или отговор, в тъмното, без да се знае какво, кой, кога, как, къде, защо се случва всичко това
Дори изпратих снимка на предната и задната страна на физическата си банкова карта. Моята банка е Caixa Econômica Federal, the
най-голямата банка в моята страна, това не е виртуална банка, тя е държавна банка! Вече направих всичко Rabona
нужди, вече изпратих всичко и много повече от достатъчно и необходимо
Просто ми изплатете моя баланс, който спечелих честно!
Нещо, което първоначално има срок от 3 работни дни за плащане, сега сме след 15 дни и нищо, няма връщане,
няма отговор, оставя клиента на тъмно. Сега, ние сме в друг петък, те казват, че не работят събота или
Неделя и с това ще вляза в нова седмица без парите си? Неуважение!
Casino Guru, моля, помогнете ми. Rabona трябва да разбере, че играчите също имат своите лични отговорности и
задължения. Те трябва да разберат, че в сайт за хазарт хиляди играчи ще загубят пари, но някои може
спечелете и трябва да бъдете платени! Ако това не се случи, това е защото сайтът е измама и трябва да бъде включен в черния списък
веднага
Waiting 15 days and nothing happens, no response whatsoever via email, chat, no payment, nothing, nothing, nothing
As I already explained here, the site carried out several standard checks on my account, everything was
immediately sent, accepted, verified, as shown in the screenshot attached here
Front and back of the document
Photo of my face
Proof of residence
Selfie holding the document next to the face and the Rabona website open in the background of the photo
My entire bank account history, including previous periods when I was not even a Rabona customer yet, as well
as periods after depositing into my Rabona account
I was asked for an additional explanation about an amount that entered my account immediately before depositing
it in Rabona, the same amount, I explained that it was a cash deposit directly and personally made by me and for
me, I sent proof of this physical deposit, the photo of this deposit slip as well as several other photos of other
cash deposits I made into my bank account
Rabona doesn't pay. Does not respond to emails. The chat often does not type any words, the chat is closed. When
they don't close without typing, they respond to standard, automated messages, the same things
Support, every day for the last 15 days, only knows how to apologize for the inconvenience caused, say that they
understand the inconvenience caused, promise that the next day it will be paid, that my case is a priority, that
everything is ok with my account and with my payment, so that I don't worry, that I give a vote of confidence to
the site, they apologize for the delay, confess that they are wrong for the delay, and many other lies to make
time pass and nothing happens. Absurd!
I just want my money that I played and earned by playing honestly. I have already done everything necessary, sent
everything and much more beyond what they need!
I am writing here to Rabona support and Casino Guru support to say that I want to temporarily give my bank account
password to any Rabona financial administrator, or any Casino Guru complaints administrator, so that they can see
everything directly and personally. in my account, all my transactions, all my personal data, my address house,
money in, money out transactions, everything you need!
This is because I no longer know what to do, I no longer know what to think, I no longer know what to send, as
everything indicates that Rabona just wants to make time pass, for the user to cancel withdrawals, throw the money,
lose. There is no other explanation
Unless the site is having issues with third-party payment providers to send money via international bank transfer.
In this case, if it is easier to resolve, let me know and I can send you my Bitcoin wallet address. I want to receive
my 3 pending withdrawals and all my remaining current balance in the account! I need the money, it's been 15 days
without any return or response, in the dark, without knowing what, who, when, how, where, why all this is happening
I even sent a photo of the front and back of my physical bank account card. My bank is Caixa Econômica Federal, the
largest bank in my country, it is not a virtual bank, it is a government bank! I have already done everything Rabona
needs, I have already sent everything and much more than enough and necessary
Just pay me my balance that I earned honestly!
Something that initially has a deadline of 3 working days to be paid, we are now in 15 days and nothing, no return,
no response, leaves the customer in the dark. Now, we are on another Friday, they say they don't work Saturday or
Sunday, and with that I will enter a new week without my money? Disrespect!
Casino Guru please help me. Rabona needs to understand that players also have their personal responsibilities and
obligations. They need to understand that on a gambling site, thousands of players will lose money, but some may
win and need to be paid! If this doesn't happen, it's because the site is a scam and needs to be blacklisted
immediately
Не е необходимо да споделяте паролата си с никого от нас и със сигурност никога не я давайте на никого.
Разбирам, че в тази ситуация не е никак приятно, независимо дали все още не сте изтеглили парите си или че чатът просто ви прекъсва и не отговаря. Не е професионално и бих си помислил, че казиното си прави лоша услуга, като прави това.
Разбира се, ако говорим за проверка и факта, че сте били потвърдени веднъж и казиното е поискало отново някои допълнителни документи, това се случва от време на време, така че вероятно ще трябва да сътрудничите и да предоставите това, което е необходимо в такъв случай.
Ако не получите парите си или проблемите продължат, нашият екип ще се опита да ви помогне, така че въпреки че знам, че ситуацията, в която се намирате, не е приятна, просто ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие всичко .
Бих искал да видя всичко да се развие добре и възможно най-скоро, разбира се.
Ще ти стискам палци. 🤞
You don't need to share your password with any of us, and certainly never give it to anyone.
I understand that in this situation it's not pleasant at all, whether it's that you haven't withdrawn your money yet or that the chat just cuts you off and doesn't answer. It's not professional and I would think that the casino is doing itself a disservice by doing this.
Of course, if we're talking about verification and the fact that you've been verified once and the casino has asked again for some additional documents, that happens from time to time, so you'll probably have to cooperate and provide what's needed in this case.
If you don't get your money or the problems continue, our team will try to help you, so even though I know it's not a pleasant situation you're in, we'll just have to wait and see how it all works out.
I would like to see it all turn out well and as soon as possible, of course.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Здравейте, екип на Casino Guru!
Чакам 15 дни и нищо не се случва, никакъв отговор по имейл, чат, без плащане, нищо, нищо, нищо
Както вече обясних тук, сайтът извърши няколко стандартни проверки на акаунта ми, всичко беше
незабавно изпратено, прието, потвърдено, както е показано на приложената тук екранна снимка
Предна и задна страна на документа
Снимка на лицето ми
Доказателство за пребиваване
Селфи, държащо документа до лицето и отворен уебсайт Rabona на заден план на снимката
Цялата ми история на банковата сметка, включително предишни периоди, когато дори още не съм бил клиент на Rabona, също
като периоди след депозиране в моята сметка Rabona
Поискаха ми допълнително обяснение относно сума, която влезе в сметката ми непосредствено преди депозиране
то в Rabona, същата сума, обясних, че това е паричен депозит директно и лично направен от мен и за
аз изпратих доказателство за този физически депозит, снимката на тази депозитна бележка, както и няколко други снимки на други
парични депозити, които направих в банковата си сметка
Rabona не плаща. Не отговаря на имейли. Чатът често не въвежда никакви думи, чатът е затворен. Кога
не затварят без да пишат, отговарят на стандартни, автоматизирани съобщения, същите неща
Поддръжката, всеки ден през последните 15 дни, знае само как да се извини за причиненото неудобство, да каже, че те
разбирам причиненото неудобство, обещавам, че ще бъде платено на следващия ден, че моят случай е приоритет, че
всичко ми е наред с сметката и с плащането, за да не се притеснявам, гласувам доверие на
сайта, те се извиняват за забавянето, признават, че са грешни за забавянето и много други лъжи
времето минава и нищо не се случва. Абсурд!
Hi, Casino Guru team!
I am waiting 15 days and nothing happens, no response whatsoever via email, chat, no payment, nothing, nothing, nothing
As I already explained here, the site carried out several standard checks on my account, everything was
immediately sent, accepted, verified, as shown in the screenshot attached here
Front and back of the document
Photo of my face
Proof of residence
Selfie holding the document next to the face and the Rabona website open in the background of the photo
My entire bank account history, including previous periods when I was not even a Rabona customer yet, as well
as periods after depositing into my Rabona account
I was asked for an additional explanation about an amount that entered my account immediately before depositing
it in Rabona, the same amount, I explained that it was a cash deposit directly and personally made by me and for
me, I sent proof of this physical deposit, the photo of this deposit slip as well as several other photos of other
cash deposits I made into my bank account
Rabona doesn't pay. Does not respond to emails. The chat often does not type any words, the chat is closed. When
they don't close without typing, they respond to standard, automated messages, the same things
Support, every day for the last 15 days, only knows how to apologize for the inconvenience caused, say that they
understand the inconvenience caused, promise that the next day it will be paid, that my case is a priority, that
everything is ok with my account and with my payment, so that I don't worry, that I give a vote of confidence to
the site, they apologize for the delay, confess that they are wrong for the delay, and many other lies to make
time pass and nothing happens. Absurd!
Кога поискаха проверка?
Три дни след извършване на тегленето?
When did they request verification?
Three days after making the withdrawal?
Cuando te solicitaron la verificación?
A los tres días de hacer el retiro?
Да, те започват да искат неща едва когато изтече срокът за плащане. С това дните минават, времето минава. Те искат едно по едно нещо. Когато проверих всичко, както е показано на екранната снимка по-горе, те продължиха без да плащат, дните минаваха, когато публикувах оплакване, те започнаха да променят статуса от потвърдено на непроверено в 2 от 5-те стъпки за валидиране, за да попитат отново, и с това рестартирайте времето за проверка, карайте играча да чака, чака, чака, изпращайки същите неща, които вече са изпратили и които вече са били приети и проверени, отново, и отново, и отново, чакане, чакане, чакане. Докато те изобщо не отговарят, няма имейл съобщения, нищо, нищо, нищо
Yes, they start asking for things only when the deadline for making payment ends. With that, the days go by, time passes. They ask for one thing at a time. When I checked everything, as in the screenshot shown above, they continued without paying, the days went by, when I published a complaint, they started to change the status from verified to unverified in 2 of the 5 validation steps, to ask again, and with that restart the time of verification, keep the player waiting, waiting, waiting, sending the same things that they already sent and that had already been accepted and verified, again, and again, and again, waiting, waiting, waiting. While they don't respond at all, no email messages, nothing, nothing, nothing
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.