Така че имах проблем, когато депозирах в казиното Quickwin, те таксуваха депозита от банковата ми сметка, но никога не го добавиха към сметката ми в казиното. Когато попитах за това, ме разкарваха в продължение на 3 дни, казаха ми, че някой ще се свърже с мен след 6 часа и нищо. След това, когато го попитах, ми беше казано, че никога не съм депозирал пари в сметката и банковите ми извлечения са грешни, въпреки че плащането ясно се виждаше в историята на транзакциите ми в казиното, когато попитах отново, бях стартиран от сайта и след това следващия път, когато влязох, моята хронология на транзакциите беше изчезнала и не беше достъпна. Така че попитах защо се е случило това, след което отново бях изритан от сайта и този път акаунтът ми беше деактивиран и след това таксувах още $100 от казиното. Не мога да вляза в акаунта си в казиното сега, тъй като е деактивиран, информирах банката и те казаха, че трябва да се справя с казиното, тъй като те не могат да променят транзакцията и не мога да говоря с казиното, тъй като те сега деактивираха акаунта ми и ми забраниха да влизам в казиното и сега ме поставиха в черен списък от всичките си други казина, всичко това, защото попитах защо парите ми не са ударили сметката ми в казиното и къде е депозитът, и им казаха, че съм лъжа, че това никога не се е случвало, въпреки че е показано в историята на транзакциите ми и в банковото ми извлечение. Изглежда, че служителите на тези казина правят каквото си искат, което включва кражба от клиентите им и след това ги обвиняват в погрешно поведение и се опитват да измамят казината. Толкова за регулациите на казиното, изглежда, че законът няма никакво значение, когато става дума за казина, тъй като те се държат така, че законът не се прилага за тях и те могат сами да си помогнат с банковите сметки на клиентите си и да вземат каквото искат , и ние нямаме никаква защита и права да го оспорим, а ако имаме, ще се сблъскаме с доживотни забрани и постоянен черен списък от всички други свързани казина, а банките просто следват какво казва казиното.
So I had a issue when i deposited on the Quickwin casino, they charged my bank account the deposit but never0 added it to my casino account. When I asked about it I was given the run around for 3 days, was ttold that some one would get back to me in 6 hours and nothing. Then when I queried it I was told I never deposited any money into the account and my bank statements were wrong, even though the payment was clearly seen to come through on my casino transaction history, when I questioned again, I was booted from the site and then tthe next time I logged in my transaction history was gone and not accessable. So I asked why that has happend, then I was kicked from the site again and this time my account was disabled, and I then charged another $100 by the casino. I can't login into my casino account now as it has been disabled, i informed the bank and they have said I need to deal with the casino as they cant revese the transaction, and I can't talk to the casino as they have now disabled my account and have banned me from entering the casino, and have now blacklisted me from alltheir other casinos, All because I asked why my money has not hit my casino account, and whe was the deposit, and them basically be told I was lier that it never happened even though it showed in my transaction history and on my bank statement. It seems these casino's cvan do what ever they like which includes stealing from their customers and then accusing them of tthe wrong doing and trying to scam the casinos. So much for Casino regulations, it seems that the law hass no relevance when it comes to casinos, as they act like that the law doesn't apply to them and they can help them selves to their customers bank accounts and take what evr they want, and we don't have any recourse and rights to dispute it, and if we do we face life time bans and permanate blacklisting from any other related casinos, and the banks just follow what ever the casino says .
Автоматичен превод: