Момчета, ако на някой му бъде изплатено теглене утре от 14.3 и тогава нека изпратим тук, за да знаем какво става
Guys, if someone gets paid withdrawal tomorrow from 14.3 and then let's send here so we know what's going on
Παιδια αν καποιος πληρωθει αναληψη αυριο απο 14.3 και μετα ας στειλει εδω να ξερουμε τι γινεται
неделя;; може би в национален?
Sunday;; maybe in national?
Κυριακη;; μηπως σε εθνικη;
tpp колега чакай и мен докато влязат така бях всеки ден по десет пъти в чата те ще влязат утре тежък тежък вторник
tpp mate wait for me too until they come in like this I was every day ten times in the chat they will come in tomorrow heavy heavy tuesday
τπτ φίλε μ περιμενε και εγώ μέχρι να μπουν έτσι ήμουν κάθε μέρα δέκα φορές στο τσατ θα μπουνε αύριο βαριά βαριά τριτη
Правилно ли разбирам, че сте получили тегленето си? Имате ли останал висящ там, може би? Моля, не забравяйте да информирате нашия екип за оплаквания и за това, за да могат и те да видят напредъка. Просто използвайте тази връзка , за да го направите.🙏
Също така, за да сте сигурни, че играчът, до когото всъщност искате да получите вашето съобщение, ще бъде уведомен, моля, използвайте бутона „отговор", за да сте сигурни в това.😉
Do I understand correctly, that you have received your withdrawal? Have you got any remaining one pending there, perhaps? Please make sure to inform our complaint team about that, as well, so they can see the progress as well. Just use this link, to do so.🙏
Also to make sure, that the player you actually want to get your message to, will get notified, please use the "reply" button, to be sure of it.😉
Добър вечер,
Все още не съм получил тегленето на 150 евро от 14.3. Постоянно ми казват нелепи извинения от казиното. Днес е ден 11
Good Evening,
I still haven't received the withdrawal of 150 euros from 14.3. They keep telling me ridiculous excuses from the casino. Today is day 11
Καλησπέρα,
Εγω δεν έχω λάβει ακομα την αναληψη των 150 ευρώ ακόμα απο τις 14.3 . Συνεχιζουν να μου λενε αστειες δικαιολογιες απο το καζινο. Σημερα ειναι 11 η μερα
Службата за поддръжка на клиенти в това казино каза ли ви, че няма нужда да преминавате през процеса на проверка, правилно ли го разбирам? Опитайте се да бъдете малко търпеливи тук и ни уведомете, когато има актуализация, моля.
Did the customer support at this casino tell you, that there is no need to get thru the verification process, do I understand it correctly? Try to be a bit patient here, and let us know whenever there will be any update, please.
Точно в съответното поле за идентификация не мога да кача никакъв файл, пише че не ми трябва
Exactly, in the relevant identification box I cannot upload any file, it says that it is not needed
Aκριβως , στο σχετικο πλαισιο ταυτοποιησης δεν μπορω να ανεβασω καποιο αρχειο, λεει οτι δεν χρειαζεται
днес трябваше да плащат..почивката не засяга братле..работят при нас
today they had to pay..the holiday doesn't affect bro..they work for us
σημερα επρεπε να πληρωσουν..δεν επηρεαζει η αργια αδερφε..μας δουλευουν
Здравей tryleon7!
Отговарям ти тук, само за да ти изясня някои неща и да се опитам да ти помогна!
Обикновено даваме на казината 14 дни за процеса на теглене, така че най-доброто, което можете да направите сега, е да изчакате още малко. Междувременно бих ви предложил дапогледнете тази връзка , тук можете да видите всички оплаквания, свързани с Posido Casino , и можете да видите, че всички случаи са разрешени. Общо има 19 решени случая и това е наистина добра новина за тази ситуация. Можете също така да видите, че някои от случаите са свързани и с чакащи плащания.
Моля, уведомете ни, ако вече сте имали възможност да изтеглите парите!
Ако не друго, можете да се свържете с нас по всяко време. В крайна сметка ние сме тук, за да ви помогнем!
Hello tryleon7!
I am responding to you here, just to clarify some things to you and to try to help you!
We usually give casinos 14 days for the withdrawal process, so the best what you can do now is to wait just a bit more. In meantime, I would suggest you to have a look into this link, here you can see all the complaints related to the Posido Casino, and you can see that all cases are resolved. In total are 19 resolved cases, and that is really good news about this situation. You can also see that some of the cases are related to pending payments also.
Please let us know if you had the chance to withdraw the money yet!
If anything, feel free to reach at us anytime. After all, we are here to help you!
Ако получите плащане, уведомете ме и аз ще направя същото
If you receive payment let me know and I will do the same
Άμα λάβεις πληρωμή ενημέρωσε με και θα κάνω το ίδιο
Добър вечер,
Все още не съм получил тегленето на 150 евро от 14.3. Постоянно ми казват нелепи извинения от казиното. Днес е ден 11
Good Evening,
I still haven't received the withdrawal of 150 euros from 14.3. They keep telling me ridiculous excuses from the casino. Today is day 11
Καλησπέρα,
Εγω δεν έχω λάβει ακομα την αναληψη των 150 ευρώ ακόμα απο τις 14.3 . Συνεχιζουν να μου λενε αστειες δικαιολογιες απο το καζινο. Σημερα ειναι 11 η μερα
Виждам какъв ти е проблемът. Що се отнася до тегленето, какви извинения има казиното за вас? Даваме 14 дни за разрешаване на този процес, така че сте доста близо и ако не получите парите, нашият екип ще се намеси и ще се опита да помогне.
Виждам също, че Romi поиска проверка и вие казвате, че не можете да качвате никакви документи. Казахте ли на поддръжката, че не е възможно да направите това, или казиното ви каза, че се нуждае от потвърждение от вас? Защото ако не стане, може би затова не можете да въведете нищо.
I see what your problem is. As for the withdrawal, what excuses does the casino have for you ? We give 14 days to resolve this process, so you are pretty close and if you don't get the money, our team will intervene and try to help.
I also see that Romi asked for verification and you say you can't upload any documents. Did you tell the support that it is not possible to do that, or did the casino tell you that it needs verification from you ? Because if it doesn't, maybe that's why you can't enter anything.
Здравейте, виждам, че всички имате едни и същи проблеми. Ще кажа същото, а именно, че даваме на казината 14 дни да уредят всичко около тегленето. Ако не се чуете с тях и не успеят да ви го изпратят, тогава бих ви препоръчал да отворите жалба, където нашият екип ще разгледа и ще се опита да ви помогне.
Въпреки това, потвърдихте ли вече акаунта си или казиното не ви е помолило да го направите?
Hi, I see you all have the same problems. I'll say the same thing, which is that we give the casinos 14 days to sort out everything around the withdrawal. If you don't hear from them and they don't manage to send it to you, then I would recommend that you open a complaint where our team will take a look and try to help you.
However, have you already verified your account or did the casino not ask you to do so ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.