НачалоФорумКазинаPosido Casino - обща дискусия

Posido Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от kszysio
|
31 497 преглеждания 244 отговора |
|
1 2 3...13
kanez
преди 9 месеца

АКО ДОРИ ПОЛУЧИТЕ ПЛАЩАНЕ ПО-РАНО ОТ МЕН ПИСМЕНО, МОЛЯ, КАЖЕТЕ НИ ТУК КАКВО СЕ СЛУЧВА, ЩЕ НАПРАВЯ СЪЩОТО ЧОВЕК БЛАГОДАРЯ

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

ТОКУ-ЩО ПОЛУЧИХ ПЪРВОТО ТЕГЛЕНЕ ОТ 11/3 ПРИЯТЕЛ НА 450 € ПРОВЕРЕТЕ И ВИЕ, СЕГА ОЧАКВАМ ДРУГИТЕ 2

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

И аз, приятелю, съм първи, сега чакам да ми влязат в акаунта

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

ИСТИНАТА Е, ЧЕ ИМАХ ЗАЯВКА ЗА ТЕГЛЕНЕ СЪЩО НА 6/3/24 И ТО БЕШЕ ЗАВЪРШЕНА НА 13/3/24 ТАКА ЧЕ ТОВА Е ДОБРЕ, НО КАКВО СТАВАНЕ С ОСТАНАЛИТЕ МИ ТЕГЛЕНИЯ? МИНАХА ПОЧТИ 10 ДНИ

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Така че не е напълно лошо преживяване. Имам предвид, разбира се, забавянето е очевидно, но все пак казвате, че казиното ви е платило в крайна сметка.

Не изглежда ли, че проблемът е бил и преди, а наскоро се е влошил?

Съжалявам, че нямам отговори или обяснение, трябва да е много изтощително...

Както и да е, малък съвет: опитайте се да използвате бутона за отговор, за да поддържате връзка с другите. 😉

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Пич, ние не трябва да сме единствените, които видях и от друга жалба за забавяне

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Има пет открити жалби относно забавяне на плащанията, така че честно казано, не сте единствените. 🙁

За щастие, всички жалби са решени с изключение на отхвърлените - според мен това е добър знак. Сега се надявам тази тенденция да продължи!



Автоматичен превод:
преди 9 месеца

ТОКУ-ЩО ПОЛУЧИХ ПЪРВОТО ТЕГЛЕНЕ ОТ 11/3 ПРИЯТЕЛ НА 450 € ПРОВЕРЕТЕ И ВИЕ, СЕГА ОЧАКВАМ ДРУГИТЕ 2

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Страхотен! Почти на половината път! 🤞🤞


Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

тоест да не се надявам да чакам от 16/3.

обаче от всички казина, в които съм играл, това има най-лошото обслужване

Автоматичен превод:
strogianis
преди 9 месеца

Непременно изчакай след 10 дни брат! Освен ако не са оправили проблема със закъснението

Автоматичен превод:
VasileiosKountouras
преди 9 месеца

След каква сума са влезли в банката?

Автоматичен превод:
kanez
преди 9 месеца

КОГАТО ПОЛУЧИХ ИМЕЙЛА, ПАРИТЕ БЯХА В БАНКАТА, СИГУРЕН СЪМ, ЧЕ ИМАМ PIRAEUS, НЕ ЗНАМ ДАЛИ ИГРАЕ РОЛЯ, ОБАЧЕ, ПРОЧЕТОХ В УС НА САЙТА, ЧЕ СЛЕД ПАРИТЕ НАПУСНАТ САЙТА И ПОЛУЧАВАТЕ ИМЕЙЛА, ТОГАВА Е БАНКОВ ПРОБЛЕМ, КОГАТО ВСЕ ОЩЕ ТЪРПЕЛИВИЯТ ПРИЯТЕЛ

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Все още имам лична карта

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Не, не е най-лошото преживяване! Но казиното трябва да е по-отговорно и да дава по-добри отговори на клиентите! Също така според мен е лошо, когато казват, че тегленията са завършени за 3 работни дни и след това ви дават извинения, че съжаляват за закъсненията! Те трябва да бъдат по-отговорни и да ви дадат поне времева рамка, в която ще получите плащанията като след 15 дни например! Защото, когато ги попитате „кога ще получа парите си", те не могат да ви дадат надежден отговор! Като цяло поне ти плащат

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

тоест да не се надявам да чакам от 16/3.

обаче от всички казина, в които съм играл, това има най-лошото обслужване

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да извършат процеса на проверка, както са ви обяснили и във вашата жалба . Опитайте се да бъдете малко по-търпеливи, моля, нали?🙏 Сигурен съм, че след този период от време нашият екип за оплаквания ще се опита да ви помогне с вашия случай и да го разреши.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не, не е най-лошото преживяване! Но казиното трябва да е по-отговорно и да дава по-добри отговори на клиентите! Също така според мен е лошо, когато казват, че тегленията са завършени за 3 работни дни и след това ви дават извинения, че съжаляват за закъсненията! Те трябва да бъдат по-отговорни и да ви дадат поне времева рамка, в която ще получите плащанията като след 15 дни например! Защото, когато ги попитате „кога ще получа парите си", те не могат да ви дадат надежден отговор! Като цяло поне ти плащат

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Тук съм напълно съгласен с теб. Те трябва да могат да обяснят въпроса по-добре, без никакви извинения. Въпреки това, може да има някаква пречка, която може да възникне през тези 3 дни, които казват, нали? Доколкото могат да го обяснят, може да се разбере според мен. Надяваме се, че скоро ще получите парите си.🤞

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не виждам друго плащане за днес от преди седмица

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добър вечер момчета,



Очаквам теглене на 150 евро от 13.3 и пак нищо

Автоматичен превод:
VasileiosKountouras
преди 9 месеца

поискаха ли ви идентификация?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Понеделник не знам защото 25 март, но вторник ще го вземеш със сигурност, искам да вярвам, че имах един на 13-ти, влезе сега чакам следващия, който беше на 14-ти

Автоматичен превод:
kanez
преди 9 месеца

приятелю, имаш предвид, че са дошли днес в събота?

Автоматичен превод:
tryleon7
преди 9 месеца

Не, дойдоха вчера

Автоматичен превод:
1 2 3...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини