ФорумКазинаPalmSlots Casino - обща дискусия

PalmSlots Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от canaberto
|
40754 преглеждания 243 отговора |
|
1 2 3...13
BarneyTheAngus
преди 2 години

Здравейте,

Мисля, че в момента, в който сте успели да потвърдите акаунта си като австралийски играч, трябва да сте добре.

Благодарим ви, че ни уведомихте, можете да се свържете с нас с всякаква информация. Надявам се да е наред.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей, Радка, Казват, че са ми платили на 23-ти - сега е 28-ми и все още нищо не е получено. Казаха да се свържа с моята банка, но не ми дадоха подробности за транзакцията или дори държава, изпратила плащането, тъй като „могат не давайте тази информация". Не мога да отида в банката си без почти никаква информация, така че ще изчакам няколко дни. Ще те държа в течение. Благодаря, Кирсти

Автоматичен превод:
BarneyTheAngus
преди 2 години

Здравей Кирсти,

Това не ми харесва, мисля, че едно честно казино може да предостави идентификатора на транзакцията, ако е необходимо. Но съм съгласен, че е добра идея да изчакате малко. Трансферът може просто да се е забавил, добре, ще видим.

Ще чакам вашата актуализация.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това онлайн казино е поне толкова лошо, колкото всички останали!

Но най-лошото е, че имам наличен чат Минути по-късно не мога да намеря никакъв чат в акаунта си никъде, как става това, моля? Когато съм депозирал толкова много пари, очаквам услуга, която определено не намирам тук

Автоматичен превод:
marioara
преди 2 години

Здравейте,

това е символът за чат със съобщения в долната дясна част на сайта:

filefile

Можете ли да опитате това, моля?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка, само актуализация, те сега ескалират до съответния екип, тъй като все още нищо не е получено. Тегленето се показва като обработка и те казват, че се показва, докато моята банка приеме транзакцията. Не съм сигурен как разбират това и дори няма да ми кажат от коя държава идва транзакцията и обвиняват моя край за забавяне, но не съм получавал изплащания и преди. Ще се актуализира, когато получи новини / пари. Поздрави Кирсти

Автоматичен превод:
BarneyTheAngus
преди 2 години

Здравей Кирсти, наистина е странно. Тогава бих ги помолил да ви предоставят идентификатора на транзакцията. Питали ли сте ги? Както виждам, вече знаете къде да подадете жалба на нашия уебсайт. Казвате, че е било преди няколко дни. В случай, че проблемът ви продължава повече от две седмици, не се колебайте да го изпратите. Благодарим ви, че ни държите в течение.

Автоматичен превод:
преди 2 години

така че парите ми отново бяха върнати и те ми изпратиха това: „Моля, имайте предвид, че тегленето беше отменено, защото сте използвали грешен SWIFT/BIC код. Средствата вече са обратно във вашата игрална сметка и можете да поискате ново теглене."

Моят Swift код е правилен - но няма къде да сложа BSB номера. Опитах както с кода Swift, така и с BSB и и двата бяха отхвърлени (пазя екранни снимки). Сега, когато отида да тегля, той иска да верифицирам акаунта си, качвам всички документи, правя снимка и получавам зелена отметка с завършено (екранът изхвърли това) и отивам да тегля само за да открия, че иска да верифицирам. Мислите ли, че трябва да пусна жалба??? Днес мина месец, откакто отидох да тегля за първи път.

Благодаря за тази услуга

Кърсти

Автоматичен превод:
BarneyTheAngus
преди 2 години

Здравей Кърсти, Мина доста време и виждам, че трудностите ти се повтарят. Да, бих пуснал жалба. Някои от нашите колеги от екипа за оплаквания ще се погрижат за вас и може да откриете корена на проблема. Може би това е просто бъг или някаква непълнота при въвеждане на информация чрез интернет банкиране. И аз се чудя за какво става въпрос.🤔 Колегите са по-запознати с подобни стъпки, надявам се да ви дадат повече съвети. Не забравяйте да ни информирате тук за напредъка. Благодаря ти

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
BarneyTheAngus
преди 2 години

Здравей Кирсти, още нещо ми хрумна. Какво ще кажете за поставянето на интервали при въвеждане на цифров код? Един потребител наскоро спомена, че поради поставянето на интервали в кода тегленията му са били отказани поради това. може ли да пробваш

Също така направих малко търсене относно BSB, който се използва в Австралия

„...BSB кодове срещу SWIFT/BIC

По подобен начин може да се чудите дали BSB номерата и SWIFT/BIC кодовете са еднакви. И BSB номерата, и SWIFT/BIC кодовете постигат една и съща цел: да идентифицират къде изпращате пари, но те не са едно и също. Най-голямата разлика между двете е, че BSB номерата се използват за вътрешни цели, докато SWIFT/BIC кодовете са международна мрежа. За международни парични преводи се използват както BSB код, така и SWIFT/BIC код. ..." тук можете да прочетете малко повече, но не знам каква банка имате. Запазете тази информация като обща.

Ако вече сте опитали с BSB, а също и без, тогава наистина бих се съсредоточил върху това да не поставяте интервали.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Това, което особено ме дразни е, че няма чат, загубата е ежедневие така или иначе!

Мога само да ви посъветвам да не играете тук! Имам предвид Palmslot!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
marioara
преди 2 години

Здравейте,

чатът е там:

file

Можете ли да се свържете с оператора, моля? Според нашия преглед трябва да има някой на разположение 24/7 🤔

Автоматичен превод:
преди 2 години

Чатът все още е непроследим за мен!

Казино без чат е безполезно!

Автоматичен превод:
marioara
преди 2 години

Здравейте,

какво имаш предвид, моля? Виждате ли иконата за чат в долния десен ъгъл? Може би никой чат оператор не се свързва с вас?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка, изпратих още едно теглене, което се показва като обработка. Използвах своя SWIFT код и след това номера на сметката, тъй като има място само за два набора от числа. Други казина изискват SWIFT, BSB и номер на сметка. Ще ви уведомя как вървя. Те не отговориха на имейлите ми, но върнаха парите обратно в сметката ми. Поправиха проверката ми, така че успях да поискам ново теглене. Благодаря. Кърсти

Автоматичен превод:
BarneyTheAngus
преди 2 години

Здравей Кристи,

това ми звучи като добър напредък, благодаря ви, че се върнахте при нас!

Така че да се надяваме, че казиното ще изпълни тегленето с лекота поне при втория опит. Трябва да добавя обаче, че намирам за доста глупаво казиното да не реагира в такава ситуация.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Спечелих джакпот от 5000 евро, като играх на „King of the Jungle – Golden Nights Bonus" в това казино на 11/06/22. Печалбата се виждаше само в играта, не и в другите игри и не в акаунта в казиното. Разбира се, попитах веднага и получих отговор от чата, щеше да бъде предаден и проверен. Сумата все още се виждаше в играта няколко дни, след 3 дни я нямаше. Междувременно написах имейл до поддръжката и ми го напомняха много пъти. Не съм получил нито потвърждение, нито номер на билет, нито никаква информация - до днес. Чатът винаги дава една и съща информация "все още проверяваме". Какво можете да проверите за 3 седмици? Ако съм нарушил правила за бонус или нещо друго, моля, кажете ми. Просто да играеш мъртъв изглежда много непрофесионално и създава впечатлението, че не искаш да теглиш. Не става въпрос дори за изплащане, а само за това къде е отишла сумата. Вече нямам никаква надежда да получа парите или поне част от тях.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
BarneyTheAngus
преди 1 година

Здравей,

няма актуализация, така че сега всичко наред ли е с PalmSlots? 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Спечелих джакпот от 5000 евро, като играх на „King of the Jungle – Golden Nights Bonus" в това казино на 11/06/22. Печалбата се виждаше само в играта, не и в другите игри и не в акаунта в казиното. Разбира се, попитах веднага и получих отговор от чата, щеше да бъде предаден и проверен. Сумата все още се виждаше в играта няколко дни, след 3 дни я нямаше. Междувременно написах имейл до поддръжката и ми го напомняха много пъти. Не съм получил нито потвърждение, нито номер на билет, нито никаква информация - до днес. Чатът винаги дава една и съща информация "все още проверяваме". Какво можете да проверите за 3 седмици? Ако съм нарушил правила за бонус или нещо друго, моля, кажете ми. Просто да играеш мъртъв изглежда много непрофесионално и създава впечатлението, че не искаш да теглиш. Не става въпрос дори за изплащане, а само за това къде е отишла сумата. Вече нямам никаква надежда да получа парите или поне част от тях.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей,

моите поздравления за джакпота! Ако мога да спекулирам малко, бих казал, че може би доставчикът на играта проверява вашата игрална история, защото обикновено джакпотът се плаща от доставчика на играта. Ако е така, казиното просто трябва да изчака края на проверката.

Съгласен съм, че трябва да получите повече подробности и за предпочитане краен срок, за да можете да се чувствате по-малко напрегнати, от друга страна, това би било само предположение, тъй като казиното не е замесено, и също така обяснява защо сумата не е показана никъде. Наистина мисля, че сега всичко зависи от доставчика на играта.

Можете да опитате да попитате казиното за това. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка,

Благодаря за поздравленията и интересния и хубав принос. Написах множество имейли до казиното през последните няколко седмици и ето, днес получих отговор. Проблемът щеше да бъде отстранен и вече мога да завърша с играта. Направих това също и, разбира се, направих екранни снимки преди и след. Първоначално акаунтът ми беше зададен на 0, когато влязох, точно както преди. И така, отварям играта и имам баланс от 5000 евро (сумата на джакпота). Така че приключвам да играя безплатните завъртания, без да си спомням да съм имал такива. Но добре. Минаха 3 седмици, може би не помня добре. И след края на безплатните завъртания балансът е: 0 (НУЛА). Разбира се, ще направя и екранна снимка на него. Разбира се, веднага изпратих и двете екранни снимки на казиното с моя отговор. Така че, за съжаление, нищо не е наред. Сега мога само да чакам следващия отговор. Може да е само въпрос на седмици... Разбира се, не мога да се радвам на победата при тези обстоятелства. Той не съществува. Жалко, защото PalmSlots предлага много от любимите ми игри. Играя от няколко години и съм печелил по-големи суми, но нищо подобно не ми се е случвало досега. Няма да се откажа и ще публикувам актуализация тук веднага щом има нещо ново.

Много поздрави

Евелин

Автоматичен превод:
1 2 3...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини