НачалоФорумКазинаQuickWin Casino - обща дискусия

QuickWin Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 1 година от Radka
|
40 309 преглеждания 267 отговора |
|
1...7 8 9...14
преди 9 месеца

Актуализация: Минаха 3 дни и все още чакаше. Бях толкова уморен, че заложих всичко и ги загубих. Предполагам, че това е, което те искат да направиш. Разбира се, никога повече няма да използвам това казино.

Автоматичен превод:
lemmy85
преди 9 месеца

О, съжалявам, че тази ситуация ви накара да загубите всичките си пари, преди да можем да ви помогнем. Разбира се, бих внимавал и в бъдеще, защото понякога казината нямат толкова бърз процес на теглене, така че да не губите и там. Понякога трябва да бъдете малко търпеливи и да не играете със средства, докато всичко не е разрешено, за да не се случи същата ситуация.

Освен това, няма да ви обвинявам, че сте избрали да не играете повече тук. Просто се надявам, че ще имате по-добри преживявания в бъдеще.

Желая ти всичко хубаво.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добър вечер, поисках теглене на 500 евро от QuickWin, направих заявката в неделя, 17-ти, към днешна дата тя все още е спряна и отговорите от поддръжката винаги са едни и същи. Казаха, че ще получа тегленето си след 3 максимум 5 работни дни, но пак нищо. Можеш ли да ми помогнеш?? Благодаря ти

Автоматичен превод:
Anonymized551
преди 9 месеца

Здравейте, имам абсолютно същия проблем. Имам 500 € за теглене за 4 дни и все още нищо. Казиното изплаща ли?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добър вечер, поисках теглене на 500 евро от QuickWin, направих заявката в неделя, 17-ти, към днешна дата тя все още е спряна и отговорите от поддръжката винаги са едни и същи. Казаха, че ще получа тегленето си след 3 максимум 5 работни дни, но пак нищо. Можеш ли да ми помогнеш?? Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей. Виждам, че вече сте подали жалба до нашия екип, където Кристина ви обясни, че даваме на казината 14 пълни дни за обработка на плащането. В момента няма какво много да се направи, просто да изчакаме малко, за да видим какво може да се направи, ако плащането не стане. Моля, дръжте ни в течение, ако имате актуализации относно.

Автоматичен превод:
pajanyahulov
преди 9 месеца

здрасти Получавате ли актуална информация за оттеглянето си, може би?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

И днес поддръжката отговаря, че са на опашка за обработка, че времената са от 3 до 5 работни дни, но честно казано вече са минали, така че просто отговарят със стандартно копиране и поставяне. Оттеглянето все още предстои.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Бих искал също да актуализирам ситуацията, преди малко ми казаха от чат на живо да проверя сметката след два часа, че трябва да пристигне - теглене.

но все още не съм получил имейл, съобщение или извинение, а днес е 4-ти работен ден от избора.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

И днес поддръжката отговаря, че са на опашка за обработка, че времената са от 3 до 5 работни дни, но честно казано вече са минали, така че просто отговарят със стандартно копиране и поставяне. Оттеглянето все още предстои.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Така че се надяваме, че ще пристигне скоро.🤞

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Бих искал също да актуализирам ситуацията, преди малко ми казаха от чат на живо да проверя сметката след два часа, че трябва да пристигне - теглене.

но все още не съм получил имейл, съобщение или извинение, а днес е 4-ти работен ден от избора.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Благодаря Ви за актуализацията. Разбирам колко разочароващо трябва да е, особено ако не можете да направите нищо за ситуацията, просто изчакайте. Моля, имайте търпение и дано парите наистина пристигнат скоро, както обещаха.🤞

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Актуализация.

Изминаха 7 работни дни, значи 9 във всеки случай, а тегленето все още е спряно. Чувствам се излъгана!!

Автоматичен превод:
pajanyahulov
преди 9 месеца

Утешавайте се, аз чакам от 17-ти и още чака!!

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

И мога ли да попитам дали наскоро сте получили добри отзиви за изплащанията в това казино, че някой е чакал дълго време и най-накрая е получил печалбите си? Благодаря за отговора.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Актуализация.

Изминаха 7 работни дни, значи 9 във всеки случай, а тегленето все още е спряно. Чувствам се излъгана!!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Броят дните, нали? Напълно разбирам. Просто се дръжте, моля, и се опитайте да не мислите негативно, ако е възможно.🙏

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

И мога ли да попитам дали наскоро сте получили добри отзиви за изплащанията в това казино, че някой е чакал дълго време и най-накрая е получил печалбите си? Благодаря за отговора.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Честно да ви кажа, напоследък не знам за такива отзиви. Ако проверите отзивите тук , ще видите, че са доста смесени.🤷‍♀️ Имате ли някаква актуализация, може би?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Момчета всичко, което казват е, че е имало проблем с техния доставчик на плащания, честно казано се уморих след 10 дни!! Моля, помогнете и на мен

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Да, броих дните. Заявено на 17-ти, така че към днешна дата сме общо 10. Не е възможно, чувствам се измамен.

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Всъщност, току-що влязох в акаунта и в секцията "теглене от акаунта на играча" тегленето на €500 изчезна и нищо не дойде и в банковата ми сметка.. трябва ли да подам жалба?

Автоматичен превод:
Anonymized551
преди 9 месеца

Проверете сметката си дали и от вас са взели пари.

Автоматичен превод:
pajanyahulov
преди 9 месеца

Все още го виждам в очакване, съжалявам, но можете ли да се свържете с QuickWin от тук?? Защото според мен те просто ни се подиграват

Автоматичен превод:
1...7 8 9...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини