ФорумКазинаPalmSlots Casino - обща дискусия

PalmSlots Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 2 години от canaberto
|
39096 преглеждания 243 отговора |
|
1...9 10 11...13
Добавете пост
преди 9 месеца

Банкови преводи

Автоматичен превод:
Mattiaelgato9
преди 9 месеца

И аз мислех, че е този метод. Колко време отне парите да стигнат до вас? Няколко дни, предполагам. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Да 1 или 2 дни максимум

Автоматичен превод:
Mattiaelgato9
преди 9 месеца

Това е доста добре, мислех, че ще е от 3-5, но 1-2 дни е страхотно според мен.

Нещо друго, което харесвате в това казино, освен бързите тегления? 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, ще ви разкажа малко за моя опит в това казино. Що се отнася до тегленията, в началото те работеха добре и се обработваха за не повече от 4 дни, след това нещата се промениха и чакахме 8 дни, за да теглим, без да сме сигурни в тегленето, въпреки че плащаме 8% комисионна. В това казино открих малко сериозност, помощта ви изпълва с извинения, без да решава проблема.

Автоматичен превод:
santonastasofabio
преди 7 месеца

Здравейте и благодаря за вашия опит в казиното. Все още ли играеш тук или не след всичко, през което премина? Тегленията са много важни за играчите, така че разбирам, ако това вече е нещо от миналото и ако се е влошило, не съм изненадан.

Въпреки това, тъй като сте платили 8% такса, какъв метод сте използвали, за да направите вашите тегления?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей Джаро, винаги съм правил теглене по банков път, 8% се удържат от второто теглене в месеца. От днес чакам теглене 8 дни. Свързвайки се с тях чрез поддръжката, те ми казват, че тегленето е направено и че сега зависи от моята банка да приеме превода. Не знам дали е реално, обикновено с предишните тегления всичко беше успешно за миг, сега стана подвиг.

Автоматичен превод:
santonastasofabio
преди 7 месеца

Може би проверихте ли във вашата банка? Понякога всъщност може да се случи грешката да не е в сайта на казината. Определено трябва да се опитате да попитате банката за това.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, всичко е наред, тегленето пристигна.

Автоматичен превод:
santonastasofabio
преди 7 месеца

Това е страхотна новина и се радвам, че си получи парите. Продължава известно време, но в крайна сметка най-важното е, че имате средствата си. Искам да знам дали планирате да играете тук отново, когато сте имали подобни проблеми? 🤔

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей Джаро, освен дългите времена за теглене, трябва да кажа истината, намирам това казино за доста интересно, получавате добри печалби на слот машини, които са играта, която предпочитам.

Автоматичен превод:
santonastasofabio
преди 7 месеца

Така че защо не го напишете в рецензия за това казино? Ето връзката , ако проявявате интерес, можете да го направите.😉

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Най-доброто казино, с добри бонуси и най-добрите съвети!!!!!

Автоматичен превод:
Lolo941
преди 6 месеца

Бих казал, че това е освежаващо. Особено когато официалната потребителска оценка е отбелязана като „ужасна". Спомням си, че преди година това се дължеше най-вече на силно забавени плащания и проблеми със смесените фондове.

Страхотно е да се види, че се е подобрило. 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ами мисля, че palmslots е много добро казино, много игри, наистина има по нещо за всеки, така че наистина ми харесва да играя там

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Така че намирам услугата за много добра и бърза в Palm Casino, особено услугата wahtsapp за много добра

Автоматичен превод:
benjaminthiede27
преди 6 месеца

Ако искате да споделите някои от вашите преживявания там, моля, следвайте тази връзка , където можете да напишете отзив за това казино. Със сигурност ще бъде оценено.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър ден.... в събота следобед поисках теглене в 13:30 ч. вчера ми изпратиха имейл, за да потвърдя самоличността си, разбира се, отговорих, като изпратих копие на документа и кредитната карта оттам, те изчезнаха в случай, че изтекат 72 часа срокът, който ми дадоха, изтича утре. След като им казахте, можете да ми помогнете да подам жалба и да ми получите парите, тъй като това също е добра сума

Ще започна с това, че винаги са ми плащали, но историята за това, когато говориш с помощ и даваш по-малко конкретни отговори, започва да ме изморява

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Той също така казва, че тяхната платежна система е активна 7 дни в седмицата 24 часа в денонощието, така че фактът за уикенда няма нищо общо с това

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Съжалявам, ако отговарям тук.... можете да погледнете последната ми публикация

Автоматичен превод:
1...9 10 11...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини