Здравей, прочетох какво ти се е случило в казиното и преместих публикацията ти под казиното, за което пишеш.
Колкото до това, че казиното те блокира без обяснение, това ми се струва доста странно. Фактът, че сте успели да разгледате историята на транзакциите си и след това нито миг по-късно, също е доста странен.
В този случай обаче бих ви препоръчал да подадете жалба при нас, което е безплатна функция.Просто щракнете тук, за да го отворите.
Нашият екип ще се опита да разгледа вашия случай и да види накъде отива. Мислите ли, че си струва да опитате?
Hi, I've read what happened to you in the casino and I've moved your post under the casino you're writing about.
As for the casino blocking you without an explanation, that seems pretty strange to me. The fact that you were able to look at your transaction history and then not a moment later is also quite weird.
However, in this case, I would recommend that you file a complaint with us, which is free feature. Just click here to open it.
Our team will try to look into your case and see where it goes. Do you think it's worth a try ?