ФорумКазинаQuickWin Casino - обща дискусия

QuickWin Casino - обща дискусия

преди 11 месеца от Radka
|
13378 преглеждания 187 отговора |
|
1 2...10
Добавете пост
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с QuickWin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 11 месеца

Регистрирах се в QuickWin Casino (Geka/Rabidi) малко след това получих имейл с бонус за добре дошли, който гласеше: 100% бонус +200 безплатни завъртания 25 на ден. След моя депозит не получих бонус, след това се свързах с поддръжката и ми казаха, че нямам право на бонуса, решение на ръководството и че трябва да участвам в турнира. Намирам това за неприемливо. Подвеждане и измама.

Автоматичен превод:
ragner69
преди 11 месеца

И аз не бих се зарадвал. Според мен вие сте депозирали, защото сте се интересували от сделката, така че дори и казиното да е направило грешка, което може да се случи, не е много честно. 🙁

Както и да е, проверихте ли условията на бонуса? Намерихте ли някакво изключение, подходящо за играчи от вашата страна, може би?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
ragner69
преди 11 месеца

Тогава много често играете само бонуса за добре дошли в много казина. След това някои ще ви блокират за това. И аз много често.

Автоматичен превод:
ThomasW
преди 11 месеца

Това е добра точка, но играчът заяви малко след регистрацията.

Въпреки това, след като ви бъде предложен бонус директно, особено бонус за депозит - както в този случай - аз вярвам, че трябва да бъде предоставен.

Не знам обаче всички подробности.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Имал съм го много често. Някои казина работят с този вид база данни за играчи и блокират играчи, които се регистрират в много казина и събират само първия бонус. И аз намирам това за невъзможно. За щастие има само няколко.

Автоматичен превод:
ThomasW
преди 11 месеца

Предполагам, че си прав. Работи много ефективно чрез казината на големи марки, бих казал. 🤔

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

За съжаление, Casino Quickwin не е в списъка тук в Casino Guru?

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 11 месеца

Но можете да го намерите в Оплаквания.

Автоматичен превод:
ThomasW
преди 11 месеца

Благодаря, намерих го. Но защо само с оплакванията?

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 11 месеца

Никаква идея. И аз го търсих и го намерих само там. Исках да видя как се оценява това, защото самият аз имах проблеми от 2 седмици.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Здравей Радка, защо това казино може да се намери само при рекламация? Защо не е публично изложено тук?

Автоматичен превод:
ThomasW
преди 11 месеца

Странно, питах Радка за това.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 11 месеца

Здравей Gretche70.

Казиното все още не е в списъка, защото прегледът не е готов на 100%. Но за да помогнете на играчи в нужда, подаването на жалба срещу, да кажем, „неизвестно" или нерегистрирано казино е възможно.

Изглежда това казино е маркирано като съмнително в системата. 🤔

Надяваме се, че скоро ще бъде публикуван.


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте момчета, имам нужда от вашата помощ. Quickwin Casino все още дори не обработва моите заявки за теглене от понеделник.. Вече минаха 5 работни дни, когато абсолютно нищо не се случва. Те твърдят, че обработват заявките за теглене в рамките на 3 работни дни. Когато говоря с тяхната поддръжка на живо, те продължават да ми казват, че всичко е наред и им трябва само повече време, но все още нищо..... Трябва ли да започна да се притеснявам? Благодаря много

Автоматичен превод:
jerryjerronumo7
преди 11 месеца

Бих станал нетърпелив, ако отнеме повече от 2 седмици. Плащанията няма да преминат през уикенда, така че опитайте да ги дадете следващата седмица и тогава ще видите. Може просто да са по-заети от обикновено и някои от служителите им да са на почивка.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 11 месеца

Много се надявам всичко да мине добре! благодаря за отговора

Автоматичен превод:
jerryjerronumo7
преди 10 месеца

Здравейте Е, как върви? 🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

след една седмица търпение най-накрая ме помолиха за попълване за потвърждение... да проверим колко години ще минат, за да получа първите си пари!!!

Автоматичен превод:
jerryjerronumo7
преди 10 месеца

Не е за вярване... Някой изобщо извини ли се за закъснението или вече съм толкова наивен? 🤦‍♂️

Както и да е, ако казиното не успее да ви потвърди и изпрати печалбите в рамките на 14 дни, бих преразгледал подаването на жалбата.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
1 2...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини