ФорумКазинаPlayzilla Casino - обща дискусия

Playzilla Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 3 години от Sgoretzki
|
29017 преглеждания 176 отговора |
|
1...5 6 7...9
Codex28
преди 7 месеца

Явно казиното ще има нужда от известно време, за да провери документите ви, така че ще видим какво ще измислят. Нека се опитаме да бъдем търпеливи и да се надяваме, че скоро ще ви проверят.

Ако нещо се промени, ние сме тук. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Все още чакам да проверят и отхвърлят файловете ми, дори и да са правилни

Автоматичен превод:
Codex28
преди 6 месеца

Казиното каза ли ви също какъв е проблемът с вашите документи, когато ги отхвърли? Това е важен процес, така че винаги е необходимо да имате цялата информация, която казиното изисква, в правилния формат и т.н. Попитахте ли ги?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Да, изпратих и имейла и ще ви го дам без номерата

Добро утро, пак ще изясня, питате за списъка с движения от 3 карти.

картата има собствен pdf и е postepay предплатена карта. и .имат един и същи списък с движения, не греша като пращам документите, които са четливи, пак ще ги прикача, сумата не четеш, защото идват от виза, която генерира предплатени карти, първата PDF от банката ви дава картовите операции. Вторият pdf е списъкът на . Данните се четат, направих само 3 депозита и вече не знам какво да правя, можете ли да се намесите??

Автоматичен превод:
Codex28
преди 6 месеца

Ако не можете да проверите в казиното и не можете да стигнете до нищо разумно, тогава бих препоръчал да подадете жалба. Все пак трябва да отбележа, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на такъв процес и едва след това нашият екип ще се намеси.

Така че, ако се интересувате,можете да подадете жалба тук на този линк .

Ще добавя и ръководство, ако не знаете какво да очаквате от тази ситуация и можете да прочетете какво да очаквате. Можете да го намерите тук .

Надявам се, че ще можете да проверите и всичко ще бъде наред. 👍

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Казиното продължава да дава неуместни отговори

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не мога да отворя линка

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

@jero не мога да отворя връзката за оплакване

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

В сайтове като сизал тегленето пристига след половин час, ПОЛОВИН ЧАС.

НИЕ СТОИМ ДАЛЕЧ ОТ ТЕЗИ ИЗМАМНИ САЙТОВЕ

Автоматичен превод:
Peira10
преди 6 месеца

Одобриха ми всичко с изключение на списъка с движения и продължавам да го изпращам обратно чрез pdf, но ми се случи и с cazimbo chd, след което той плати след седмици

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

@jero не мога да отворя връзката за оплакване

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добре, ще се опитам да ви го изпратя отново и се надявам да е наред: https://casinoguru-it.com/reclami/tutti

Ако имате проблем, не забравяйте да ме уведомите и ние ще се опитаме да го разрешим.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца
Публикация на Peira10 е изтрит
преди 6 месеца

Според жалбата, през която преминах, най-големият проблем беше, че не сте депозирали от вашия метод на плащане, а от този на ваш приятел, което е нарушение на правилата в почти всяко казино и често води до отнемане на всички печалби. Тъжно е, но бих казал, че е често срещано в казината, така че определено бих внимавал с подобни неща. Трябва да запазите всичко на свое име, за да предотвратите подобни неприятности и се надявам, че се справяте добре другаде. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Да, разбира се, че е на мое име

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Можете да копирате връзката, за да подадете жалба

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, разбира се, че е на мое име

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, в този случай не отговорих на теб, а на другия играч, така че тази ситуация няма нищо общо с теб.

Както и да е, връзката работи ли без проблеми сега?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Не

Автоматичен превод:
Codex28
преди 6 месеца

Здравейте.

Това трябва ли да означава "не" и на двата въпроса на Джаро? 🙂

Е, ако имате нужда от нещо, просто го кажете. Засега предполагам, че няма да съм ти от голяма полза. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Съжалявам, имам предвид, че все още не са приели документите, които са правилни и четливи и че не, не мога да отворя връзката за жалбата, опитах и от друго устройство, можете ли да копирате връзката изцяло и да помогнете аз??

Автоматичен превод:
Codex28
преди 6 месеца

О, виждам.

Нека започнем с връзката: Опитайте да подадете жалбата чрез тази връзка 👈

Ако срещнете някакви проблеми, моля, направете екранна снимка, показваща и домейна на страницата, напр.: https://casinoguru-it.com/reclami/tutti

Между другото, вие също трябва да можете да стартирате функцията за оплакване чрез достъп до раздела за оплакване, намиращ се в главния преден панел.

filefile

Въпреки това изглежда малко по-различно, когато използвате смартфон.

Ще чакам отговора ви, не се притеснявайте.


Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Успях да публикувам жалбата, благодаря

Автоматичен превод:
1...5 6 7...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини