НачалоФорумКазинаPribet Casino - обща дискусия

Pribet Casino - обща дискусия (страница 2)

 от ZensaKureh
|
16 794 преглеждания 79 отговора |
|
1 2 34

След проверка получих незабавно плащане чрез skrill..докато парите бяха в сметката 3 дни

Автоматичен превод:

Здравейте добре, имам предстоящо теглене на прибета от 1/03/2023 около €1000, вече изпратих необходимите документи с всичките си данни! Отговорът на казиното изисква изпращане на трите депозита, които направих! Така че изпратих пълното извлечение, където са изброени всичките ми депозити и дори изпратих данните три доказателства за плащания! Това е игра с парите на хората 😡 може ли някой да ми помогне

Автоматичен превод:

Можете ли да ми кажете колко време отнема плащането на Pribet казино?

Някой с акаунт в това казино, който наскоро е получил теглене?

Автоматичен превод:

Имам сметка в това казино! Там също имам анкета и ми искат само документи и не пристъпват към плащане

Автоматичен превод:
Gabriel90

Как поискахте плащане? Имам заявка за теглене от 20.02.2023 г., на 22 и 23 ми поискаха нормалните документи и след това селфи с личната карта, оттогава не казаха нищо или не отговориха на имейлите, които изпращам. Надявам се да получа печалбите си... Но малко ме е страх от това, което виждам.

Edited
Автоматичен превод:

Направих теглене през акаунта си в neteller! Но по този начин се съмнявам, че това казино е сериозно относно извършването на плащания 😡

Автоматичен превод:
Gabriel90

Бяха загубили лиценза с CURACAO EGAMING, но вчера го подновиха, може би нещата се оправят по най-добрия начин, ще изчакам още 3-4 дни. Надявам се да имаме късмет.

Автоматичен превод:
Gabriel90

Ако имате актуална информация за ситуацията, уведомете ме. Ще направя същото.

Автоматичен превод:

добре, бъдете сигурни

Автоматичен превод:

Ако имате актуална информация за ситуацията, уведомете ме. Ще направя същото.

Автоматичен превод:

Здравейте, имате ли новини?

Автоматичен превод:
Gabriel90

Нито един 🙁

Автоматичен превод:

Нито един 🙁

Автоматичен превод:

Разговаряхте ли вече с тях? Но вашата поръчка все още ли е в процес на изпълнение? Кой път попита?

Автоматичен превод:

По чат казват, че всичко е наред и да имам търпение, по имейл не отговарят. Да, поръчката е все още чакаща и беше по банков път.

Автоматичен превод:

Но вие сте чакали дълго време... Така че дори да играете с хора

Автоматичен превод:
Gabriel90

Сега да видим дали това казино е реално или не, решавайки нашите ситуации... имате възможност да покажете, че сте надеждно казино.

Автоматичен превод:

Хей, нова съм тук Моника, искам да знам защо не получих бонуса си за регистрация за петък. За да видя дали си струва. Може някой да ми го обясни

Автоматичен превод:
Gabriel90

Днес получих имейл, че заявката за теглене е одобрена и вече получих парите по сметката.

Автоматичен превод:
Godaonex

Винаги обичам да чувам такава страхотна новина! Честито!

Автоматичен превод:

Както казах..наистина нямах никакви проблеми с Pribet...не бих депозирал повече там, защото им нямам доверие..не че в крайна сметка биха спрели да правят плащания като Wild Pharaoh

Edited
Автоматичен превод:
Dizzaya

Да, те трябва да бъдат по-бързи при обработката на заявките за теглене. Всичко останало ок

Автоматичен превод:
Dizzaya

Разбираемо е, че играчите искат да получат печалбите си възможно най-бързо. Ако не сте доволни от скоростта на процеса на теглене, за щастие имате много казина, от които да избирате 🙂 Кое е любимото ви сега?

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини