ФорумКазинаPalmSlots Casino - обща дискусия

PalmSlots Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 2 години от canaberto
|
40987 преглеждания 243 отговора |
|
1...8 9 10...13
преди 10 месеца

Току-що поисках теглене на слот Palm, пише ли, че минават 3 или 4 дни, преди да бъде прието? Мога ли да съм сигурен, че те са акредитирани или сайт за измама?

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Съжалявам, ако отговоря на коментар, можете да отговорите любезно на публикацията ми

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Можете ли да забравите за парите, palmslots1.com е мафия от Cipar!

Автоматичен превод:
Mattiaelgato9
преди 10 месеца

Парите бяха в сметката ми след 9 дни, просто изчакайте и изчакайте. Те просто чакат да отмените и да продължите да играете

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Току-що поисках теглене на слот Palm, пише ли, че минават 3 или 4 дни, преди да бъде прието? Мога ли да съм сигурен, че те са акредитирани или сайт за измама?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, даваме на казината 14 дни за обработка на тегления, така че ако са само няколко дни, не бих се притеснявал. Това първото ви теглене в това казино ли е? Верифицирахте ли вече акаунта си?

Както и да е, виждам, че някои играчи също ви пишат опита си, така че ще видим как ще се развие цялата ситуация. Разбира се, ако имате някакви проблеми, актуализирайте ме и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добро утро, да, яро, потвърдих акаунта, но това е първото ми теглене, те също ми изпратиха имейл с palmslot и до него пише vip, в който има английски телефонен номер, с който можете да се свържете в WhatsApp (реален номер)

Автоматичен превод:
Mattiaelgato9
преди 10 месеца

Разбира се разбирам. В такъв случай бих бил по-търпелив предвид периода от време, който ви споменах в предишния си отговор. Разбира се, бих попитал как върви моето теглене и ако срокът изтече и нищо не се разреши или казиното спре да комуникира с вас, тогава ние ще бъдем тук, за да се опитаме да помогнем.

Както и да е, надявам се това да бъде разрешено възможно най-скоро и няма да имате нужда от нашата помощ.

Желая ти късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Благодаря ви много, ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Информирам ви, че получих имейла, където плащането беше прието, а също и на сайта то премина от спряно на одобрено. Мога ли да съм спокоен? Докато чакам вашия отговор, ви благодаря за вашата наличност през последните дни

Автоматичен превод:
Mattiaelgato9
преди 10 месеца

Бих казал, че почти сте там!

Просто изчакайте и ни дръжте в течение!🙌

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Парите вече пристигнаха

Автоматичен превод:
Mattiaelgato9
преди 10 месеца

Урааййй! 👏 Какво възнамерявате да правите сега? оставаш ли

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Преди 1 седмица направих теглене на пари към skrill сметка в размер на 3000e. С мен се свързаха по имейл от екипа на kyc за документи, на който изпратих и моя снимка с личен документ. Чакам повече от 3 дни и не получих навременен отговор. Някой работи ли за вас?


Автоматичен превод:
tamara1997
преди 10 месеца

Здравейте. Разбирам, че изчакването да се извърши тегленето може да бъде наистина разочароващо. Особено ако сте направили всичко, което казиното ви е поискало, изпратили сте всички документи и т.н. Винаги е най-доброто нещо да си сътрудничите с казиното. Понякога процесът може да отнеме още повече време, да кажем, когато казиното трябва да провери още документи или дори когато няма достатъчно персонал. Както обясни Кристина от нашия екип за оплаквания, обикновено даваме на казината 14 дни, за да извършат всички тези проверки. Разгледах всички оплаквания за това казино и вие можете да погледнете сами, ако се интересуватетук . Ще видите, че малко хора всъщност са имали подобни проблеми като вашите и в много случаи жалбите са разрешени и те са получили парите си. Така че нека запазим 🤞 тук.

Много играчи всъщност написаха своите отзиви за казиното, което винаги е много полезно за другите, за да могат да ги прочетат и да бъдат по-информирани. Проверете потребителските отзиви тук и може би това също ще ви даде полезна информация.

Винаги можете да се консултирате с поддръжката на казиното дали има актуализация на вашия случай. И моля, информирайте нас и нашия екип за оплаквания, ако има нещо ново по отношение на вашия случай. Просто щракнете/докоснете тази връзка, за да го направите, моля, бихте ли?

Бъдете тук и чакайте 🙂.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Шокиран съм от момчето. Играя миналата седмица. Настроението ми е тотално лошо. Отмених бонус играта за добре дошли през целия ден, спечелих. направете теглене след 72 часа нищо не се променя. Бях шокиран! Пиша на екипа за поддръжка, питам всеки час кога ще получа тегленето си? Извършена ли е проверката на акаунта ми? Екипът за поддръжка отговаря само с общи думи. Нищо, което отговарят като „да", след 60 часа ще ви отговорим... всичко, което казват, че чакаме също както вие чакате))) това е първото казино, в което играем и имаме толкова лоша връзка с клиентите! Толкова съм шокиран!!!


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Кажете ми, моля, как мога да си върна парите?

Чувствам, че казиното е фалшиво. Искам да направя не само оплакване, бих искал те да имат много лоши точки навсякъде и също да докладват на полицията!


Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Как мога да се оплача за това казино?

Автоматичен превод:
horbananna89
преди 9 месеца

Здравейте, виждам, че все още не сте помръднали с отговора си в това казино, но от друга страна, ако все още трябва да потвърдите акаунта си и сте изпратили всички необходими документи, казиното трябва да ги провери, така че вие трябва да бъдете търпеливи. Ние даваме на казината 14 дни за този процес, така че все още не бих бил толкова скептичен.

Колкото до бонуса, отменихте ли го в началото или играхте с него известно време и го отменихте след това?

Както и да е, мисля, че би било добра идея да дадете малко време на казиното, за да провери документите ви и ако не получите никаква актуализация, тогава бих препоръчал жалба, където нашият екип ще се опита да ви помогне.

Какво казваш ?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

По време на PalmSlot не мога да се оплача от винаги пристигащи плащания

Автоматичен превод:
Mattiaelgato9
преди 9 месеца

Да, ти си един от късметлиите. Колко време отнема тегленията да дойдат при вас? Какъв метод използвате за теглене?

Автоматичен превод:
1...8 9 10...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини