ФорумКазинаPledoo Casino - обща дискусия

Pledoo Casino - обща дискусия

преди 2 години от Elias228
|
17663 преглеждания 105 отговора |
|
1 2...6
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Pledoo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Регистрирах се в това казино, защото една фраза от секцията за казиното ми хвана окото, а именно, че казиното поставя интересите на играча на първо място, защото това е най-важното. Реших да се регистрирам и да проверя опита им.


Първото нещо, което бих искал да спомена, са депозитите. Направих депозит чрез usdt tron и с всеки депозит ми беше начислена комисионна от 1 usdt, не съм виждал това в други казина.


Сайта е хубав, играя от смартфон, всичко е удобно. Това е просто някои от игрите не се отварят, а някои дават грешки, влизайки в много игри, около 85% отворени. Игрите на живо работят чудесно.


Не мога да кажа нищо за бонус промоциите, винаги играя със собствени пари.


Проверката на акаунта също не беше проблем, прави се от sumsab.


Направих 3 депозита за 16 000₽ (~$300), успях да спечеля от последния депозит и реших, че е достатъчно да играя и е време да изтегля печалбите.


Теглене на средства. Именно за тази точка давам на казиното много ниска оценка, тегленето е най-важният аспект за играча и през 2022 г., когато други казина теглят пари за минути, pledoo тегли средства за 24 часа. Въпреки това, винаги можете да отмените изплащането и да загубите парите си. Казиното пише, че за него интересите на играча са на първо място и в същото време прави толкова дълго теглене и прави възможно анулирането на плащането. Как можете да теглите пари в криптовалута толкова дълго.


Моята оценка на pledoo казино: 2 точки от 10.

Автоматичен превод:
karpovv
преди 2 години

Здравейте,

благодаря ви за вашия преглед.

Опитвали ли сте да попитате казиното за таксата? Тези такси обикновено се прилагат от доставчика на плащане, а не от казиното, така че бих попитал.

Някои игри може да бъдат блокирани поради ограниченията на държавата, това се обработва от доставчика на игри и казината не могат да го повлияят. Въпреки че според мен грешките трябва да се докладват и обработват на доставчика на игри от казиното.

Какво се обърка с проверката, моля?

Бих казал, че изплащането в рамките на 24 часа е доста силен плюс в наши дни. 🙂 Можете ли да посочите някои казина, които изплащат печалби за минути, моля?

Чувствайте се свободни да започнете своя собствена тема за това в секцията за казино:

file

Най-често можете да прочетете, че играчите чакат няколко дни или седмици.

Мисля, че зависи от играча дали той/тя ще отмени изтеглянето си, за да играе отново, освен ако някой не го принуди да го направи. Със сигурност е различно за играчите с хазартни проблеми.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Регистрирах се днес. Направих първия депозит, акаунтът ми не беше актуализиран. Тогава направих и втори.

Изпратих до поддръжката и те ми казаха, че депозитите не са направени правилно, но балансът в банката е спаднал с €100 и банката ги е приела добре!

Засега няма напредък.

Ще го отворя и като рекламация.

Автоматичен превод:
gkara2022
преди 2 години

Здравейте,

любезно актуализирайте жалбата си тук .

Автоматичен превод:
преди 2 години

Лека нощ... Бонус 75fs и какво?

Автоматичен превод:
Claudiozoe
преди 2 години

Какво? Вие ни кажете 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Играл съм в това казино, сега се сблъсках с проблеми. първото теглене дойде на следващия ден, сега направих две тегления не получих парите си казват, че са одобрили и изпратили парите ми 5 дни, които трябваше да вземат Чаках 5 дни никакви пари никога в живота си срещал ли съм проблеми като този, ако страница на казино казва изпратено и казва одобрено, тогава парите трябва да се появят в банковата ми сметка Искам помощ за получаване на парите ми около 3270 евро

Автоматичен превод:
Locbond123456
преди 1 година

Здравейте,

като първа стъпка бих предложил да се свържете с вашата банка. Можете също така да попитате казиното за номера на транзакцията.

Виждам, че жалбата е пусната, така че любезно изчакайте малко развитие, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Обадих се на моята банка и те не виждат превод на пари по пътя и казват, че са ги изпратили, това е банката, която очакват да приеме всеки път, когато попитам за това, те казват, че тегленето ви е изпратено, те не искат да ми дадат нищо, те твърдят, че банката, от която изпращат, трябва да изпрати парите, което не разбирам дали страницата на казиното казва, че вече е изпратено одобрено, а на моята страница пише, че е изпратено, така че парите трябва да са в моята банка Не съм попадал на смешни неща като това от 20 години последния път, когато едно казино каза изпратено сега те казват това, получих имейл от тях


Уважаеми Лок,


Според финансовия отдел вашата заявка за теглене на 270 EUR е обработена от наша страна. Трябва да изчакаме банката да завърши банковия превод. Тъй като сте чакали повече от очакваното време, това може да се дължи на възможни технически проблеми, така че, моля, дайте повече време, когато ще са работни дни.


с уважение,

Отдел за сигурност на казино Pledoo

Автоматичен превод:
Locbond123456
преди 1 година

Здравейте,

Бих искал да кажа, че когато тегленето е маркирано като изпратено, парите са изпратени, но самият превод може да отнеме до 5 дни като цяло. Изпратено не означава, че парите са достигнали до вашата банка, това означава, че са напуснали банковата сметка на подателя.

Надявам се, че ще бъде наред 🤞, информирайте ни допълнително.

Автоматичен превод:
преди 1 година

това е на ден 6, те казват, че са изпратили 10 dec. Мисля, че 6 дни е странно, ако са изпратени 10 dec, не трябваше да влиза в акаунта днес, ако е ден 6, преживявали ли сте нещо подобно?

Автоматичен превод:
Locbond123456
преди 1 година

Някои международни банкови преводи могат да отнемат дори повече време, но бих се тревожил за възможния технически проблем:

„Тъй като сте чакали повече от очакваното време, това може да се дължи на възможни технически проблеми, така че, моля, дайте повече време, когато ще са работни дни."

От моя гледна точка, казиното трябва ясно да потвърди дали сумата е напуснала банковата им сметка успешно. Имам предвид какъв е смисълът да изпращате такова общо извлечение, когато чакате определено плащане?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вчера получих разписка, че парите са изпратени 10dec днес, ден 7. Замесих се в това, защото това е всичко и си мисля защо казиното ще каже това, но не и изпращане, нещо не е наред, може би моята банка е блокирала или нещо, което съм свързах се с моята банка им се обадих, но не получавам толкова много помощ, дори не разбирам нещо, надявам се да имам парите скоро, ще бъде Коледа, защото теглих там веднъж преди, дойде ден след като изтеглих от друго казино на следващия ден парите ще дойдат сега 7 дни без пари тогава имам без червени дни

Автоматичен превод:
Locbond123456
преди 1 година

Е, трябва да кажа, че нямам представа какво не е наред. Единственото нещо, което ми хрумна е да проверя отново дали казиното използва правилен IBAN и други подробности. Това със сигурност е странно.

Мога ли да знам какво точно ви каза вашата банка, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

първия път, когато направих теглене в казино pledoo, всичко мина добре, банковите ми данни са запазени, така че вторият и третият път, когато не трябваше да въвеждам банковите си данни, бяха запазени от първия път, когато моята банка каза, че са проверили с техните отдел за чуждестранни плащания те не могат да видят нищо, което е на път към мен или да ги проследят разписката, която получих от казино pledoo, това са 2 тегления от тях, те казват, че изпратените още не са пристигнали в сметката ми ден 8 днес моята банка казва, че трябва свържете се отново Pledoo casino нещо не е наред от Pledoo casino

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Locbond123456
преди 1 година

Мислех, че е просто изстрел на сляпо. 🙁

Моля, уведомете Кристина за тази актуализация от банката, защото въз основа на отговора на казиното на жалбата, казиното вероятно смята, че проблемът не е на тяхна страна в момента.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е най-измамното казино.

Конфискуваха печалбите ми и закриха сметката ми.

Тяхното оправдание беше, че съм използвал чужд метод на плащане. При опит за теглене казиното автоматично присвои сметката на годеника ми към Skrill.

Изпратих нотариално заверено генерално пълномощно, но не го признаха.

Подавам жалби до всички възможни органи.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Удивително е колко трудно е да се намери добро и честно казино...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е най-измамното казино.

Конфискуваха печалбите ми и закриха сметката ми.

Тяхното оправдание беше, че съм използвал чужд метод на плащане. При опит за теглене казиното автоматично присвои сметката на годеника ми към Skrill.

Изпратих нотариално заверено генерално пълномощно, но не го признаха.

Подавам жалби до всички възможни органи.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей,

Прочетох накратко жалбата ви, би било добре да създадете своя собствена разплащателна сметка в Skrill или Neteller за депозиране и теглене от казиното. Бих се замислил, ако бях на твое място. Казината обикновено предоставят няколко правила, според които само вашите лични опции за плащане са разрешени за извършване на депозити и тегления. С което сте злоупотребили технически. Тъй като все още има някои подробности, които не разбирам напълно, ще изчакам жалбата да се развие малко по-нататък.

Пожелавам ви честен край, разбира се! 🤞🤞


Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини