Здравейте. Разбирам, че изчакването да се извърши тегленето може да бъде наистина разочароващо. Особено ако сте направили всичко, което казиното ви е поискало, изпратили сте всички документи и т.н. Винаги е най-доброто нещо да си сътрудничите с казиното. Понякога процесът може да отнеме още повече време, да кажем, когато казиното трябва да провери още документи или дори когато няма достатъчно персонал. Както обясни Кристина от нашия екип за оплаквания, обикновено даваме на казината 14 дни, за да извършат всички тези проверки. Разгледах всички оплаквания за това казино и вие можете да погледнете сами, ако се интересуватетук . Ще видите, че малко хора всъщност са имали подобни проблеми като вашите и в много случаи жалбите са разрешени и те са получили парите си. Така че нека запазим 🤞 тук.
Много играчи всъщност написаха своите отзиви за казиното, което винаги е много полезно за другите, за да могат да ги прочетат и да бъдат по-информирани. Проверете потребителските отзиви тук и може би това също ще ви даде полезна информация.
Винаги можете да се консултирате с поддръжката на казиното дали има актуализация на вашия случай. И моля, информирайте нас и нашия екип за оплаквания, ако има нещо ново по отношение на вашия случай. Просто щракнете/докоснете тази връзка, за да го направите, моля, бихте ли?
Бъдете тук и чакайте 🙂.
Hello. I understand that waiting for the withdrawal to be done can be really frustrating. Especially if you've done everything the casino has asked you for, sent all the documents and so. It is always the best thing to do, to cooperate with the casino. Sometimes the process could get even more time consuming, let's say when the casino needs to check some more documents, or even when they are understaffed. As Kristina from our complaint team has explained, we usually give casinos 14 days to do all these checks. I have looked at all the complaints for this casino, and you can have a look yourself if you are interested over here. You will see that few people actually had similar issues to yours, and in many cases the complaints were resolved and they got their money. So let's keep 🤞 here.
Many players actually wrote their reviews for the casino, which is always very helpful for others so they can read those and be more informed. Check the user reviews over here, and maybe it'll give you some useful info as well.
You can always check with the casino support if there is any update to your case. And please do update us and our complaint team as well if there is anything new regarding your case. Just click/tap this link to do so please, would you?
Be here waiting 🙂.
Автоматичен превод: