преди 12 месеца
Благодаря ви много за отговорите и отделеното време.
Приятен ден!
Thank you very much for your answers and your time.
Have a nice day!
Благодаря ви много за отговорите и отделеното време.
Приятен ден!
Thank you very much for your answers and your time.
Have a nice day!
Хей. Сигурен съм, че ситуацията не е удобна. Имате ли вече потвърдена казино сметка? 8 дни стават малко, но ние даваме на казината 14 дни, за да уредят процедурата за теглене.
Както и да е, забелязах, че вече сте подали жалба и играчи с опит в това казино вече са ви отговорили, така че поне може да бъде успокояващо, тъй като успяха да се оттеглят дори след 2 седмици. Надявам се, че вашият случай ще се развие също толкова щастливо и всичко ще бъде наред. Когато нещо се промени, можете ли да ни уведомите?
Hey. I'm sure it's not a comfortable situation. Do you already have a verified casino account? 8 days is getting to be a bit much but we give casinos 14 days to sort out the withdrawal procedure.
Anyway, I noticed that you have already filed a complaint and players with experience in this casino have already replied to you, so at least it can be reassuring since they managed to withdraw even after 2 weeks. I hope that your case will turn out just as happily and everything will be alright. When something changes could you let us know ?
здрасти
Да, всички документи бяха изпратени и всички бяха одобрени.
Работата е там, че те го правят на porpuse, така че играчите, уморени от чакане, променят решението си и отменят предстоящото теглене и играят и губят кредита си. Това е всичко...
Ще ви уведомя, разбира се, бъдете сигурни.
С Най-Добри Пожелания
Hi.
Yes, all documents were sent and they were all approved.
The thing is, that they do it on porpuse so that players tired of waiting, change their minds and cancel the pending withdrawal and play and loose their credit. Thats all...
I will let you know, of course, be sure.
Best regards
здрасти
Това е светлата страна на други "тактики" - някои казина блокират акаунта ви по време на проверката. Играчите се притесняват от това, но технически няма шанс тегленето да бъде отменено.
Но няма значение; Напълно разбирам, че е удобно да се мисли, че е направено нарочно 8 дни са си 8 дни! Определено се надявам да свърши скоро!
Сърдечни поздрави за вас!
Hi!
This is the bright side of other "tactics" - some casinos block your account during the verification. Players are worried because of that, but technically, there is no chance to cancel the withdrawal.
But it does not matter; I totally understand that it is convenient to think it's done on purpose 8 days are 8 days! I certainly hope it will end soon!
Warm greetings to you!
Току-що поисках теглене на слот Palm, пише ли, че минават 3 или 4 дни, преди да бъде прието? Мога ли да съм сигурен, че те са акредитирани или сайт за измама?
I just asked for a withdrawal on Palm slot, does it say that 3 or 4 days pass before it is accepted? Can I rest assured that they are accredited or a scam site?
Ho appena chiesto un prelievo su Palm slot dice che prima che venga accettato passano 3 4 giorni? Posso stare tranquillo che vengano accreditati oppure sito truffa?
Съжалявам, ако отговоря на коментар, можете да отговорите любезно на публикацията ми
Sorry if I reply to a comment you can reply to my post kindly
Scusate se rispondo ad un commento potete rispondere al mio post cortesemente
Парите бяха в сметката ми след 9 дни, просто изчакайте и изчакайте. Те просто чакат да отмените и да продължите да играете
The money was in my account after 9 days, just hold on and wait. They're just waiting for you to cancel and continue playing
Bei mir war nach 9 Tagen das Geld am Konto, einfach durchhalten und warten. Die warten nur darauf das du stornierst und weiter zockst
Току-що поисках теглене на слот Palm, пише ли, че минават 3 или 4 дни, преди да бъде прието? Мога ли да съм сигурен, че те са акредитирани или сайт за измама?
I just asked for a withdrawal on Palm slot, does it say that 3 or 4 days pass before it is accepted? Can I rest assured that they are accredited or a scam site?
Ho appena chiesto un prelievo su Palm slot dice che prima che venga accettato passano 3 4 giorni? Posso stare tranquillo che vengano accreditati oppure sito truffa?
Здравейте, даваме на казината 14 дни за обработка на тегления, така че ако са само няколко дни, не бих се притеснявал. Това първото ви теглене в това казино ли е? Верифицирахте ли вече акаунта си?
Както и да е, виждам, че някои играчи също ви пишат опита си, така че ще видим как ще се развие цялата ситуация. Разбира се, ако имате някакви проблеми, актуализирайте ме и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Hi, we give casinos 14 days to process withdrawals, so if it's only a few days I wouldn't worry. Is this your first withdrawal at this casino ? Have you verified your account yet?
Anyway, I see that some players are also writing you their experiences so we'll see how the whole situation turns out. Of course, if you have any problems, update me and we will try to help you.
Добро утро, да, яро, потвърдих акаунта, но това е първото ми теглене, те също ми изпратиха имейл с palmslot и до него пише vip, в който има английски телефонен номер, с който можете да се свържете в WhatsApp (реален номер)
Good morning yes jaro I verified the account but it is my first withdrawal, they also sent me an email with palmslot and next to it it says vip in which there is an English telephone number that you can contact on WhatsApp (real number)
Buongiorno si jaro ho verificato l account ma è il mio primo prelievo,inoltre mi hanno mandato un email con palmslot e vicino c'è scritto vip in cui c'è un numero di telefono inglese che si può contattare su WhatsApp (numero vero)
Разбира се разбирам. В такъв случай бих бил по-търпелив предвид периода от време, който ви споменах в предишния си отговор. Разбира се, бих попитал как върви моето теглене и ако срокът изтече и нищо не се разреши или казиното спре да комуникира с вас, тогава ние ще бъдем тук, за да се опитаме да помогнем.
Както и да е, надявам се това да бъде разрешено възможно най-скоро и няма да имате нужда от нашата помощ.
Желая ти късмет. ☘️
Of course I understand. In that case I would be more patient, given the time span I mentioned to you in my previous reply. I would of course inquire about how my withdrawal is going and if the time limit passes and nothing is resolved or the casino stops communicating with you, then we will be here to try to help.
Anyway, I hope this gets resolved as soon as possible and you won't need our help.
I wish you the best of luck. ☘️
Информирам ви, че получих имейла, където плащането беше прието, а също и на сайта то премина от спряно на одобрено. Мога ли да съм спокоен? Докато чакам вашия отговор, ви благодаря за вашата наличност през последните дни
I inform you that I received the email where the payment was accepted and also on the site it went from suspended to approved. Can I rest assured? While waiting for your response, I thank you for your availability in recent days
Vi informo che mi è arrivata la mail dove il pagamento è stato accettato Ed anche sul sito è passato da sospeso ad approvato posso stare tranquillo? In attesa di risposta vi ringrazio per la disponibilità avuta in questi giorni
Бих казал, че почти сте там!
Просто изчакайте и ни дръжте в течение!🙌
I'd say you're almost there!
Just hold on and keep us posted!🙌
Урааййй! 👏 Какво възнамерявате да правите сега? оставаш ли
Hurrraayyy! 👏 What do you intend to do now? Are you staying?
Преди 1 седмица направих теглене на пари към skrill сметка в размер на 3000e. С мен се свързаха по имейл от екипа на kyc за документи, на който изпратих и моя снимка с личен документ. Чакам повече от 3 дни и не получих навременен отговор. Някой работи ли за вас?
1 week ago I made a withdrawal of money to a skrill account in the amount of 3000e. I was contacted by email from the kyc team for documents to which I also sent a picture of myself with a personal document. I have been waiting for more than 3 days and have not received a timely response. Does anyone work for you?
Здравейте. Разбирам, че изчакването да се извърши тегленето може да бъде наистина разочароващо. Особено ако сте направили всичко, което казиното ви е поискало, изпратили сте всички документи и т.н. Винаги е най-доброто нещо да си сътрудничите с казиното. Понякога процесът може да отнеме още повече време, да кажем, когато казиното трябва да провери още документи или дори когато няма достатъчно персонал. Както обясни Кристина от нашия екип за оплаквания, обикновено даваме на казината 14 дни, за да извършат всички тези проверки. Разгледах всички оплаквания за това казино и вие можете да погледнете сами, ако се интересуватетук . Ще видите, че малко хора всъщност са имали подобни проблеми като вашите и в много случаи жалбите са разрешени и те са получили парите си. Така че нека запазим 🤞 тук.
Много играчи всъщност написаха своите отзиви за казиното, което винаги е много полезно за другите, за да могат да ги прочетат и да бъдат по-информирани. Проверете потребителските отзиви тук и може би това също ще ви даде полезна информация.
Винаги можете да се консултирате с поддръжката на казиното дали има актуализация на вашия случай. И моля, информирайте нас и нашия екип за оплаквания, ако има нещо ново по отношение на вашия случай. Просто щракнете/докоснете тази връзка, за да го направите, моля, бихте ли?
Бъдете тук и чакайте 🙂.
Hello. I understand that waiting for the withdrawal to be done can be really frustrating. Especially if you've done everything the casino has asked you for, sent all the documents and so. It is always the best thing to do, to cooperate with the casino. Sometimes the process could get even more time consuming, let's say when the casino needs to check some more documents, or even when they are understaffed. As Kristina from our complaint team has explained, we usually give casinos 14 days to do all these checks. I have looked at all the complaints for this casino, and you can have a look yourself if you are interested over here. You will see that few people actually had similar issues to yours, and in many cases the complaints were resolved and they got their money. So let's keep 🤞 here.
Many players actually wrote their reviews for the casino, which is always very helpful for others so they can read those and be more informed. Check the user reviews over here, and maybe it'll give you some useful info as well.
You can always check with the casino support if there is any update to your case. And please do update us and our complaint team as well if there is anything new regarding your case. Just click/tap this link to do so please, would you?
Be here waiting 🙂.
Шокиран съм от момчето. Играя миналата седмица. Настроението ми е тотално лошо. Отмених бонус играта за добре дошли през целия ден, спечелих. направете теглене след 72 часа нищо не се променя. Бях шокиран! Пиша на екипа за поддръжка, питам всеки час кога ще получа тегленето си? Извършена ли е проверката на акаунта ми? Екипът за поддръжка отговаря само с общи думи. Нищо, което отговарят като „да", след 60 часа ще ви отговорим... всичко, което казват, че чакаме също както вие чакате))) това е първото казино, в което играем и имаме толкова лоша връзка с клиентите! Толкова съм шокиран!!!
I am shocked guy's. I am playing last week. My mood totally bad. I cancelled welcome bonus play all day,got win . make withdrawal after 72 hours nothing changes. I was shocked! I write to the support team,i am asking every hour when I will have my withdrawal? Does my account verification done? The support team answer only by general words. Nothing they answer like yes,in 60 hours we will answer you... everything what they say, that we wait also as you waiting))) that is first casino which we play and have so bad connection with customers! I am so shocked!!!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.