ФорумКазинаQuickWin Casino - обща дискусия

QuickWin Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 11 месеца от Radka
|
13826 преглеждания 193 отговора |
|
1 2 3...10
Добавете пост
Radka
преди 11 месеца

Здравей Радка... всичко, което правят вече 9 дни, е да ми се извиняват и да ми обещават, че ще ускорят процеса. Но, разбира се, те не правят абсолютно нищо... какво да кажа!!

Автоматичен превод:
jerryjerronumo7
преди 11 месеца

Здравейте! Боя се, че няма какво да кажа. Можем само да се надяваме, че поддръжката казва истината... 😒

Знам - гадно е!

Това е още едно казино с много лоша репутация , което трябва да се избягва на всяка цена, бих казал...

Автоматичен превод:
jerryjerronumo7
преди 10 месеца

Мога ли да попитам дали сте получили плащането си междувременно? По-голяма ли е сумата?


И аз в момента чакам инструкциите за проверка, че всичко тук ме изнервя малко 😬

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

момчета, имам наистина страхотна актуализация!!! те потвърдиха акаунта ми, те процедираха първата заявка за теглене за мен... наистина се радвам да кажа, че може да са закъснели, но започват да вършат работата си!! благодаря ти страхотно, надявам се да запазим този добър ритъм и да нямаме проблеми със закъснения от сега нататък, защото наистина се радвам в този момент 🙂

Автоматичен превод:
jerryjerronumo7
преди 10 месеца

Да кажем, че сте направили голяма крачка към щастливия край! 😀

Моля, не забравяйте да актуализирате жалбата . Нито един момент твърде скоро, така че всяка актуализация е високо оценена.

Засега нека останем позитивни!🤞

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добър вечер, имам огромен проблем с quickwin, не ми дава никакво теглене и затвориха акаунта ми, без да ми кажат конкретна причина, казват ми само 9.1, което е много общо... в подробности, влязох от къде Играх, спечелих заедно със завъртането 1k, което успях да направя теглене, след това влязох, направих 1,5 и оттогава чакам тегленето, те ме помолиха да се идентифицирам, направих го , а след това просто ги помолих да изяснят причината защо не ми показаха парите, произволно, напълно ме блокираха, това е краят на всичко, каквото и да кажа е малко...

Автоматичен превод:
Zspanta01
преди 10 месеца

Здравейте,

Съжалявам да чуя, че имате толкова много проблеми. Проверихте ли нашия индекс за безопасност на казиното, преди да отидете да играете? За мен лично е доста ниско и затова бих избягвал подобни казина.

file

Имам въпрос, играхте ли с бонуса? Ако е така, винаги трябва да четете Правилата и условията, за да избегнете нарушаване на правилата.

Виждам, че сте преминали KYC според вашето описание и изглежда несправедливо, че не сте получили никакъв отговор. Въпреки това, според гореспоменатия ни индекс за безопасност, това казино има нечестни правила и условия и не съм изненадан, че действат по такъв начин. Можете да проверите тук в бъдеще дали казиното, в което искате да играете, е безопасно според нас: https://casino.guru/quickwin-casino-review#tab=js-tab-reputation

Мисля, че в този случай бих ви препоръчал да подадете жалба при нас. Ето линк, където можете да подадете такъв: https://casino.guru/complaints

Като подадем жалба, ние поне ще увеличим шансовете други играчи да разберат за нея и мисля, че може да завърши с щастлив край и за вас.


Какво мислиш ? Уведомете ни какво сте решили.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Наистина ще направя каквото е необходимо, подадох жалбата във връзката, която ми изпратихте.. Информацията с бонусите беше, но само в плодовете, които са разрешени... Отсега нататък определено ще разгледам оценката на казината от вас.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Zspanta01
преди 10 месеца

Радвам се, че реши да започнеш оплакване. Бих добавил, че Ник чака да бъде добавена повече информация, за да може да продължи напред. Със сигурност не е приятно, когато играч има подобни проблеми и се надявам те да бъдат разрешени по положителен начин възможно най-скоро.


Също така се радвам, че успях да помогна и смятам, че е добре от време на време да проверявате потребителските отзиви и индекса за безопасност или оплакванията на нашия сайт, преди играч да реши да играе. То е източник на полезна информация и затова всеки може да реши дали си струва да играе в дадено казино.


Играете ли в други казина? Като алтернатива, разглеждали ли сте гореспоменатите неща в други казина, в които теоретично бихте искали да играете в бъдеще?

Автоматичен превод:
Zspanta01
преди 10 месеца

Здравейте, виждам, че жалбата ви все още е отворена и Ник чака да бъде предоставена повече информация, за да може да продължи напред. Мислите ли, че бихте могли да ги попълните? Като алтернатива, комуникирали ли сте по някакъв начин с казиното, евентуално получили ли сте отговор?


Кликнете върху тази връзка и можете да отговорите директно

Автоматичен превод:
belloelton249
преди 10 месеца

Харесва ми да го видя!!! Предполагам, че не сте имали проблеми с тегленията, нали?

Не знам дали бих казал късмет. През повечето време се предпочита да теглите по същия начин, по който сте депозирали, въпреки че понякога дори това не гарантира, че всичко ще мине гладко. Но ако всичко работи, препоръчвам да останете с метода Interac.

Използвате ли друг метод или само споменатия Interac? Доволни ли сте от QuickWin? Можете да ни актуализирате с отговора.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Да, всяка информация, от която се нуждая, ще я изпратя на Нико, единственият отговор, който получих е, че не съм преминал идентификацията, не съм се свързал с тях повече

Автоматичен превод:
belloelton249
преди 10 месеца

Страхотен!! Повечето от играчите идват във форума често с негативен опит, но с още по-голямо нетърпение очакваме някой да дойде с положителен. 😊 Стига да няма проблеми, мисля че всичко е наред. Говорейки за слотове, мога ли да попитам кои бяха късметлиите?

Що се отнася до потребителския преглед, вече го прочетох и мисля, че може да бъде полезен за много играчи, така че благодаря за него.

Разбира се, надявам се да не останете без късмет и да продължите печелившата си серия, където и да играете.

Във връзка с всичко това, играете ли в други казина или опитвате късмета си само в Quickwin и сродния сайт?

Автоматичен превод:
Zspanta01
преди 10 месеца

Виждам, че си отговорил на Ник. Съжалявам, че не е продължило. Но не е нужно да мислите за най-лошото. Все още има надежда, че всичко може да се реши. В крайна сметка, както се казва, „надеждата умира последна", затова нашият екип ще се опита да направи всичко възможно тази ситуация да има щастлив край.

Ако научите нещо ново, ще се радваме да ни информирате.

Засега ти пожелавам успех. ☘

Автоматичен превод:
belloelton249
преди 10 месеца

Виждам, че споменахте и други печеливши слотове. Знаете ли, че можете също да споделяте екранните си снимки с други играчи и да им показвате, когато имате късмет? Можете да направите това с новата функция, която имаме тук - обърнете внимание на бутона за екранна снимка. Вижте как се справят другите. 🙂


file

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте всички,


Ако все още имате проблеми с вашите акаунти, моля, уведомете ме и ние ще ги поправим възможно най-скоро.


Извиняваме се за неудобството.


Поздрави,

Екип Quickwin

Автоматичен превод:
QuickWin Casino
преди 9 месеца

Хей Quickwin,

Странно е да видя толкова много хора да се оплакват. Никога не съм имал проблем с депозиране или теглене чрез Interac.

Ако не затворих акаунта си поради проблеми с хазарта, щях да ви дам 5 звезди. Чудесна работа! 🤗

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
belloelton249
преди 9 месеца

Благодарим ви за обратната връзка 🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, всяка информация, от която се нуждая, ще я изпратя на Нико, единственият отговор, който получих е, че не съм преминал идентификацията, не съм се свързал с тях повече

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей.

Чудех се дали жалбата е разрешена и разбрах, че очакваме вашето съдействие.

Моля, използвайте тази връзка, за да отговорите .

От моя опит хората мълчат, когато бедата отмине, случайно ли е и при вас? 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Ще изпратя на Никос информацията, която поиска, надявам се скоро да се разреши, защото виждам, че казиното quickwin също иска да коригира съществуващите проблеми и това е много важно, благодаря ви като цяло за помощта, надявам се да получа пари

Автоматичен превод:
1 2 3...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини