ФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 2 години от Radka
|
40966 преглеждания 327 отговора |
|
1...10 11 12...17
Добавете пост
Thomas3333
преди 6 месеца

Да, подадох оплакване

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

изпратете доказателство за адрес, изпратете доказателство за самоличност, изпратете сертификат за собственост на моята банка, изпратете сертификат за собственост на моята карта, изпратете история на транзакциите на моята банка и сега ме искат история на транзакциите в PayPal, но никога не съм използвал PayPal за игра rabona, използвах картата само за да играя в rabona, изпратих и история на paypal, за да им покажа, че нямам какво да крия и всичко е законно, въпреки че мисля, че не трябваше да ги изпращам, ако никога не съм използвал paypal за игра в rabona и сега това, което се случва е, че не приема Paypal. Качих го 2 пъти и като вляза в страницата ми казва да изпратя историята на Paypal и не казват защо го отхвърлят и не верифицират акаунта или плащането също.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Така че това е проблем, който бих казал и със сигурност не е приятен. Така че е добре, че имате оплакване и нашият екип ще проучи какво се случва и се надяваме да разбере всичко необходимо и да може да ви помогне.

Също така, не знам защо ви искат Paypal и въпреки това казвате, че не сте депозирали с този метод.

Така че ще трябва да имаме търпение, за да разберем.

Надявам се да разберем възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Напълно съм разочарован от забавеното плащане на Rabona!


Вече изчаках възможно най-дълго, всички срокове поискани и преценени от РАБОНА. Омръзна ми да чакам. Единственият ми избор беше да прибегна до външна жалба тук.


Моят акаунт е 100% потвърден (снимка на документа отпред и отзад + снимка на лицето ми + адрес на сметката за комунални услуги + снимка на селфи, държащ моя документ в ръце със страница Rabona, която се показва отзад + пълна история на транзакциите на банковата ми сметка през последните 2 месеца). Всички изпратени, всички приети и проверени.


Поисках теглене. Изпратих 3 имейла през последните 7 дни, те никога не отговориха на 1 от това, никога, нищо. Услугата за поддръжка на чат също не решава нищо, само казва персонализирани отговори, копирани и поставени като роботи, казвайки за чакайте, чакайте, чакайте, с това дните минават.


Започвам да се съмнявам дали това е честен сайт или измама, дали наистина имат пари да платят на всеки, който прави дори малка печалба като мен, дали това е сайт, който просто иска да получава пари и депозити, сайт това не плаща на никого...

Автоматичен превод:
wansan
преди 6 месеца

Аз съм в същата ситуация като вас, чакам плащане от януари, нямах потвърдена сметка в момента на заявяване на тегленето, но изпратих всички поискани документи и все още не проверяват сметката ми и не плащат , на всичкото отгоре ме питат за история на транзакциите Друг метод на плащане, който никога не съм използвал, за да играя в Rabona и който няма нищо общо с Rabona, също им го изпратих в различни формати на страницата и по имейл и преди ден Получих отговор, че не съм им изпратил исканите документи. Наистина съм изненадан от количеството оправдания и лъжи, които правят, за да не плащат.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Аз съм в същата ситуация като вас, чакам плащане от януари, нямах потвърдена сметка в момента на заявяване на тегленето, но изпратих всички поискани документи и все още не проверяват сметката ми и не плащат , на всичкото отгоре ме питат за история на транзакциите Друг метод на плащане, който никога не съм използвал, за да играя в Rabona и който няма нищо общо с Rabona, също им го изпратих в различни формати на страницата и по имейл и преди ден Получих отговор, че не съм им изпратил исканите документи. Наистина съм изненадан от количеството оправдания и лъжи, които правят, за да не плащат.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Сякаш нямат пари. Или го притежавайте и не плащайте, за да го откраднете. Първо, дневният лимит за теглене е много нисък (подобно на 250 EUR), второ, можете да имате само 3 висящи тегления наведнъж. С други думи: ако имате 1500 евро в баланс, първо теглите 250 един ден, след това 250 на следващия ден, след това 250 на следващия ден, едва след този трети ден започвате да броите 3-те работни дни за плащане (които те не не се съобразяват и после казват, че има 5 работни дни, които също не спазват), събота и неделя не се броят, АКО ПОЛУЧИТЕ първото от 3 плащания, второто няма да бъде платено на следващия ден , като предполагаемите 3 работни дни започват да се броят отначало, същото за третото плащане. Това означава, че салдото ви е в сметката ви, искате да изтеглите и не можете да правите нови заявки за теглене, за да не започнете отброяването на 3 дни отново (които всъщност са седмици или месеци). С други думи, правят всичко по силите си, за да не ти отнемат нещо, да те преодолеят чрез умора, да те накарат да играеш, докато загубиш това, което имаш. Те искат банкови транзакции, дори когато дори не сте имали акаунт, регистриран на уебсайта там, лична информация за транзакциите, която няма нищо общо с нищо, свързано с Rabona, те дори не знаят какво е депозит в брой, който сте направили директно в банкирането на вашата собствена сметка, те търсят причина да блокират сметката и, когато не открият нищо нередно (в моя случай), продължават да мамят всеки ден и да не плащат, забавяйки го. Никога не съм получавал тегления там, но като чета коментарите тук, мога да си представя, че ще продължи седмици, може би месеци или години. Това е абсурдно

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Напълно съм разочарован от забавеното плащане на Rabona!


Вече изчаках възможно най-дълго, всички срокове поискани и преценени от РАБОНА. Омръзна ми да чакам. Единственият ми избор беше да прибегна до външна жалба тук.


Моят акаунт е 100% потвърден (снимка на документа отпред и отзад + снимка на лицето ми + адрес на сметката за комунални услуги + снимка на селфи, държащ моя документ в ръце със страница Rabona, която се показва отзад + пълна история на транзакциите на банковата ми сметка през последните 2 месеца). Всички изпратени, всички приети и проверени.


Поисках теглене. Изпратих 3 имейла през последните 7 дни, те никога не отговориха на 1 от това, никога, нищо. Услугата за поддръжка на чат също не решава нищо, само казва персонализирани отговори, копирани и поставени като роботи, казвайки за чакайте, чакайте, чакайте, с това дните минават.


Започвам да се съмнявам дали това е честен сайт или измама, дали наистина имат пари да платят на всеки, който прави дори малка печалба като мен, дали това е сайт, който просто иска да получава пари и депозити, сайт това не плаща на никого...

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Съжалявам да чуя за тази ситуация и според мен постъпихте добре, като подадохте жалба тук с нашия екип. Те трябва да изчакат да минат 14 дни, преди да може да се направи каквато и да е интервенция във вашия случай. Надяваме се, че нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне. Имате ли някакви нови актуализации относно това, случайно?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Аз съм в същата ситуация като вас, чакам плащане от януари, нямах потвърдена сметка в момента на заявяване на тегленето, но изпратих всички поискани документи и все още не проверяват сметката ми и не плащат , на всичкото отгоре ме питат за история на транзакциите Друг метод на плащане, който никога не съм използвал, за да играя в Rabona и който няма нищо общо с Rabona, също им го изпратих в различни формати на страницата и по имейл и преди ден Получих отговор, че не съм им изпратил исканите документи. Наистина съм изненадан от количеството оправдания и лъжи, които правят, за да не плащат.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Наистина съжалявам, че проверката ви отнема толкова време. Както прочетох във вашата жалба , представителят на казиното всъщност е обяснил причината за това и това наистина ми звучи логично. Всъщност много пъти се случва някои документи да са в грешен формат и това води до забавяне на процеса на проверка. Обикновено се приема pdf формат, когато става въпрос за документи и jpg формат, когато става въпрос за снимки. Надяваме се, че ще има бързо решение по отношение на този проблем и скоро ще можете да потвърдите акаунта си. Ако имате някакви новини, моля, не забравяйте да ни информирате.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Здравейте, добър ден, благодаря ви за обратната връзка и вниманието.


Не, няма отговор на моите имейли или поддръжка в чата. До момента няма плащане. Пълни глупости. Усещането е, че това е сайт, който няма пари да плати или има пари, но е наистина нечестен, който не плаща, защото не иска

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Изпратих исканите документи както по пощата, така и на уебсайта, както в pdf, така и в jpg формат и все още няма отговор и представителят на Rabona повтаря това, което ми казват в чата, за да изпратя исканите документи, изпратих им ги, Не знам колко Понякога ми се подиграват, това е, което правят

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, добър ден, благодаря ви за обратната връзка и вниманието.


Не, няма отговор на моите имейли или поддръжка в чата. До момента няма плащане. Пълни глупости. Усещането е, че това е сайт, който няма пари да плати или има пари, но е наистина нечестен, който не плаща, защото не иска

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Моля, опитайте се да не правите лоши заключения засега, трябва да изчакаме малко и след това се надяваме, че нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне с този проблем. Моля, изпратете се с всякакви актуализации.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Изпратих исканите документи както по пощата, така и на уебсайта, както в pdf, така и в jpg формат и все още няма отговор и представителят на Rabona повтаря това, което ми казват в чата, за да изпратя исканите документи, изпратих им ги, Не знам колко Понякога ми се подиграват, това е, което правят

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Единствената причина, която идва на ум за това от страна на казиното, е, че може да е, че форматът на някои от документите не е правилен или че са с лошо качество, честно казано. Би било наистина добре, ако поддръжката може да ви обясни защо отказват документите, разбира се. Да видим как ще се развие оплакването ви.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това е, С АБСОЛЮТНА СИГУРНОСТ, най-лошият уебсайт, който може да съществува. Те просто се опитват да спечелят време, минават дни, седмици, карат клиентите да отменят тегления, да играят, докато не загубят, така че никога да не им се налага да правят плащане при теглене.


Това са пълни глупости! Депозирах там на 19 април, първото ми теглене беше на 20-ти. Днес е 30-ти и нищо не се случи, не ми платиха, не получих отговор на нито едно от няколкото имейла, които изпратих през тези дни. А първоначалният срок беше 3 дни за получаване! Вече са 10!


Искат информация за верификация на акаунта много повече от необходимото, отнемат им 3 дни, за да поръчат ново нещо (или същото, което вече са поръчали), не работят събота и неделя, с други думи, типично отношение да мине време и клиентът да се откаже, да загуби парите, да не тегли нищо


Първо поискаха снимка и лицевата страна на документа, както и снимка на лицето им, направена на живо с мобилния им телефон. Изпратих го, приеха го


След това поискаха доказателство за адрес. Изпратих. Беше прието


След това поискаха селфи с документа в ръка и отворения сайт Rabona на фона на снимката. Изпратих. Беше прието


След това поискаха историята на транзакциите на банковата ми сметка (която използвах за депозиране в моята сметка Rabona), поискаха последните 30 дни (от 19 март до 19 април, който беше денят на моя депозит). Изпратих ВСИЧКО от банковата си сметка от март и април, всичко, всеки pdf файл, генериран от приложението на моята банка за тези 2 месеца, включително показване на ВСИЧКИ ТРАНЗАКЦИИ, без да пропускам нищо, баланса си, извлечението си, отидох до банкомат и също изтеглих разпечатах изявлението си, за да им изпратя снимка на всичко от март и април. Изпратих. Беше прието


След това те поискаха информация за това какъв е бил депозитът в банковата ми сметка непосредствено преди депозита в Rabona, на същата сума. Обясних, че това е депозит в брой, който направих лично и директно в банковата си сметка (снимах хартията на тази разписка, както и няколко други доказателства за депозити, които лично направих в банковата си сметка). Изпратих го, приеха го


С други думи, те искат неща от времена, когато клиентът дори не е бил клиент на сайта. Те продължават да търсят нещо, за да имат причина да не платят на потребителя или да губят време, да спестят време, да накарат клиента да се откаже и да отмени тегления, да играят и да губят. Това е абсурдно! Принуждаването на играча да показва транзакции отпреди месеци, когато човекът дори не е играл на уебсайта, и показването на транзакции, които е направил до момента на депозита, който е направил на уебсайта, това няма никакъв смисъл, то просто показва, че те искам да накарам времето да мине


Ако проблемът е с доставчик на плащания и не можете да извършите плащане с международен банков превод, бъдете честни и ми кажете и мога да ви изпратя адреса на моя биткойн портфейл, ако ви е по-лесно (видях в други оплаквания ето, че по този начин те решиха проблемите на други играчи)


В чата изобщо не отговарят, понякога затварят чата без да напишат и дума. Имейлите не отговарят. Когато отговорят в чата, те са готови, стандартизирани отговори, като роботи, извиняват се за забавянето и казват „всичко е наред с вашия акаунт и вашето плащане, утре ще го получите, изчакайте", на следващия ден същото, "чакай", "чакай", "утре", "утре", нищо не става!


Преди 3 дни един от хората в чата се извини, като каза, че са сгрешили, за забавянето, че изпитват затруднения, призна грешката, помоли ме да изчакам, защото определено ще го получа в понеделник (което беше вчера) Моят плащането вече беше във финалната фаза. Че признаха грешката си, че бях прав, че разбраха разочарованието и тъгата ми, че нищо, което казаха, няма да направи грешката им да не се случи, те ме помолиха за доверие. Приемам, надявам се. Пристига в понеделник и не го получавам. Това бяха просто лъжи, за да се спечели време, за да се накара времето да мине


Те трябва да разберат, че играчите също имат своите отговорности и задължения, които трябва да изпълнят. Ако създадат компания за онлайн игри, те трябва да знаят, че играчите ще загубят, но също така някои ще спечелят и трябва да им се плати


По-лошо от усещането да депозираш, играеш и губиш е да депозираш, да играеш и да не получиш това, което си спечелил. Това е тотална липса на уважение към клиента и честна игра! Това е нечестност, това е кражба!


Готов съм да дам временно паролата за акаунта си в Rabona и паролата за банковата си сметка на който и да е администратор на Casino Guru и да предоставя всички файлове и снимки, които съм качил, за да покажа, че всичко е правилно и само Rabona не изпълнява ролята си на честна компания!


Искам да ми изплатят 3-те чакащи тегления и целия ми баланс по текущата сметка. В моята банкова сметка или, ако предпочитат, в моя биткойн портфейл. Писна ми да чакам, искам си парите!

file

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
wansan
преди 6 месеца

Да ви кажа честно, случаят, който описвате тук, наистина не е нищо необичайно, когато става въпрос за KYC в онлайн казината. Те трябва да проверят всички документи и да се уверят, че всичко е наред, особено що се отнася до политиката за AML, затова даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, преди нашият екип да може да се намеси. Винаги е важно да сътрудничите напълно на казиното и да предоставите всичко, което поискат, за да премине проверката. Нашият екип със сигурност ще ви помогне, ако проблемът все още продължава след изтичането на срока.

Автоматичен превод:
wansan
преди 6 месеца

Описахте го много добре, изглежда като история, но е истина, с мен го направиха по същия начин, изглежда, че имат същия модел, когато става въпрос за плащане

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да ви кажа честно, случаят, който описвате тук, наистина не е нищо необичайно, когато става въпрос за KYC в онлайн казината. Те трябва да проверят всички документи и да се уверят, че всичко е наред, особено що се отнася до политиката за AML, затова даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, преди нашият екип да може да се намеси. Винаги е важно да сътрудничите напълно на казиното и да предоставите всичко, което поискат, за да премине проверката. Нашият екип със сигурност ще ви помогне, ако проблемът все още продължава след изтичането на срока.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей, Роми, благодарим, че се свърза с нас, но не е обичайно уебсайт да издържи 11 дни, без да отговори на нито един от изпратените имейли. Изобщо не е обичайно уебсайтът да затваря чат разговори, без да напише нито една дума. Изобщо не е обичайно уебсайтът да отказва плащане на хиляди клиенти, без да плаща на никого. Изобщо не е обичайно уебсайтът да изисква история на банковите транзакции от раждането на лицето. Изобщо не е обичайно уебсайтът да изисква банкови транзакции дни дълго след като депозитите са били направени на уебсайта. Изобщо не е обичайно уебсайт, когато приема чат разговор, да се извинява много за забавянето, да признава, че не е прав за забавянето, да моли потребителя за доверие, да обещава и гарантира, че на следващия ден ще му бъде платено и нищо не се случва, всеки ден това. Изобщо не е обичайно уебсайтът да верифицира напълно акаунта на играч и дни по-късно да промени статуса на непроверен и да поиска същите неща отново. Не е обичайно хората да прекарват седмици или месеци в очакване да получат плащане. Изобщо не е обичайно това да се случва не само на мен или колегата по-горе, а на всички клиенти. Мога да ви дам паролата за банковата ми сметка, за да видите сами колко нормално е всичко там. Мога да ви дам паролата за акаунта си в Rabona, за да можете сами да видите хронологията и да опитате поддръжка, можете да влезете в чата и винаги да четете едни и същи извинения с искане за още 1 ден за плащане или затварят чата, без да кажат нито една дума Вие.

Автоматичен превод:
wansan
преди 6 месеца

Не е необходимо да споделяте паролата си с никого от нас и със сигурност никога не я давайте на никого.

Разбирам, че в тази ситуация не е никак приятно, независимо дали все още не сте изтеглили парите си или че чатът просто ви прекъсва и не отговаря. Не е професионално и бих си помислил, че казиното си прави лоша услуга, като прави това.

Разбира се, ако говорим за проверка и факта, че сте били потвърдени веднъж и казиното е поискало отново някои допълнителни документи, това се случва от време на време, така че вероятно ще трябва да сътрудничите и да предоставите това, което е необходимо в такъв случай.

Ако не получите парите си или проблемите продължат, нашият екип ще се опита да ви помогне, така че въпреки че знам, че ситуацията, в която се намирате, не е приятна, просто ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие всичко .

Бих искал да видя всичко да се развие добре и възможно най-скоро, разбира се.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Чака 15 дни и нищо не се случва, никакъв отговор по имейл, чат, без плащане, нищо, нищо, нищо


Както вече обясних тук, сайтът извърши няколко стандартни проверки на акаунта ми, всичко беше

незабавно изпратено, прието, потвърдено, както е показано на приложената тук екранна снимка


Предна и задна страна на документа


Снимка на лицето ми


Доказателство за пребиваване


Селфи, държащо документа до лицето и отворен уебсайт Rabona на заден план на снимката


Цялата ми история на банковата сметка, включително предишни периоди, когато дори още не съм бил клиент на Rabona, също

като периоди след депозиране в моята сметка Rabona


Поискаха ми допълнително обяснение относно сума, която влезе в сметката ми непосредствено преди депозиране

то в Rabona, същата сума, обясних, че това е паричен депозит директно и лично направен от мен и за

аз изпратих доказателство за този физически депозит, снимката на тази депозитна бележка, както и няколко други снимки на други

парични депозити, които направих в банковата си сметка


Rabona не плаща. Не отговаря на имейли. Чатът често не въвежда никакви думи, чатът е затворен. Кога

не затварят без да пишат, отговарят на стандартни, автоматизирани съобщения, същите неща


Поддръжката, всеки ден през последните 15 дни, знае само как да се извини за причиненото неудобство, да каже, че те

разбирам причиненото неудобство, обещавам, че на следващия ден ще бъде платено, че моят случай е приоритет, че

всичко ми е наред с сметката и с плащането, за да не се притеснявам, гласувам доверие на

сайта, те се извиняват за забавянето, признават, че са грешни за забавянето и много други лъжи

времето минава и нищо не се случва. Абсурд!


Просто искам парите си, които съм играл и съм спечелил, като съм играл честно. Вече направих всичко необходимо, изпратих

всичко и много повече от това, от което се нуждаят!


Пиша тук до поддръжката на Rabona и поддръжката на Casino Guru, за да кажа, че искам временно да дам банковата си сметка

парола за който и да е финансов администратор на Rabona или всеки администратор за жалби на Casino Guru, за да могат да видят

всичко директно и лично. в моя акаунт, всички мои транзакции, всички мои лични данни, моя адрес дом,

транзакции за внасяне, извеждане на пари, всичко, от което се нуждаете!


Това е така, защото вече не знам какво да правя, вече не знам какво да мисля, вече не знам какво да изпратя, тъй като

всичко показва, че Rabona просто иска да накара времето да мине, за да може потребителят да отмени тегления, да хвърли парите,

губя. Друго обяснение няма


Освен ако сайтът няма проблеми с доставчици на плащания трети страни за изпращане на пари чрез международен банков превод.

В този случай, ако е по-лесно за разрешаване, уведомете ме и мога да ви изпратя адреса на моя биткойн портфейл. искам да получа

моите 3 предстоящи тегления и цялото ми оставащо текущо салдо в сметката! Трябват ми парите, минаха 15 дни

без връщане или отговор, в тъмното, без да се знае какво, кой, кога, как, къде, защо се случва всичко това


Дори изпратих снимка на предната и задната страна на физическата си банкова карта. Моята банка е Caixa Econômica Federal, the

най-голямата банка в моята страна, това не е виртуална банка, тя е държавна банка! Вече направих всичко Rabona

нужди, вече изпратих всичко и много повече от достатъчно и необходимо


Просто ми изплатете моя баланс, който спечелих честно!


Нещо, което първоначално има срок от 3 работни дни за плащане, сега сме след 15 дни и нищо, няма връщане,

няма отговор, оставя клиента на тъмно. Сега, ние сме в друг петък, те казват, че не работят събота или

Неделя и с това ще вляза в нова седмица без парите си? Неуважение!


Casino Guru, моля, помогнете ми. Rabona трябва да разбере, че играчите също имат своите лични отговорности и

задължения. Те трябва да разберат, че в сайт за хазарт хиляди играчи ще загубят пари, но някои може

спечелете и трябва да бъдете платени! Ако това не се случи, това е защото сайтът е измама и трябва да бъде включен в черния списък

веднага

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не е необходимо да споделяте паролата си с никого от нас и със сигурност никога не я давайте на никого.

Разбирам, че в тази ситуация не е никак приятно, независимо дали все още не сте изтеглили парите си или че чатът просто ви прекъсва и не отговаря. Не е професионално и бих си помислил, че казиното си прави лоша услуга, като прави това.

Разбира се, ако говорим за проверка и факта, че сте били потвърдени веднъж и казиното е поискало отново някои допълнителни документи, това се случва от време на време, така че вероятно ще трябва да сътрудничите и да предоставите това, което е необходимо в такъв случай.

Ако не получите парите си или проблемите продължат, нашият екип ще се опита да ви помогне, така че въпреки че знам, че ситуацията, в която се намирате, не е приятна, просто ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие всичко .

Бих искал да видя всичко да се развие добре и възможно най-скоро, разбира се.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, екип на Casino Guru!


Чакам 15 дни и нищо не се случва, никакъв отговор по имейл, чат, без плащане, нищо, нищо, нищо


Както вече обясних тук, сайтът извърши няколко стандартни проверки на акаунта ми, всичко беше

незабавно изпратено, прието, потвърдено, както е показано на приложената тук екранна снимка


Предна и задна страна на документа


Снимка на лицето ми


Доказателство за пребиваване


Селфи, държащо документа до лицето и отворен уебсайт Rabona на заден план на снимката


Цялата ми история на банковата сметка, включително предишни периоди, когато дори още не съм бил клиент на Rabona, също

като периоди след депозиране в моята сметка Rabona


Поискаха ми допълнително обяснение относно сума, която влезе в сметката ми непосредствено преди депозиране

то в Rabona, същата сума, обясних, че това е паричен депозит директно и лично направен от мен и за

аз изпратих доказателство за този физически депозит, снимката на тази депозитна бележка, както и няколко други снимки на други

парични депозити, които направих в банковата си сметка


Rabona не плаща. Не отговаря на имейли. Чатът често не въвежда никакви думи, чатът е затворен. Кога

не затварят без да пишат, отговарят на стандартни, автоматизирани съобщения, същите неща


Поддръжката, всеки ден през последните 15 дни, знае само как да се извини за причиненото неудобство, да каже, че те

разбирам причиненото неудобство, обещавам, че ще бъде платено на следващия ден, че моят случай е приоритет, че

всичко ми е наред с сметката и с плащането, за да не се притеснявам, гласувам доверие на

сайта, те се извиняват за забавянето, признават, че са грешни за забавянето и много други лъжи

времето минава и нищо не се случва. Абсурд!


Автоматичен превод:
wansan
преди 6 месеца

Кога поискаха проверка?

Три дни след извършване на тегленето?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Кога поискаха проверка?

Три дни след извършване на тегленето?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, те започват да искат неща едва когато изтече срокът за плащане. С това дните минават, времето минава. Те искат едно по едно нещо. Когато проверих всичко, както е показано на екранната снимка по-горе, те продължиха без да плащат, дните минаваха, когато публикувах оплакване, те започнаха да променят статуса от потвърдено на непроверено в 2 от 5-те стъпки за валидиране, за да попитат отново, и с това рестартирайте времето за проверка, карайте играча да чака, чака, чака, изпращайки същите неща, които вече са изпратили и които вече са били приети и проверени, отново, и отново, и отново, чакане, чакане, чакане. Докато те изобщо не отговарят, няма имейл съобщения, нищо, нищо, нищо

Автоматичен превод:
1...10 11 12...17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини