ФорумКазинаQuickWin Casino - обща дискусия

QuickWin Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 1 година от Radka
|
28400 преглеждания 248 отговора |
|
1...6 7 8...13
Добавете пост
преди 11 месеца

всичко, което получавате, е общ имейл, в който се посочва, че данните ви за теглене са неправилни, без конкретна информация


Писах им 7 пъти с молба за конкретна информация и не получих нито една, нито една, нито една....


Използвал съм много онлайн казина в миналото и никога не съм имал нито един проблем с тегленето

това казино дори не иска проверка.......


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

всичко, което получавате, е общ имейл, в който се посочва, че данните ви за теглене са неправилни, без конкретна информация


Писах им 7 пъти с молба за конкретна информация и не получих нито една, нито една, нито една....


Използвал съм много онлайн казина в миналото и никога не съм имал нито един проблем с тегленето

това казино дори не иска проверка.......


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Да, вече сме говорили за това. Не разбирам защо казиното не може да отговори и това е мистерия за мен.

Вие обаче постъпихте правилно, като подадохте жалба , но трябва да отбележа, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене.

Така че ще видим докъде ще стигне нашият екип и се надяваме, че ситуацията ви ще бъде разрешена възможно най-скоро. Ако имате нещо ново, можете ли да ни уведомите? Ще чакам.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

след 10 дни това казино най-накрая започна да прави малки плащания от $800

Автоматичен превод:
donny999
преди 11 месеца

Радвам се за теб. Това винаги е добър знак, въпреки че съм сигурен, че бихте искали да получите печалбите си по-бързо, опитайте се да бъдете търпеливи. Колко спечелихте общо? Просто питам, за да разбера колко време ще отнеме да получа цялата сума, ако изпращат само 800 наведнъж.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Така че имах проблем, когато депозирах в казиното Quickwin, те таксуваха депозита от банковата ми сметка, но никога не го добавиха към сметката ми в казиното. Когато попитах за това, ме разкарваха в продължение на 3 дни, казаха ми, че някой ще се свърже с мен след 6 часа и нищо. След това, когато го попитах, ми беше казано, че никога не съм депозирал пари в сметката и банковите ми извлечения са грешни, въпреки че плащането ясно се виждаше в историята на транзакциите ми в казиното, когато попитах отново, бях стартиран от сайта и след това следващия път, когато влязох, моята хронология на транзакциите беше изчезнала и не беше достъпна. Така че попитах защо се е случило това, след което отново бях изритан от сайта и този път акаунтът ми беше деактивиран и след това таксувах още $100 от казиното. Не мога да вляза в акаунта си в казиното сега, тъй като е деактивиран, информирах банката и те казаха, че трябва да се справя с казиното, тъй като те не могат да променят транзакцията и не мога да говоря с казиното, тъй като те сега деактивираха акаунта ми и ми забраниха да влизам в казиното и сега ме поставиха в черен списък от всичките си други казина, всичко това, защото попитах защо парите ми не са ударили сметката ми в казиното и къде е депозитът, и им казаха, че съм лъжа, че това никога не се е случвало, въпреки че е показано в историята на транзакциите ми и в банковото ми извлечение. Изглежда, че служителите на тези казина правят каквото си искат, което включва кражба от клиентите им и след това ги обвиняват в погрешно поведение и се опитват да измамят казината. Толкова за регулациите на казиното, изглежда, че законът няма никакво значение, когато става дума за казина, тъй като те се държат така, че законът не се прилага за тях и те могат сами да си помогнат с банковите сметки на клиентите си и да вземат каквото искат , и ние нямаме никаква защита и права да го оспорим, а ако имаме, ще се сблъскаме с доживотни забрани и постоянен черен списък от всички други свързани казина, а банките просто следват какво казва казиното.


Автоматичен превод:
sanjeet761
преди 10 месеца

Здравей, прочетох какво ти се е случило в казиното и преместих публикацията ти под казиното, за което пишеш.

Колкото до това, че казиното те блокира без обяснение, това ми се струва доста странно. Фактът, че сте успели да разгледате историята на транзакциите си и след това нито миг по-късно, също е доста странен.

В този случай обаче бих ви препоръчал да подадете жалба при нас, което е безплатна функция.Просто щракнете тук, за да го отворите.

Нашият екип ще се опита да разгледа вашия случай и да види накъде отива. Мислите ли, че си струва да опитате?

Автоматичен превод:
QuickWin Casino
преди 9 месеца

Аз също имам проблем, акаунтът ми беше деактивиран, когато исках да изтегля, но ми трябва сумата много спешно, но вашата поддръжка се отнася само за помощ за неопределен период от време.

Автоматичен превод:
marsderry
преди 9 месеца

Здравейте, виждам, че имате проблем със затворен акаунт. Казиното даде ли ви причина да го затворите? Освен това, имате ли вече потвърдена сметка в казиното?

Както и да е, виждам, че сте отговорили директно на казиното, така че ще видим дали представител може да се свърже с вас и да се опита да ви помогне. Ако не, видях, че сте пуснали жалба при нас, с която нашият екип ще се опита да ви помогне. Би ли било възможно също така да актуализирате Veronica, за да продължите вашия случай?

Надявам се, че проблемът ви ще бъде разрешен възможно най-скоро и ще можете да изтеглите парите си. Успех ☘️

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Нов съм в тази страница. Преди няколко дни отворих акаунт в Quick Win. Депозирал съм 1500 евро. И сега спечелих 12 000 евро. Ще трябва да изчакам, за да потвърдя акаунта си. Все още не ми е позволено да го проверя. Толкова съм развълнуван от моите печалби!!


Играл съм много на спортни залагания, но също и на рулетка и блекджек в казиното.


Тези пари биха означавали света за мен. Толкова съм развълнувана. Чакам да се свържат с мен. За да мога да верифицирам акаунта. Имам готови всички документи.


Прочетох много за страницата. Казиното. И мога да тегля само 500 евро на ден. И също 7000 евро на месец.


Така че печалбата от 12 000 евро е голяма сума. Не е толкова лесно да се оттегли. Но засега обичам казиното. Оформлението е наистина добро и лесно и те предлагат добро обслужване и спортни залагания.


Надявам се скоро да мога да започна проверка!!


Поздрави


мо

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, искам да попитам дали успяхте да изтеглите средства от казиното? Субсидирах финансите от картата, най-накрая спечелих нещо и сега искам да изтегля нещо. Влязох в моя избор, но оттогава просто чакам. имаш ли опит Благодаря за отговора

Автоматичен превод:
kadli172
преди 7 месеца

Здравейте, кога въведохте своя избор и колко време чакате? Даваме на казината 14 дни за разрешаване на процеса на теглене. Комуникирате ли и с казиното относно избора? Добавено, вече имате ли потвърден акаунт в казино?

Уведомете ме, за да знам на какъв етап сте.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добър вечер и пак аз лично нямам проблем колкото пъти съм печелил получавам парите до 2-3 дни!!!

Сега лимита за теглене е 500€ на ден и с покачването на нивото той се увеличава, аз съм изтеглил 1360€ за един ден!!!

Автоматичен превод:
kadli172
преди 7 месеца

Преди 2-3 дни

Автоматичен превод:
Theofilos85
преди 7 месеца

Хей, наистина се радвам, че нямате проблеми в казиното и вашите тегления винаги са навреме или поне след няколко дни.

Както и да е, когато казвате, че лимитът за теглене зависи от определено ниво, на какво ниво сте, ако можете да изтеглите 1360 € за един ден? 🤔

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, някой успял ли е да изтегли пари? Имам най-лошия опит с предишни казина и вече минаха 2 или 3 дни, като тегленето все още не е приключило. Наистина съм разтревожен, не искам да загубя парите си.

Те просто продължават да отговарят с копи-пейст отговори, аз просто искам да си получа парите (това са само 300 евро) и да затворя сметката завинаги


между другото наистина ми е любопитно, как резултатът им премина от 3/10 на 9,5??


Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
lemmy85
преди 6 месеца

Здравейте

Според мен е много удобно да знаете дали акаунтът ви вече е потвърден, което означава, че просто чакате тегленето, или дали акаунтът е в процес на проверка, което означава, че първо трябва да бъде завършен.

На вашия въпрос сега: Имаше значителен спад между миналия април и юли, когато индексът му на безопасност беше най-ниският досега - равен на 3/10. Преди резултатът беше 7,3, което всъщност е много по-близо до сегашната стойност. Доколкото мога да предположа, някои неразрешени преди това оплаквания може да бъдат разрешени сега и казиното вероятно също е променило условията си, за да бъдат по-прозрачни, справедливи и лесни за разбиране.

Честно казано, не мога да кажа, че съм запознат с подробностите.


Автоматичен превод:
lemmy85
преди 6 месеца

Приятелю lammt850, не се страхувай, парите ще дойдат нормално, отнема 2-4 дни, а аз направих няколко тегления!!!

Като цяло съм много доволен от това казино!!!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Чакам тегленето си от 16 февр. Отменен е повече от 5 пъти. Последния път ми казаха, че може да поставите невярна информация, но съм сигурен, че 100% всичко е правилно, но тази сутрин беше отменено. Питам ги много пъти за проверка на моя акаунт, но те винаги казват, че няма нужда.

Автоматичен превод:
Theofilos85
преди 6 месеца

Когато отида да тегля, виждам това.

file

От месец им пращам чат и имейли за проблема, но те дават само готови отговори.

Никога не си имал проблем??

Автоматичен превод:
gerasimoskioukas
преди 6 месеца

Не, братле, нищо, няма проблем от няколко месеца, когато играя, когато тегля в рамките на 2 до 4 работни дни, парите влизат в сметката!!

Сега не знам какво става с теб и горните хора!!!

Как кандидатствате за тегления? file

Винаги правя с БАНКОВ ПРЕВОД, а не с Visa!!!


Автоматичен превод:
1...6 7 8...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини