ФорумКазинаPribet Casino - обща дискусия

Pribet Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от ZensaKureh
|
10389 преглеждания 65 отговора |
|
1...3 4
Добавете пост
Godaonex
преди 2 месеца

Не препоръчвам да залагате там, те буквално не изплащат. В момента имам сметка там и чакам 3 дни да одобрят плащането. Оттеглянето ми чака от 3 дни

Автоматичен превод:
mentesantuaria
преди 2 месеца

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран? Видях във вашата жалба , която изпратихте успешно, че казиното е поискало някои допълнителни документи. Това вярно ли е?

Понякога може да отнеме няколко дни, за да завършите процеса на теглене, особено ако все още е необходима проверка. Така че, моля, опитайте се да сътрудничите напълно на казиното и се надяваме, че скоро ще можете да получите парите си.

Уведомявайте ни за всички новини относно това, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Добро утро. Вече имам потвърдена сметка и ми поискаха банковото извлечение, което също изпратих, но все още не съм получил отговор.


Това е позор! Изминаха 4 дни и тегленето все още е „ПРЕДСТОЯЩО"

Автоматичен превод:
mentesantuaria
преди 2 месеца

Е, искам да вярвам, че това забавяне може да е причинено сега поради празничния сезон. Така че се надявам скоро да получите парите си.

В противен случай, когато изтече 14-дневният срок, нашият екип за оплаквания ще се намеси във вашия случай и ще се опита да разреши всичко.

Моля, опитайте се да бъдете малко търпеливи и да ни информирате за всички актуализации.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Юли е, краят на годината е през декември.


Какво общо имам аз, залагащият, с лошото управление на PRIBET? Минаха 6 дни. 6 дни и тегленето все още ОЧАКВА. Засрами се и ми разреши проблема. Недопустимо е да чакате 14 дни и тогава да се намесвате

Автоматичен превод:
mentesantuaria
преди 2 месеца

Съжалявам, имах предвид летния ваканционен сезон, разбира се. Просто не си разбрал.

Винаги даваме на казината 14 пълни дни за решаване на проблема, особено ако става въпрос за първото теглене и процесът на проверка трябва да бъде извършен. Едва тогава нашият екип за оплаквания ще се намеси и ние ще започнем да проучваме причината за забавянето. Много пъти казиното наистина е в състояние да свърши всичко в рамките на този период от време и играчът получава тегленето. Така че се надявам това да е и вашият случай.

Имате ли нова информация за нас, може би?

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини