ФорумКазинаPalmSlots Casino - обща дискусия

PalmSlots Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 2 години от canaberto
|
34148 преглеждания 239 отговора |
|
1...7 8 9...13
Добавете пост
schoffiberlin
преди 1 година

Така че основно трябва да познаете кои игри са изключени от броя на залаганията? Сега си представете, че успявате да изчистите изискванията за залагане, но сте играли игра, която може да бъде забранена, докато е активен бонус и те просто анулират баланса ви, сигурен съм, че това може да се случи, виждал съм подобни сценарии в други казина

Автоматичен превод:
преди 1 година

След тези изявления от LiveChat Support с Nora, аз съм много скептичен относно сериозността на това казино:


Нора

Можете да играете игрите, които харесвате, така че можете да проверите превъртането си спокойно. Можете да видите текущата си сума за превъртане, като щракнете върху вашето потребителско име и изберете опцията „Кампании".


Добре, какви игри означава 100% - Всички слотове, Scratch и Casual игри (с изключение на версиите, изброени по-долу)?


Тъй като споменатият списък не се намира там?


Изглежда има изключени слот игри, иначе нямаше да се споменават там!?

Нора

Препоръчвам ви просто да проверите преобръщането, когато играете, за да сте сигурни, че всичко е наред.


Не благодаря. Не обичам да купувам прасе в джоба.


Моля, кажете ми изключените слот игри :(

Нора

Бих искал да ви го кажа, но мога да ви подведа с грешна информация.


Щастлив съм да приема това

Нора

Така че благодарим ви, че се свързахте с нас. Ако нямате повече въпроси, можем да прекратим чата. Приятна вечер и бъдете здрави!

Нора напусна чата


Отказва ми се информация. Трябва ли първо да депозирам и след това да мога да разбера кои слот игри са изключени с активен бонус?


Палци долу !!


Става въпрос за персонализирания депозитен код: WLC120FS50


Има специални правила и условия за бонуси:

https://palmslots1.com/tc-pages/private-casinobonus-fs

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, във вашия случай също бих премислил дали евентуално да депозирам в казино. С описаната от вас ситуация изглежда, че купувате котка в чувал, което в крайна сметка може да не се окаже добре.

Бях заинтригуван обаче от отговора, че „бих искал да ви го кажа, но мога да ви подведа с грешна информация". Не мисля, че това е много професионално и сериозно.

Както и да е, можете ли да ни кажете как най-накрая взехте решението си и дали депозирахте и играхте?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Една седмица и без актуализация за тегленето - Имаше проблем с KYC на моите методи на плащане, не беше посочено как/какво трябва да бъде включено в екранната снимка и единственият начин да видя, че има проблем с проверката, беше при натискане на бутона за теглене и той показваше прозореца на KYC. Без имейл, без съобщение за това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

При мен минаха 7 дни, а плащането все още се обработва!

Лошо казино, което не съм виждал!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Една седмица и без актуализация за тегленето - Имаше проблем с KYC на моите методи на плащане, не беше посочено как/какво трябва да бъде включено в екранната снимка и единственият начин да видя, че има проблем с проверката, беше при натискане на бутона за теглене и той показваше прозореца на KYC. Без имейл, без съобщение за това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всичко това не е наред и започвам да съм малко подозрителен относно качествата на казиното!

Най-лошото от всичко винаги е липсата на комуникация, но това е и най-често срещаният проблем, който играчите изпитват отново и отново.

Желая ти успех, дръж ни в течение!


Автоматичен превод:
преди 1 година

При мен минаха 7 дни, а плащането все още се обработва!

Лошо казино, което не съм виждал!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Срещали ли сте някой от поддръжката или чата? Поне бихме предположили, че поддръжката е много бавна, а не несъществуваща...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Дали нещата, които споменах, биха били достатъчни за оплакване дори на страницата на Кюрасао?

Автоматичен превод:
ytdmh6dtz8
преди 1 година

Можете да подадете жалба, дори ако ви изпратят 1 цент по-малко, Curaçao eGaming (CEG) пита, че е важно да имате доказателства в подкрепа на вашата жалба, за да я потвърдите, няма значение причината, тя иска доказателствата

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Запазих много преписи на чатове и KYC, с които имах проблеми. Благодаря за обратната връзка, ще разгледаме жалбата по-късно днес. Имахте ли актуализация за вашия случай?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Просто чакам това последно плащане да се изчисти, никога повече няма да вляза в това казино

Клиентската поддръжка винаги обещава нещо, лъже, мами, не казва нищо конкретно! Това е най-лошото казино някога

Автоматичен превод:
ytdmh6dtz8
преди 1 година

Жалбата ми е одобрена сега (CEG) изчакайте доказателства от palmslot, за да вземе решение и те ще ме уведомят

Автоматичен превод:
преди 1 година

След още една комуникация с представителите, един от тях ми каза, че финансовият отдел в момента преглежда тегленето ми - Няколко часа по-късно се свързах с тях отново, за да попитам. Тогава представителят ми каза, че нямат пряка връзка с този отдел. В противоречие с предишния представител, аз им показах препис, че наистина са имали някаква комуникация. Тогава ми казаха, че финансовият отдел им е оставил бележка. Всичко това е документирано с преписите и моля, уведомете ме, ако администраторите искат да ги имат за оплакване. Това е дълбок начин да се пошегувате с клиентите.

Автоматичен превод:
ytdmh6dtz8
преди 1 година

Здравейте,

администраторите не се нуждаят от нищо от това, освен ако не подадете жалба чрез Центъра за разрешаване на проблеми на Casino Guru . Което винаги се препоръчва като първа стъпка. В такъв случай ще общувате с жалбоподател, знаете, че форумът не е място, където се разглеждат жалби.

Чувствайте се свободни да изпратите жалбата, като използвате тази връзка: https://casino.guru/complaints/create , след което предоставете всички необходими данни през този канал, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че това казино PALMA SLOT трябва да бъде затворено и затворено, те са измамници

Автоматичен превод:
Danijel310138
преди 1 година

Виждам, че последното ви теглене все още не е дошло. Видях, че успяхте да подадете жалба , в която споменахте, че е минала седмица, откакто сте получили парите. Трябва да се отбележи, че ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на такава ситуация, но от друга страна разбирам, че вероятно просто искате последното плащане и да зачеркнете казиното от списъка си, прав ли съм?

Както и да е, надявам се скоро да се разреши и да останете доволни и всичко да е наред.

Автоматичен превод:
ytdmh6dtz8
преди 1 година

Същите лъжи чувам от тях.

8 дни, откакто поисках теглене.

Стойте далеч от това проклето казино!

Автоматичен превод:
lgschwandtner
преди 1 година

здрасти Имам същия проблем. Поисках теглене преди 8 дни и продължават да ме заблуждават и избягват конкретни отговори.

Получихте ли парите си тогава?

Автоматичен превод:
Tadejusee
преди 12 месеца

Взех парите, така че предполагам, че ако няма нищо нередно с документите, трябва да сте готови.

Автоматичен превод:
ytdmh6dtz8
преди 12 месеца

Благодаря ви за отговора и милите думи.

Просто още един въпрос, защото ми омръзна да чакам... Колко време отне във вашия случай от искането за теглене до получаването на парите?


С Най-Добри Пожелания!

Автоматичен превод:
Tadejusee
преди 12 месеца

Получаването на парите отне 14 дни. Това е дълъг период


Автоматичен превод:
1...7 8 9...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още