НачалоФорумКазинаPosido Casino - обща дискусия

Posido Casino - обща дискусия (страница 8)

 от kszysio
|
47 490 преглеждания 377 отговора |
|
1...7 8 9...19
VasileiosKountouras

Браво приятелю, браво, много се радвам да го чуя! По каквато и да е причина не правя отново същата грешка

Автоматичен превод:
strogianis

Да, приятелю от wolfy, направих 2-3 тегления за 24 часа, парите бяха в банката

Автоматичен превод:

Хей, човече, благодаря ти за отговора,

днес получих първите си 1000 €, които изтеглих на 22 април, така че само 3 дни.

Свързах се с поддръжката и те ми казаха, че трябва да говоря с моя VIP мениджър.

Да се надяваме, че ще отговори на имейла ми и ще ускори нещата.

ps: не, не съм използвал бонуси и ми казаха, че засега няма нужда от верификация на акаунта.


Автоматичен превод:

Отлично, тогава изглежда обещаващо, въпреки че не искам да изпреварвам твърде много. Вече сте получили част от него, така че ще видите какво ще каже VIP мениджърът и дали ще можете да изтеглите още. Чувствайте се свободни да ни дадете нова актуализация на това, което сте научили, или когато дойде следващата част.

Надявам се, че ще получите всичко възможно най-скоро и ще можете да се насладите на печалбите си. 🙂

Автоматичен превод:

много среден до лош геймплей доста грубо обслужване минимални бонуси изобщо Не бих препоръчал на никого да играе в това онлайн казино

Автоматичен превод:
vasilis1223ts

Опитайте Wolfy homeland! Бонус без оборот супер услуга и тегления за 24 часа

Автоматичен превод:
strogianis

Кое казино намерихте

Автоматичен превод:
polatinum80

Вълчи!

Автоматичен превод:
strogianis

Имаш предвид вълк!?

Автоматичен превод:

Най-лошото преживяване досега.. 5 работни дни и общо 8 дни чакане за едно теглене... Загуба на време този сайт. Екипът за поддръжка няма представа за нищо, понякога и те не виждат оттеглянето. Просто цирк. Ако искате да си губите времето в posido casino и да чакате минимум 2 седмици или 10 работни дни за едно теглене, тогава се присъединете тук.

Автоматичен превод:

много среден до лош геймплей доста грубо обслужване минимални бонуси изобщо Не бих препоръчал на никого да играе в това онлайн казино

Автоматичен превод:

О, виждам, че нямаш най-добрия опит, което е доста тъжно.

Когато говорите за обслужване, защо бяха груби, занимавахте ли се с тях? Нужни ли са ви бонуси в казино?

Автоматичен превод:

Най-лошото преживяване досега.. 5 работни дни и общо 8 дни чакане за едно теглене... Загуба на време този сайт. Екипът за поддръжка няма представа за нищо, понякога и те не виждат оттеглянето. Просто цирк. Ако искате да си губите времето в posido casino и да чакате минимум 2 седмици или 10 работни дни за едно теглене, тогава се присъединете тук.

Автоматичен превод:

Здравейте, когато описвате това, което сте написали, означава ли, че вече сте получили парите след тези дни или още ги чакате? Знам, че със сигурност не е най-бързият, но съм виждал някои други играчи да чакат подобни времена, така че вероятно не е нещо ново в казиното. Така че не се колебайте да ме уведомите как е и ако имате нужда от помощ, можете да се свържете с нас.

Автоматичен превод:

Те не плащат! Не залагайте нито едно евро тук! Имам удържани 2000 евро печалби, защото не искат да ми плащат

Автоматичен превод:
NOVAMAS

Добре, нека се опитаме да подредим това. Какво се случи в казиното и каква е причината да не искат да ви платят? Бихте ли ме поставили на снимката, за да добия по-добра представа? Имахте ли потвърдена сметка в казиното? Общували ли сте с тях по някакъв начин?

Както и да е, видях, че подадохте жалба, така че нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация.

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
Jaro

Комуникирах с тях чрез чат на живо и те винаги отговарят с общи съобщения и се влачат. Първо казват, че отнема от 1 до 3 дни. След това казват, че отнема от 3 до 5 дни и след това казват, че плащането е закъсняло, така че трябва да имаме търпение.

Четох, че има хора, които след месеци чакане все още не са получили плащане. Имам екранни снимки на всичко.

Комуникирал съм и по имейл и те го игнорират.

Ако можете да направите нещо, ще го оценя.

Автоматичен превод:
NOVAMAS

Сигурен съм, че нашият екип за оплаквания ще направи всичко възможно вашият случай да бъде разрешен. Междувременно забелязах, че искате да знаете какъв е лицензът за казино. Всъщност това е посочено на нашия уебсайт и можете да намерите информацията тук:

file

Мога ли да задам един въпрос тук, моля? Имали ли сте успешно теглене в това казино преди? Просто питам, защото както виждам на нашия уебсайт, казиното уж не приема играчи от вашата страна.🤔


Автоматичен превод:
NOVAMAS

Това е точно стратегията на Poseidon казино! Най-лошото казино някога, но с рейтинг 8+ хаха

Автоматичен превод:
strogianis

Виждам във вашата жалба , че сте получили парите от това казино. Мога ли да попитам защо казиното е най-лошото по този въпрос?🤔

Автоматичен превод:
Romi

Те приемат всички играчи, които никога не искат да потвърдят акаунта си и плащат, когато пожелаят! И се чудя как след дузина оплаквания има оценка 8* от вашия сайт?


Автоматичен превод:
strogianis

Благодаря ви за обяснението. Ако искате да научите как преглеждаме всички онлайн казина, ето нашата статия, която можете да разгледате. Чувствайте се свободни да задавате всякакви въпроси.🙂

Автоматичен превод:
Romi

Наистина ли ме питаш това? Взех си парите след 20 дни десетки имейли, на които те никога не отговаряха стотици пъти, говорех в чат на живо и винаги казвах едни и същи глупави извинения и трябва да съм доволен от опита си с това казино? наистинаииииииииии?

Сега играя в казино, което оценявате с 4,5 и е невероятно! И това проклето казино Posido е 8.4! Съжалявам, човече, но тук нещо не е наред! Нов съм тук от около 2-3 месеца и през цялото това време има десетки оплаквания за Posido, както виждате! И така, защо рейтингът все още е толкова висок? Всички вие, които оценявате казино, играчи ли сте? Харесва ли ви как се отнася към играчите? Бихте искали да изпратите дузина имейли и да ви игнорират? Веднъж се доверих на оценката ви, но не повече, тъй като виждам, че все още е 8,4 до posido, вече не вярвам

Edited
Автоматичен превод:
1...7 8 9...19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини