ФорумКазинаPosido Casino - обща дискусия

Posido Casino - обща дискусия

преди 1 година от kszysio
|
8264 преглеждания 150 отговора ||
1 2...8
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Posido Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Изпратиха ми имейл с 200% бонус. къде първо да направите депозит и след това да отидете в чат на живо за бонуса. използвах последните пари за хазарт,

агентът казва, че този ваучер не е за мен, въпреки че в имейла

викат ме по име..

депозитът няма да бъде върнат без необходимия оборот Ver

какво мислиш

Дали е измама. те трябва поне да позволят тегленето на депозита


.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
kszysio
преди 1 година

Здравейте,

Предполагам, че би било добре да знаете защо този бонус не е достъпен за вас. Можете ли да ни кажете, моля?

Използвахте ли връзката от имейла, имам предвид влязохте ли директно в сайта на казиното, като щракнете върху правилната хипертекстова връзка от промоционалния имейл?

Обикновено това е правилният начин да получите бонуса.

Най-общо казано, ако казиното (или партньорът, който управлява промоционални имейли) направи грешка , вината не е ваша, бих казал, че едно честно казино би приело, че сте били мотивирани от тази оферта и вероятно няма да депозирате сами . Ако няма начин как да предоставим бонуса, смятам, че връщането на депозита е справедливо.




Автоматичен превод:
преди 1 година

Имах 2 такива промоции преди и беше добре. Затова направих депозит без страх. но този път чу, че има бонус за неговия предпазител. Те се държаха много лошо

Автоматичен превод:
kszysio
преди 1 година

Съжалявам, нищо не мога да добавя от моя страна.

Трябва да чуем по-подробно обяснение от казиното. Бих казал, че просто се случи и ако смятате, че заслужавате по-добър подход, винаги можете да опитате друго казино.

Освен лошото качество на проклиентското поведение, как се чувствате по отношение на други аспекти? Какво ще кажете за достъпните за вас игри и т.н.?

Казиното има много добра репутация, така че бих искал да разбера какво мислите за него, да кажем като цяло.

Автоматичен превод:
преди 1 година

казиното е наред.

няма проблем с тегленето. . прости t&c.

само лимит на ден за партньор 500e.

спечелих 1400e

3 дни теглене 500, 500 , 400. но последните 400e чакат дълго време.

като цяло казиното е добре. Пиша за моя случай, защото това е единственото ни оръжие в сблъсъка с казиното, което има досие, че винаги има окончателно решение



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
kszysio
преди 1 година

Мисля, че това вероятно е помогнало на други играчи да решат дали искат да опитат казиното или не.

Благодаря ви за това, разбирам мнението ви и се надявам, че ще следите форума и ще продължите да споделяте опита си с нас.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вероятна ИЗМАМА! Предупреждавам за плащания. В края на октомври направих депозит при тях (не получих бонус за първи депозит, въпреки че направих всичко правилно, но няма значение). На 1 ноември поръчах 3 тегления, получих информация, че тегленията стават до 3 работни дни. След 3 дни разбрах, че тегленията вече са при финансовия оператор и ще ги имам в сметката си до няколко часа, на следващия ден същият превод. След още 2 дни получих информация в чата, че плащанията се приемат от финансовия отдел и скоро ще бъдат изплатени (т.е. не са били при финансовия оператор от няколко дни :)) И така 3 седмици съм редовно ме молеха за момент търпение и ме уверяваха, че скоро ще получа изплащанията си.

Автоматичен превод:
burt
преди 1 година

Здрасти,

Така че вашият акаунт е напълно потвърден сега и са минали 3 седмици, откакто сте изпратили тегленията, нали?

Е, добре е, че се актуализирате редовно. Наистина се надявам, че това не е поредното казино, което има проблеми с местните доставчици на плащания, каквито имат други казина в момента. Е, можете да подадете жалба и ще видим дали можем да ви помогнем. Бих искал да отбележа, че казиното е прилично, така че предполагам, че трябва да има някакъв проблем, който казиното не може да разреши незабавно само. 🙁


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Чакам 3 тегления от вторник, 12-03-2024 г. и те все още са в очакване от коментарите, които прочетох от други, започвам да се притеснявам

Автоматичен превод:
kanez
преди 1 месец

Здравейте, не мисля, че ще се тревожа още, тъй като са само няколко дни и даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене. Опитахте ли да поискате поддръжка кога теоретично биха могли да ви ги изпратят? Имате ли вече потвърдена казино сметка? Играхте ли с бонуса или не?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Чакам 3 тегления, първото е от 3.11.2024 г. и ми казаха, че трябва да приключи след 3 работни дни! Минаха повече от 7 работни дни и единственото нещо, което ми казаха е да имам търпение и няма нищо притеснително и че има забавяне на обработката! Започнах да се притеснявам, защото минаха почти 10 дни от първата ми заявка за теглене! Моля, кажете ми, че не трябва да се притеснявам и ще получа плащанията си

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Приятелю, честно казано не познавам такъв и чакам от 12/3 всеки ден да ми казват точно едно и също нещо и сега не знам на какво да вярвам

Автоматичен превод:
преди 1 месец

ИСТИНАТА Е, ЧЕ ИМАХ ЗАЯВКА ЗА ТЕГЛЕНЕ СЪЩО НА 6/3/24 И ТО БЕШЕ ЗАВЪРШЕНА НА 13/3/24 ТАКА ЧЕ ТОВА Е ДОБРЕ, НО КАКВО СТАВАНЕ С ОСТАНАЛИТЕ МИ ТЕГЛЕНИЯ? МИНАХА ПОЧТИ 10 ДНИ

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Иска ми се, приятелю, защото имам три, които чакам и още един, който трябва да сложа. Всеки ден говоря през цялото време

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Пич, ние не трябва да сме единствените, които видях и от друга жалба за забавяне

Автоматичен превод:
преди 1 месец

това е 10-ият ден в очакване на моите 3 тегления, все същите извинения за закъснения, не могат да ми дадат точна дата на плащанията! Започнах да се тревожа, когато ми казаха, че не трябва да се притеснявам и тегленията ми ще приключат скоро

Автоматичен превод:
преди 1 месец

И на мен, приятелю, на всеки два часа говоря в чата и ми казват същото

Автоматичен превод:
преди 1 месец

КАКВО ДА КАЖА? НАДЯВАМ СЕ ДА ПОЛУЧА ПЛАЩАНЕ ВЪЗМОЖНО БЪРЗО

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Само едно, ако не е същото всеки път, защото затова не съм сигурен, че ми каза, че ще бъде направено преди sk

Автоматичен превод:
1 2...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини