ФорумКазинаPosido Casino - обща дискусия

Posido Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 2 години от kszysio
|
27915 преглеждания 229 отговора |
|
1...11 12
преди 2 месеца

На 24 август поисках 3 тегления (250€, 50€ и 30€). Получавам само съобщения от компютър с молба да бъда търпелив... че информацията ми е вярна, но те имат системни проблеми...

От това, което прочетох, не съм единственият с този проблем.

Единствената реалност е, че са минали повече от 15 дни и дори когато погледна сметката си, тегленията изглеждат като чакащи. Дори не са обработени. СРАМНО!!!

Автоматичен превод:
Jachipen
преди 2 месеца

Мога да кажа, че можете да прегледате тази тема, за да разберете как са се справили другите в това казино, но мисля, че трябва да получите помощ без допълнителни забавяния.

Casino Guru предоставя безплатен процес на оплакване, като подкрепя играчи в подобни ситуации. Ако сте съгласни да се възползвате от тази възможност, моля, последвайте тази зелена връзка 👈

Просто преминете през стъпките, опишете проблема, добавете подходящи екранни снимки или имейли и изпратете заявката. След като заявката премине, жалбата ще бъде разгледана от нашите специалисти.

Междувременно ви предлагам да се запознаете със стъпките, които трябва да очаквате; прочетете това ръководство, моля 👈

Това добре ли е за вас? Не се колебайте да задавате въпроси, ако имате такива.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Възхитен съм от това казино. Извадих късмет на слот и спечелих €8000. Плащат ми на стъпки от €800 всеки ден, но всичко е наред. Също така попълвам постижения (което е най-доброто нещо, което някои казина имат) и печеля повече. file

Автоматичен превод:
Nightshow
преди 2 месеца

Слотът е Beam boys с 1€ (игри с ножовка)

Автоматичен превод:
Nightshow
преди 2 месеца

Здравейте, честита победа. Виждам, че сте имали щастлив ден и казиното също ви изплаща постепенно. Досега винаги сте получавали определена сума?

Що се отнася до постиженията, какви конкретни постигате? Какво получавате за това? 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Постигнал съм всички постижения. Трябва да спечеля само един турнир и в момента съм на първо място в слот на седмицата, което е нужно, за да съм постигнал 1500€. благодаря!!

Автоматичен превод:
Nightshow
преди 2 месеца

Наистина е приятно да се чуе. Вярвам, че това трябва да ви направи много щастливи. нали

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Добро утро, поисках теглене, минаха 6 дни, казват ми, че се забавя поради обема на заявките и сега ме блокираха да говоря в чата

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Posido casino Мисля, че е измама Поисках теглене преди 6 дни Казват ми да бъда търпелив имат голям обем заявки спряха да отговарят на имейлите ми блокираха ме да мога да разговарям с тях и целта им вероятно е да изиграйте печалбите Fenn Разбирам, че тъй като има постоянни оплаквания, как позволяват на този сайт да съществува

Автоматичен превод:
g2tc5rj8kn
преди 4 седмици

Наистина съжалявам, че се чувствате така, но всъщност е необичайно, че това може да се случи по всяко време във всяко онлайн казино.

Ако е имало голям обем заявки за теглене, казиното не може да ги обработи наведнъж и е съвсем логично да се случи нещо подобно.

Имали ли сте успешни тегления там преди?

Кажете ни, моля, как върви и се опитайте да бъдете малко търпеливи. Ако след 14-дневния период нищо не се случи, ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
1...11 12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини