преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Posido Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Изпратиха ми имейл с 200% бонус. къде първо да направите депозит и след това да отидете в чат на живо за бонуса. използвах последните пари за хазарт,
агентът казва, че този ваучер не е за мен, въпреки че в имейла
викат ме по име..
депозитът няма да бъде върнат без необходимия оборот Ver
какво мислиш
Дали е измама. те трябва поне да позволят тегленето на депозита
.
I was sent an email with a 200% bonus'. where to make a deposit first and then go live chat for the bonus. i used last money for gambling,
the agent says that this voucher is not for me, although in the email
they call me by name..
the deposit will not be returned without the required turnover Ver
what you thinking
Is it a scam. they should at least allow the deposit to be withdraw
.
Здравейте,
Предполагам, че би било добре да знаете защо този бонус не е достъпен за вас. Можете ли да ни кажете, моля?
Използвахте ли връзката от имейла, имам предвид влязохте ли директно в сайта на казиното, като щракнете върху правилната хипертекстова връзка от промоционалния имейл?
Обикновено това е правилният начин да получите бонуса.
Най-общо казано, ако казиното (или партньорът, който управлява промоционални имейли) направи грешка , вината не е ваша, бих казал, че едно честно казино би приело, че сте били мотивирани от тази оферта и вероятно няма да депозирате сами . Ако няма начин как да предоставим бонуса, смятам, че връщането на депозита е справедливо.
Hello,
I guess it would be good to know, why this bonus is not available to you. Can you tell us, please?
Did you use the link from the email, I mean did you enter the casino site directly by clicking the proper hypertext link from the promotional email?
This is usually the proper way how to get the bonus.
Generally speaking, if the casino (or partner who manages promotional emails) made a mistake, it is not your fault, I'd say that an honest casino would accept that you were motivated by this offer and you would probably not deposit on your own. If there is no way how to provide the bonus, I feel that returning the deposit is fair.
Имах 2 такива промоции преди и беше добре. Затова направих депозит без страх. но този път чу, че има бонус за неговия предпазител. Те се държаха много лошо
I had 2 such promotion before and it was fine.Therefore, I made a deposit without fear. however, this time he heard that there is a bonus for his fuse. They behaved very badly
Съжалявам, нищо не мога да добавя от моя страна.
Трябва да чуем по-подробно обяснение от казиното. Бих казал, че просто се случи и ако смятате, че заслужавате по-добър подход, винаги можете да опитате друго казино.
Освен лошото качество на проклиентското поведение, как се чувствате по отношение на други аспекти? Какво ще кажете за достъпните за вас игри и т.н.?
Казиното има много добра репутация, така че бих искал да разбера какво мислите за него, да кажем като цяло.
I'm sorry, nothing I can add from my side.
We would need to hear a more detailed explanation from the casino. I'd say, that it just happened, and if you feel that you deserve a better approach, you can always try another casino.
Aside from the poor pro-client behavior quality, how do you feel about other aspects? What about games available to you, and so on?
The casino has a very good reputation, so I'd like to find out what you think about it, let's say in general.
казиното е наред.
няма проблем с тегленето. . прости t&c.
само лимит на ден за партньор 500e.
спечелих 1400e
3 дни теглене 500, 500 , 400. но последните 400e чакат дълго време.
като цяло казиното е добре. Пиша за моя случай, защото това е единственото ни оръжие в сблъсъка с казиното, което има досие, че винаги има окончателно решение
casino is ok.
no problemu with cashout. . simple t&c.
only limit peer day 500e.
i won 1400e
3 days cashout 500, 500 , 400. but last 400e waiting long time.
overall the casino is ok. I writes about my case because it is our only weapon in the clash with the casino, which has a record that it always has a final decision
Мисля, че това вероятно е помогнало на други играчи да решат дали искат да опитат казиното или не.
Благодаря ви за това, разбирам мнението ви и се надявам, че ще следите форума и ще продължите да споделяте опита си с нас.
I think that possibly helped other players to decide whether they like to try the casino or not.
Thank you for that, I understand your point and I hope that you will keep an eye on the forum and will also keep sharing your experiences with us.
Вероятна ИЗМАМА! Предупреждавам за плащания. В края на октомври направих депозит при тях (не получих бонус за първи депозит, въпреки че направих всичко правилно, но няма значение). На 1 ноември поръчах 3 тегления, получих информация, че тегленията стават до 3 работни дни. След 3 дни разбрах, че тегленията вече са при финансовия оператор и ще ги имам в сметката си до няколко часа, на следващия ден същият превод. След още 2 дни получих информация в чата, че плащанията се приемат от финансовия отдел и скоро ще бъдат изплатени (т.е. не са били при финансовия оператор от няколко дни :)) И така 3 седмици съм редовно ме молеха за момент търпение и ме уверяваха, че скоро ще получа изплащанията си.
Probable SCAM! I warn against payments. At the end of October, I made a deposit to them (I didn't get a 1st deposit bonus even though I did everything correctly, but never mind). On November 1, I ordered 3 withdrawals, I got information that withdrawals take up to 3 working days. After 3 days I found out that the withdrawals are already with the financial operator and I will have them in my account within a few hours, the next day the same translation. After another 2 days, I received information in the chat that the payments are accepted by the financial department and will be paid out soon (i.e. they have not been with the financial operator for several days :)) And so for 3 weeks I have been regularly asked for a moment of patience and assured that I will get my payouts soon.
Здрасти,
Така че вашият акаунт е напълно потвърден сега и са минали 3 седмици, откакто сте изпратили тегленията, нали?
Е, добре е, че се актуализирате редовно. Наистина се надявам, че това не е поредното казино, което има проблеми с местните доставчици на плащания, каквито имат други казина в момента. Е, можете да подадете жалба и ще видим дали можем да ви помогнем. Бих искал да отбележа, че казиното е прилично, така че предполагам, че трябва да има някакъв проблем, който казиното не може да разреши незабавно само. 🙁
Hi there,
So your account is fully verified now and it has been 3 weeks since you submitted the withdrawals, right?
Well, it's good that you are updated regularly. I truly hope that this is not another casino having trouble with local payment providers like other casinos have at the moment. Well, you can submit a complaint and we shall see if we can help you out. I'd like to point out that the casino is a decent one, so I guess that there must be some sort of trouble the casino is not able to solve immediately on its own. 🙁
Чакам 3 тегления от вторник, 12-03-2024 г. и те все още са в очакване от коментарите, които прочетох от други, започвам да се притеснявам
I have been waiting for 3 withdrawals since Tuesday 12-03-2024 and they are still pending from the comments I have read from others I am starting to worry
Περιμένω 3 αναλήψεις από την τριτη 12-03-2024 και ακόμα είναι σε αναμονή από τα σχόλια που έχω διαβάσει από άλλους άρχισα να ανησυχώ
Здравейте, не мисля, че ще се тревожа още, тъй като са само няколко дни и даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене. Опитахте ли да поискате поддръжка кога теоретично биха могли да ви ги изпратят? Имате ли вече потвърдена казино сметка? Играхте ли с бонуса или не?
Кажи ми.
Hello, I don't think I would worry yet as it's only a few days and we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process. Have you tried asking support when they could theoretically send them to you ? Do you already have a verified casino account ? Did you play with the bonus or not ?
Let me know.
Чакам 3 тегления, първото е от 3.11.2024 г. и ми казаха, че трябва да приключи след 3 работни дни! Минаха повече от 7 работни дни и единственото нещо, което ми казаха е да имам търпение и няма нищо притеснително и че има забавяне на обработката! Започнах да се притеснявам, защото минаха почти 10 дни от първата ми заявка за теглене! Моля, кажете ми, че не трябва да се притеснявам и ще получа плащанията си
Im waiting 3 withdraws, the first one is from 11/3/2024 and they told me it should be complete in 3 business days time! More than 7 business days have passed and the only thing they say to me is to be patient and is nothing to worry about and that there are delays in processing! I started to worry because almost 10 days have passed since my first withdraw request! Please tell me i have not to worry and i will get my payments
Приятелю, честно казано не познавам такъв и чакам от 12/3 всеки ден да ми казват точно едно и също нещо и сега не знам на какво да вярвам
Friend, I honestly don't know one of the same and I've been waiting since 12/3 every day they tell me the same exact thing and now I don't know what to believe
Φίλε μ ειλικρινά δεν ξέρω μια από τα ιδια και εγώ από τις 12/3 περιμένω κάθε μέρα μ λένε τα ίδια έτσι ακριβώς και εγώ πλέον δεν ξέρω τι να πιστεψω
ИСТИНАТА Е, ЧЕ ИМАХ ЗАЯВКА ЗА ТЕГЛЕНЕ СЪЩО НА 6/3/24 И ТО БЕШЕ ЗАВЪРШЕНА НА 13/3/24 ТАКА ЧЕ ТОВА Е ДОБРЕ, НО КАКВО СТАВАНЕ С ОСТАНАЛИТЕ МИ ТЕГЛЕНИЯ? МИНАХА ПОЧТИ 10 ДНИ
THE TRUTH IS I HAD A WITHDRAWAL REQUEST ALSO ON 6/3/24 AND IT WAS COMPLETED ON 13/3/24 SO THAT'S GOOD, BUT WHAT ABOUT THE REST OF MY WITHDRAWALS? IT HAS BEEN ALMOST 10 DAYS
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΑΙΤΗΘΕΙ ΑΝΑΛΗΨΗ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΙΣ 6/3/24 ΚΑΙ ΟΛΟΚΗΡΩΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 13/3/24 ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΜΟΥ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ; ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ 10 ΜΕΡΕΣ
Иска ми се, приятелю, защото имам три, които чакам и още един, който трябва да сложа. Всеки ден говоря през цялото време
I wish, my friend, because I have three that I'm waiting for and one more that I have to put in. Every day I talk all the time
Μακάρι φίλε μ γιατί εγώ έχω τρεις που περιμένω και μια ακόμα που πρέπει να βάλω.καθε μέρα μιλάω όλο τα δια
това е 10-ият ден в очакване на моите 3 тегления, все същите извинения за закъснения, не могат да ми дадат точна дата на плащанията! Започнах да се тревожа, когато ми казаха, че не трябва да се притеснявам и тегленията ми ще приключат скоро
its the 10th day of waiting for my 3 withdrawls, still the same excuses about delays, they cannot give me an exact date of payments! i started to worry when they say i dont have to worry and my withdraws will be completed soon
КАКВО ДА КАЖА? НАДЯВАМ СЕ ДА ПОЛУЧА ПЛАЩАНЕ ВЪЗМОЖНО БЪРЗО
WHAT TO SAY? I HOPE TO GET PAID ASAP
ΤΙ ΝΑ ΠΩ? ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ
Само едно, ако не е същото всеки път, защото затова не съм сигурен, че ми каза, че ще бъде направено преди sk
Only one if it's not the same every time because that's why I'm not sure he told me it will be done before the sk
Μόνο ένας αν δεν είναι ο ίδιος κάθε φορά γιατί κι γιαυτο δεν είμαι σίγουρος μου είπε ότι θα γίνει πριν το σκ
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.