Да, нямах предвид, че трябва да правиш това, което казвам. Това, което имах предвид е, че ако някъде не ви харесва и видите, че чакате дълго за парите, тогава това казино вероятно не е за вас.
Второ, казах ви, че можете да подадете жалба, ако смятате, че имате нужда от помощ, не съм казал, че имате открита жалба или че трябва да го направите.
Що се отнася до времето за теглене, всяко казино е индивидуално и повярвайте ми, това не е изключителна ситуация. Така че, ако сте играли в казина, където тегленията са продължили максимум три дни, тогава знаете, че това конкретно не е за вас. 🤷♂️
Yes, I didn't mean that you have to do what I say. What I meant was that if you don't like somewhere and you see that you are waiting a long time for the money, then this casino is probably not for you.
Secondly, I told you that you can file a complaint if you feel you need help, I didn't say that you have an open complaint or that you have to do it.
As far as the time to withdraw is concerned, each casino is individual and believe me, this is not an exceptional situation. So if you have played in casinos where withdrawals have lasted a maximum of three days, then you know that this particular one is not for you. 🤷♂️
Автоматичен превод: