Както споменах преди, ние даваме на казината 14 дни, за да решат всичко, което трябва да направят около тегленето, така че ако нищо не се промени, препоръчвам ви да подадете жалба. Не бих избързал и не бих дал малко време на казиното, тъй като казват, че е във финалната фаза. Според оплакванията, които видях, вие не сте единственият, който е имал забавяне през последните няколко седмици, но казиното е успяло да разреши тези проблеми досега. Така че бих предложил да бъдете малко търпеливи и ще видим какво ще се случи по-нататък.
Мислиш ли, че можеш да се справиш?
As I mentioned before, we give casinos 14 days to sort out everything they need to do around the withdrawal, so if nothing changes, then I recommend you file a complaint. I wouldn't rush out and give the casino some time since they say it's in the final stages. According to the complaints I've seen, you're not the only one who's had a delay in the last few weeks, but the casino has managed to resolve these issues so far. So I would also suggest to be a bit patient and we will see what happens next.
Do you think you can handle it ?