ФорумКазинаPosido Casino - обща дискусия

Posido Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от kszysio
|
8798 преглеждания 150 отговора ||
1...3 4 5...8
Добавете пост
преди 1 месец

Аз също чакам от 15.03.Радвам се, че не съм единственият и че изплащането все още е там.

преди 1 месец

Здравейте, какво е състоянието на вашето оттегляне? Все още ли е висящо? Вие също имате ли верифициран акаунт или не?

Ако тегленето надвишава 14-те дни, които даваме на казината, за да го разрешат успешно, можете също да подадете жалба. Досега казиното е успяло да разреши всички оплаквания, което е доста добър знак. Но казаха ли ви също защо отнема толкова време да се оттегли?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

и на мен същото от 16/3 същото и същото! Те имат някакви проблеми, но никога не казват, че ще влязат и ако го направят! Мошеници

Автоматичен превод:
преди 1 месец

ВСЕ ОЩЕ НИЩО, МОМЧЕТА, ПРЕДПОЛОЖЕНИЕ ОТ 14/3 И ЕДНО НА 19/3.... ВЕРОЯТНО УТРЕ

Автоматичен превод:
VasileiosKountouras
преди 1 месец

3/14 ТЕГЛЕНЕТО ТОКУ-ЩО ЗАВЪРШИ, ОЧАКВАМ ОЩЕ 3/19 ЗАРЕЖДАНЕ СЕГА! УСПЕХ НА ВСИЧКИ МОМЧЕТА НАДЯВАМ СЕ СКОРО ДА ВИ ПЛАЩАТ

Автоматичен превод:
преди 1 месец

и на мен същото от 16/3 същото и същото! Те имат някакви проблеми, но никога не казват, че ще влязат и ако го направят! Мошеници

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вероятно ще трябва да имаме търпение и да видим как ще се развие. Виждам, че един играч вече е получил едно от своите тегления, така че се надяваме, че ще бъде същото за вас и останалите. Ако е на същия етап, нашият екип ще се опита да ви помогне, тъй като имате открита жалба .

Но както казах, ще трябва да почакаме. 🤞☘️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

3/14 ТЕГЛЕНЕТО ТОКУ-ЩО ЗАВЪРШИ, ОЧАКВАМ ОЩЕ 3/19 ЗАРЕЖДАНЕ СЕГА! УСПЕХ НА ВСИЧКИ МОМЧЕТА НАДЯВАМ СЕ СКОРО ДА ВИ ПЛАЩАТ

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Страхотна новина, надявам се второто теглене да дойде по-скоро. 🎉☘️😊

Заедно с другите играчи ще чакаме актуализацията.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

И на мен ми платиха днес от 14-3...150-те евро

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Днес получих имейл, че в сметката ми са кредитирани 150 евро

имейлът пристигна в 12:06, получих новината след няколко часа, влизам и не виждам нищо. Говоря с чата и ми казват, че съм го отменил в 12:07.

При нас работят нормално 🙂 filefile


Автоматичен превод:
strogianis
преди 1 месец

ПРИЯТЕЛ НА СНИМКАТА КАЗВА БОНУС КРЕДИТ БЕЗ ТЕГЛЕНЕ

Автоматичен превод:
VasileiosKountouras
преди 1 месец

да прав си забравих да напиша че 150 беше бонус.

Просто го споменах и днес, за да видим всички, че се работи.

Дори ме ядосаха, че отмених бонуса


Автоматичен превод:
преди 1 месец

И на мен ми платиха днес от 14-3...150-те евро

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хей, това е страхотна новина, благодаря ти, че сподели. Бихте ли могли да бъдете така любезен и да актуализирате и жалбата си, просто го направете лесно тук 👈, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Хайде, да вземем нашия ред с това тригодишно казино

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Днес получих имейл, че в сметката ми са кредитирани 150 евро

имейлът пристигна в 12:06, получих новината след няколко часа, влизам и не виждам нищо. Говоря с чата и ми казват, че съм го отменил в 12:07.

При нас работят нормално 🙂 filefile


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Единствената мисъл, която ми идва на ум е, че може би са направили грешка, като са ви дали този бонус. Не мислиш ли така? Може би бихте могли да попитате поддръжката за това, може би?

А какво ще кажете за вашето оттегляне, има ли новини по въпроса?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

поддръжката ми каза, че вероятно съм го анулирал по погрешка😀

След като промениха историята си и казаха, че този вид бонус не може да бъде поискан, ако има активна заявка за теглене!

относно оттеглянето. както винаги, не се притеснявайте, някои закъснения и т.н

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file

Направих 100€ депозит без бонуса и спечелих джакпота!

Казаха ми, че трябва да тегля 500 € всеки ден, което означава 60 дни.

Първият депозит все още не е изчистен!

Ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Бъдете внимателни, никога не съм срещал казино, което да е толкова лошо като Posido

Чакам изплащането си от 12 дни

все още не е обработено и всеки ден идва различно извинение от поддръжката

понякога това означава, че се случва много и има много въпроси

Понякога се казва, че имат технически проблеми и затова има забавяне

Изглежда като измама или са фалирали. Не мога да го опиша по друг начин

не можеш да вземеш парите

просто лошо 👎🏻👎🏻

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
DimPap
преди 1 месец

Браво, приятелю, но нямаш късмет да спечелиш в това тригодишно казино! Ако си спомням правилно, това са 500 mach на теглене и при скоростта, която плащат, ако плащат (не съм получавал нищо от 16/3) искате една година! Желая ти всичко най-добро

Автоматичен превод:
преди 1 месец

поддръжката ми каза, че вероятно съм го анулирал по погрешка😀

След като промениха историята си и казаха, че този вид бонус не може да бъде поискан, ако има активна заявка за теглене!

относно оттеглянето. както винаги, не се притеснявайте, някои закъснения и т.н

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Просто се опитайте да бъдете малко търпеливи, моля, за да видите как ще върви и ако нищо не се случи след 14-дневния срок, нашият екип със сигурност ще направи всичко възможно, за да ви помогне. Моля, продължавайте да ни информирате за всички новини.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file

Направих 100€ депозит без бонуса и спечелих джакпота!

Казаха ми, че трябва да тегля 500 € всеки ден, което означава 60 дни.

Първият депозит все още не е изчистен!

Ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Големи поздравления за това.👌 Да, както е посочено на техния сайт, дневният лимит е 500 €, а месечният лимит е 10 000 €, всъщност. Така че изглежда, че ще отнеме дори повече от това, за съжаление. Надявам се поне всичко да мине гладко. Имали ли сте някога успешно теглене в това казино? Вашият акаунт напълно потвърден ли е? Със сигурност ще чака вашата актуализация.😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Бъдете внимателни, никога не съм срещал казино, което да е толкова лошо като Posido

Чакам изплащането си от 12 дни

все още не е обработено и всеки ден идва различно извинение от поддръжката

понякога това означава, че се случва много и има много въпроси

Понякога се казва, че имат технически проблеми и затова има забавяне

Изглежда като измама или са фалирали. Не мога да го опиша по друг начин

не можеш да вземеш парите

просто лошо 👎🏻👎🏻

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моля, опитайте се да не правите лоши предположения тук, ако няма доказателство, че те наистина са верни. Не бихме искали нашите потребители да получават някаква подвеждаща информация. Обикновено даваме на казината 14 пълни дни за извършване на проверката и обработка на плащането. Акаунтът ви вече е напълно потвърден в това казино? Ако смятате, че имате нужда от помощ, нашият екип със сигурност ще се опита да ви я даде. Моля, уведомете ни, ние ще бъдем тук.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини