ФорумКазинаPledoo Casino - обща дискусия

Pledoo Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от Elias228
|
18034 преглеждания 105 отговора |
|
1...4 5 6
siplivijdmitro866
преди 1 година

Здравейте. Това означава ли, че вашият акаунт вече е напълно потвърден или все още е в състояние на проверка от казиното?

Освен това, колко време чакахте тегленето си? Моля, обърнете внимание, че даваме на казината 14 дни за разрешаване както на KYC, така и на заявки за теглене.

Както и да е, моля, обяснете ситуацията малко по-подробно, за да имам по-добър преглед и ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те са измамници. Изпращам молба да ми изпратите история на моите депозити и тегления и печалби и загуби вече месец. Поискаха ми различни документи. Изпратих. След това трябваше да чакам. 3 седмици без отговор. Писах днес и ми отговориха, че не ми го пращат и искането трябва да бъде изпратено от законни представители. Каква безсмислица.

Автоматичен превод:
levanivashadze
преди 1 година

Хм, това е неприятно според мен. Има ли причина, която казиното е посочило, за да не иска да ви даде вашата история?

Както и да е, смятате ли, че ще се свържете с законен представител? Като алтернатива, какво се случи в казиното, когато искахте историята на вашите депозити и тегления?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей отново,

Относно проблема с възстановяването получих отговор от моята банка. Той отговори, че от тяхна страна изпращането на пари към pleddo е извършено коректно и възстановяването не се отнася за банката, а за компанията.

Автоматичен превод:
Fei21
преди 1 година

Здравейте.

И така, топката се върна на игрището на казиното! Какво е това възстановяване, моля? Бихте ли ми напомнили? 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте отново, относно имейл, който изпраща на мен и на други хора за възстановяване на сумата


Автоматичен превод:
Fei21
преди 1 година

Доста странната бележка, сега си спомням - благодаря 🙂.

Беше около месец, близо ли съм? Бих очаквал много по-лесна процедура. Какво се случва според вас сега?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Според мен банката е абсолютно права. стига да са направили процедурата правилно, те не носят отговорност. Вярвам, че няма да има възстановяване от нито един доставчик.

Автоматичен превод:
Fei21
преди 1 година

Знам, че когато това се проточи доста дълго време, вие сте нещастни, но нека се опитаме да мислим позитивно и да приемем, че ситуацията ще се разреши. Знам, че е трудно, но в този случай няма какво друго да се направи. Аз съм твърдо убеден, че справедливостта ще излезе наяве и ще получите парите си. Желая ви успех и ако имате нещо ново, не забравяйте да ни уведомите. 🤞

Автоматичен превод:
Fei21
преди 1 година

Банката е наред... ще ви покажа как работи:


„Уебсайтът е собственост на Momus2006 NV, регистрационен номер 138347, регистриран адрес е Dr. MJ Hugenholtzweg 25, Unit 11 Willemstad Curacao, CW, лиценз № 8048/JAZ2016-004. Всички процедури за плащане се управляват от MOMUS2006 Ltd. Avlonos 1, Maria House, 1075, Никозия, Кипър"


Момус2006 ООД е посредник между банка и Pleedo. Всички измамници от Кюрасао трябва да отворят брокер в някоя държава в ЕС... така че вероятно (както в много други случаи...) Momus 2006 LTD не ви е прехвърлила средства на Pleedo 😉 Банката не може да ви излъже (наистина лоши последствия... ) и има нещо като система swift и sepa... pleedo е просто още една измама (фалшив курс от казино гуру... ) и те (pleedo) ви мамят 😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, благодаря, че публикувахте обяснението тук!

Все още не съм се свързал с моята банка относно този проблем. Това, от което най-много се притеснявам, е да бъда обвинен в измама/пране на пари или нещо подобно. Защото цялото това нещо ми се струва наистина странно. Ето защо бих искал да знам какви преживявания са имали другите досега....

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте!

Дойдох тук, за да ви дам актуална информация и да кажа, че моята банка е успяла да си върне парите и те ми ги върнаха! Общата сума беше 5580 €. Това беше доста дълъг процес, тъй като отне няколко месеца, но определено си заслужаваше чакането.

Автоматичен превод:
ilonam
преди 11 месеца

Това е перфектно и се радвам да го чуя. Така че преди Коледа мисля, че това е страхотна новина. Надявам се да се насладите на парите, защото, както казахте, това беше дълъг процес.

Надявам се, че няма да имаш повече такива проблеми и всичко ще е наред. Късмет. 😊☘️🎉

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

@CasinoGuru


Би било хубаво, ако добавите към лимитите за теглене, че Casino Pledoo прави максимум 2 тегления за 24 часа и всичко над това ще бъде отхвърлено.

Автоматичен превод:
Donnyduck888
преди 11 месеца

Благодаря ви за тази информация. Препратих го на нашия екип за данни, но не съм сигурен, че можем да го добавим някъде в прегледа, тъй като обикновено посочваме ограниченията за теглене във форма, че можете да теглите X сума на ден / седмица / месец и т.н.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Освен това трябваше да разбера, че максималната сума за изплащане на година е само 150 000 евро. Това също би ли си струва да се спомене във вашите тестове или в информацията, която предоставяте?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Докато сме на тема изплащания:

€3000 на ден не са ограничени само за деня, но и до точната секунда. Ако като мен изплатите €3000 на 23 декември 2023 г. в 23:48:52 ч., можете да поискате следващото изплащане веднага, но това няма да бъде обработено до 24 декември 2023 г. в 23:48:53 ч. и може да се използва от този момент нататък Вземете 24 часа.


Като всички казина, които имат лимити за изплащане, аз също съм убеден, че тук няма много налични пари и трябва да внимавате да не печелите твърде много. 🙂

Автоматичен превод:
Donnyduck888
преди 11 месеца

Също така предоставих тази информация на нашия екип за данни, така че ще видим дали ще се покаже в прегледа и следователно дали ще има годишно максимално изплащане.

За другата информация, благодаря. Мисля, че дори играчите, които прегледат публикацията ви, ще са наясно как работи, когато става въпрос за теглене на пари в това казино. Въз основа на това, което сте написали, всеки сам може да прецени дали си заслужава да се играе тук или не.

Желая ти късмет. 🙂

Автоматичен превод:
JakeLazare
преди 7 месеца

Забелязах, че се обърнахте към около десет играчи с тази приятелска препоръка. Извинете за маниерите ми, но бихте ли го подкрепили с екранна снимка, показваща вашите успешни тегления?

Знаете ли, хазартът е много конкурентна индустрия и въпреки че нямам причина да не ви вярвам, предпочитам да съм честен. Играчите обикновено не се държат така, така че вашето сътрудничество се оценява.

Последният път, когато видях такова високо ниво на доста подобна ангажираност, не бяха предоставени екранни снимки.

Оценявам вашето разбиране и поддържане на прозрачност. 🙏

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здрасти. Имам един общ въпрос. Аз съм от Гърция. Ако съм регистриран в това казино и имам печалби, отговаря ли на условията за моята държава или ще имам проблеми? Питам, защото смятам, че няма лиценз за работа тук. Всъщност не знам, объркан съм. Благодаря ви предварително

Автоматичен превод:
Fei21
преди 5 месеца

Добър вечер Фей. Аз съм Еви, мога ли да ви попитам нещо за това казино и тегления?

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини