ФорумКазинаPlayzilla Casino - обща дискусия

Playzilla Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 3 години от Sgoretzki
|
29000 преглеждания 176 отговора |
|
1...4 5 6...9
преди 7 месеца

Спечелих 500 евро в playzilla, те все още не са платени, кажи ми, че ще платят, минаха 4 дни

Автоматичен превод:
foukss
преди 7 месеца

Но бяхте ли се оттеглили вече преди?? Съвсем наскоро се регистрирах, спечелих 500 в понеделник и те казват да чакам 5 работни дни

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Спечелих 500 евро в playzilla, те все още не са платени, кажи ми, че ще платят, минаха 4 дни

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино? Ние всъщност даваме на казината 14 пълни дни, за да извършат плащането. Всъщност може да отнеме малко повече време, особено когато става въпрос за първото теглене.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Не, но не изисква проверка в момента винаги ми отговарят, че е в правилната опашка за изпълнение, знаете ли дали е надеждно

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

За жалост! След 4 дни отмениха оттеглянето ми и не казаха причината.. просто ми казаха, че екипът работи по това.. Бях разочарован, защото това беше вторият път, когато не могат да ме оттеглят!

Така че заложих с всички пари и загубих всички и никога повече не се връщам на този уебсайт!

Автоматичен превод:
foukss
преди 7 месеца

Но защо

Автоматичен превод:
Codex28
преди 7 месеца

Не знам, или имат лоша поддръжка, или са пълна измама и не искам да се ядосвам повече, затова заложих и загубих всичко.. Предполагам, че искат да загубите всичко в крайна сметка

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не, но не изисква проверка в момента винаги ми отговарят, че е в правилната опашка за изпълнение, знаете ли дали е надеждно

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

здравей

Трудно е да се каже какво причинява тази ситуация, но според обратната връзка от потребителските рецензии играчите често споменават почти несъществуваща поддръжка или забавени плащания.

Е, по мое мнение, казиното е честно и в крайна сметка плаща. Просто процесът изглежда неорганизиран.

Така че, моля, уверете се, когато научите нещо, свързано с вашето оттегляне.


Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

За жалост! След 4 дни отмениха оттеглянето ми и не казаха причината.. просто ми казаха, че екипът работи по това.. Бях разочарован, защото това беше вторият път, когато не могат да ме оттеглят!

Така че заложих с всички пари и загубих всички и никога повече не се връщам на този уебсайт!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Съжалявам, че решихте да загубите равновесие.

Ако мога да добавя коментар, бих искал да кажа, че в определени случаи това е, което наистина нечестните казина очакват да направите.

Така че, моля, не преразглеждайте това „решение" като най-добрия избор.

Въпреки че разбирам, че играта в казино трябва да е забавна, не всички играчи притежават достатъчно търпение, за да се справят с подобни проблеми. Тъжно, но истина.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Чакам да си платят

Автоматичен превод:
Codex28
преди 7 месеца

Имате ли актуализация или нищо не се е променило? Колко време чакаш парите си? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Днес минаха 5 работни дни и те отговориха, че се обработва и ще ви информирам

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Днес ми отговарят, че трябва да кача документите. Можете ли да ми кажете на кого мога да ги докладвам??

Автоматичен превод:
Codex28
преди 7 месеца

Това означава, че ще трябва да преминете през проверка, което е много важен процес във всяко казино. Без успешно завършване вероятно няма да можете да изтеглите парите си, така че в този случай бих препоръчал да си сътрудничите, за да не се удължи ненужно цялата работа.

Ние обаче даваме на казината 14 дни да разрешат както KYC, така и тегленията и ако не го направят, можете да се обърнете към нас и ние ще се опитаме да помогнем.

Мислите ли, че можете да се справите и да се опитате да направите необходимото?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Проблемът е, че не мога да си кача личната карта. Изпратих грешка и те не приемат файла по имейл.

Автоматичен превод:
Codex28
преди 7 месеца

Добре, виждам. Значи се свързахте с казиното и им казахте за тази грешка и какво трябва да направите в тази ситуация? Мисля, че не би трябвало да им е много трудно да го решат и предполагам, че биха могли да ви посъветват какво трябва да направите в този случай.

Опитайте и ми кажете какво ви казват.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Да, казаха ми, че не приемат имейли и преди малко след часове опити успях да кача, това беше лоша услуга за тях

Автоматичен превод:
Codex28
преди 7 месеца

Но те все пак трябва да одобрят всичко

Автоматичен превод:
Codex28
преди 7 месеца

Добре, благодаря ви за актуализациите, не забравяйте да ни държите в течение, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Към днешна дата всичко е в очакване

Автоматичен превод:
1...4 5 6...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини