НачалоФорумКазинаPalmSlots Casino - обща дискусия

PalmSlots Casino - обща дискусия (страница 10)

 от Anonymized742
|
53 931 преглеждания 250 отговора |
|
1...9 10 11...13

Банкови преводи

Автоматичен превод:
Mattiaelgato9

И аз мислех, че е този метод. Колко време отне парите да стигнат до вас? Няколко дни, предполагам. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro

Да 1 или 2 дни максимум

Автоматичен превод:
Mattiaelgato9

Това е доста добре, мислех, че ще е от 3-5, но 1-2 дни е страхотно според мен.

Нещо друго, което харесвате в това казино, освен бързите тегления? 🙂

Автоматичен превод:

Здравейте, ще ви разкажа малко за моя опит в това казино. Що се отнася до тегленията, в началото те работеха добре и се обработваха за не повече от 4 дни, след това нещата се промениха и чакахме 8 дни, за да теглим, без да сме сигурни в тегленето, въпреки че плащаме 8% комисионна. В това казино открих малко сериозност, помощта ви изпълва с извинения, без да решава проблема.

Автоматичен превод:
santonastasofabio

Здравейте и благодаря за вашия опит в казиното. Все още ли играеш тук или не след всичко, през което премина? Тегленията са много важни за играчите, така че разбирам, ако това вече е нещо от миналото и ако се е влошило, не съм изненадан.

Въпреки това, тъй като сте платили 8% такса, какъв метод сте използвали, за да направите вашите тегления?

Автоматичен превод:

Здравей Джаро, винаги съм правил теглене по банков път, 8% се удържат от второто теглене в месеца. От днес чакам теглене 8 дни. Свързвайки се с тях чрез поддръжката, те ми казват, че тегленето е направено и че сега зависи от моята банка да приеме превода. Не знам дали е реално, обикновено с предишните тегления всичко беше успешно за миг, сега стана подвиг.

Автоматичен превод:
santonastasofabio

Може би проверихте ли във вашата банка? Понякога всъщност може да се случи грешката да не е в сайта на казината. Определено трябва да се опитате да попитате банката за това.

Автоматичен превод:

Здравейте, всичко е наред, тегленето пристигна.

Автоматичен превод:
santonastasofabio

Това е страхотна новина и се радвам, че си получи парите. Продължава известно време, но в крайна сметка най-важното е, че имате средствата си. Искам да знам дали планирате да играете тук отново, когато сте имали подобни проблеми? 🤔

Автоматичен превод:

Здравей Джаро, освен дългите времена за теглене, трябва да кажа истината, намирам това казино за доста интересно, получавате добри печалби на слот машини, които са играта, която предпочитам.

Автоматичен превод:
santonastasofabio

Така че защо не го напишете в рецензия за това казино? Ето връзката , ако проявявате интерес, можете да го направите.😉

Автоматичен превод:

Най-доброто казино, с добри бонуси и най-добрите съвети!!!!!

Автоматичен превод:
Lolo941

Бих казал, че това е освежаващо. Особено когато официалната потребителска оценка е отбелязана като „ужасна". Спомням си, че преди година това се дължеше най-вече на силно забавени плащания и проблеми със смесените фондове.

Страхотно е да се види, че се е подобрило. 🙂

Автоматичен превод:

Ами мисля, че palmslots е много добро казино, много игри, наистина има по нещо за всеки, така че наистина ми харесва да играя там

Автоматичен превод:

Така че намирам услугата за много добра и бърза в Palm Casino, особено услугата wahtsapp за много добра

Автоматичен превод:
benjaminthiede27

Ако искате да споделите някои от вашите преживявания там, моля, следвайте тази връзка , където можете да напишете отзив за това казино. Със сигурност ще бъде оценено.

Автоматичен превод:

Добър ден.... в събота следобед поисках теглене в 13:30 ч. вчера ми изпратиха имейл, за да потвърдя самоличността си, разбира се, отговорих, като изпратих копие на документа и кредитната карта оттам, те изчезнаха в случай, че изтекат 72 часа срокът, който ми дадоха, изтича утре. След като им казахте, можете да ми помогнете да подам жалба и да ми получите парите, тъй като това също е добра сума

Ще започна с това, че винаги са ми плащали, но историята за това, когато говориш с помощ и даваш по-малко конкретни отговори, започва да ме изморява

Автоматичен превод:

Той също така казва, че тяхната платежна система е активна 7 дни в седмицата 24 часа в денонощието, така че фактът за уикенда няма нищо общо с това

Автоматичен превод:
Romi

Съжалявам, ако отговарям тук.... можете да погледнете последната ми публикация

Автоматичен превод:
1...9 10 11...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини