Мога да кажа, че можете да прегледате тази тема, за да разберете как са се справили другите в това казино, но мисля, че трябва да получите помощ без допълнителни забавяния.
Casino Guru предоставя безплатен процес на оплакване, като подкрепя играчи в подобни ситуации. Ако сте съгласни да се възползвате от тази възможност, моля, последвайте тази зелена връзка 👈
Просто преминете през стъпките, опишете проблема, добавете подходящи екранни снимки или имейли и изпратете заявката. След като заявката премине, жалбата ще бъде разгледана от нашите специалисти.
Междувременно ви предлагам да се запознаете със стъпките, които трябва да очаквате; прочетете това ръководство, моля 👈
Това добре ли е за вас? Не се колебайте да задавате въпроси, ако имате такива.
I can say you may browse this thread to find out how others have fared in this casino, but I think you should get help without further delays.
Casino Guru provides a free complaint process, supporting players in similar situations. If you agree to take up this opportunity, please follow this green link 👈
Just go through the steps, describe the issue, add relevant screenshots or emails, and submit the request. Once the request makes it through, the complaint will be addressed by our specialists.
Meanwhile, I suggest you get yourself familiar with steps you should expect; read this guide, please 👈
Is that ok for you? Don't hesitate to ask questions, if you have any.
Автоматичен превод: