Здравейте - благодаря, че извадихте това на бял свят.
Може би е добре да поставите обяснението, предоставено от казиното, също тук във форума:
„Нека обясним ситуацията;
Това е постоянен процес, който ние предприемаме в Pledoo. Ние помагаме на нашите клиенти да възстановят средствата си чрез процедура за връщане на плащане поради проблеми, възникнали при доставчика на платежна система, участващ в обработката на тези плащания, което доведе до неполучаването на средствата от нас.
Започнахме този процес, защото твърдо вярваме, че той съответства на индустриалните стандарти и, което е по-важно, защото наистина искаме да помогнем на нашите клиенти да възстановят средствата си.
Както беше посочено по-рано, средствата не достигнаха до нас и затова най-подходящият начин на действие е да върнем парите на нашите клиенти. Въпреки усилията ни да разрешим проблема с доставчика на платежната система вътрешно и директно, те не желаят да сътрудничат. Следователно последващият курс на действие включва тясно сътрудничество с банките на клиентите и ние сме готови да предоставим цялостна помощ и насоки стъпка по стъпка.
Ние разбираме притесненията и скептичното мислене на клиента по въпроса. Все пак искаме да гарантираме, че всичко е законно и имаме предвид най-добрите намерения на клиента.
Надявам се това да помогне!
С Най-Добри Пожелания,
Екип на Pledoo
Жалбата е достъпна тук:
https://casino.guru/pledoo-casino-the-player-s-deposit-got-lost?
Да видим какво ще излязат другите 🤔
Hey there - thanks for bringing this to the light.
It might be good to paste the explanation provided by the casino right here on the forum as well:
"Let us explain the situation;
This is an ongoing process that we are undertaking at Pledoo. We are assisting our customers in reclaiming their funds through a chargeback procedure due to issues encountered with the payment system provider involved in processing these payments, which resulted in the funds not being received by us.
We have initiated this process because we firmly believe that it aligns with industry standards and, more importantly, because we genuinely want to assist our customers in recovering their funds.
As previously stated, the funds did not reach us, and therefore the most appropriate course of action is to return the money to our customers. Despite our efforts to resolve the issue with the payment system provider internally and directly, they are unwilling to cooperate. Therefore, the subsequent course of action entails working closely with the customers' banks, and we are ready to provide comprehensive assistance and step-by-step guidance.
We understand the customer's concerns and skeptical mindset about the matter. Still, we want to ensure that everything is legal and we have the customer's best intentions in mind.
Hope this helps!
Best regards,
Pledoo Team
The complaint is available here:
https://casino.guru/pledoo-casino-the-player-s-deposit-got-lost?
Let's see what the others come out with 🤔
Автоматичен превод: