ФорумКазинаPledoo Casino - обща дискусия

Pledoo Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от Elias228
|
18045 преглеждания 105 отговора |
|
1...3 4 56
Jaymen09
преди 1 година

Здравей отново,

Виждали ли сте тази тема ? Не съм сигурен дали това е подобна тема, можете ли да проверите това, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте,

може би имате някой в отбора, който знае за ситуацията, темата, която сте линкнали, изглежда е много сериозна и може да засегне много немски играчи.


Автоматичен превод:
Jaymen09
преди 1 година

Здравейте.

Помолих колегата да включи нашия немски тестер в разговора.

Знаете ли, ние не сме юристи, не се ангажираме директно в такива ситуации, защото нямаме законови правомощия да вземаме решения.


Автоматичен превод:
Jaymen09
преди 1 година

Не знам подробности какво прави pledoo, но ако се притеснявате да дадете банкова информация и да получите пари, вероятно няма да има друг проблем, освен плащането на данъци. ако имате нужда от повече информация, моля, дайте ми повече подробности за проблема.

Автоматичен превод:
JosephMeyer
преди 1 година

Здравей!

Благодаря ви за вашия принос. Бихте ли споделили повече подробности за данъците открито, моля? Знаете, че много играчи търсят отговори и ние се стремим да ги предоставим. В общността има много пасивни читатели, ние също се грижим за тях. 🙂

Автоматичен превод:
gkara2022
преди 1 година

Добър вечер!

Имахте ли по-нова?

Защото и аз получих същия имейл и изпратих движенията

Автоматичен превод:
Fei21
преди 1 година

Добър вечер Фей...казвам се Никос и съм от Гърция...имате ли опит с pledoo казино?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, и аз получих този имейл, около 6300 евро е.

Изпратих документите на Pledoo и оттогава не съм чул нищо.

Някой изобщо получил ли е пари?

Автоматичен превод:
Basel999
преди 1 година

здрасти

Мога ли да разбера кой имейл имате предвид сега? Със сигурност много играчи са изтеглили успешно своите печалби от това казино, но това, което остава неясно, е какво се е случило с вас.

Искате ли да предоставите повече подробности, може би? Според жалбата става дума за връщане на суми, е, това е доста специфична ситуация. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, получих същия имейл и поддържам връзка с Pledoo и моята банка.

Все пак трябва да кажа, че Pledoo до този момент са толкова учтиви и помагат толкова много с моята банка.

Чакам отговор от моята банка, те разследват случая, който ми казаха

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Подадох жалба, но все още не съм получил отговор от вас.

Поздрави


Автоматичен превод:
преди 1 година

И кога беше това?

Не съм чувал Pledoo от 1,5 месеца.

Благодарим ви за сигнала за обратна връзка.


Автоматичен превод:
Basel999
преди 1 година

Добро утро, от 20.08

Те ми отговориха много бързо, че трябва да кажа



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Подадох жалба, но все още не съм получил отговор от вас.

Поздрави


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Е, надявам се тези две оплаквания да не са свързани едно с друго:

file

Надявах се, че можете да обясните какво ви дава право на възстановяване. Както и да е, виждате ли таймера? В момента очакваме вашия отговор 🙂

Моля, адресирайте жалбата директно - като използвате тази връзка: https://casinoguru-de.com/pledoo-casino-der-spieler-ist-sich-uber-das-ruckerstattungsversprechen

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, не, не ги закачайте.


Автоматичен превод:
Fei21
преди 1 година

И получихте ли парите?


Автоматичен превод:
JosephMeyer
преди 1 година

Не мисля така - тъй като току-що загубих. И така, плащайте данъци върху какво?

Поздрави


Автоматичен превод:
ilonam
преди 1 година

Добър ден,

До ден днешен все още съм в процес, чувал ли си нещо за това?


Автоматичен превод:
Basel999
преди 1 година

Здравейте, не знам какво точно имате предвид под „не ги закачайте", но ако се отнася за вашата открита жалба, не трябва да се притеснявате. Забелязах, че казиното ви е отговорило и че ще се опитате да разрешите всичко спокойно с казиното.

Както и да е, в този случай, бихте ли ни казали как протича вашият процес и комуникация с казиното, когато имате нещо ново? Сигурен съм, че това би било полезно.

Засега ще изчакаме да видим как ще се развият нещата.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не мога да изтегля 700 евро, вече съм им предоставил всички документи, те не теглят пари, в това казино ги отглеждат за пари.

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини