ФорумКазинаPosido Casino - обща дискусия

Posido Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 1 година от kszysio
|
20189 преглеждания 221 отговора |
|
1...10 11 12
Добавете пост
kmourgkas
преди 1 месец

Да, нямах предвид, че трябва да правиш това, което казвам. Това, което имах предвид е, че ако някъде не ви харесва и видите, че чакате дълго за парите, тогава това казино вероятно не е за вас.

Второ, казах ви, че можете да подадете жалба, ако смятате, че имате нужда от помощ, не съм казал, че имате открита жалба или че трябва да го направите.

Що се отнася до времето за теглене, всяко казино е индивидуално и повярвайте ми, това не е изключителна ситуация. Така че, ако сте играли в казина, където тегленията са продължили максимум три дни, тогава знаете, че това конкретно не е за вас. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

От 12.07 чакам изплащанията си в posido casino, поддръжката винаги казва търпение, търпение, финансовият отдел е информиран, но нищо не се случва

Автоматичен превод:
rany99
преди 1 месец

Хей, виждам, че си чакал цяла седмица за парите си. Всичко, което казиното ви каза, е да бъдете търпеливи и нищо повече? От факта, че отписах другия играч преди седмица, изглежда, че имат забавяне и ще трябва да изчакате още малко.

Бих искал да добавя, че даваме на казината 14 дни да разрешат ситуацията около тегленето и да го изпратят на играча и ако това не се случи, уведомете ме и ние ще се опитаме да помогнем.

Както и да е, още един въпрос, имате ли вече потвърдена казино сметка или това не беше необходимо?


Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Да, благодаря, но никога не съм имал нещо подобно в други казина.

Е, все още не наистина, но все още не ми се е налагало да го правя.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Колко време трябва да чакам? Имам предвид, че от сряда казват, че е на финална фаза, финансовият отдел знае това-онова. Просто имам чувството, че ме карат да чакам и все още имам много средства, които също бих искал да изплатя.

Автоматичен превод:
rany99
преди 1 месец

Както споменах преди, ние даваме на казината 14 дни, за да решат всичко, което трябва да направят около тегленето, така че ако нищо не се промени, препоръчвам ви да подадете жалба. Не бих избързал и не бих дал малко време на казиното, тъй като казват, че е във финалната фаза. Според оплакванията, които видях, вие не сте единственият, който е имал забавяне през последните няколко седмици, но казиното е успяло да разреши тези проблеми досега. Така че бих предложил да бъдете малко търпеливи и ще видим какво ще се случи по-нататък.

Мислиш ли, че можеш да се справиш?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Дидие, платиха ти парите, защото и на мен се случва същото, казват ми, че има много заявки, че молбата ми е на финален етап, но не могат да платят парите, това е голяма измама

Автоматичен превод:
Mario0412
преди 1 месец

Здравейте, бих препоръчал да използвате бутона „отговор", когато искате да отговорите на конкретен човек, защото това ще го уведоми, че сте му отговорили.

Освен това виждам, че вие също имате проблем с тегленето, така че колко време чакате, моля? Очевидно казиното има забавяне от това, което виждаме.

Както и да е, според написаното от играча, той е получил първото теглене и е чакал второто. Оттогава не съм го чувал, но съм твърдо убеден, че притежава всичките си пари. Надявам се той да се свърже с нас и да изясни ситуацията.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте на всички, спечелих 1700 евро в сайта на Posido Casino.. Чакам 20 дни за кредита, който така и не пристигна.. Свързвам се с тях и те винаги ми казват едно и също, изпращат отчета и не ме уведомявайте за нищо повече.. Имам нужда от тези пари. Изпратих всички документи за проверка няколко пъти, но няма отговор, моля, помогнете ми..



сметката с точност и това


V incenzo.bernardo11@libero.it


моля помогнете ми полудявам


Автоматичен превод:
GuidoR9
преди 1 месец

Здравейте, тъй като чакате вече 3 седмици, бих ви препоръчал да пуснете жалба още в началото, защото бих казал, че е достатъчно дълго.

Можете да го подадете тук ⬅️

Има ли някаква конкретна причина, поради която все още не сте получили парите? Какво ви казва казиното? Говорите и за документите, успяхте ли да ги проверите успешно или още не? Това може да е причината още да нямате парите.

Така че, моля, уведомете ме как е.

Автоматичен превод:
Публикация на Giwrgos71992 е изтрит
преди 1 месец

Чакам изплащането си от €180 чрез MasterCard от 1 август 2024 г. Нищо не се случи, дори след като се свързах с чата на живо няколко пъти. Винаги нови оправдания.

Недостоен за доверие?

Автоматичен превод:
gwallenwein12
преди 1 месец

Бихте ли могли да ни кажете в кое казино чакате тегленето си и дали акаунтът ви е бил напълно верифициран там?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Posido Casino.... и не е необходима проверка. Така пише в профила ми.

С Най-Добри Пожелания.

PS: все още няма изплащане

Автоматичен превод:
gwallenwein12
преди 1 месец

Благодаря ви за отговора.

След като вече знаем за кое казино говорихте, преместих публикациите ви в официалната тема на това казино. Може би тук ще получите повече информация.

Пише ли също нещо относно вашата заявка за теглене във вашия профил? Може би нещо като чакащо?🤔

Успяхте ли да се свържете с поддръжката на казиното? Опитайте също по имейл, ако чатът на живо не може да ви даде никакви отговори. Намерих този имейл адрес: support@posido.com

Дръжте ни в течение как върви всичко, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Ако имате малко търпение, никога не избирайте това казино. В правилника им пише, че парите се изплащат до 3-5 работни дни. Това време отдавна отмина. Винаги отговарят едно и също нещо в чата - финансовият отдел вече се грижи за всичко, "съжалявам", "благодаря за търпението", нищо не е решено. Няма смисъл да пишете на имейл, няма да има отговор. никога повече. Освен това не мога да тегля пари, защото вече има задръстване със съществуващи печалби.

Автоматичен превод:
peresolaka93
преди 2 седмици

file

Автоматичен превод:
peresolaka93
преди 2 седмици

Здравейте, мога ли да знам колко време чакате парите си? Даваме на казината 14 дни да подредят всичко и да го изпратят. Ако това не се случи, ние ще се опитаме да помогнем, ако проявявате интерес.

Както и да е, това първото ви теглене ли е? Не трябваше ли да проверявате?

Интересувам се и от това: "Не мога да тегля пари, защото вече има задръстване със съществуващи печалби."

Не съм съвсем сигурен дали знам какво стои зад това и дали това трябва да е причина да не можете да се оттеглите. Така че, ако искате, можете да разработите това, за да мога да го разбера по-добре.

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Чакам тегленето 8 работни дни откакто направих първата заявка (включително днес). Първото искане за плащане е на 12.08, второто - на 13.08 и четвъртото на 18.08. Имам само опции да правя 3 тегления наведнъж, както е написано в техните правила. Но имам четвъртата награда, която виси във въздуха, която искам да изтегля, но не мога да го направя заради този трафик.

относно проверката - не са ми предлагали да я правя и физически не мога да я направя, защото раздел - проверка - не предлага такива функции, ако исках и аз. Благодаря ви за отговора и добре дошли.

Автоматичен превод:
peresolaka93
преди 2 седмици

Разбира се разбирам. Така че ще трябва да се опитате да издържите повече, дори само седмица. Това не би било най-малкото за мен, но ако имате три тегления, очаквам първото да е в близко бъдеще. Ако изминат 14 дни и нищо не се промени, непременно се свържете и ние ще се опитаме да помогнем.

Както и да е, играхте ли с някакъв бонус?

Автоматичен превод:
1...10 11 12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини