ФорумКазинаPalmSlots Casino - обща дискусия

PalmSlots Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от canaberto
|
39199 преглеждания 243 отговора |
|
12 3 4...13
Добавете пост
Radka
преди 1 година

Здравейте,

Не, за съжаление не. Току-що публикувах подробен отговор на поста на Радка. Казиното отговори, но все още няма признаци за печалба... Ще следя. Надеждата умира последна


Много поздрави

Евелин



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, аз Error1905 депозирах €300 в palmslot и получих 200% бонус. Доведох акаунта си до почти 2800. От време на време правех бонус лов, което означава събиране на безплатни завъртания, за да играя всичко след това. Не за първи път. Направете събрано безплатно завъртане на Book of Shadows днес, то ми плаща 80 €, само че печалбата не е записана и акаунтът ми все още е на нула €. Предполагам може би грешка. След това отивам на друга игра Fate of Olympus и отново кредитът за безплатни завъртания не е резервиран и нищо не може да се види в ID на залога. Все още имам 67 различни безплатни завъртания на стойност почти €2800. Отивам на игрите, където съм събрал безплатни завъртания. Всички безплатни завъртания са налице, но печалбата не е резервирана. На 27.11.22 в 12:36 балансът ми беше нула и в 12:41 бонусът ми беше изтрит. Но все още имам неотворени безплатни завъртания. Можеш ли да помогнеш? Все пак това е около 2800 €. Не съм загрижен за изплащане, но бих искал да залагам игрите си.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка, така че парите се върнаха отново, но те казаха, че е добавен интервал в края на моя swift код, така че поисках теглене за четвърти или пети път - губя следа и може би губя вяра. ще посъветва. Благодаря за слушане

Автоматичен превод:
Eveline
преди 1 година

Здравей Евелин,

така че това е нещо като технически проблем. Е, съжалявам за това.

Иска ми се да мога да кажа нещо вдъхновяващо или утешително, но за съжаление наистина трябва да чакате отново 🙁.

Ще очаквам с нетърпение особено положителни актуализации! Казино с такава добра репутация трябва да е добро в решаването на проблеми...




Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, аз Error1905 депозирах €300 в palmslot и получих 200% бонус. Доведох акаунта си до почти 2800. От време на време правех бонус лов, което означава събиране на безплатни завъртания, за да играя всичко след това. Не за първи път. Направете събрано безплатно завъртане на Book of Shadows днес, то ми плаща 80 €, само че печалбата не е записана и акаунтът ми все още е на нула €. Предполагам може би грешка. След това отивам на друга игра Fate of Olympus и отново кредитът за безплатни завъртания не е резервиран и нищо не може да се види в ID на залога. Все още имам 67 различни безплатни завъртания на стойност почти €2800. Отивам на игрите, където съм събрал безплатни завъртания. Всички безплатни завъртания са налице, но печалбата не е резервирана. На 27.11.22 в 12:36 балансът ми беше нула и в 12:41 бонусът ми беше изтрит. Но все още имам неотворени безплатни завъртания. Можеш ли да помогнеш? Все пак това е около 2800 €. Не съм загрижен за изплащане, но бих искал да залагам игрите си.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Няма да се изненадам, ако казиното заяви, че сте нарушили правилата и условията. Много казина смятат тази стратегия за забранена. Въпреки че смятам, че трябва да бъдете информирани за това, за да спрете да го прилагате.

Попитайте казиното и ме уведомете, моля.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка, така че парите се върнаха отново, но те казаха, че е добавен интервал в края на моя swift код, така че поисках теглене за четвърти или пети път - губя следа и може би губя вяра. ще посъветва. Благодаря за слушане

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей BarneyTheAngus,

Честно казано не знам какво да кажа сега. Наистина не разбирам какво причинява толкова много проблеми.

Загубих представа колко време се опитвате да изтеглите, може би жалбата ще помогне. Чувствайте се свободни да изпратите такъв тук .

Не губете вяра, това е прилично казино и трябва да има някакъв начин!



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,

след като изпратих екранните си снимки и отговорих на PalmSlots, получих отговор, но не този, който исках. Отново бях помолен да довърша безплатните игри и да предоставя екранни снимки и името на браузъра, което бях направил преди. Казах им, че вече съм предоставил исканата информация, включително името на браузъра. Днес получих още един отговор, който отново ме моли да предоставя екранни снимки. Отговорът ми не беше много приятелски, както можете да си представите. Изпратих отново екранни снимки на 27/11 и нова от днес, показваща, че няма игра за завършване и нищо повече за гледане освен баланса от 0.0. Не мога да не предположа, че просто бавят всичко, за да скъсат нервите на клиента си.

Поздрави,

Евелин

Автоматичен превод:
Eveline
преди 1 година

Здравей Евелин,

Не съм сигурен дали някоя екранна снимка може напълно да обясни проблема в този момент, защото от моя гледна точка не ви отведе никъде.

Смятам, че най-лесното решение би било да организирате нещо като конферентен разговор, където можете да „споделите екрана", така че да можете да покажете на казиното, че няма игра, която можете да завършите и балансът е нула.

Трябва да е наистина тест за вашето търпение, така че ще се опитате да предложите това обаждане до казиното, като алтернатива можете да запишете кратко видео.

Какво мислиш?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка,

Благодаря ви за бързия отговор. Няма незавършени игри. Опитвам се да им обяснявам това през цялото време. Мисля, че го казах много ясно. Доколкото си спомням този проблем не съществуваше от самото начало. Мога да предложа това, добра идея. Имам малка надежда, че това ще направи нещо. Не можете да видите нищо друго освен интерфейса на играта.

С Най-Добри Пожелания

Евелин


PS: Бих искал да сменя потребителското си име. Това възможно ли е?

Автоматичен превод:
Eveline
преди 1 година

Здравейте, в случай че имате нужда от помощ относно новото потребителско име, моля свържете се с мен тук или чрез имейл magdalena@casino.guru 🙂



Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

Здравей Магда,

да моля. Не знам как да променя потребителското име. Благодаря предварително.

LG

Евелин



Автоматичен превод:
Eveline
преди 1 година

Здравей Eveline 😉, твоето потребителско име е променено. Не можете да го направите сами. Трябва да се промени в нашата вътрешна система. Бъдете здрави✨

Автоматичен превод:
преди 1 година

благодаря много 😊

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка,

Благодаря ви за бързия отговор. Няма незавършени игри. Опитвам се да им обяснявам това през цялото време. Мисля, че го казах много ясно. Доколкото си спомням този проблем не съществуваше от самото начало. Мога да предложа това, добра идея. Имам малка надежда, че това ще направи нещо. Не можете да видите нищо друго освен интерфейса на играта.

С Най-Добри Пожелания

Евелин


PS: Бих искал да сменя потребителското си име. Това възможно ли е?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка,

Последвах съвета ви и записах видео и го изпратих на поддръжката. Сега мога само да чакам отново. Надявам се всичко да свърши добре. Все още не искам да подавам жалба, но ако отнеме повече от няколко дни отново ще го направя.

Поздрави и още веднъж благодаря за помощта до момента. Евелин

Автоматичен превод:
Eveline
преди 1 година

Здравей Евелин,

благодаря ви за тази актуализация и не се притеснявайте за оплакването, ако не смятате, че е необходимо в момента, без натиск.

Ще изчакам нов напредък и се надявам, че казиното скоро ще разбере какъв е проблемът. Понякога, когато чета оплаквания, ми е трудно да разбера някои нюанси, кара ме да осъзная, че не всичко може лесно да се опише с думи. Така че схванах идеята със записа 🙂

Пожелайте си един бог и ни дръжте в течение 🤞


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка,

Сега подадох жалбата си, както съм сигурен, че можете да видите. Въпреки че казиното може да не е в състояние да помогне, търпението ми е към края си. Актуализацията ще последва веднага щом има нещо ново.

С Най-Добри Пожелания

Евелин

Автоматичен превод:
Eveline
преди 1 година

Здравей Евелин,

Видях и го проверих за кратко. Изглежда, че казиното вече е ангажирано в разговора, поне с вас.

Нямам търпение да видя дали Питър също ще получи отговор.

Засега хубав ден. 🙂


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка, подадох жалба, тъй като тегленето ми беше върнато за шести път. Този път не беше "отменен", а "опит". Казиното вече не ми изпраща имейли с каквато и да е информация и просто връща пари в сметката ми. Те също не отговарят на имейлите, които изпращам. Чатът е достатъчно учтив, но не може да помогне. Първоначалното теглене беше преди два месеца, така че достатъчно. Благодаря за тази услуга, Кирсти

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Кирсти,

това звучи много подобно на моя опит с PalmSlots. Няма отговор по имейл и чат, тъй като е полезно. Подадох и жалба, тъй като печалбите ми бяха изчезнали. Дано си получите парите скоро!

Евелин

Автоматичен превод:
BarneyTheAngus
преди 1 година

Здравей Кристи,

това е мъдро решение и се надявам, че ще помогнем за разрешаването на проблема.🤞👍

Автоматичен превод:
12 3 4...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини