ФорумКазинаPosido Casino - обща дискусия

Posido Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от kszysio
|
8842 преглеждания 150 отговора ||
12 3 4...8
Добавете пост
tryleon7
преди 1 месец

ОЩЕ НЕ ПРИЯТЕЛ

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Момчета, ако на някой му бъде изплатено теглене утре от 14.3 и тогава нека изпратим тук, за да знаем какво става

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Приятелю, днес ми влязоха от 14-3 преди два часа

Автоматичен превод:
kanez
преди 1 месец

неделя;; може би в национален?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, национален

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Още чакам от 14.3... нищо, какво да правя?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

tpp колега чакай и мен докато влязат така бях всеки ден по десет пъти в чата те ще влязат утре тежък тежък вторник

Автоматичен превод:
kanez
преди 1 месец

Правилно ли разбирам, че сте получили тегленето си? Имате ли останал висящ там, може би? Моля, не забравяйте да информирате нашия екип за оплаквания и за това, за да могат и те да видят напредъка. Просто използвайте тази връзка , за да го направите.🙏

Също така, за да сте сигурни, че играчът, до когото всъщност искате да получите вашето съобщение, ще бъде уведомен, моля, използвайте бутона „отговор", за да сте сигурни в това.😉

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Добър вечер,


Все още не съм получил тегленето на 150 евро от 14.3. Постоянно ми казват нелепи извинения от казиното. Днес е ден 11

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Още чакам от 14.3... нищо, какво да правя?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Службата за поддръжка на клиенти в това казино каза ли ви, че няма нужда да преминавате през процеса на проверка, правилно ли го разбирам? Опитайте се да бъдете малко търпеливи тук и ни уведомете, когато има актуализация, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Точно в съответното поле за идентификация не мога да кача никакъв файл, пише че не ми трябва

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Има ли някой друг освен мен, който чака пари от 14.3 и по-късно?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

ОЧАКВАМ ЗАДАЧА 14/3 разбира се от утре

Автоматичен превод:
VasileiosKountouras
преди 1 месец

днес трябваше да плащат..почивката не засяга братле..работят при нас

Автоматичен превод:
tryleon7
преди 1 месец

Здравей tryleon7!

Отговарям ти тук, само за да ти изясня някои неща и да се опитам да ти помогна!

Обикновено даваме на казината 14 дни за процеса на теглене, така че най-доброто, което можете да направите сега, е да изчакате още малко. Междувременно бих ви предложил дапогледнете тази връзка , тук можете да видите всички оплаквания, свързани с Posido Casino , и можете да видите, че всички случаи са разрешени. Общо има 19 решени случая и това е наистина добра новина за тази ситуация. Можете също така да видите, че някои от случаите са свързани и с чакащи плащания.

Моля, уведомете ни, ако вече сте имали възможност да изтеглите парите!

Ако не друго, можете да се свържете с нас по всяко време. В крайна сметка ние сме тук, за да ви помогнем!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Поисках теглене от 15/3 и все още нищо, какво ще кажете за това казино?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Аз също чакам от 15.03.Радвам се, че не съм единственият и че изплащането все още е там.

Illiau
преди 1 месец

Ако получите плащане, уведомете ме и аз ще направя същото

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър вечер,


Все още не съм получил тегленето на 150 евро от 14.3. Постоянно ми казват нелепи извинения от казиното. Днес е ден 11

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Виждам какъв ти е проблемът. Що се отнася до тегленето, какви извинения има казиното за вас? Даваме 14 дни за разрешаване на този процес, така че сте доста близо и ако не получите парите, нашият екип ще се намеси и ще се опита да помогне.

Виждам също, че Romi поиска проверка и вие казвате, че не можете да качвате никакви документи. Казахте ли на поддръжката, че не е възможно да направите това, или казиното ви каза, че се нуждае от потвърждение от вас? Защото ако не стане, може би затова не можете да въведете нищо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Поисках теглене от 15/3 и все още нищо, какво ще кажете за това казино?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, виждам, че всички имате едни и същи проблеми. Ще кажа същото, а именно, че даваме на казината 14 дни да уредят всичко около тегленето. Ако не се чуете с тях и не успеят да ви го изпратят, тогава бих ви препоръчал да отворите жалба, където нашият екип ще разгледа и ще се опита да ви помогне.

Въпреки това, потвърдихте ли вече акаунта си или казиното не ви е помолило да го направите?

Автоматичен превод:
12 3 4...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини