ФорумКазинаPosido Casino - обща дискусия

Posido Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 2 години от kszysio
|
28034 преглеждания 229 отговора |
|
1...9 10 1112
преди 4 месеца

Добро утро,

Направих две заявки за теглене на Posido преди седмица и все още нямам нищо в банковата си сметка, свързвам се с тях всеки ден чрез онлайн чат и те казват всеки ден да имам търпение и аз, финансовият отдел ще обработи заявката ми възможно най-бързо, но пак нищо, малко започва да ме притеснява

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Опитахте ли да се свържете с поддръжката по имейл? Има ли някаква актуализация относно вашето оттегляне?

Моля, уведомете ни, ако можем да помогнем по някакъв начин.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Свържете се с тях чрез support@posido.com а също и чрез чат с молба за разяснение и помощ, те съдействаха с мен...


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Това е много мило от ваша страна. Проблемът ви беше ли решен там?

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Опитах се да се свържа с тях по имейл, но не получих отговор на имейла, който изпратих.


Автоматичен превод:
Didier-svt
преди 4 месеца

Доста е тъжно, ако не общуват с вас и не отговарят.

Въпреки това ние даваме на казината 14 дни и въпреки че на ваше място щях да съм нервен, опитайте се да изчакате малко повече парите ви да дойдат или казиното да ви даде актуализация.

Ако не, тогава ще препоръчам следващата стъпка, която е да подадете жалба и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Както и да е, попитахте ли казиното какво стои зад забавянето?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Добре благодаря,

когато попитам защо отнема толкова време, те ми казаха, че е защото имат много заявки за обработка

Автоматичен превод:
Didier-svt
преди 4 месеца

Няма за какво, надявам се, че ще се разреши, преди екипът ни да се намеси.

Що се отнася до казиното, разбирам, че понякога това може да се случи, така че се чудя кога ще получите парите и дали ще има проблеми или не.

Имате ли обаче и потвърден акаунт или не беше необходимо?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Няма за какво, надявам се, че ще се разреши, преди екипът ни да се намеси.

Що се отнася до казиното, разбирам, че понякога това може да се случи, така че се чудя кога ще получите парите и дали ще има проблеми или не.

Имате ли обаче и потвърден акаунт или не беше необходимо?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Те не искат да верифицират акаунта ми и когато отида в раздела за верификация, не знам как да го верифицирам

Автоматичен превод:
Didier-svt
преди 4 месеца

Е, ако казиното не иска никакви документи, може дори да не е възможно. Това беше просто въпрос, защото това може да е едно от нещата, които задържат тегленията, но вероятно не е вашият случай.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Получих първото теглене от €500 и най-накрая чакам второто


Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро, днес получих този имейл, че тегленето е завършено, но парите нямат движение в банката. Тегленето е извършено на 27.06 и е обработено днес!!!

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Получих първото теглене от €500 и най-накрая чакам второто


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Така че това ме прави наистина щастлив. Колко време ви отне да получите това теглене? Какъв метод на плащане използвахте?

Надявам се скоро да получите друга сума.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро, днес получих този имейл, че тегленето е завършено, но парите нямат движение в банката. Тегленето е извършено на 27.06 и е обработено днес!!!

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, ако беше обработено днес, щях да го изчакам още няколко дни и дано всичко дойде при вас.

Ако не стане, разбира се, можете да се свържете с нас и да ни уведомите и ние ще се опитаме да помогнем, но мисля, че на този етап е само въпрос на време.

Ще останеш ли там?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, изядохме магарето и опашката остава. Какво да кажа, това е недопустимо. Вместо да казват 1-3 дни, по-добре ги оставете да кажат 10-15 дни, за да влязат. Да видим колко дни ще отнеме, за да вземем парите.

Автоматичен превод:
kmourgkas
преди 4 месеца

Ами като гледам кога си въвел тегленето и пишеш това 27.6, значи веднага можеше да пуснеш жалбата, но ако е обработена, мисля, че трябва да отиде при теб. 2 седмици със сигурност не е приятно време за чакане на пари и ако не ви харесва, можете да преминете към друго казино. 😕

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Първо, какво ще правя и в кое казино ще играя е моя работа и вие нямате причина да го правите, второ, не съм подавал оплакване, просто публикувах опита си със забавянето на плащането на печалбите, които имах от това специално казино. Освен това, когато дадено казино се счита за добро и надеждно, то се грижи да изплати печалбите незабавно в рамките на най-много три дни. Всички други казина, в които съм играл, правят изплащанията или по едно и също време, или най-много след 1-2 работни дни.

Автоматичен превод:
kmourgkas
преди 4 месеца

Да, нямах предвид, че трябва да правиш това, което казвам. Това, което имах предвид е, че ако някъде не ви харесва и видите, че чакате дълго за парите, тогава това казино вероятно не е за вас.

Второ, казах ви, че можете да подадете жалба, ако смятате, че имате нужда от помощ, не съм казал, че имате открита жалба или че трябва да го направите.

Що се отнася до времето за теглене, всяко казино е индивидуално и повярвайте ми, това не е изключителна ситуация. Така че, ако сте играли в казина, където тегленията са продължили максимум три дни, тогава знаете, че това конкретно не е за вас. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

От 12.07 чакам изплащанията си в posido casino, поддръжката винаги казва търпение, търпение, финансовият отдел е информиран, но нищо не се случва

Автоматичен превод:
rany99
преди 4 месеца

Хей, виждам, че си чакал цяла седмица за парите си. Всичко, което казиното ви каза, е да бъдете търпеливи и нищо повече? От факта, че отписах другия играч преди седмица, изглежда, че имат забавяне и ще трябва да изчакате още малко.

Бих искал да добавя, че даваме на казината 14 дни да разрешат ситуацията около тегленето и да го изпратят на играча и ако това не се случи, уведомете ме и ние ще се опитаме да помогнем.

Както и да е, още един въпрос, имате ли вече потвърдена казино сметка или това не беше необходимо?


Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Да, благодаря, но никога не съм имал нещо подобно в други казина.

Е, все още не наистина, но все още не ми се е налагало да го правя.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Колко време трябва да чакам? Имам предвид, че от сряда казват, че е на финална фаза, финансовият отдел знае това-онова. Просто имам чувството, че ме карат да чакам и все още имам много средства, които също бих искал да изплатя.

Автоматичен превод:
1...9 10 1112
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини