ФорумКазинаQuickWin Casino - обща дискусия

QuickWin Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от Radka
|
36140 преглеждания 248 отговора |
|
1...5 6 7...13
donny999
преди 1 година

Разбирам и затова смятам, че не е правилно, ако казиното не може да даде нормален отговор и продължава да повтаря едно и също нещо отново и отново. Даваме на казиното 14 дни за разрешаване на заявката за теглене, но в този случай не смятам, че е правилно, ако казиното не реагира и не полага никакви усилия за разрешаване на ситуацията.

Въпреки това, ако ситуацията ви продължи, не забравяйте да ни уведомите, защото виждам оплакване.

Ще бъде ли възможно това?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбирам и затова смятам, че не е правилно, ако казиното не може да даде нормален отговор и продължава да повтаря едно и също нещо отново и отново. Даваме на казиното 14 дни за разрешаване на заявката за теглене, но в този случай не смятам, че е правилно, ако казиното не реагира и не полага никакви усилия за разрешаване на ситуацията.

Въпреки това, ако ситуацията ви продължи, не забравяйте да ни уведомите, защото виждам оплакване.

Ще бъде ли възможно това?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, но не съм сигурен какво ще направи една жалба


отхвърлен отново за 7-ми пореден ден...същият имейл...написах около 5 имейла и не получих нито един отговор

-------------------------------------------------- ------

Уважаеми XXXXXXX

Бихме искали да ви информираме, че вашата заявка за теглене в размер на 800 AUD не успя да бъде обработена успешно. За да обработим успешно друга заявка за теглене вместо вас, моля, следвайте инструкциите по-долу:

Моля, изпратете отново теглене с правилни данни за банка и сметка

Ако имате допълнителни въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нас чрез чат на живо. С най-добри пожелания,

Финансов отдел QuickWin.com

-------------------------------------------------- ----------------------

почти ще се откаже, това казино е измама


Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва да добавя, че също се опитах да изтегля с EZEPAY и с монети, но те отхвърлят това веднага .... трябва да използвате метода, с който сте депозирали (банков превод) и вече обясних как са отхвърлили това 7 пъти сега без никакво обяснение


не се доближавайте до това казино хора

Автоматичен превод:
donny999
преди 1 година

Приятелю, теглене чрез БАНКОВ ПРЕВОД, правиш ли заявка за теглене? Ако е така, сигурни ли сте, че сте въвели правилната информация? Някой е направил грешка, която не си забелязал и те анулира тегленето!!!

Аз лично 2 пъти, когато спечелих €500 и €680, направих заявка за теглене с БАНКОВ ПРЕВОД и след 3 работни дни те депозираха парите...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, но не съм сигурен какво ще направи една жалба


отхвърлен отново за 7-ми пореден ден...същият имейл...написах около 5 имейла и не получих нито един отговор

-------------------------------------------------- ------

Уважаеми XXXXXXX

Бихме искали да ви информираме, че вашата заявка за теглене в размер на 800 AUD не успя да бъде обработена успешно. За да обработим успешно друга заявка за теглене вместо вас, моля, следвайте инструкциите по-долу:

Моля, изпратете отново теглене с правилни данни за банка и сметка

Ако имате допълнителни въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нас чрез чат на живо. С най-добри пожелания,

Финансов отдел QuickWin.com

-------------------------------------------------- ----------------------

почти ще се откаже, това казино е измама


Автоматичен превод:
преди 1 година

Хм, това е доста странно. И опитахте ли да се свържете с чата на живо, както е препоръчано от казиното? Чатът каза ли ви какъв е проблемът с вашата заявка или каква грешна информация предоставяте в данните за акаунта?

Що се отнася до жалбата, ние ще се опитаме да ви помогнем, ако ситуацията стане твърде трудна. Така че, моля, продължете да актуализирате. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те също не ми дават парите. Депозирах с карта Visa, но те нямат метод за теглене. Така че опитах с банков превод с моя IBAN. Те отмениха тегленето ми и ми казаха да опитам отново. Знам, че играят с мен, докато не изгубя търпението си и пусна парите. Може ли някой да ми помогне, моля?

Автоматичен превод:
ntozgeo3
преди 1 година

Здравейте, попитахте ли поддръжката дали е добре да теглите чрез IBAN превод? От колко време продължава вашата ситуация? Кажете ми, за да имам по-добър преглед.

Автоматичен превод:
ntozgeo3
преди 1 година

Пробвал ли си с БАНКОВ ПРЕВОД? file

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

1-3 работни дни

Поставям допълнителни €3 за такса към националната банка, например, ако искам да изтегля €200, подготвям теглене от €203, за да получа точно €200

Сега не знам какво таксуват другите банки.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

1-3 работни дни

Поставям допълнителни €3 за такса към националната банка, например, ако искам да изтегля €200, подготвям теглене от €203, за да получа точно €200

Сега не знам какво таксуват другите банки.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, видях поста ти, не ти отне много време да го изтеглиш по банков път, но отговорих на ntozgeo3.

все пак, благодаря ви, че споделихте опита си и се опитахте да помогнете. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Благодаря ти много!!!

Освен това, колкото пъти направих готови тегления, веднага получих имейл от QuickWin , който казваше, че сте направили готови тегления за например €200 и то се обработва!!! Децата, които не приемат оттеглянето си, получават ли този имейл? Защото ако не, нещо се обърква!!!

Автоматичен превод:
Theofilos85
преди 1 година

Хм, не знам, да видим дали ще ни пишат нещо по въпроса, дали са получили имейл или не.

Е, винаги ли получавахте такъв, когато теглехте? И какво пишеше? Потвърждение, че тегленето е изпратено?

Автоматичен превод:
преди 1 година

2 пъти, когато се подготвих, получих имейл, че сте направили заявка за теглене на €403 и отдолу снимка с банковите данни, които бях въвел и след 3 дни получих парите!!!


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Theofilos85
преди 1 година

Разбирам, така че се чудя дали другите играчи имат същото. Ще трябва да изчакаме техния отговор. Както и да е, благодаря за информацията.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Да, другите играчи трябва да ни кажат, защото ако не получат имейл, нещо се е объркало и тегленето не минава.

Автоматичен превод:
преди 1 година

всичко, което получавате, е общ имейл, в който се посочва, че данните ви за теглене са неправилни, без конкретна информация


Писах им 7 пъти с молба за конкретна информация и не получих нито една, нито една, нито една....


Използвал съм много онлайн казина в миналото и никога не съм имал нито един проблем с тегленето

това казино дори не иска проверка.......


Автоматичен превод:
преди 1 година

всичко, което получавате, е общ имейл, в който се посочва, че данните ви за теглене са неправилни, без конкретна информация


Писах им 7 пъти с молба за конкретна информация и не получих нито една, нито една, нито една....


Използвал съм много онлайн казина в миналото и никога не съм имал нито един проблем с тегленето

това казино дори не иска проверка.......


Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, вече сме говорили за това. Не разбирам защо казиното не може да отговори и това е мистерия за мен.

Вие обаче постъпихте правилно, като подадохте жалба , но трябва да отбележа, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене.

Така че ще видим докъде ще стигне нашият екип и се надяваме, че ситуацията ви ще бъде разрешена възможно най-скоро. Ако имате нещо ново, можете ли да ни уведомите? Ще чакам.

Автоматичен превод:
преди 1 година

след 10 дни това казино най-накрая започна да прави малки плащания от $800

Автоматичен превод:
donny999
преди 1 година

Радвам се за теб. Това винаги е добър знак, въпреки че съм сигурен, че бихте искали да получите печалбите си по-бързо, опитайте се да бъдете търпеливи. Колко спечелихте общо? Просто питам, за да разбера колко време ще отнеме да получа цялата сума, ако изпращат само 800 наведнъж.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че имах проблем, когато депозирах в казиното Quickwin, те таксуваха депозита от банковата ми сметка, но никога не го добавиха към сметката ми в казиното. Когато попитах за това, ме разкарваха в продължение на 3 дни, казаха ми, че някой ще се свърже с мен след 6 часа и нищо. След това, когато го попитах, ми беше казано, че никога не съм депозирал пари в сметката и банковите ми извлечения са грешни, въпреки че плащането ясно се виждаше в историята на транзакциите ми в казиното, когато попитах отново, бях стартиран от сайта и след това следващия път, когато влязох, моята хронология на транзакциите беше изчезнала и не беше достъпна. Така че попитах защо се е случило това, след което отново бях изритан от сайта и този път акаунтът ми беше деактивиран и след това таксувах още $100 от казиното. Не мога да вляза в акаунта си в казиното сега, тъй като е деактивиран, информирах банката и те казаха, че трябва да се справя с казиното, тъй като те не могат да променят транзакцията и не мога да говоря с казиното, тъй като те сега деактивираха акаунта ми и ми забраниха да влизам в казиното и сега ме поставиха в черен списък от всичките си други казина, всичко това, защото попитах защо парите ми не са ударили сметката ми в казиното и къде е депозитът, и им казаха, че съм лъжа, че това никога не се е случвало, въпреки че е показано в историята на транзакциите ми и в банковото ми извлечение. Изглежда, че служителите на тези казина правят каквото си искат, което включва кражба от клиентите им и след това ги обвиняват в погрешно поведение и се опитват да измамят казината. Толкова за регулациите на казиното, изглежда, че законът няма никакво значение, когато става дума за казина, тъй като те се държат така, че законът не се прилага за тях и те могат сами да си помогнат с банковите сметки на клиентите си и да вземат каквото искат , и ние нямаме никаква защита и права да го оспорим, а ако имаме, ще се сблъскаме с доживотни забрани и постоянен черен списък от всички други свързани казина, а банките просто следват какво казва казиното.


Автоматичен превод:
1...5 6 7...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини