ФорумКазинаPalmSlots Casino - обща дискусия

PalmSlots Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 2 години от canaberto
|
34120 преглеждания 239 отговора |
|
1...8 9 10...13
Добавете пост
ytdmh6dtz8
преди 12 месеца

Благодаря ви много за отговорите и отделеното време.

Приятен ден!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Същите лъжи чувам от тях.

8 дни, откакто поисках теглене.

Стойте далеч от това проклето казино!

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Хей. Сигурен съм, че ситуацията не е удобна. Имате ли вече потвърдена казино сметка? 8 дни стават малко, но ние даваме на казината 14 дни, за да уредят процедурата за теглене.

Както и да е, забелязах, че вече сте подали жалба и играчи с опит в това казино вече са ви отговорили, така че поне може да бъде успокояващо, тъй като успяха да се оттеглят дори след 2 седмици. Надявам се, че вашият случай ще се развие също толкова щастливо и всичко ще бъде наред. Когато нещо се промени, можете ли да ни уведомите?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

здрасти

Да, всички документи бяха изпратени и всички бяха одобрени.

Работата е там, че те го правят на porpuse, така че играчите, уморени от чакане, променят решението си и отменят предстоящото теглене и играят и губят кредита си. Това е всичко...


Ще ви уведомя, разбира се, бъдете сигурни.

С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
Tadejusee
преди 12 месеца

здрасти

Това е светлата страна на други "тактики" - някои казина блокират акаунта ви по време на проверката. Играчите се притесняват от това, но технически няма шанс тегленето да бъде отменено.

Но няма значение; Напълно разбирам, че е удобно да се мисли, че е направено нарочно 8 дни са си 8 дни! Определено се надявам да свърши скоро!

Сърдечни поздрави за вас!

Автоматичен превод:
Публикация на Mattiaelgato9 е изтрит
преди 8 месеца

Току-що поисках теглене на слот Palm, пише ли, че минават 3 или 4 дни, преди да бъде прието? Мога ли да съм сигурен, че те са акредитирани или сайт за измама?

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Съжалявам, ако отговоря на коментар, можете да отговорите любезно на публикацията ми

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Можете ли да забравите за парите, palmslots1.com е мафия от Cipar!

Автоматичен превод:
Mattiaelgato9
преди 8 месеца

Парите бяха в сметката ми след 9 дни, просто изчакайте и изчакайте. Те просто чакат да отмените и да продължите да играете

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Току-що поисках теглене на слот Palm, пише ли, че минават 3 или 4 дни, преди да бъде прието? Мога ли да съм сигурен, че те са акредитирани или сайт за измама?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, даваме на казината 14 дни за обработка на тегления, така че ако са само няколко дни, не бих се притеснявал. Това първото ви теглене в това казино ли е? Верифицирахте ли вече акаунта си?

Както и да е, виждам, че някои играчи също ви пишат опита си, така че ще видим как ще се развие цялата ситуация. Разбира се, ако имате някакви проблеми, актуализирайте ме и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добро утро, да, яро, потвърдих акаунта, но това е първото ми теглене, те също ми изпратиха имейл с palmslot и до него пише vip, в който има английски телефонен номер, с който можете да се свържете в WhatsApp (реален номер)

Автоматичен превод:
Mattiaelgato9
преди 8 месеца

Разбира се разбирам. В такъв случай бих бил по-търпелив предвид периода от време, който ви споменах в предишния си отговор. Разбира се, бих попитал как върви моето теглене и ако срокът изтече и нищо не се разреши или казиното спре да комуникира с вас, тогава ние ще бъдем тук, за да се опитаме да помогнем.

Както и да е, надявам се това да бъде разрешено възможно най-скоро и няма да имате нужда от нашата помощ.

Желая ти късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Благодаря ви много, ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Информирам ви, че получих имейла, където плащането беше прието, а също и на сайта то премина от спряно на одобрено. Мога ли да съм спокоен? Докато чакам вашия отговор, ви благодаря за вашата наличност през последните дни

Автоматичен превод:
Mattiaelgato9
преди 8 месеца

Бих казал, че почти сте там!

Просто изчакайте и ни дръжте в течение!🙌

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Парите вече пристигнаха

Автоматичен превод:
Mattiaelgato9
преди 8 месеца

Урааййй! 👏 Какво възнамерявате да правите сега? оставаш ли

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Преди 1 седмица направих теглене на пари към skrill сметка в размер на 3000e. С мен се свързаха по имейл от екипа на kyc за документи, на който изпратих и моя снимка с личен документ. Чакам повече от 3 дни и не получих навременен отговор. Някой работи ли за вас?


Автоматичен превод:
tamara1997
преди 8 месеца

Здравейте. Разбирам, че изчакването да се извърши тегленето може да бъде наистина разочароващо. Особено ако сте направили всичко, което казиното ви е поискало, изпратили сте всички документи и т.н. Винаги е най-доброто нещо да си сътрудничите с казиното. Понякога процесът може да отнеме още повече време, да кажем, когато казиното трябва да провери още документи или дори когато няма достатъчно персонал. Както обясни Кристина от нашия екип за оплаквания, обикновено даваме на казината 14 дни, за да извършат всички тези проверки. Разгледах всички оплаквания за това казино и вие можете да погледнете сами, ако се интересуватетук . Ще видите, че малко хора всъщност са имали подобни проблеми като вашите и в много случаи жалбите са разрешени и те са получили парите си. Така че нека запазим 🤞 тук.

Много играчи всъщност написаха своите отзиви за казиното, което винаги е много полезно за другите, за да могат да ги прочетат и да бъдат по-информирани. Проверете потребителските отзиви тук и може би това също ще ви даде полезна информация.

Винаги можете да се консултирате с поддръжката на казиното дали има актуализация на вашия случай. И моля, информирайте нас и нашия екип за оплаквания, ако има нещо ново по отношение на вашия случай. Просто щракнете/докоснете тази връзка, за да го направите, моля, бихте ли?

Бъдете тук и чакайте 🙂.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Шокиран съм от момчето. Играя миналата седмица. Настроението ми е тотално лошо. Отмених бонус играта за добре дошли през целия ден, спечелих. направете теглене след 72 часа нищо не се променя. Бях шокиран! Пиша на екипа за поддръжка, питам всеки час кога ще получа тегленето си? Извършена ли е проверката на акаунта ми? Екипът за поддръжка отговаря само с общи думи. Нищо, което отговарят като „да", след 60 часа ще ви отговорим... всичко, което казват, че чакаме също както вие чакате))) това е първото казино, в което играем и имаме толкова лоша връзка с клиентите! Толкова съм шокиран!!!


Автоматичен превод:
1...8 9 10...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още