ФорумКазинаPlayzilla Casino - обща дискусия

Playzilla Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от Sgoretzki
|
28819 преглеждания 176 отговора |
|
1 2 3...9
Andersonbiazin
преди 1 година

Здравейте, виждам, че все още не сте изпратили жалба тук, на нашия уебсайт. Там можете да опишете ситуацията с всички подробности. Някои от представителите на нашия екип за оплаквания ще се погрижат за вас. Жалбата е просто най-добрият начин да се подходи, тъй като дава възможност за сравняване на доказателства и възможен дебат с казиното. Жалбата не е лошо нещо и е добре да се използва. Надявам се, че моите колеги ще могат да ви помогнат с вашия случай. Късмет.

Автоматичен превод:
Andersonbiazin
преди 1 година

Това е жалко, предполагам, че тогава не сте преминали проверката. Казиното обясни ли какво стои зад това действие, моля? Би било честно играчите да знаят какво трябва да избягват следващия път.

Вашата жалба сега чака да бъде прегледана, така че не мога да науча повече.

Надявам се скоро да разберем повече.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Playzilla ИЗМАМА,

https://youtube.com/shorts/naMAW97HYpE?feature=share

Playzilla монтира слотове. Може да блокира печалби, да променя.

Playzilla е на път да бъде съден в съда на Кюрасао за утежняваща измама.

Имам стотици доказателства.

Не искаха да ми върнат парите.. последствията ще са сериозни.





Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Току-що разбрах, че сайтът Playzilla е партньор на сайта Rabona и в Rabona вече направих проучване, тоест те имат достъп до данни на играчи или в Rabona преминах бързо проверките и направих моето теглене

В Playzilla, където тегленето ми беше по-голямо, ми поставиха всички възможни пречки, за да не получа тегленето си, поискаха няколко пъти едни и същи документи и след повече от 20 дни проверка забраниха акаунта ми и анулираха всичките ми печалби, претендирайки условията 9.1. Вече прочетох тези условия няколко пъти и не отговарям на нито едно от условията, поставени в член 9.1.

Те наистина са подли и трябва да бъдат преследвани в съда.

Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

Жалбата е изпратена

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що разбрах, че сайтът Playzilla е партньор на сайта Rabona и в Rabona вече направих проучване, тоест те имат достъп до данни на играчи или в Rabona преминах бързо проверките и направих моето теглене

В Playzilla, където тегленето ми беше по-голямо, ми поставиха всички възможни пречки, за да не получа тегленето си, поискаха няколко пъти едни и същи документи и след повече от 20 дни проверка забраниха акаунта ми и анулираха всичките ми печалби, претендирайки условията 9.1. Вече прочетох тези условия няколко пъти и не отговарям на нито едно от условията, поставени в член 9.1.

Те наистина са подли и трябва да бъдат преследвани в съда.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

ще видим какво ще ни донесе жалбата . Не мога да коментирам това сега, тъй като все още нищо не е обяснено или доказано, така че ще изчакам, докато жалбата се развие по-нататък.

Както и да е, какво означава правило 9.1. казва моля?

Намерих това в жалбата, но не разбирам:

"правила и условия на сайта 9.1 закони, казва, че не мога да се ангажирам с пари за хазарт, че трябва да си позволя да загубя пари и да не се ангажирам с възможни печалби на сайта."

Автоматичен превод:
Gianpy
преди 1 година

Е, тогава съдете казиното. Ако имате всички тези доказателства, съдът е най-доброто място да ги оцените на по-високо ниво. 👍

Просто не питайте членовете на нашия екип за оплаквания дали работят за казината - това е много неуместно, вместо това изпратете печатните екрани, както ви беше помолено. 😉




Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Мисля, че има грешка в превода, казах, че работи за казина, за да знае как работят нещата там. Начин да се каже, че той трябва да знае, че казината са гадни, иначе защо ще има всички тези оплаквания?

Вече изпратих десетки екранни снимки и видеото, където демонстрирам какво съм казал. Това трябва да е достатъчно, нали? Видеото показва, че те са блокирали (и следователно те контролират слотовете, а вие не можете) моя слот, но работи на всички останали акаунти.

Автоматичен превод:
Gianpy
преди 1 година

Здравейте, благодаря, да, вероятно е грешката в превода. Да видим как ще се развие този случай. Моля, изчакайте допълнителните инструкции на Ник. Това вероятно е максимумът, който можете да направите сега.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Playzilla не плаща. Бягайте от това казино. От 30 дни се опитвам да тегля от тях и нищо. Единственото нещо, което липсваше, беше да искам документи от децата ми: куп глупости. Ако искате да загубите пари, отидете в това казино: гарантирано.

filefile

Изпращам разпечатка над заявката (12/03/2022 и 12/05/2022) и изпращам цялата документация, поискана на 12/09/2022). Свързвах се с тях чрез чат няколко пъти и извинението им винаги е едно и също: липса на документация. И накрая, не рискувайте, потърсете други казина, които плащат.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Andersonbiazin
преди 1 година

И аз имах проблеми. Те не плащат. Забравете.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Напълно не съм съгласен с вас: това са просто глупости от някой, който иска да спечели време, за да плати (или да не плати). Ако направя pix (превод) от банковата си сметка на мое име там, и изпратя снимка на личната си карта и моето селфи със същата лична карта, това е достатъчно, за да платят. Другото са глупости, защото ще плащат в същата сметка, която е изпратена....

Автоматичен превод:
Andersonbiazin
преди 1 година

И аз се оплаках...

Автоматичен превод:
oag16
преди 1 година

Е, приятелю, те наистина направиха всичко, за да не платят, направих заявката си за теглене със същия метод за депозит на Pix, изпратих всичко, което поискаха от мен, като RG снимка, CPF, доказателство за пребиваване, банково извлечение и дори след 20 дни на проверка те забраниха акаунта ми и анулираха всичките ми приходи на стойност 4000BRL.

Автоматичен превод:
oag16
преди 1 година

Съжалявам, но нямам представа на каква публикация сте отговорили. Това, което си написал, звучи доста добре, така че защо несъгласието? Не съм казал друго 🤔

Понякога, в случай на големи печалби, могат да се появят допълнителни проверки, но смятам, че това не е така.

Така че, успех с жалбата 🤞


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година
Автоматичен превод:
Gianpy
преди 1 година

Здравейте,

ако мога би било добре да напишем кратък надпис, предоставящ поне кратък поглед за свързаното съдържание, така че другите да могат да решат дали искат да кликнат върху него. 😉


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

ако мога би било добре да напишем кратък надпис, предоставящ поне кратък поглед за свързаното съдържание, така че другите да могат да решат дали искат да кликнат върху него. 😉


Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбира се, както казах на Ник, искам да ми върнат всички депозити и затова ще спра да публикувам видеоклипове във всички социални медии, ще оттегля жалбата, подадена до полицията в Холандия и Италия.

Иначе никога няма да спра, няма какво друго да правя. Имам цялото време, което искам да съсипя репутацията им, защото знаем много добре, че те са измамно казино.

Видеото демонстрира добре, че те имат способността да блокират печалби на индивидуални акаунти чрез манипулиране на слотовете.

Пак казвам, ако върнат всички депозити, ще го затворим тук, иначе ще видят, че и мравка може да победи осата, грешат като подценяват интернет и възможностите на социалните мрежи.

Повтарям видеоклиповете и екранните снимки доказват, че те лъжат и мамят.

Пълно възстановяване на депозитите или никога няма да спра, на тях не им пука, но продължават да ги мътят, тъй като playzilla също е rabona, а другите сателитни казина са ИЗМАМА.


Автоматичен превод:
Gianpy
преди 1 година

Помолих ви само да предоставите описание на връзките, които публикувате тук във форума:

file

Честно казано, няма да коментирам жалбата ви, докато не бъде затворена. само имайте предвид, че това не е темата за оплаквания, това е форумът. 🙂

Всички играчи са свободни да разглеждат вашата жалба тук , но за да направят собствено мнение.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добре благодаря.

Съжаляваме, за съжаление трябва да ни разберете, ние не идваме тук, защото искаме да безпокоим, а защото сме били измамени. Значи разбирате настроението ни.

Лично аз не бих си губил времето, ако не бях прав, а playzilla, която мълчи в имейлите, е грешна, тъй като е измама.

Автоматичен превод:
1 2 3...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини