ФорумКазинаPosido Casino - обща дискусия

Posido Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 1 година от kszysio
|
20982 преглеждания 226 отговора |
|
1...9 10 1112
Добавете пост
evelyntroisi3
преди 3 месеца

Добър ден. Мога ли да попитам каква е причината за това забавяне? Може би са ти обяснили? Вашият акаунт напълно потвърден ли е там?

Моля, дайте ни повече подробности, така че нашият екип за оплаквания е готов да ви помогне, ако не можете да намерите начин да го направите.

Можете да подадете жалба само като използвате тази връзка 👈, това е напълно безплатно и нашият екип ще направи всичко възможно, за да разреши проблема. Кажете ни, ако имате нужда от друга помощ с него.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца




Всички казина POSIDO или SPINANGA принадлежат на Gameling Games или нещо подобно, направих два депозита от общо 200 евро = 400 евро, които никога не бяха кредитирани като баланс в моята сметка, свързах се с моята банка, парите излязоха и имам доказателството, разпитан от POSIDO chat казва, че ще анализира и ще го препрати към финансовия отдел от 14-06-2024 г. и не получавам отговор, нито виждам парите си кредитирани в сметката ми, от друга страна също изпратих имейл до POSIDO casino с всички доказателства и до ден днешен все още не получавам отговор, Банката казва, че не може да направи нищо, трябва да бъде при лицето, на което изпратих парите, за да напусне, накратко, друг тъжен случай, не знам кой може да ми помогне, в spinanga няма да платят моите 213 евро. Posido така или иначе не кредитира парите ми… КОЙ МИ ПОМОГНЕ, МОЛЯ, всички казина Posido или SPINANGA принадлежат на Gameling Games или нещо подобно, направих два депозита от общо 200 евро = 400 евро, които никога не бяха кредитирани като баланс в моята сметка. След като се свързах с моята банка, парите излязоха и имам доказателството, когато ме попитаха чрез чат, POSIDO ги изпрати и изпратих го до финансовия отдел от 14-06-2024 г. и не получих отговор, нито видях парите си кредитирани в моята сметка. От друга страна, изпратих също имейл до POSIDO casino с всички доказателства и до ден днешен не съм получил отговор, банката казва, че не може да направи нищо, трябва да бъде при лицето, на което съм изпратил парите, за да напусна, накратко, още един тъжен случай, не знам кой може да ми помогне, това е в Спинанга, че не плащат моите 213 евро, Posido така или иначе не кредитира парите ми... КОЙ МОЖЕ ДА МИ ПОМОГНЕ, МОЛЯ, всички казина Posido или SPINANGA принадлежат на Gameling Games или нещо подобно, направих два депозита от 200 евро общо = 400 евро, които никога не са били кредитирани като салдо в моята сметка, след като се свързах с моята банка, парите излязоха и имам доказателство, разпитано чрез чат POSIDO изпраща, че ще анализира и препрати към финансовия отдел от 14- 06-2024 и не получавам отговор, нито виждам парите си кредитирани в сметката ми, от друга страна също изпратих имейл до POSIDO casino с всички доказателства и до ден днешен все още не получавам отговор, банката казва, че не може да направи нищо, трябва да бъде с юридическото лице, на което изпратих парите, за да напусне, накратко, още един тъжен случай, не знам кой може да ми помогне, те не Не плащам моите 213 евро, така или иначе Posido не кредитира парите ми... КОЙ МОЖЕ ДА МИ ПОМОГНЕ, МОЛЯ, ИЛИ SPINANGA казината принадлежат на Gameling Games или нещо подобно, направих два депозита от общо 200 евро = 400 евро, което никога не са били кредитирани като салдо в сметката ми, свързах се с моята банка, парите излязоха и имам доказателството, разпитано от чат POSIDO изпраща, което ще анализира и препрати към финансовия отдел от 14-06-2024 г. и аз не получавам отговор, нито виждам парите си кредитирани в сметката ми, от друга страна също изпратих имейл до POSIDO casino с всички доказателства и до ден днешен не получавам отговор, Банката казва, че не може правя каквото и да било, трябва да е с лицето, на което съм изпратил парите, за да напусна, накратко, още един тъжен случай, не знам кой може да ми помогне, в спинанга не ми плащат 213 евро, това е Ако приемем, че така или иначе не кредитират парите ми... КОЙ МИ ПОМОГНЕ, МОЛЯ

Автоматичен превод:
josealbertods
преди 2 месеца

здравей

Съжалявам да чуя това. Както виждам в акаунта ви обаче, вие сте успели да подадете жалби и срещу двете казина. Това е начинът, по който Casino Guru помага на играчите, предлагам да поддържате връзка с екипа за оплаквания.

За предпочитане е да ни уведомите, ако срещнете актуализации. 🙏

Жалбата на Posido например чака вашата актуализация. Използвайте тази връзка, моля 👈



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добро утро,

Направих две заявки за теглене на Posido преди седмица и все още нямам нищо в банковата си сметка, свързвам се с тях всеки ден чрез онлайн чат и те казват всеки ден да имам търпение и аз, финансовият отдел ще обработи заявката ми възможно най-бързо, но пак нищо, малко започва да ме притеснява

Автоматичен превод:
Didier-svt
преди 2 месеца

Свържете се с тях чрез support@posido.com а също и чрез чат с молба за разяснение и помощ, те съдействаха с мен...


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добро утро,

Направих две заявки за теглене на Posido преди седмица и все още нямам нищо в банковата си сметка, свързвам се с тях всеки ден чрез онлайн чат и те казват всеки ден да имам търпение и аз, финансовият отдел ще обработи заявката ми възможно най-бързо, но пак нищо, малко започва да ме притеснява

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Опитахте ли да се свържете с поддръжката по имейл? Има ли някаква актуализация относно вашето оттегляне?

Моля, уведомете ни, ако можем да помогнем по някакъв начин.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Свържете се с тях чрез support@posido.com а също и чрез чат с молба за разяснение и помощ, те съдействаха с мен...


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това е много мило от ваша страна. Проблемът ви беше ли решен там?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Опитах се да се свържа с тях по имейл, но не получих отговор на имейла, който изпратих.


Автоматичен превод:
Didier-svt
преди 2 месеца

Доста е тъжно, ако не общуват с вас и не отговарят.

Въпреки това ние даваме на казината 14 дни и въпреки че на ваше място щях да съм нервен, опитайте се да изчакате малко повече парите ви да дойдат или казиното да ви даде актуализация.

Ако не, тогава ще препоръчам следващата стъпка, която е да подадете жалба и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Както и да е, попитахте ли казиното какво стои зад забавянето?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Добре благодаря,

когато попитам защо отнема толкова време, те ми казаха, че е защото имат много заявки за обработка

Автоматичен превод:
Didier-svt
преди 2 месеца

Няма за какво, надявам се, че ще се разреши, преди екипът ни да се намеси.

Що се отнася до казиното, разбирам, че понякога това може да се случи, така че се чудя кога ще получите парите и дали ще има проблеми или не.

Имате ли обаче и потвърден акаунт или не беше необходимо?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Няма за какво, надявам се, че ще се разреши, преди екипът ни да се намеси.

Що се отнася до казиното, разбирам, че понякога това може да се случи, така че се чудя кога ще получите парите и дали ще има проблеми или не.

Имате ли обаче и потвърден акаунт или не беше необходимо?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Те не искат да верифицират акаунта ми и когато отида в раздела за верификация, не знам как да го верифицирам

Автоматичен превод:
Didier-svt
преди 2 месеца

Е, ако казиното не иска никакви документи, може дори да не е възможно. Това беше просто въпрос, защото това може да е едно от нещата, които задържат тегленията, но вероятно не е вашият случай.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Получих първото теглене от €500 и най-накрая чакам второто


Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добро утро, днес получих този имейл, че тегленето е завършено, но парите нямат движение в банката. Тегленето е извършено на 27.06 и е обработено днес!!!

file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Получих първото теглене от €500 и най-накрая чакам второто


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Така че това ме прави наистина щастлив. Колко време ви отне да получите това теглене? Какъв метод на плащане използвахте?

Надявам се скоро да получите друга сума.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добро утро, днес получих този имейл, че тегленето е завършено, но парите нямат движение в банката. Тегленето е извършено на 27.06 и е обработено днес!!!

file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, ако беше обработено днес, щях да го изчакам още няколко дни и дано всичко дойде при вас.

Ако не стане, разбира се, можете да се свържете с нас и да ни уведомите и ние ще се опитаме да помогнем, но мисля, че на този етап е само въпрос на време.

Ще останеш ли там?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, изядохме магарето и опашката остава. Какво да кажа, това е недопустимо. Вместо да казват 1-3 дни, по-добре ги оставете да кажат 10-15 дни, за да влязат. Да видим колко дни ще отнеме, за да вземем парите.

Автоматичен превод:
kmourgkas
преди 2 месеца

Ами като гледам кога си въвел тегленето и пишеш това 27.6, значи веднага можеше да пуснеш жалбата, но ако е обработена, мисля, че трябва да отиде при теб. 2 седмици със сигурност не е приятно време за чакане на пари и ако не ви харесва, можете да преминете към друго казино. 😕

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Първо, какво ще правя и в кое казино ще играя е моя работа и вие нямате причина да го правите, второ, не съм подавал оплакване, просто публикувах опита си със забавянето на плащането на печалбите, които имах от това специално казино. Освен това, когато дадено казино се счита за добро и надеждно, то се грижи да изплати печалбите незабавно в рамките на най-много три дни. Всички други казина, в които съм играл, правят изплащанията или по едно и също време, или най-много след 1-2 работни дни.

Автоматичен превод:
1...9 10 1112
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още