НачалоФорумКазинаPosido Casino - обща дискусия

Posido Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 2 години от kszysio
|
31 533 преглеждания 244 отговора |
|
1...11 12 13
преди 3 месеца

На 24 август поисках 3 тегления (250€, 50€ и 30€). Получавам само съобщения от компютър с молба да бъда търпелив... че информацията ми е вярна, но те имат системни проблеми...

От това, което прочетох, не съм единственият с този проблем.

Единствената реалност е, че са минали повече от 15 дни и дори когато погледна сметката си, тегленията изглеждат като чакащи. Дори не са обработени. СРАМНО!!!

Автоматичен превод:
Jachipen
преди 3 месеца

Мога да кажа, че можете да прегледате тази тема, за да разберете как са се справили другите в това казино, но мисля, че трябва да получите помощ без допълнителни забавяния.

Casino Guru предоставя безплатен процес на оплакване, като подкрепя играчи в подобни ситуации. Ако сте съгласни да се възползвате от тази възможност, моля, последвайте тази зелена връзка 👈

Просто преминете през стъпките, опишете проблема, добавете подходящи екранни снимки или имейли и изпратете заявката. След като заявката премине, жалбата ще бъде разгледана от нашите специалисти.

Междувременно ви предлагам да се запознаете със стъпките, които трябва да очаквате; прочетете това ръководство, моля 👈

Това добре ли е за вас? Не се колебайте да задавате въпроси, ако имате такива.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Възхитен съм от това казино. Извадих късмет на слот и спечелих €8000. Плащат ми на стъпки от €800 всеки ден, но всичко е наред. Също така попълвам постижения (което е най-доброто нещо, което някои казина имат) и печеля повече. file

Автоматичен превод:
Nightshow
преди 3 месеца

Слотът е Beam boys с 1€ (игри с ножовка)

Автоматичен превод:
Nightshow
преди 3 месеца

Здравейте, честита победа. Виждам, че сте имали щастлив ден и казиното също ви изплаща постепенно. Досега винаги сте получавали определена сума?

Що се отнася до постиженията, какви конкретни постигате? Какво получавате за това? 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Постигнал съм всички постижения. Трябва да спечеля само един турнир и в момента съм на първо място в слот на седмицата, което е нужно, за да съм постигнал 1500€. благодаря!!

Автоматичен превод:
Nightshow
преди 3 месеца

Наистина е приятно да се чуе. Вярвам, че това трябва да ви направи много щастливи. нали

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добро утро, поисках теглене, минаха 6 дни, казват ми, че се забавя поради обема на заявките и сега ме блокираха да говоря в чата

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Posido casino Мисля, че е измама Поисках теглене преди 6 дни Казват ми да бъда търпелив имат голям обем заявки спряха да отговарят на имейлите ми блокираха ме да мога да разговарям с тях и целта им вероятно е да изиграйте печалбите Fenn Разбирам, че тъй като има постоянни оплаквания, как позволяват на този сайт да съществува

Автоматичен превод:
g2tc5rj8kn
преди 2 месеца

Наистина съжалявам, че се чувствате така, но всъщност е необичайно, че това може да се случи по всяко време във всяко онлайн казино.

Ако е имало голям обем заявки за теглене, казиното не може да ги обработи наведнъж и е съвсем логично да се случи нещо подобно.

Имали ли сте успешни тегления там преди?

Кажете ни, моля, как върви и се опитайте да бъдете малко търпеливи. Ако след 14-дневния период нищо не се случи, ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Добър вечер Бях се регистрирал в казино Posido и поисках теглене на €130 в ранните часове на неделя. Днес е четвъртък и тегленето все още предстои. Продължавам да ги притеснявам и те ми казват едно и също нещо отново и отново. не се тревожи за парите ми и имай търпение. Случвало ли се е нещо подобно на някого в това конкретно казино? Четох по разни форуми, че така говорят през цялото време. Тоест има натоварване.

Автоматичен превод:
Theoni
преди 3 седмици

Бих казал, че е доста често срещано в това казино и вероятно ще трябва да сте търпеливи и особено да не правите нищо с парите, за да ги получите. Можете също да прегледате други публикации на играчи, които в крайна сметка са получили пари, но е трябвало да ги изчакат. Верифициран ли сте вече в казиното или не е било необходимо? Какво ви казва казиното отново и отново?

Бих добавил, че даваме на казината 14 дни да решат тегленето и ако нищо не се промени и не сте го получили, ние ще се опитаме да ви помогнем. Твърдо вярвам, че дотогава ще получите парите и накрая всичко ще бъде наред.

Но ако не, просто ни уведомете и ние ще бъдем тук.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Проверен съм. и също ги попитах дали има проблем с моя акаунт и те казаха, че няма проблем. има просто натоварване. това непрекъснато ми казват да имам търпение

Автоматичен превод:
Theoni
преди 3 седмици

Здравей Теони, няма да имаш проблем с тегленето, но имай търпение. Осребрих всичко в тези казина. Тези казина работят с приложение, от което можете да теглите в същия ден.

Автоматичен превод:
Nightshow
преди 3 седмици

благодаря Просто съм стресиран.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Проверен съм. и също ги попитах дали има проблем с моя акаунт и те казаха, че няма проблем. има просто натоварване. това непрекъснато ми казват да имам търпение

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Ако мога да кажа така, това е много разумно обяснение за забавяне. Всъщност това може да се случи и според най-новия индекс на безопасност играчите продължават да получават парите си, но в миналото е имало забавяния.

Дръж се, пико. Убеден съм, че просто трябва малко време.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Добър вечер, поисках теглене на 500 евро тук за 11 дни в казино POSIDO и всеки ден получавам един и същ отговор, че работят усилено, за да направят тегленето, но нищо досега. какво трябва да направя


Автоматичен превод:
BILLIS83
преди 2 седмици

Това ли е първият ви опит за теглене в това казино? Поискали ли са проверката от вас?

Със сигурност бихме искали да помогнем; само моля, дайте малко повече информация относно цялата ситуация.

Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

Това е първият опит за теглене и не ми е казано за други проблеми или проблеми с проверката.


Автоматичен превод:
Theoni
преди 2 седмици

Здравей Теони, получавам едно и също нещо всеки ден, един и същ отговор от 1 декември.


Автоматичен превод:
1...11 12 13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини