ФорумКазинаPosido Casino - обща дискусия

Posido Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 1 година от kszysio
|
20983 преглеждания 226 отговора |
|
1...11 12
Добавете пост
Jaro
преди 3 седмици

Добре, в такъв случай първата заявена сума трябва да е около 26-ти? Ако разбирам правилно. Не, не съм играл бонус игри и отказах всички предложени бонуси.

Автоматичен превод:
peresolaka93
преди 3 седмици

Ако мога да добавя нещо, можете да подадете жалбата по всяко време, когато се притеснявате. Но точно както Джаро каза. Първо, даваме на казината известно време да разрешат проблема без наша намеса. Само ако не успеят да го направят, ние ще се намесим. Решението зависи от вас, без натиск.

Надяваме се, че това казино скоро ще направи подобрения в процедурата. Доколкото си спомням, много играчи бяха разочаровани в миналото.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 седмици

добро утро Получих пари от тази фирма на 22.08. Съответно, ако имате търпение, можете да очаквате и пари. Очаквах моя след 10 дни.

Автоматичен превод:
peresolaka93
преди 3 седмици

Е, това са добри новини, радвам се, че получихте парите. 🎉🎉

10 дни за чакане не са малко време, но очевидно, ако прегледате тази тема и игровия опит на други хора, ще разберете, че не сте единственият.

Както и да е, тази ситуация ще ви обезсърчи ли да продължите да играете тук или по-скоро ще кажете, че вече знаете какво да очаквате, така че може да играете тук отново?🙂

Автоматичен превод:
Публикация на Nestoras е изтрит
преди 2 седмици

Не знам дали ще си върна парите, но сега дори не мога да вляза, защото дори да поискам възстановяване на паролата си, не получавам имейл за възстановяване.

Автоматичен превод:
moreirajoana06
преди 2 седмици

Можете ли да ни опишете целия проблем от началото, моля, за да можем да го разберем по-добре?

Вашият акаунт блокиран ли е в това казино? Опитахте ли да се свържете с поддръжката по този въпрос?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

На 24 август поисках 3 тегления (250€, 50€ и 30€). Получавам само съобщения от компютър с молба да бъда търпелив... че информацията ми е вярна, но те имат системни проблеми...

От това, което прочетох, не съм единственият с този проблем.

Единствената реалност е, че са минали повече от 15 дни и дори когато погледна сметката си, тегленията изглеждат като чакащи. Дори не са обработени. СРАМНО!!!

Автоматичен превод:
Jachipen
преди 1 седмица

Мога да кажа, че можете да прегледате тази тема, за да разберете как са се справили другите в това казино, но мисля, че трябва да получите помощ без допълнителни забавяния.

Casino Guru предоставя безплатен процес на оплакване, като подкрепя играчи в подобни ситуации. Ако сте съгласни да се възползвате от тази възможност, моля, последвайте тази зелена връзка 👈

Просто преминете през стъпките, опишете проблема, добавете подходящи екранни снимки или имейли и изпратете заявката. След като заявката премине, жалбата ще бъде разгледана от нашите специалисти.

Междувременно ви предлагам да се запознаете със стъпките, които трябва да очаквате; прочетете това ръководство, моля 👈

Това добре ли е за вас? Не се колебайте да задавате въпроси, ако имате такива.


Автоматичен превод:
преди 5 дни

Възхитен съм от това казино. Извадих късмет на слот и спечелих €8000. Плащат ми на стъпки от €800 всеки ден, но всичко е наред. Също така попълвам постижения (което е най-доброто нещо, което някои казина имат) и печеля повече. file

Автоматичен превод:
Nightshow
преди 5 дни

Слотът е Beam boys с 1€ (игри с ножовка)

Автоматичен превод:
Nightshow
преди 5 дни

Здравейте, честита победа. Виждам, че сте имали щастлив ден и казиното също ви изплаща постепенно. Досега винаги сте получавали определена сума?

Що се отнася до постиженията, какви конкретни постигате? Какво получавате за това? 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 дни

Постигнал съм всички постижения. Трябва да спечеля само един турнир и в момента съм на първо място в слот на седмицата, което е нужно, за да съм постигнал 1500€. благодаря!!

Автоматичен превод:
Nightshow
преди 4 дни

Наистина е приятно да се чуе. Вярвам, че това трябва да ви направи много щастливи. нали

Автоматичен превод:
1...11 12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още