НачалоФорумКазинаPosido Casino - обща дискусия

Posido Casino - обща дискусия (страница 2)

 от kszysio
|
46 630 преглеждания 362 отговора |
|
1 2 3...19
kanez

АКО ДОРИ ПОЛУЧИТЕ ПЛАЩАНЕ ПО-РАНО ОТ МЕН ПИСМЕНО, МОЛЯ, КАЖЕТЕ НИ ТУК КАКВО СЕ СЛУЧВА, ЩЕ НАПРАВЯ СЪЩОТО ЧОВЕК БЛАГОДАРЯ

Автоматичен превод:

ТОКУ-ЩО ПОЛУЧИХ ПЪРВОТО ТЕГЛЕНЕ ОТ 11/3 ПРИЯТЕЛ НА 450 € ПРОВЕРЕТЕ И ВИЕ, СЕГА ОЧАКВАМ ДРУГИТЕ 2

Автоматичен превод:

И аз, приятелю, съм първи, сега чакам да ми влязат в акаунта

Автоматичен превод:

ИСТИНАТА Е, ЧЕ ИМАХ ЗАЯВКА ЗА ТЕГЛЕНЕ СЪЩО НА 6/3/24 И ТО БЕШЕ ЗАВЪРШЕНА НА 13/3/24 ТАКА ЧЕ ТОВА Е ДОБРЕ, НО КАКВО СТАВАНЕ С ОСТАНАЛИТЕ МИ ТЕГЛЕНИЯ? МИНАХА ПОЧТИ 10 ДНИ

Автоматичен превод:

Така че не е напълно лошо преживяване. Имам предвид, разбира се, забавянето е очевидно, но все пак казвате, че казиното ви е платило в крайна сметка.

Не изглежда ли, че проблемът е бил и преди, а наскоро се е влошил?

Съжалявам, че нямам отговори или обяснение, трябва да е много изтощително...

Както и да е, малък съвет: опитайте се да използвате бутона за отговор, за да поддържате връзка с другите. 😉

Автоматичен превод:

Пич, ние не трябва да сме единствените, които видях и от друга жалба за забавяне

Автоматичен превод:

Има пет открити жалби относно забавяне на плащанията, така че честно казано, не сте единствените. 🙁

За щастие, всички жалби са решени с изключение на отхвърлените - според мен това е добър знак. Сега се надявам тази тенденция да продължи!



Автоматичен превод:

ТОКУ-ЩО ПОЛУЧИХ ПЪРВОТО ТЕГЛЕНЕ ОТ 11/3 ПРИЯТЕЛ НА 450 € ПРОВЕРЕТЕ И ВИЕ, СЕГА ОЧАКВАМ ДРУГИТЕ 2

Автоматичен превод:

Страхотен! Почти на половината път! 🤞🤞


Автоматичен превод:
Radka

тоест да не се надявам да чакам от 16/3.

обаче от всички казина, в които съм играл, това има най-лошото обслужване

Автоматичен превод:
strogianis

Непременно изчакай след 10 дни брат! Освен ако не са оправили проблема със закъснението

Автоматичен превод:
VasileiosKountouras

След каква сума са влезли в банката?

Автоматичен превод:
kanez

КОГАТО ПОЛУЧИХ ИМЕЙЛА, ПАРИТЕ БЯХА В БАНКАТА, СИГУРЕН СЪМ, ЧЕ ИМАМ PIRAEUS, НЕ ЗНАМ ДАЛИ ИГРАЕ РОЛЯ, ОБАЧЕ, ПРОЧЕТОХ В УС НА САЙТА, ЧЕ СЛЕД ПАРИТЕ НАПУСНАТ САЙТА И ПОЛУЧАВАТЕ ИМЕЙЛА, ТОГАВА Е БАНКОВ ПРОБЛЕМ, КОГАТО ВСЕ ОЩЕ ТЪРПЕЛИВИЯТ ПРИЯТЕЛ

Автоматичен превод:

Все още имам лична карта

Автоматичен превод:
Radka

Не, не е най-лошото преживяване! Но казиното трябва да е по-отговорно и да дава по-добри отговори на клиентите! Също така според мен е лошо, когато казват, че тегленията са завършени за 3 работни дни и след това ви дават извинения, че съжаляват за закъсненията! Те трябва да бъдат по-отговорни и да ви дадат поне времева рамка, в която ще получите плащанията като след 15 дни например! Защото, когато ги попитате „кога ще получа парите си", те не могат да ви дадат надежден отговор! Като цяло поне ти плащат

Автоматичен превод:

тоест да не се надявам да чакам от 16/3.

обаче от всички казина, в които съм играл, това има най-лошото обслужване

Автоматичен превод:

Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да извършат процеса на проверка, както са ви обяснили и във вашата жалба . Опитайте се да бъдете малко по-търпеливи, моля, нали?🙏 Сигурен съм, че след този период от време нашият екип за оплаквания ще се опита да ви помогне с вашия случай и да го разреши.

Автоматичен превод:

Не, не е най-лошото преживяване! Но казиното трябва да е по-отговорно и да дава по-добри отговори на клиентите! Също така според мен е лошо, когато казват, че тегленията са завършени за 3 работни дни и след това ви дават извинения, че съжаляват за закъсненията! Те трябва да бъдат по-отговорни и да ви дадат поне времева рамка, в която ще получите плащанията като след 15 дни например! Защото, когато ги попитате „кога ще получа парите си", те не могат да ви дадат надежден отговор! Като цяло поне ти плащат

Автоматичен превод:

Тук съм напълно съгласен с теб. Те трябва да могат да обяснят въпроса по-добре, без никакви извинения. Въпреки това, може да има някаква пречка, която може да възникне през тези 3 дни, които казват, нали? Доколкото могат да го обяснят, може да се разбере според мен. Надяваме се, че скоро ще получите парите си.🤞

Автоматичен превод:

Не виждам друго плащане за днес от преди седмица

Автоматичен превод:

Добър вечер момчета,



Очаквам теглене на 150 евро от 13.3 и пак нищо

Автоматичен превод:
VasileiosKountouras

поискаха ли ви идентификация?

Автоматичен превод:

Понеделник не знам защото 25 март, но вторник ще го вземеш със сигурност, искам да вярвам, че имах един на 13-ти, влезе сега чакам следващия, който беше на 14-ти

Автоматичен превод:
kanez

приятелю, имаш предвид, че са дошли днес в събота?

Автоматичен превод:
tryleon7

Не, дойдоха вчера

Автоматичен превод:
1 2 3...19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини