ФорумКазинаPalmSlots Casino - обща дискусия

PalmSlots Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 2 години от canaberto
|
40854 преглеждания 243 отговора |
|
1...11 12 13
Mattiaelgato9
преди 6 месеца

Ако желаете, дръжте ни в течение как върви там. Благодаря ви за това предварително.😉

Автоматичен превод:
santonastasofabio
преди 5 месеца

О, добре, съжалявам да чуя, че това се е променило, за да ви кажа истината.

Що се отнася до слотовете, нямаме предупреждение, че са фалшиви, така че защо ви се струва, че са? Какво е в бонуса, което ви кара да се чувствате така? 🤔

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Изтрих поста, който написах наскоро. Съжалявам, имах грешна представа. Ще продължа да играя тук. Благодаря и съжалявам отново

Автоматичен превод:
santonastasofabio
преди 5 месеца

Не трябваше да правиш това. Ако сте разрешили ситуацията с казиното и накрая сте били приятно изненадани, можете да напишете как сте стигнали до решението и да кажете, че гледната ви точка се е променила. По-лесно е, отколкото да изтриете публикация и другите играчи ще схванат, че казиното се опитва да се приспособи към своите играчи.

Но няма значение, може би това ще бъде поне малък урок за бъдещето.

Както и да е, какво се случи, че промени решението ви?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, добро утро, изтрих публикацията си по искане на казиното с малка изненада, която в крайна сметка беше безполезна. Опитът ми с това казино е много отрицателен, смятам, че съм бил измамен, играл съм няколко пъти на слот машината, която ме интересува най-много, с безброй загуби. Вярвам, че слотът е бил манипулиран (куест слот на Netent gonzo) в бонусите на един и същи барабан падат същите припокриващи се символи с винаги блокирани плащания. Съжалявам, че трябва да ви кажа за тази неприятна ситуация, но ако може да помогне на някого, ще се радвам.

Автоматичен превод:
santonastasofabio
преди 4 месеца

Здравейте. Случайно да сте го споменавали на поддръжката на казината? Може би биха могли да помогнат по някакъв начин.

И ако можете да предоставите някакво доказателство за този проблем, ще се радваме да ви помогнем със ситуацията. Какво казваш?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей Роми, да, говорих за това няколко пъти както в чата на живо, така и с мениджъра на моя акаунт, но никога не бях взет под внимание. Какво доказателство мога да предоставя? Моите слот игри или имам нужда от видео, за да покажа нередността?

Автоматичен превод:
santonastasofabio
преди 4 месеца

Здравейте,

Трябва да призная, че не съм много запознат с проблема, следователно видеото би било страхотно. От друга страна, игрите се предоставят директно от сървърите на доставчика на игри, така че няма много за разследване. Не толкова гладката графика може да изглежда подозрителна, но основно доставчикът на играта е в състояние да разследва. Както и да е, ако имате нещо, опитайте да го изпратите на нашия екип за данни: data@casino.guru

Но в повечето случаи не можем да бъдем полезни. Оригиналните слотове просто не могат да бъдат променени от казиното, това е като да гледате филм в киното - това е просто поток. Знаете ли как работи? Това ръководство казва всичко 👈:

  • RNG генерира произволно число.
  • Математическият модул на играта взема произволното число и изчислява къде трябва да спрат барабаните.
  • Играта спира барабаните на определените позиции и изчислява резултата от завъртането.
  • След това резултатът от завъртането се показва на играча , който е инициирал завъртането.


Мразя да го кажа, но няма независима компания, фокусирана върху „разследване" на игри, защото това би изисквало същите инструменти, които дизайнерите на игри използват. 🤷‍♂️

Представям си как звучи това, така че не се колебайте да добавите своята гледна точка.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, няма да изпращам никакви видеоклипове, защото ще трябва да продължа да играя в това казино, а това няма да се случи. Бих искал също да добавя, че когато играх този слот (gonzo's quest от netent), не само се завъртя необичайно, но и всичките ми печалби не ми бяха кредитирани. Играя с този слот от години в много казина и само тук се държи така. Просто исках да информирам потенциалните играчи да стоят далеч от това казино, след което всеки да прави както намери за добре. Благодаря довиждане

Автоматичен превод:
santonastasofabio
преди 4 месеца

здравей

Мисля, че сега разбирам малко по-добре. Просто казано, бих поискал цялата ви история на игрите от казиното, ако смятате, че някои законни печалби са липсвали. След това можете да подадете жалба, ако желаете. Намерението ми беше само да покажа, че в днешно време вероятно е невъзможно да се правят справки с манипулирани слотове. Некредитираните печалби обаче трябва да бъдат видими.

Ще оставя това решение на вас, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей Радка, да, на практика проблемът с некредитирането на печалбите започна да възниква, когато слот машината започне да се върти неравномерно или когато максималният залог се повиши на 100 евро, стига да беше 50 евро, това никога не се е случвало. Сега не помня точния ден, но мога да проверя от доплащанията, които направих. Можем ли да поискаме загубени печалби от слот машина, когато това се случи?

Автоматичен превод:
santonastasofabio
преди 4 месеца

Опитайте да попитате за историята на игрите, както Радка предложи, и ще видим какво може да се направи и какво ще разбере нашият екип. Може би този случай не е толкова загубен, колкото изглежда, но разбира се, няма да обещавам нищо предварително и няма да кажа, че ще бъде разрешен. Но със сигурност няма да дадете нищо за това, а само ще пожертвате времето си.

И така, какво мислите, ще продължите и ще оставите екипа да го разгледа по-задълбочено?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро, добре, ще помоля за историята на игрите, направени на въпросния слот. Ще ви държа в течение, благодаря

Автоматичен превод:
santonastasofabio
преди 4 месеца

Разбира се, ако го получите, тогава можете да подадете жалба и нашите експерти ще ви обърнат внимание и ще видят какво ще открият.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, няколко пъти поисках да получа историята на игрите, направени с моя акаунт в слота Gonzo's Quest, но не ми беше предоставена. Успях да видя, че като отворя слота с моя акаунт, максималният залог е 100 евро и той се върти по странен начин с еднакви символи, които се припокриват, за да блокира плащания, докато с други акаунти слотът има максимален залог от 50 евро и се върти редовно.

Автоматичен превод:
santonastasofabio
преди 4 месеца

Хм, мислите ли, че ще подадете жалба или не в този случай, ако имате такива познания? Въпреки че от друга страна не съм сигурен дали ще помогне на 100% и може би няма да навреди да пробвам. 🤔

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей Джаро, добър вечер, нямам алтернатива, какво друго можех да направя?

Автоматичен превод:
santonastasofabio
преди 4 месеца

Бих опитал жалбата, която споменах, която можете да подадете при нас. Искам да отбележа предварително, че това е алтернатива, но не е задължително да има положителен край. Вашата ситуация е доста трудна и затова ще са необходими някои доказателства. Въпреки това нашият екип ще се радва да обсъди всичко и да види дали е възможно да помогне. Не плащате нищо, за да го изпробвате, така че продължете и вижте какво ще се случи.

Какво мислиш? 🤔

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

В началото на лятото загубих мотопеда и трябваше да натисна аварийната спирачка. Вмъкнах съобщението, следвайки инструкциите в чата на palmslots support@palmslots.com като имейл. Заявка за закриване на моя акаунт в играта, нищо не се случи. Направих заявката отново 5 пъти на ден. Накрая, повече от месец по-късно, те отговориха, че искането трябва да бъде изпратено на различен имейл, два дни по-късно поисках обратно част от депозитите си, които играх, когато имах проблем с играта. Вече 6 седмици никой не ми отговаря на изпратените от мен около 100 съобщения. Свързах се с издателя на лиценза в Кюрасао, но изглежда, че и той не помага по въпроса. Най-хубавото беше, когато поисках 5 пъти да закрия моя акаунт в играта, получих отговор, че съм станал VIP клиент

Автоматичен превод:
Rafael55
преди 3 месеца

Здравейте, значи акаунтът ви не е затворен през цялото време, нали? Мисля, че казината трябва да приемат такива неща сериозно, защото това са сериозни неща. Ако не сте се чули с никого и не знаете какво да правите, можете да използвате нашата безплатна функция за оплакване.

Нашият екип ще се опита да ви помогне, но разбира се не искаме да обещаваме, че ще бъде 100% успешен. Както и да е, няма да платите нищо за това и може би можем да се свържем с казиното, те нямат нито една неразрешена жалба досега, така че може да е полезно.

Какво мислиш тогава, ще го направиш ли?

Ако е така, можете да подадете жалба тук

Кажете ми как решихте.

Автоматичен превод:
1...11 12 13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини