ФорумКазинаPlayzilla Casino - обща дискусия

Playzilla Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 3 години от Sgoretzki
|
28939 преглеждания 176 отговора |
|
1...3 4 5...9
Peira10
преди 10 месеца

Здравей Peira10,


Като италиански играч, мога ли да ви помоля за информация как законно напускате Италия?


Ще обобщя историята си за вас, аз съм постоянно самоизключен от всички италиански сайтове, също така се самоизключих от playzilla и множество сайтове, собственост на същия собственик, имам различни доказателства за моето самоизключване.


За съжаление, като пристрастен към хазарта, заложих голяма сума между декември и началото на януари в сайт на същата компания, а в договора и условията винаги се говори за "нас" като компания, разбирана като обща група.


Бих искал също така да започна правен случай и да се обадя на различни италиански телевизионни канали, за да предложа справяне с този проблем (в италианската държава е по-добре да се говори за това, за да се запазят играчите само на италиански сайтове).

Докато имам сили, чувствам се като лайно, че съм играл и твърдо вярвам, че не трябваше да ми позволяват да се регистрирам, тъй като бях самобаннат за пристрастяване към хазарта от 5 сайта от същата група.

Благодаря ви и лек ден

Автоматичен превод:
Messi992
преди 10 месеца

Здравей Messi992,

Говорих с адвокатска кантора в моята страна, тя принадлежи на семеен приятел и той ме насочи към негов колега, който е специализиран в събирането на дългове.

дискусията е двойна, в смисъл, че:

Според правилата и условията пише, че трябва да принадлежи на мен, но след това пише: докажи, че не е откраднато и/или изгубено, разбираш, че е противоречие, нещо не пасва.

Втората част е, че все пак са взели парите и са ги запазили, само че в момента на теглене вече не е добре, но това е нещо, което надхвърля Общите условия, ще видим.

Разпитват къде е най-доброто място за подаване на жалба със свързани материали, вчера ми каза, че има възможност или от карабинерите, или от финансите, или като сте онлайн, опитайте да изтеглите формуляра на пощенската полиция.

Току-що се върнах от почивка, но ще ви информирам, ако искате, веднага щом ми кажат нещо.

Освен това, вчера този сайт на dimmerda ми изпрати имейл, в който ми каза, че са изтеглили парите ръчно, когато попитах какво означава това, очевидно след тиха сцена, имейлите вече не работят.

Наистина отвратително.


Като казах това, наистина съжалявам за теб, ти не си лайно, просто имаш слабост, която трябва да се реши според мен, желая ти успех във всичко, не знам какво друго да ти кажа Вие.

Приятен ден и на теб



Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Благодаря ти

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Скъпа Роми, преди всичко за това, което си струва, аз ти благодаря и изпитвам дълбоко уважение към това, което правиш и как го правиш, за това, което струва моето мнение, ти си наистина страхотен.

Въпросът е, че наистина ме третираха като престъпник, НИКОГА не отговориха на въпросите ми за поддръжка, дори не ме уведомиха за закриването на акаунта.

Намирам го за наистина несправедливо, освен това повтарям, законът не позволява невежество и аз го знам много добре, но веднага признах грешката, когато го разбрах, писах му, не се опитах да променя документи или нещо друго , и това беше благодарността.

Вярвам, че от 6500 евро и повече от хиляда депозит в моя, можех и може би трябваше да бъда третиран по-добре.

Предоставих им ВСИЧКИ поискани документи и винаги съм се извинявал и винаги съм бил ясен.

Наистина сюрреалистично изживяване, що се отнася до мен.

Въпрос: защо, ако трябва да е регистрирано на мое име, ми казват, че не трябва да бъде откраднато или изгубено?

Доказах му, че е откраднато, а не изгубено.

Прилагам първия от много имейли, които изпратих преди повече от месец, също копиран и поставен, за да е по-лесен за превод.

във всеки случай благодаря много, ние изобщо не знаем кои сме, но вие проявихте интерес към мен и това е много.


file

„Добро утро, аз съм титулярът на акаунт в Peirasso10, Peirasso Alessandro.

Предварително се извинявам за неудобството, не е било мое намерение.

Преди време допуснах грешка като заредих сметката с карта на приятел, от което не излезе печалба.

По-късно заредих (също очевидно) от моя, където най-накрая получих скромна печалба. Сега се оказвам, че трябва да кача документите за верификация на акаунта, в този раздел няма място за обяснения, притежателят на картата, както и приятелят ми, вече са ми предоставили всички полезни документи, които съм готов да ви изпратя за осигуряване на максимална прозрачност и лоялност от моя страна.

Ще ви помоля да ми кажете как и къде да изпратя всичко, повтарям, извинявам се за объркването, не знаех, че всичко ще отнеме толкова време.


Освен това наистина се радвам на вашия сайт, както казино, така и спортен, и докато чакам отговор, ви пожелавам Весели празници."

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей.

Съжалявам, че трябва да преминеш през това. Разбирам, че трябва да е истинска болка, защото честната грешка трябва да бъде адресирана правилно. Като оставим въпросите на закона настрана, засега поне достоен отговор от казиното би бил добър.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Скъпа Радка, първо ти благодаря за вниманието, права си, повтарям, греша (дори ако проучването продължава да ми казва, че това всъщност не е така и трябва да отида там утре следобед), но прав си проблемът е че малцината които ми отговориха нищо не разбраха и повярвай ми не го казвам от гняв имам хиляди скрийншотове за да ти го докажа и НИКОГА НЕ СА БИЛИ СЪГЛЕЖДАНИ иначе дори и с 6500 евро.

Дотолкова, че прикачвам последния имейл, в който поисках обяснения и явно отново тиха сцена.

Срамно, повярвайте ми, огромно разочарование.

Наистина призовавам всеки да стои далеч от подобни неща.

Хубав ден Радка

file

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Пс

От това завършено теглене, което би било възстановяването на последното доплащане, което сте направили, което беше 40 евро, дори и сянка от него, след шест дни 🤣

file

какъв скапан сайт, боже мой

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Скъпа Радка, първо ти благодаря за вниманието, права си, повтарям, греша (дори ако проучването продължава да ми казва, че това всъщност не е така и трябва да отида там утре следобед), но прав си проблемът е че малцината които ми отговориха нищо не разбраха и повярвай ми не го казвам от гняв имам хиляди скрийншотове за да ти го докажа и НИКОГА НЕ СА БИЛИ СЪГЛЕЖДАНИ иначе дори и с 6500 евро.

Дотолкова, че прикачвам последния имейл, в който поисках обяснения и явно отново тиха сцена.

Срамно, повярвайте ми, огромно разочарование.

Наистина призовавам всеки да стои далеч от подобни неща.

Хубав ден Радка

file

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Четох за вашия проблем и съм доста разстроен от цялата работа. Жалко е, че казиното не разбира вашата ситуация, както описвате, и все още не е стигнало доникъде. Отговор със сигурност ще бъде оценен.

Както и да е, тъй като имате открита жалба, ще видим какво можем да разрешим. Пожелавам ви късмет за справедлив изход. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Благодаря ти много Jaro, повярвай ми, тази ситуация е гадна, а те никога не са отговорили, няма и сега.

Дано се отзоват на подходящите места, с 6500 евро не се шегувай

Автоматичен превод:
Peira10
преди 10 месеца

Здравей Пейра,

след много проучвания и десетки имейли, изпратени до поддръжката на excitewin и казино гуру, няма отговор и от двамата,

тази сутрин писах на екипа за поддръжка на чат казино excitewin и те ми казаха, че според тях нямам право на никакво възстановяване.


Съветвам ви да разгледате няколко теми тук на сайта за компанията Rabidi Nv, за да добиете представа, а също така да погледнете гуруто на казиното, който отговаря на тези, които обвиняват тази компания 🤔

Внимание, може също да се нарича Estolio Limited Casinos..


В момента съм без лиценз от 4 месеца и въпреки различни предупреждения от много играчи тук във форума, всички казина на тази компания имат оценки от 8,5 и 9.

(Casinoguru не е критика, просто забелязах това, като четях и четях различни теми и коментари тук на сайта)

Много съм разочарован, написах също имейл до директора на Casino Guru и всички членове на отдела за оплаквания днес, за да помоля за помощ, защото както ще видите във всички оплаквания към тази група има много приятелски връзки между гуруто и Рабиди или Естолио и мисля, че те наистина биха могли да ми помогнат и да помогнат активно и на вас


Бих искал също така да отбележа, че CasinoGuru също се радва на партньорство с италианския ADM, това е ясен сигнал, че те са ангажирани да докладват в рамките на техните ограничения и според техните критерии различните сайтове / групи, които не зачитат самоизключванията поради към пристрастяването към хазарта и неплащанията.


Благодаря ти


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Фактът, че playzilla има добър резултат също ме накара да се замисля, но със сигурност има изключения и смятам, че на много други места няма работа като тук.

Със сигурност тегленията на 300 или 400 евро винаги са били успешни, наистина разбрах, че playzilla е блокирала, когато видя 6500 евро.

W casino guru, аз не искам нищо и те се съобразяват с мен, тук вече ме съобразиха повече от самия сайт.

Извънредна работа


Автоматичен превод:
Messi992
преди 10 месеца

Това определено е скапана компания, начинът, по който се отнесоха с мен

Късмет

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Благодаря ти много Jaro, повярвай ми, тази ситуация е гадна, а те никога не са отговорили, няма и сега.

Дано се отзоват на подходящите места, с 6500 евро не се шегувай

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Хм, видях, че жалбата ви е затворена като неоснователна. Срамно е и със сигурност не е приятно.

Вероятно обаче ще се поучите от цялата тази ситуация и вече няма да депозирате от нечия друга карта.

Още веднъж съжалявам, че се получи така.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Пейра,

след много проучвания и десетки имейли, изпратени до поддръжката на excitewin и казино гуру, няма отговор и от двамата,

тази сутрин писах на екипа за поддръжка на чат казино excitewin и те ми казаха, че според тях нямам право на никакво възстановяване.


Съветвам ви да разгледате няколко теми тук на сайта за компанията Rabidi Nv, за да добиете представа, а също така да погледнете гуруто на казиното, който отговаря на тези, които обвиняват тази компания 🤔

Внимание, може също да се нарича Estolio Limited Casinos..


В момента съм без лиценз от 4 месеца и въпреки различни предупреждения от много играчи тук във форума, всички казина на тази компания имат оценки от 8,5 и 9.

(Casinoguru не е критика, просто забелязах това, като четях и четях различни теми и коментари тук на сайта)

Много съм разочарован, написах също имейл до директора на Casino Guru и всички членове на отдела за оплаквания днес, за да помоля за помощ, защото както ще видите във всички оплаквания към тази група има много приятелски връзки между гуруто и Рабиди или Естолио и мисля, че те наистина биха могли да ми помогнат и да помогнат активно и на вас


Бих искал също така да отбележа, че CasinoGuru също се радва на партньорство с италианския ADM, това е ясен сигнал, че те са ангажирани да докладват в рамките на техните ограничения и според техните критерии различните сайтове / групи, които не зачитат самоизключванията поради към пристрастяването към хазарта и неплащанията.


Благодаря ти


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, моля да не пишете във всяка тема за това казино, защото не му е мястото тук. Ако искате да напишете нещо за ExciteWin Casino, можете да го направите тук: https://casino.guru/forum/casinos/excitewin-casino---general-discussion#post-87902

И аз ви отговорих последния път, така че, моля, продължете разговора за това казино на връзката, която публикувах, благодаря.

Освен това не е необходимо да пишете на всеки колега поотделно. Вече казах, че оплакването ви не е единственото, така че трябва да имате малко търпение, докато стигне до вас. Не е нужно да се притеснявате, че няма да се случи. Надявам се да се разберем.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Messi992
преди 10 месеца

Здравейте, можете сами да създадете такава тема, ако проявявате интерес. Мога също да ви покажа инструкциите, ако имате някакъв проблем и започнете дебат. Прилагам няколко екранни снимки, които може да ви дадат някои насоки. filefile

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Жалбата е затворена, защото греша

100 евро зареждане, рециклиране.🤣🤣🤣

Но моля, това ще бъде обсъдено на друго място, за мен Playzilla е най-ниското ниво, виждано някога, особено в обслужването на клиенти.

Благодаря за упоритата работа, която свършихте.

Автоматичен превод:
Peira10
преди 10 месеца

Въпросът е, че сте нарушили условията, като доброволно сте използвали опция за плащане от трета страна. Което се счита за част от процедурите за AML, които казиното трябва да прилага. Ако прочетете правилата след регистрацията, която в повечето казина трябва да потвърдите, ще знаете, че това е строго забранено. Не бихте ли казали?

Ако искате да коригирате знанията си, предлагам този безплатен курс 👈

Съжалявам, че свърши така; Разбирам, че е било грешка.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте! имам проблем с оттеглянето от playzilla

имам около 600$ Опитах се да изтегля в много казва.. контактна поддръжка

направиха всичко, което поискаха, като изчистване на бисквитките, позволяване на изскачащи прозорци.. нищо не работи!!

получавам съобщение, което гласи, че изтеглянето е неуспешно всеки път

Аз също се опитах да изтегля само 10$, за да видя дали е заради лимитираното ниво на акаунта.. също не проработи

ще се радвам на малко помощ, тъй като за първи път влизам в този сайт

Автоматичен превод:
foukss
преди 7 месеца

Здравейте. Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно потвърден в това казино, моля? Освен това кога точно сте поискали тегленето? Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, преди нашият екип за оплаквания да може да се намеси всъщност. Дайте ни малко повече подробности за този проблем, моля, дори екранна снимка, където може да се покаже съобщението за неуспех на тегленето, за да можем да го разгледаме и да се надяваме да ви предложим помощ. Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Здравейте! Изглежда, че успях да изтегля внезапно, не се появи съобщение за грешка..

Състоянието ми на оттегляне все още е в очакване

Ще изчакам да видя дали наистина ще изплатят парите или ще ми дадат някакво извинение, че не мога да го направя.. и ще ви кажа резултата, щом изникне нещо

Благодаря ви, че продължавате!!

Автоматичен превод:
foukss
преди 7 месеца

здрасти Чудесно е, че успяхте да продължите с тегленето. Надяваме се, че няма да има друга "грешка" и скоро ще получите парите си. Чакам добрите новини от теб.😉

Автоматичен превод:
1...3 4 5...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини