ФорумКазинаPosido Casino - обща дискусия

Posido Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 2 години от kszysio
|
28059 преглеждания 229 отговора |
|
1...8 9 10...12
NOVAMAS
преди 6 месеца

Бягайте приятеля ми от това казино! Най-добрият сценарий е да получите парите си след 20 дни! Чатът на живо е ужасен Липсва поддръжка, те са добри само за да ви вземат парите! Бъдете търпеливи и се надявам да получите парите си! Вземи и бягай

Автоматичен превод:
strogianis
преди 6 месеца

Това е най-големият боклук, предупреждава всички играчи. Това трябва да се забрани. Трябва да има правило, което трябва да спазвате. Чаках почти 4 седмици. Те го правят нарочно

Автоматичен превод:
strogianis
преди 6 месеца

Ако това е единственото нещо, което искам! Изтеглете моите печалби и блокирайте това казино завинаги

Автоматичен превод:
polatinum80
преди 6 месеца

Но получихте ли парите?

Автоматичен превод:
strogianis
преди 6 месеца

Да, това искам! бягайте! Просто искам да мога да изтегля печалбите си

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Здравейте! Трябва да промените информацията си, тъй като тук ви предоставям екранна снимка на неговите правила и условия от днес, в която можете ясно да видите, че Испания не е изключена.

Можете ли да ни помогнете, вместо да ни затруднявате? Търсим помощ от вас. Изглежда, че това казино ви плаща, за да ни успокоите, вместо да ни помогнете.

Предоставям екранна снимка, на която можете да видите, че Испания НЕ е изключена file Между другото, аз също допринасям, където можете да видите истинския му регулатор. В Кюрасао, а не в Естония. Да видим дали сме там, където трябва file

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

file

Автоматичен превод:
strogianis
преди 6 месеца

Нищо чудно, че не сте доволни от това казино, кой би искал да прекара 20 дни в изтегляне? Когато става въпрос за преглед на казината и след това задаване на техния индекс на безопасност, ние не можем да измерим колко време вероятно е необходимо на някого да ви плати, защото има твърде много включени фактори, от друга страна, изразете вероятността да ви бъде платено казиното.

Предполагам обаче, че повечето играчи биха оценили първата опция, която в момента не е част от индекса за безопасност. И все пак, за да разберете качествата, върху които се фокусираме, не се колебайте да прегледате раздела, наречен „Обяснение на индекса на безопасност", наличен за всяко казино.

Хубаво е да се види, че дори не толкова добре оценените казина са спечелили доверието ви, както беше обяснено, според малкото ни познания все пак има няколко риска, така че ще внимавам.

Автоматичен превод:
NOVAMAS
преди 6 месеца

Здравей.

Благодаря ви много за информацията. Знаете, че ние не сме тези, които актуализират прегледа на казиното, така че можете ли да следвате препоръчаната опция?

file

Предлага се под всеки и един преглед на казино 🙏. Защото разчитаме на такава обратна връзка.

Все пак ще информирам нашия екип за данни за вашите открития.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Информирайте ни за тези рискове

Автоматичен превод:
strogianis
преди 6 месеца

Мисля, че се опитваме да ви информираме за всичко важно или имате друго усещане?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Информирайте ни за тези рискове

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Както беше обяснено, всичко се вижда в правилния раздел, наречен „είκτη Ασφάλειας":

file

https://casinoguru-gr.com/aksiologisi-posido-casino#tab=js-tab-reputation 👈

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

file Хаха😂😂😂😂😂

Автоматичен превод:
strogianis
преди 6 месеца

Ако искате да попитате или коментирате нещо по въпроса, не се колебайте, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добро утро, чакам два месеца за теглене от казино Posido, бих искал да разбера как мога да продължа, има много измамници по света и ето един.

можете ли да ми помогнете да разбера как да го направя

Автоматичен превод:
evelyntroisi3
преди 5 месеца

Добър ден. Мога ли да попитам каква е причината за това забавяне? Може би са ти обяснили? Вашият акаунт напълно потвърден ли е там?

Моля, дайте ни повече подробности, така че нашият екип за оплаквания е готов да ви помогне, ако не можете да намерите начин да го направите.

Можете да подадете жалба само като използвате тази връзка 👈, това е напълно безплатно и нашият екип ще направи всичко възможно, за да разреши проблема. Кажете ни, ако имате нужда от друга помощ с него.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца




Всички казина POSIDO или SPINANGA принадлежат на Gameling Games или нещо подобно, направих два депозита от общо 200 евро = 400 евро, които никога не бяха кредитирани като баланс в моята сметка, свързах се с моята банка, парите излязоха и имам доказателството, разпитан от POSIDO chat казва, че ще анализира и ще го препрати към финансовия отдел от 14-06-2024 г. и не получавам отговор, нито виждам парите си кредитирани в сметката ми, от друга страна също изпратих имейл до POSIDO casino с всички доказателства и до ден днешен все още не получавам отговор, Банката казва, че не може да направи нищо, трябва да бъде при лицето, на което изпратих парите, за да напусне, накратко, друг тъжен случай, не знам кой може да ми помогне, в spinanga няма да платят моите 213 евро. Posido така или иначе не кредитира парите ми… КОЙ МИ ПОМОГНЕ, МОЛЯ, всички казина Posido или SPINANGA принадлежат на Gameling Games или нещо подобно, направих два депозита от общо 200 евро = 400 евро, които никога не бяха кредитирани като баланс в моята сметка. След като се свързах с моята банка, парите излязоха и имам доказателството, когато ме попитаха чрез чат, POSIDO ги изпрати и изпратих го до финансовия отдел от 14-06-2024 г. и не получих отговор, нито видях парите си кредитирани в моята сметка. От друга страна, изпратих също имейл до POSIDO casino с всички доказателства и до ден днешен не съм получил отговор, банката казва, че не може да направи нищо, трябва да бъде при лицето, на което съм изпратил парите, за да напусна, накратко, още един тъжен случай, не знам кой може да ми помогне, това е в Спинанга, че не плащат моите 213 евро, Posido така или иначе не кредитира парите ми... КОЙ МОЖЕ ДА МИ ПОМОГНЕ, МОЛЯ, всички казина Posido или SPINANGA принадлежат на Gameling Games или нещо подобно, направих два депозита от 200 евро общо = 400 евро, които никога не са били кредитирани като салдо в моята сметка, след като се свързах с моята банка, парите излязоха и имам доказателство, разпитано чрез чат POSIDO изпраща, че ще анализира и препрати към финансовия отдел от 14- 06-2024 и не получавам отговор, нито виждам парите си кредитирани в сметката ми, от друга страна също изпратих имейл до POSIDO casino с всички доказателства и до ден днешен все още не получавам отговор, банката казва, че не може да направи нищо, трябва да бъде с юридическото лице, на което изпратих парите, за да напусне, накратко, още един тъжен случай, не знам кой може да ми помогне, те не Не плащам моите 213 евро, така или иначе Posido не кредитира парите ми... КОЙ МОЖЕ ДА МИ ПОМОГНЕ, МОЛЯ, ИЛИ SPINANGA казината принадлежат на Gameling Games или нещо подобно, направих два депозита от общо 200 евро = 400 евро, което никога не са били кредитирани като салдо в сметката ми, свързах се с моята банка, парите излязоха и имам доказателството, разпитано от чат POSIDO изпраща, което ще анализира и препрати към финансовия отдел от 14-06-2024 г. и аз не получавам отговор, нито виждам парите си кредитирани в сметката ми, от друга страна също изпратих имейл до POSIDO casino с всички доказателства и до ден днешен не получавам отговор, Банката казва, че не може правя каквото и да било, трябва да е с лицето, на което съм изпратил парите, за да напусна, накратко, още един тъжен случай, не знам кой може да ми помогне, в спинанга не ми плащат 213 евро, това е Ако приемем, че така или иначе не кредитират парите ми... КОЙ МИ ПОМОГНЕ, МОЛЯ

Автоматичен превод:
josealbertods
преди 5 месеца

здравей

Съжалявам да чуя това. Както виждам в акаунта ви обаче, вие сте успели да подадете жалби и срещу двете казина. Това е начинът, по който Casino Guru помага на играчите, предлагам да поддържате връзка с екипа за оплаквания.

За предпочитане е да ни уведомите, ако срещнете актуализации. 🙏

Жалбата на Posido например чака вашата актуализация. Използвайте тази връзка, моля 👈



Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро,

Направих две заявки за теглене на Posido преди седмица и все още нямам нищо в банковата си сметка, свързвам се с тях всеки ден чрез онлайн чат и те казват всеки ден да имам търпение и аз, финансовият отдел ще обработи заявката ми възможно най-бързо, но пак нищо, малко започва да ме притеснява

Автоматичен превод:
Didier-svt
преди 4 месеца

Свържете се с тях чрез support@posido.com а също и чрез чат с молба за разяснение и помощ, те съдействаха с мен...


Автоматичен превод:
1...8 9 10...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини