ФорумКазинаPledoo Casino - обща дискусия

Pledoo Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Elias228
|
18097 преглеждания 105 отговора |
|
1 2 3...6
Radka
преди 1 година

Здравейте.

Да, казината имат строги правила по отношение на депозити и тегления. Но съм нотариално упълномощен от титуляра на сметката.

Големи банкови институции, мобилни оператори, системи за електронно банкиране и други приемат пълномощно. И някакво казино, което излъга мен и стотици други хора да не го приемат.

Въпреки това пуснах жалба и до CEG

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Случвало се е и в други казина да депозира в моята банкова сметка.

Тя наскоро направи депозит с кредитната ми карта. Тя спечели пари, но разбира се тегленето й беше отказано. След като се свързаха с отдела за сигурност, те поискаха само копие от личната ми карта и че там пише, че упълномощавам лицето да депозира с моя метод на плащане.

2 часа след изпращане на документа печалбата вече е обработена и изпратена.


Казиното предприема всички тези мерки за защита. Но след като има Нотариално пълномощно какъв е проблема?


Според мен това не е честно казино. Прочетох много оплаквания и отрицателни отзиви срещу Pledoo. Мисля, че годеницата ми е права за това. И да продължава с оплакванията, за да няма повече потърпевши.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Да, казината имат строги правила по отношение на депозити и тегления. Но съм нотариално упълномощен от титуляра на сметката.

Големи банкови институции, мобилни оператори, системи за електронно банкиране и други приемат пълномощно. И някакво казино, което излъга мен и стотици други хора да не го приемат.

Въпреки това пуснах жалба и до CEG

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Чувствам, че добре знаете как работят казината, много от които са различни в голямо разнообразие от аспекти. Едно казино би се зарадвало на снимката за лична карта на годеницата ви, други не. Дори KYC може да се различава в зависимост от вашата държава и лиценза, който казиното притежава.

След като почувствате, че казиното греши, жалбата е добра стъпка. Все пак не съм сигурен дали CEG ще се намеси.

Желая ви бързо решение!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Случвало се е и в други казина да депозира в моята банкова сметка.

Тя наскоро направи депозит с кредитната ми карта. Тя спечели пари, но разбира се тегленето й беше отказано. След като се свързаха с отдела за сигурност, те поискаха само копие от личната ми карта и че там пише, че упълномощавам лицето да депозира с моя метод на плащане.

2 часа след изпращане на документа печалбата вече е обработена и изпратена.


Казиното предприема всички тези мерки за защита. Но след като има Нотариално пълномощно какъв е проблема?


Според мен това не е честно казино. Прочетох много оплаквания и отрицателни отзиви срещу Pledoo. Мисля, че годеницата ми е права за това. И да продължава с оплакванията, за да няма повече потърпевши.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей,

това, което току-що отговорих на твоята годеница, изглежда подходящо и за теб, надявам се 🙂.

Начинът, по който го виждам, Pledoo не беше напълно доволен от силата на attrony. Ако не греша, годеницата ви беше помолена да предостави друга версия. Не съм запознат с подробности, но предполагам, че трябва да знаем какъв проблем изглежда казиното има с документа.

Най-общо казано, винаги е по-добре да използвате само вашите собствени методи на плащане - това се казва и в Условията и правилата. Бих предпочел да избягвам подобни усложнения в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Намерих следната статия относно лиценза на казината в Кюрасао.

Онлайн казината с лиценз Gaming Curacao се радват на липсата на подходящ контрол, което означава, че могат да се отнасят с играчите както желаят.
Ако казино с този лиценз не изплати печалбата ви (изисква тонове нови документи, отменя тегления и т.н.), тогава трябва да приемете факта, че сте били измамени. Комисията на Gaming Curacao няма да ви помогне, тъй като всъщност не ги интересува, освен получаването на лицензионни такси от казината.

Забелязах, че в Кюрасао има много казина, които са лицензирани или не. И все пак има ли орган, който може да наложи санкции или да затвори казино.

Или казината в Кюрасао имат право да правят каквото си искат?

Това законно ли е?

Автоматичен превод:
DjDero
преди 1 година

Здравейте

Тази "статия" звучи по-скоро като чуждо мнение. Ако искате да разберете правилата, вместо това ще отида директно към официалния източник:

https://www.curacao-egaming.com/ceg-academy/#section-rules-and-regulations-on-aml

Позволете ми да цитирам една от последните ми публикации относно лицензите:

Наскоро прочетох няколко статии за това как да придобия лиценз за игри в Кюрасао - предимно реклами, тази, която описва предимствата, обяснява много, бих казал:

„Много оператори на онлайн хазарт избраха да направят Кюрасао свой дом заради бързия и рентабилен процес на лицензиране в региона.

Кюрасао е стабилна държава в сравнение с Коста Рика и за разлика от Малта и Кипър, Кюрасао е извън ЕС, но все още е в Кралство Нидерландия.

Кюрасао също се смята за привлекателна дестинация за компаниите за електронни игри поради простотата на своите закони за хазарта. Необходим е само един лиценз за всякакъв вид хазартна дейност, което позволява на регистрираните компании да управляват ефективно онлайн казино или платформа за спортни залагания.

Получаването на лиценз за електронни игри в Кюрасао също е значително по-евтино, отколкото в други части на света. Когато комбинирате това с факта, че Кюрасао е модерна държава с висока юрисдикция с иновативна ИТ инфраструктура и атрактивна данъчна система, това прави Кюрасао идеалното място за вашата компания за електронни игри."

Освен това има главен лиценз, който позволява на компаниите да лицензират всички марки само под един лиценз (това е начинът, по който го чувствам, че работи - може да е сложно обаче), понякога изнервя играчите, защото собственикът на главния лиценз може всъщност да е различен дружество, което е посочено като собственик в условията.

Не съм изненадан, че играчите понякога съобщават, че са третирани най-лошо в лицензираните казина. За съжаление, някои играчи виждат лицензираното казино в Кюрасао като много по-опасни места от нелицензираните.

На вашия въпрос: Ако официалният регулатор не успее да регулира, дори лицензираните казина могат да правят каквото си искат. Обикновено само нелицензираните не са обвързани от никакви разпоредби и са практически недосегаеми.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря за отговора.

Въпреки това съм на мнение, че играчи от България не са добре дошли в казина с лиценз или не в Кюрасао. Прочетох много статии, в които български играчи се оплакват от казината в Кюрасао.

Все пак всеки избира къде да залага. Моето лично мнение е, че нещата са по-лесни в казината с местен лиценз. Имам предвид тегленията, верификацията, депозитите и комуникацията с поддръжката.

Автоматичен превод:
DjDero
преди 1 година

Бих препоръчал също да играете в местни казино, но мисля, че проблемите в казината с лиценз от Кюрасао нямат нищо общо с България. Прост факт е, че има много лоши казина, лицензирани в България, така че има и по-голям шанс да чуете някои лоши неща от играчите за тях.

Тогава кое е най-доброто онлайн казино в България според вас?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер на форума

Получих имейл от финансовия отдел на Pledoo, че техният доставчик на плащания е участвал в незаконни дейности и те никога не са получили някои депозити, които направих през декември, и искат да възстановят парите, които депозирах, но така и не получих.

Някой друг получавал ли е това известие? Безопасно ли е да се свържете с тях и да приемете, че казват истината?

Автоматичен превод:
gkara2022
преди 1 година

Здравей!

Това е най-притеснителното. Честно казано, изненадан съм, че казиното доброволно сподели такава информация.

Предполагам, че е безопасно да се свържете с казиното, въпреки че аз лично бих си дал почивка с всякакви депозити. Можете ли да споделите точния препис на имейла? Ако е така, можете да направите това като printscreen. Все пак бих предпочел английски, ако е използван различен език, моля, копирайте и поставете текста в тялото на публикацията, така че всички да можем да видим автоматично преведената версия.

Благодаря ти много! Междувременно ще уведомя колегите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Σας παραθέτω την επικοινωνια

Здравей Георгиос,


Пишем ви относно транзакциите, които сте направили към Pledoo през декември.


За общата сума от 162,53 USD


Казано по-просто - доставчикът на платежна система (което е изнесена услуга), който е обработвал тези транзакции, е участвал в незаконни дейности и парите не са стигнали до нас.


След продължително обсъждане с нашия правен екип, ние взехме решение да информираме клиентите за този проблем.


Ние не искаме тези пари от вас. Още по-добре; можете да получите парите си обратно!


Фактите са следните:

- парите се връщат при вас или никой не ги получава


Информирани ли сте за процеса на връщане на такса и как работи? Ще се радваме да ви помогнем с това.


За допълнителна информация, моля, отговорете на този имейл.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Μετα τους ζήτησα λεπτομερειες και μου έστειlan αυτο

Здравей Джордж,


Благодарим ви, че се върнахте при нас.


Нека започнем с най-простата стъпка. Какво е връщане на плащане?


Сторниране на плащане – наричано още „обратно плащане" – е връщането на средствата по кредитната карта, използвани за извършване на покупка на купувача. Обикновено тази процедура трябва да се приложи, когато доставчикът на продукта е направил опит за измама. В този случай - доставчикът на платежната система.


Засега бихме препоръчали да попитате отдела за поддръжка на вашата банка как да продължите с връщането на плащане. Те трябва да могат да ви обяснят процеса много подробно.


Допълнително - моля, изпратете ни вашето банково извлечение с изходящи плащания от 17.12.2022 г. до 31.12.2022 г. (времевата рамка, когато е извършена транзакцията). Ние ще посочим конкретните транзакции, които трябва да бъдат приложени за възстановяване на суми, и ще организираме документация, която ще ви помогне с процедурата.

Автоматичен превод:
преди 1 година

И когато ги попитах дали трябва да се тревожа за сигурността на моя акаунт, те ми казаха това


Здравей Джордж,


Можете да сте сигурни, че банковата ви сметка е напълно защитена и

само вие имате достъп до него.


Този проблем засяга само нашия проект.


Моля, следвайте инструкциите, изпратени до вас в предишното писмо, ако сте

се интересуват от възстановяване на въпросните средства.

Автоматичен превод:
gkara2022
преди 1 година

Здравей gkara2022,

Благодаря ви много, че изпратихте този имейл разговор. Това е малко странно, но вярвам, че някои клиенти може да го намерят за полезно. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

И когато ги попитах дали трябва да се тревожа за сигурността на моя акаунт, те ми казаха това


Здравей Джордж,


Можете да сте сигурни, че банковата ви сметка е напълно защитена и

само вие имате достъп до него.


Този проблем засяга само нашия проект.


Моля, следвайте инструкциите, изпратени до вас в предишното писмо, ако сте

се интересуват от възстановяване на въпросните средства.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей gkara2022.

Наистина мисля, че малко обяснение ще помогне тук. Искате ли да споделите загрижеността си или поне какво разглеждаме и защо? 🙂

Предполагам, че сте загрижени за сигурността. Просто не мога да озадача как например възстановяването на плащането се вписва тук.

Ще чака подсказка.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,


Имам предстоящо теглене повече от 7 дни, казиното ми казва, че производителите на слотове проверяват дали печалбите са законни.


Бих искал също да добавя, че не взех бонус, а само депозирах с реалните си пари.


Внимание Бих искал да предупредя всички да играят в това казино, чатът на живо сочи към Serurity@pledoo.com, но те често не ми пишат в продължение на 2 дни и казват, че съжаляват и че имат толкова много работа.


Наистина ви предупреждавам да не депозирате в това казино, по-добре изхвърлете парите през прозореца.!!!


Очаквайте по-нататъшни производства, мисля, че ще предприема правни действия!


Поздравления

Доминик

Автоматичен превод:
gkara2022
преди 1 година

Здравейте,


Не разбирам напълно отговора на оплакването си.?



Автоматичен превод:
dominikweilguni92
преди 1 година

Съжалявам Доминик


Случайно не натиснах отговор на Рада. Моят отговор беше за нея.

Както и да е, твоята също е много странна..

Автоматичен превод:
dominikweilguni92
преди 1 година

Здравей Доминик.

Сигурно е досадно, разбирам го. За съжаление, както беше обяснено във вашата жалба , това е стандартна процедура и за това казино е необходимо известно време. Някои проверки са по-бързи, но понякога казиното не работи ефективно.

В този момент се опитайте да останете спокойни. Изчакайте казиното да завърши проверката и да финализира проверката. Няма да се обработват плащания, докато KYC не бъде завършен.

„Ако вашият акаунт е бил успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем."

Има още малко време.



Автоматичен превод:
gkara2022
преди 1 година

Здравей.

Е, вероятно съм загубил отговора. Бихте ли били така любезни и ще ми отговорите отново?

С удоволствие ще отговоря 🙂

Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини