НачалоФорумКазинаPlayzilla Casino - обща дискусия

Playzilla Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 3 години от Sgoretzki
|
33 592 преглеждания 178 отговора |
|
1...6 7 89
Codex28
преди 7 месеца

Радвам се че се получи!

Ако мога да попитам малко повече относно неприетите документи: Имате ли представа какво не е наред? Колко време чакате напредък, моля?

Не съм сигурен дали мога да намеря това в историята на форума, затова реших да ви попитам директно.🙏

По един или друг начин споделете цялата релевантна информация главно в жалбата. Това е най-добрата първа стъпка 😉.

Форумът може да почака, разбира се.



Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Да, мисля, че не разбраха, че направих депозит с Postepay и две виртуални карти. Postepay има собствен списък за движение. Виртуалните карти имат един списък с движения. Останалото е одобрено.

Автоматичен превод:
Codex28
преди 7 месеца

Както Радка каза, моля, актуализирайте жалбата си, наистина е важно нашият екип да знае всеки детайл относно вашия случай. Просто използвайте връзката по-горе, за да го направите.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добро утро, да, снощи актуализирах жалбата, получих и имейл, който ми казва, че те проверяват

Автоматичен превод:
Codex28
преди 7 месеца

Благодаря много. Важно е първо да напишете малко нова информация към жалбата, тъй като те решават вашия случай, а след това можете да я споделите с нас във форума и с други играчи.

Колкото до имейла, получихте ли го от казиното? Надявам се всичко да се нареди.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Да, но продължават да искат PDF на списъка с движения, досега нищо не е станало, чакам тегленето от април

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Codex28
преди 7 месеца

Добре, дадохте ли им вече документа? Мисля, че може да им отнеме известно време, за да проверят тези неща, за да ви верифицират и само когато преминете този процес успешно, ще бъде възможно да получите парите. Не мисля, че ще е по-рано. Така че, ако успеете да потвърдите, можете да ме уведомите и предполагам, че тогава тегленето ще стане по-бързо.

Ако не стане, имате открита жалба и нашият екип ще бъде готов да се опита да ви помогне. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Здравейте, предоставих списък с движения на методите, използвани за депозити, но те искат доказателство за депозита, направен на 11 април. Не съм правил никакви депозити на 11 април и те също могат да го видят от транзакциите

Автоматичен превод:
Codex28
преди 7 месеца

Допълнителна актуализация, те искат да видят списъка с движения на PayPal, качих го, но не мога да обясня защо се използва

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, предоставих списък с движения на методите, използвани за депозити, но те искат доказателство за депозита, направен на 11 април. Не съм правил никакви депозити на 11 април и те също могат да го видят от транзакциите

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Някак странно, предполагам. Въпреки че имам представа защо може да се изисква такъв документ.

От това, което прочетох досега, все още смятам, че се справяте чудесно с начина, по който отговаряте на исканията на казиното. Просто продължавайте, сега може да изглежда сложно, но все пак предполагам, че съсредоточаването върху успешното затваряне на този процес е основен приоритет и води до щастлив край. 🤞

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Допълнителна актуализация, те искат да видят списъка с движения на PayPal, качих го, но не мога да обясня защо се използва

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Може би скоро ще разберете. Въпреки това, докато не го използват като вид опровержение, бих казал, че не е толкова важно.

Стискам ти палци!

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Доколкото разбрах, смятат, че качвам използваните цифрови карти на сайта с PayPal и търпеливо чакам отново

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Отново ми отказаха документите, вече не знам къде да обърна главата

Автоматичен превод:
Codex28
преди 7 месеца

О, надявам се, че сте го споменали в жалбата си и че нашият екип ще бъде готов да разгледа отново всичко и да ви помогне. Надявам се да се получи.

Както и да е, знаете ли причината, поради която отново ви отказват?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Не, честно казано, не, днес те искат списъка с движения на карти, който вече бях приложил. Вече нищо не разбирам и да, актуализирах жалбата. Честно казано, изглеждат ми само като оправдания.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добро утро на всички, може ли да ви попитам, които сте по-опитни, все още нищо не разбирам, колко време отнема по принцип обработката на жалби?

Автоматичен превод:
Codex28
преди 7 месеца

Може да зависи от всяка жалба, всъщност няма реален срок за това, честно казано.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Просто намирам за абсурдно от 14 април този сайт да няма ясни идеи, за щастие мога да говоря в този sifo

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Наистина съм обезсърчен

Автоматичен превод:
Codex28
преди 7 месеца

Наистина разбирам вашето разочарование и фрустрация, но за съжаление не можем да направим нищо, освен да чакаме.

Автоматичен превод:
1...6 7 89
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини