ФорумКазинаPalmSlots Casino - обща дискусия

PalmSlots Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 2 години от canaberto
|
39974 преглеждания 243 отговора |
|
1...7 8 9...13
Добавете пост
преди 1 година

Една седмица и без актуализация за тегленето - Имаше проблем с KYC на моите методи на плащане, не беше посочено как/какво трябва да бъде включено в екранната снимка и единственият начин да видя, че има проблем с проверката, беше при натискане на бутона за теглене и той показваше прозореца на KYC. Без имейл, без съобщение за това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всичко това не е наред и започвам да съм малко подозрителен относно качествата на казиното!

Най-лошото от всичко винаги е липсата на комуникация, но това е и най-често срещаният проблем, който играчите изпитват отново и отново.

Желая ти успех, дръж ни в течение!


Автоматичен превод:
преди 1 година

При мен минаха 7 дни, а плащането все още се обработва!

Лошо казино, което не съм виждал!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Срещали ли сте някой от поддръжката или чата? Поне бихме предположили, че поддръжката е много бавна, а не несъществуваща...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Дали нещата, които споменах, биха били достатъчни за оплакване дори на страницата на Кюрасао?

Автоматичен превод:
ytdmh6dtz8
преди 1 година

Можете да подадете жалба, дори ако ви изпратят 1 цент по-малко, Curaçao eGaming (CEG) пита, че е важно да имате доказателства в подкрепа на вашата жалба, за да я потвърдите, няма значение причината, тя иска доказателствата

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Запазих много преписи на чатове и KYC, с които имах проблеми. Благодаря за обратната връзка, ще разгледаме жалбата по-късно днес. Имахте ли актуализация за вашия случай?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Просто чакам това последно плащане да се изчисти, никога повече няма да вляза в това казино

Клиентската поддръжка винаги обещава нещо, лъже, мами, не казва нищо конкретно! Това е най-лошото казино някога

Автоматичен превод:
ytdmh6dtz8
преди 1 година

Жалбата ми е одобрена сега (CEG) изчакайте доказателства от palmslot, за да вземе решение и те ще ме уведомят

Автоматичен превод:
преди 1 година

След още една комуникация с представителите, един от тях ми каза, че финансовият отдел в момента преглежда тегленето ми - Няколко часа по-късно се свързах с тях отново, за да попитам. Тогава представителят ми каза, че нямат пряка връзка с този отдел. В противоречие с предишния представител, аз им показах препис, че наистина са имали някаква комуникация. Тогава ми казаха, че финансовият отдел им е оставил бележка. Всичко това е документирано с преписите и моля, уведомете ме, ако администраторите искат да ги имат за оплакване. Това е дълбок начин да се пошегувате с клиентите.

Автоматичен превод:
ytdmh6dtz8
преди 1 година

Здравейте,

администраторите не се нуждаят от нищо от това, освен ако не подадете жалба чрез Центъра за разрешаване на проблеми на Casino Guru . Което винаги се препоръчва като първа стъпка. В такъв случай ще общувате с жалбоподател, знаете, че форумът не е място, където се разглеждат жалби.

Чувствайте се свободни да изпратите жалбата, като използвате тази връзка: https://casino.guru/complaints/create , след което предоставете всички необходими данни през този канал, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че това казино PALMA SLOT трябва да бъде затворено и затворено, те са измамници

Автоматичен превод:
Danijel310138
преди 1 година

Виждам, че последното ви теглене все още не е дошло. Видях, че успяхте да подадете жалба , в която споменахте, че е минала седмица, откакто сте получили парите. Трябва да се отбележи, че ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на такава ситуация, но от друга страна разбирам, че вероятно просто искате последното плащане и да зачеркнете казиното от списъка си, прав ли съм?

Както и да е, надявам се скоро да се разреши и да останете доволни и всичко да е наред.

Автоматичен превод:
ytdmh6dtz8
преди 1 година

Същите лъжи чувам от тях.

8 дни, откакто поисках теглене.

Стойте далеч от това проклето казино!

Автоматичен превод:
lgschwandtner
преди 1 година

здрасти Имам същия проблем. Поисках теглене преди 8 дни и продължават да ме заблуждават и избягват конкретни отговори.

Получихте ли парите си тогава?

Автоматичен превод:
Tadejusee
преди 1 година

Взех парите, така че предполагам, че ако няма нищо нередно с документите, трябва да сте готови.

Автоматичен превод:
ytdmh6dtz8
преди 1 година

Благодаря ви за отговора и милите думи.

Просто още един въпрос, защото ми омръзна да чакам... Колко време отне във вашия случай от искането за теглене до получаването на парите?


С Най-Добри Пожелания!

Автоматичен превод:
Tadejusee
преди 1 година

Получаването на парите отне 14 дни. Това е дълъг период


Автоматичен превод:
ytdmh6dtz8
преди 1 година

Благодаря ви много за отговорите и отделеното време.

Приятен ден!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Същите лъжи чувам от тях.

8 дни, откакто поисках теглене.

Стойте далеч от това проклето казино!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей. Сигурен съм, че ситуацията не е удобна. Имате ли вече потвърдена казино сметка? 8 дни стават малко, но ние даваме на казината 14 дни, за да уредят процедурата за теглене.

Както и да е, забелязах, че вече сте подали жалба и играчи с опит в това казино вече са ви отговорили, така че поне може да бъде успокояващо, тъй като успяха да се оттеглят дори след 2 седмици. Надявам се, че вашият случай ще се развие също толкова щастливо и всичко ще бъде наред. Когато нещо се промени, можете ли да ни уведомите?

Автоматичен превод:
преди 1 година

здрасти

Да, всички документи бяха изпратени и всички бяха одобрени.

Работата е там, че те го правят на porpuse, така че играчите, уморени от чакане, променят решението си и отменят предстоящото теглене и играят и губят кредита си. Това е всичко...


Ще ви уведомя, разбира се, бъдете сигурни.

С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
Tadejusee
преди 1 година

здрасти

Това е светлата страна на други "тактики" - някои казина блокират акаунта ви по време на проверката. Играчите се притесняват от това, но технически няма шанс тегленето да бъде отменено.

Но няма значение; Напълно разбирам, че е удобно да се мисли, че е направено нарочно 8 дни са си 8 дни! Определено се надявам да свърши скоро!

Сърдечни поздрави за вас!

Автоматичен превод:
1...7 8 9...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини