И аз мислех, че е този метод. Колко време отне парите да стигнат до вас? Няколко дни, предполагам. 🤔
I also thought it was this method. How long did it take for the money to get to you ? A couple of days, I suppose. 🤔
Това е доста добре, мислех, че ще е от 3-5, но 1-2 дни е страхотно според мен.
Нещо друго, което харесвате в това казино, освен бързите тегления? 🙂
That's pretty good, I thought it would be from 3-5 but 1-2 days is great according to me.
Anything else you like about this casino besides the quick withdrawals ? 🙂
Здравейте, ще ви разкажа малко за моя опит в това казино. Що се отнася до тегленията, в началото те работеха добре и се обработваха за не повече от 4 дни, след това нещата се промениха и чакахме 8 дни, за да теглим, без да сме сигурни в тегленето, въпреки че плащаме 8% комисионна. В това казино открих малко сериозност, помощта ви изпълва с извинения, без да решава проблема.
Hello, I'll tell you a little about my experience in this casino. As for the withdrawals, at the beginning they worked well and were processed in no more than 4 days, then things changed and we waited 8 days to withdraw without having any certainty of the withdrawal despite paying an 8% commission. In this casino I found little seriousness, the assistance fills you with excuses without solving the problem.
Salve, vi parlo un pò della mia esperienza in questo casinó. Per quanto riguarda i prelievi all'inizio funzionavano bene e venivano processati in non più di 4 giorni, poi le cose sono cambiate e per prelevare siamo arrivati ad 8 giorni di attesa senza avere una certezza del prelievo pur pagando una commissione dell'8%. In questo casinó ci ho trovato poca serietà, l'assistenza ti riempie di scuse senza risolvere il problema.
Здравейте и благодаря за вашия опит в казиното. Все още ли играеш тук или не след всичко, през което премина? Тегленията са много важни за играчите, така че разбирам, ако това вече е нещо от миналото и ако се е влошило, не съм изненадан.
Въпреки това, тъй като сте платили 8% такса, какъв метод сте използвали, за да направите вашите тегления?
Hi and thanks for your casino experience. Do you still play here or not after all you went through ? The withdrawals are very important for the players so I understand if it's already a thing of the past and if it's gotten worse I'm not surprised.
Nevertheless, since you paid 8% fee, what method did you use to make your withdrawals ?
Здравей Джаро, винаги съм правил теглене по банков път, 8% се удържат от второто теглене в месеца. От днес чакам теглене 8 дни. Свързвайки се с тях чрез поддръжката, те ми казват, че тегленето е направено и че сега зависи от моята банка да приеме превода. Не знам дали е реално, обикновено с предишните тегления всичко беше успешно за миг, сега стана подвиг.
Hi Jaro, I have always made withdrawals with bank transfer, the 8% is withheld from the second withdrawal in the month. With today I am 8 days waiting for the withdrawal. Contacting them through support they tell me that the withdrawal has been made and that it is now up to my bank to accept the transfer. I don't know if it's real, usually with the withdrawals made previously everything was successful in an instant, now it has become a feat.
Ciao Jaro, ho sempre effettuato i prelievi con bank transfer, l'8 % se lo trattengono dal secondo prelievo nel mese. Con oggi sono 8 giorni in attesa del prelievo. Contattandoli tramite l'assistenza mi dicono che il prelievo è stato effettuato e che ora stà alla mia banca ad accettare il bonifico. Non sò se è reale, di solito con i prelievi effettuati in precedenza tutto riusciva in un'attimo, ora è diventata un'impresa.
Може би проверихте ли във вашата банка? Понякога всъщност може да се случи грешката да не е в сайта на казината. Определено трябва да се опитате да попитате банката за това.
Have you checked with your bank, perhaps? Sometimes it can happen, actually, that the fault is not on the casinos site. You should definitely try to ask the bank about it.
Това е страхотна новина и се радвам, че си получи парите. Продължава известно време, но в крайна сметка най-важното е, че имате средствата си. Искам да знам дали планирате да играете тук отново, когато сте имали подобни проблеми? 🤔
That's great news and I'm glad you got your money. It lasts some time but in the end the most important is that you have your funds. I want to know if you plan to play here again when you had this kind of issues ? 🤔
Здравей Джаро, освен дългите времена за теглене, трябва да кажа истината, намирам това казино за доста интересно, получавате добри печалби на слот машини, които са играта, която предпочитам.
Hi Jaro, apart from the long withdrawal times, I have to tell the truth, I find this casino quite interesting, you get good winnings on slot machines which are the game I prefer.
Ciao Jaro, a parte la lungaggine dei tempi di prelievo devo dire la verità questo casinó lo trovo abbastanza interessante si ottengono buone vincite alle sloot che sono il gioco che io preferisco.
Така че защо не го напишете в рецензия за това казино? Ето връзката , ако проявявате интерес, можете да го направите.😉
So why not write it in a review for this casino? Here's the link, if you're interested to do so.😉
Бих казал, че това е освежаващо. Особено когато официалната потребителска оценка е отбелязана като „ужасна". Спомням си, че преди година това се дължеше най-вече на силно забавени плащания и проблеми със смесените фондове.
Страхотно е да се види, че се е подобрило. 🙂
I'd say this is refreshing. Especially when the official user rating is marked as "terrible." I recall that a year ago it was mostly due to heavily delayed payments and mixed funds issues.
It is great to see that it has improved. 🙂
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.