преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с QuickWin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Регистрирах се в QuickWin Casino (Geka/Rabidi) малко след това получих имейл с бонус за добре дошли, който гласеше: 100% бонус +200 безплатни завъртания 25 на ден. След моя депозит не получих бонус, след това се свързах с поддръжката и ми казаха, че нямам право на бонуса, решение на ръководството и че трябва да участвам в турнира. Намирам това за неприемливо. Подвеждане и измама.
I registered at QuickWin Casino (Geka/Rabidi) shortly afterwards I received a welcome bonus email saying: 100% bonus +200 free spins a 25 per day. After my deposit I did not receive a bonus, then I contacted support and was told that I was not entitled to the bonus, management decision and that I should take part in the tournament. I find that unacceptable. Misleading and deception.
Ich habe mich registriert bei QuickWin Casino angemeldet ( Geka/Rabidi) kurz später erhielt ich einen willkommen Bonus Email besagt: 100% Bonus +200freispiele a 25 pro Tag. Nach meiner Einzahlung kein Bonus erhalten dann habe ich den Support kontaktiert und mir wurde gesagt dass der Bonus steht mir nicht zu, Management Entscheidung und ich soll an die tournieren Teilnehmen.Inakzeptabel finde ich sowas. Irreführend und Täuschung.
И аз не бих се зарадвал. Според мен вие сте депозирали, защото сте се интересували от сделката, така че дори и казиното да е направило грешка, което може да се случи, не е много честно. 🙁
Както и да е, проверихте ли условията на бонуса? Намерихте ли някакво изключение, подходящо за играчи от вашата страна, може би?
I would not be happy too. The way I see it, you deposited because you were interested in the deal, so even if the casino made a mistake, which can happen, it is not much fair. 🙁
Anyway, did you check the bonus terms? Did you find any exclusion suited for players from your country, maybe?
Тогава много често играете само бонуса за добре дошли в много казина. След това някои ще ви блокират за това. И аз много често.
Then you very often only play the welcome bonus in many casinos. Some will then block you for it. I have very often too.
Dann spielst du sehr oft in vielen Casinos nur den Willkommensbonus. Einige sperren dich dann dafür. Habe ich auch sehr oft.
Това е добра точка, но играчът заяви малко след регистрацията.
Въпреки това, след като ви бъде предложен бонус директно, особено бонус за депозит - както в този случай - аз вярвам, че трябва да бъде предоставен.
Не знам обаче всички подробности.
That's a good point, but the player stated shortly after registration.
Despite that, once you are offered a bonus directly, especially a deposit bonus - like in this case - I believe it should be granted.
I don't know all the details, though.
Имал съм го много често. Някои казина работят с този вид база данни за играчи и блокират играчи, които се регистрират в много казина и събират само първия бонус. И аз намирам това за невъзможно. За щастие има само няколко.
I've had that very often. Some casinos work with this kind of player database and block players who register in many casinos and only collect the first bonus. I find that impossible too. Luckily there are only a few.
Ich hab das schon sehr oft gehabt. Einige Casinos arbeiten mit so ner Art Datenbank der Spieler und sperren Spieler die sich in vielen Casinos anmelden und nur den ersten Bonus kassieren. Ich finde das auch unmöglich. Zum Glück sind das nur wenige .
Предполагам, че си прав. Работи много ефективно чрез казината на големи марки, бих казал. 🤔
I guess you're right. It works very effectively through big brands' casinos, I'd say. 🤔
Но можете да го намерите в Оплаквания.
But you can find it under Complaints.
Doch unter Beschwerden findest du es.
Благодаря, намерих го. Но защо само с оплакванията?
Thanks, found it. But why only with the complaints?
Danke, hab es gefunden. Aber warum nur bei den Beschwerden?
Никаква идея. И аз го търсих и го намерих само там. Исках да видя как се оценява това, защото самият аз имах проблеми от 2 седмици.
No idea. Was looking for it too and only found it there. Wanted to see how this is rated because I've had problems myself for 2 weeks.
Keine Ahnung. Hatte es auch gesucht und nur dort gefunden. Wollte schauen wie das so bewertet wird da ich da selbst seit 2 Wochen Probleme hab.
Здравей Радка, защо това казино може да се намери само при рекламация? Защо не е публично изложено тук?
Hello Radka, why can this casino only be found under complaint? Why isn't it publicly displayed here?
Hallo Radka, warum kann man dieses Casino nur unter Beschwerde finden? Warum wird es hier nicht öffentlich angezeigt?
Странно, питах Радка за това.
Funny, I asked Radka about it.
Komisch, hab mal bei Radka nachgefragt.
Здравей Gretche70.
Казиното все още не е в списъка, защото прегледът не е готов на 100%. Но за да помогнете на играчи в нужда, подаването на жалба срещу, да кажем, „неизвестно" или нерегистрирано казино е възможно.
Изглежда това казино е маркирано като съмнително в системата. 🤔
Надяваме се, че скоро ще бъде публикуван.
Hello Gretche70.
The casino has not yet been listed because the review is not ready at 100%. But to help players in need, submitting a complaint against, let's say "unknown" or an unlisted casino is possible.
It seems this casino is marked as a questionable one in the system. 🤔
Hopefully, it will get published soon.
Здравейте момчета, имам нужда от вашата помощ. Quickwin Casino все още дори не обработва моите заявки за теглене от понеделник.. Вече минаха 5 работни дни, когато абсолютно нищо не се случва. Те твърдят, че обработват заявките за теглене в рамките на 3 работни дни. Когато говоря с тяхната поддръжка на живо, те продължават да ми казват, че всичко е наред и им трябва само повече време, но все още нищо..... Трябва ли да започна да се притеснявам? Благодаря много
Hello guys i need your help. Quickwin Casino still doesnt even procces my withdrawal requests since Monday.. Its been 5 businues days now that absolutely nothing happening. They claim that they procces withdrawas requests within 3 businues days. When i talk with their live support they keep telling me that everything is fine and they need just more time but still nothing..... Should i start concerning? Thanks a lot
Бих станал нетърпелив, ако отнеме повече от 2 седмици. Плащанията няма да преминат през уикенда, така че опитайте да ги дадете следващата седмица и тогава ще видите. Може просто да са по-заети от обикновено и някои от служителите им да са на почивка.
I'd start to be impatient if it takes more than 2 weeks. Payments won't go through during the weekend so try to give them the next week and then you'll see. They might be just busier than usual and some of their employees might be on vacation.
Много се надявам всичко да мине добре! благодаря за отговора
I really hope everything goes well! thanks for response
след една седмица търпение най-накрая ме помолиха за попълване за потвърждение... да проверим колко години ще минат, за да получа първите си пари!!!
after a week of patience they finally ask me for verification filles... lets check how many years it will take to get my first money!!!
Не е за вярване... Някой изобщо извини ли се за закъснението или вече съм толкова наивен? 🤦♂️
Както и да е, ако казиното не успее да ви потвърди и изпрати печалбите в рамките на 14 дни, бих преразгледал подаването на жалбата.
Unbelievable... Did anyone even apologize for the delay, or am I being so naive now? 🤦♂️
Anyway, if the casino fails to verify you and send the winnings within 14 days, I would reconsider submitting the complaint.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.