ФорумКазинаPosido Casino - обща дискусия

Posido Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 2 години от kszysio
|
26951 преглеждания 229 отговора |
|
1...10 11 12
Добавете пост
rany99
преди 3 месеца

Както споменах преди, ние даваме на казината 14 дни, за да решат всичко, което трябва да направят около тегленето, така че ако нищо не се промени, препоръчвам ви да подадете жалба. Не бих избързал и не бих дал малко време на казиното, тъй като казват, че е във финалната фаза. Според оплакванията, които видях, вие не сте единственият, който е имал забавяне през последните няколко седмици, но казиното е успяло да разреши тези проблеми досега. Така че бих предложил да бъдете малко търпеливи и ще видим какво ще се случи по-нататък.

Мислиш ли, че можеш да се справиш?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Дидие, платиха ти парите, защото и на мен се случва същото, казват ми, че има много заявки, че молбата ми е на финален етап, но не могат да платят парите, това е голяма измама

Автоматичен превод:
Mario0412
преди 3 месеца

Здравейте, бих препоръчал да използвате бутона „отговор", когато искате да отговорите на конкретен човек, защото това ще го уведоми, че сте му отговорили.

Освен това виждам, че вие също имате проблем с тегленето, така че колко време чакате, моля? Очевидно казиното има забавяне от това, което виждаме.

Както и да е, според написаното от играча, той е получил първото теглене и е чакал второто. Оттогава не съм го чувал, но съм твърдо убеден, че притежава всичките си пари. Надявам се той да се свърже с нас и да изясни ситуацията.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте на всички, спечелих 1700 евро в сайта на Posido Casino.. Чакам 20 дни за кредита, който така и не пристигна.. Свързвам се с тях и те винаги ми казват едно и също, изпращат отчета и не ме уведомявайте за нищо повече.. Имам нужда от тези пари. Изпратих всички документи за проверка няколко пъти, но няма отговор, моля, помогнете ми..



сметката с точност и това


V incenzo.bernardo11@libero.it


моля помогнете ми полудявам


Автоматичен превод:
GuidoR9
преди 3 месеца

Здравейте, тъй като чакате вече 3 седмици, бих ви препоръчал да пуснете жалба още в началото, защото бих казал, че е достатъчно дълго.

Можете да го подадете тук ⬅️

Има ли някаква конкретна причина, поради която все още не сте получили парите? Какво ви казва казиното? Говорите и за документите, успяхте ли да ги проверите успешно или още не? Това може да е причината още да нямате парите.

Така че, моля, уведомете ме как е.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Чакам изплащането си от €180 чрез MasterCard от 1 август 2024 г. Нищо не се случи, дори след като се свързах с чата на живо няколко пъти. Винаги нови оправдания.

Недостоен за доверие?

Автоматичен превод:
gwallenwein12
преди 3 месеца

Бихте ли могли да ни кажете в кое казино чакате тегленето си и дали акаунтът ви е бил напълно верифициран там?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Posido Casino.... и не е необходима проверка. Така пише в профила ми.

С Най-Добри Пожелания.

PS: все още няма изплащане

Автоматичен превод:
gwallenwein12
преди 3 месеца

Благодаря ви за отговора.

След като вече знаем за кое казино говорихте, преместих публикациите ви в официалната тема на това казино. Може би тук ще получите повече информация.

Пише ли също нещо относно вашата заявка за теглене във вашия профил? Може би нещо като чакащо?🤔

Успяхте ли да се свържете с поддръжката на казиното? Опитайте също по имейл, ако чатът на живо не може да ви даде никакви отговори. Намерих този имейл адрес: support@posido.com

Дръжте ни в течение как върви всичко, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ако имате малко търпение, никога не избирайте това казино. В правилника им пише, че парите се изплащат до 3-5 работни дни. Това време отдавна отмина. Винаги отговарят едно и също нещо в чата - финансовият отдел вече се грижи за всичко, "съжалявам", "благодаря за търпението", нищо не е решено. Няма смисъл да пишете на имейл, няма да има отговор. никога повече. Освен това не мога да тегля пари, защото вече има задръстване със съществуващи печалби.

Автоматичен превод:
peresolaka93
преди 2 месеца

file

Автоматичен превод:
peresolaka93
преди 2 месеца

Здравейте, мога ли да знам колко време чакате парите си? Даваме на казината 14 дни да подредят всичко и да го изпратят. Ако това не се случи, ние ще се опитаме да помогнем, ако проявявате интерес.

Както и да е, това първото ви теглене ли е? Не трябваше ли да проверявате?

Интересувам се и от това: "Не мога да тегля пари, защото вече има задръстване със съществуващи печалби."

Не съм съвсем сигурен дали знам какво стои зад това и дали това трябва да е причина да не можете да се оттеглите. Така че, ако искате, можете да разработите това, за да мога да го разбера по-добре.

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Чакам тегленето 8 работни дни откакто направих първата заявка (включително днес). Първото искане за плащане е на 12.08, второто - на 13.08 и четвъртото на 18.08. Имам само опции да правя 3 тегления наведнъж, както е написано в техните правила. Но имам четвъртата награда, която виси във въздуха, която искам да изтегля, но не мога да го направя заради този трафик.

относно проверката - не са ми предлагали да я правя и физически не мога да я направя, защото раздел - проверка - не предлага такива функции, ако исках и аз. Благодаря ви за отговора и добре дошли.

Автоматичен превод:
peresolaka93
преди 2 месеца

Разбира се разбирам. Така че ще трябва да се опитате да издържите повече, дори само седмица. Това не би било най-малкото за мен, но ако имате три тегления, очаквам първото да е в близко бъдеще. Ако изминат 14 дни и нищо не се промени, непременно се свържете и ние ще се опитаме да помогнем.

Както и да е, играхте ли с някакъв бонус?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Добре, в такъв случай първата заявена сума трябва да е около 26-ти? Ако разбирам правилно. Не, не съм играл бонус игри и отказах всички предложени бонуси.

Автоматичен превод:
peresolaka93
преди 2 месеца

Ако мога да добавя нещо, можете да подадете жалбата по всяко време, когато се притеснявате. Но точно както Джаро каза. Първо, даваме на казината известно време да разрешат проблема без наша намеса. Само ако не успеят да го направят, ние ще се намесим. Решението зависи от вас, без натиск.

Надяваме се, че това казино скоро ще направи подобрения в процедурата. Доколкото си спомням, много играчи бяха разочаровани в миналото.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

добро утро Получих пари от тази фирма на 22.08. Съответно, ако имате търпение, можете да очаквате и пари. Очаквах моя след 10 дни.

Автоматичен превод:
peresolaka93
преди 2 месеца

Е, това са добри новини, радвам се, че получихте парите. 🎉🎉

10 дни за чакане не са малко време, но очевидно, ако прегледате тази тема и игровия опит на други хора, ще разберете, че не сте единственият.

Както и да е, тази ситуация ще ви обезсърчи ли да продължите да играете тук или по-скоро ще кажете, че вече знаете какво да очаквате, така че може да играете тук отново?🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не знам дали ще си върна парите, но сега дори не мога да вляза, защото дори да поискам възстановяване на паролата си, не получавам имейл за възстановяване.

Автоматичен превод:
moreirajoana06
преди 2 месеца

Можете ли да ни опишете целия проблем от началото, моля, за да можем да го разберем по-добре?

Вашият акаунт блокиран ли е в това казино? Опитахте ли да се свържете с поддръжката по този въпрос?

Автоматичен превод:
1...10 11 12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини