Здравейте, не знам какво точно имате предвид под „не ги закачайте", но ако се отнася за вашата открита жалба, не трябва да се притеснявате. Забелязах, че казиното ви е отговорило и че ще се опитате да разрешите всичко спокойно с казиното.
Както и да е, в този случай, бихте ли ни казали как протича вашият процес и комуникация с казиното, когато имате нещо ново? Сигурен съм, че това би било полезно.
Засега ще изчакаме да видим как ще се развият нещата.
Hi, I don't know what you specifically mean by "don't hang them" but if it refers to your open complaint, you needn't worry. I noticed that the casino has responded to you, and that you're going to try to resolve everything calmly with the casino.
Anyway, in this case, could you please tell us how your process and communication with the casino is progressing when you have something new ? I'm sure that would be helpful.
For now, we will wait to see how things move forward.
Автоматичен превод: