преди 7 месеца
Ако желаете, дръжте ни в течение как върви там. Благодаря ви за това предварително.😉
If you wish, keep us informed how it is going there. Thank you for that in advance.😉
Ако желаете, дръжте ни в течение как върви там. Благодаря ви за това предварително.😉
If you wish, keep us informed how it is going there. Thank you for that in advance.😉
О, добре, съжалявам да чуя, че това се е променило, за да ви кажа истината.
Що се отнася до слотовете, нямаме предупреждение, че са фалшиви, така че защо ви се струва, че са? Какво е в бонуса, което ви кара да се чувствате така? 🤔
Oh well, sorry to hear that's changed to tell you the truth.
Regarding the slots, we have no warning that they are fake so why does it seem to you that they are ? What is it about the bonus that makes you feel that way ? 🤔
Изтрих поста, който написах наскоро. Съжалявам, имах грешна представа. Ще продължа да играя тук. Благодаря и съжалявам отново
I deleted the post I wrote recently. Sorry, I had a wrong perception. I'll keep playing here. Thanks and sorry again
Ho eliminato il post che ho scritto di recente. Scusatemi ho avuto una percezione errata. Continuerò a gìcare qui. Grazie e scusatemi ancora
Не трябваше да правиш това. Ако сте разрешили ситуацията с казиното и накрая сте били приятно изненадани, можете да напишете как сте стигнали до решението и да кажете, че гледната ви точка се е променила. По-лесно е, отколкото да изтриете публикация и другите играчи ще схванат, че казиното се опитва да се приспособи към своите играчи.
Но няма значение, може би това ще бъде поне малък урок за бъдещето.
Както и да е, какво се случи, че промени решението ви?
You didn't have to do that. If you resolved the situation with the casino and were pleasantly surprised in the end, you could write how you came to the resolution and say that your perspective has changed. It's easier than deleting a post, and other players will get the idea that the casino is trying to accommodate its players.
But never mind, maybe it will be at least a small lesson for the future.
Anyway, what happened that changed your mind ?
Здравейте, добро утро, изтрих публикацията си по искане на казиното с малка изненада, която в крайна сметка беше безполезна. Опитът ми с това казино е много отрицателен, смятам, че съм бил измамен, играл съм няколко пъти на слот машината, която ме интересува най-много, с безброй загуби. Вярвам, че слотът е бил манипулиран (куест слот на Netent gonzo) в бонусите на един и същи барабан падат същите припокриващи се символи с винаги блокирани плащания. Съжалявам, че трябва да ви кажа за тази неприятна ситуация, но ако може да помогне на някого, ще се радвам.
Hello good morning, I deleted my post at the casino's request with a little surprise which in the end was of no use. My experience with this casino is very negative, I believe I have been scammed, I have played several times at the slot machine I care about most with countless losses. I believe that the slot was rigged (Netent gonzo's quest slot) in the bonuses on the same reel the same overlapping symbols fall with always blocked payments. I'm sorry to have to tell you about this unpleasant situation but if it can help someone I'm happy.
Salve buongiorno, ho cancellato il mio post dietro richiesta del casinò con un contentino che poi alla fine dei conti non è servito a nulla. La mia esperienza su questo casinò è molto negativa, mi ritengo di essere stato truffato ho giocato più volte alla sloot a cui tengo di più con innumerevoli perdite. Ritengo che la sloot mi è stata truccata (sloot Netent gonzo's quest) nei bonus nello stesso rullo cadono simboli uguali sovrapposti con pagamenti sempre bloccati. Mi dispiace di dover raccontare questa situazione spiacevole ma se può essere d'aiuto a qualcuno ne sono contento.
Здравейте. Случайно да сте го споменавали на поддръжката на казината? Може би биха могли да помогнат по някакъв начин.
И ако можете да предоставите някакво доказателство за този проблем, ще се радваме да ви помогнем със ситуацията. Какво казваш?
Hello. Have you, by any chance, mentioned it to the casinos support? They could help somehow, perhaps.
And if you can provide some proof about this issue, we would be more than happy to help you out with the situation. What do you say?
Здравей Роми, да, говорих за това няколко пъти както в чата на живо, така и с мениджъра на моя акаунт, но никога не бях взет под внимание. Какво доказателство мога да предоставя? Моите слот игри или имам нужда от видео, за да покажа нередността?
Hi Romi, yes I talked about it several times both in the live chat and to my account manager but I was never really taken into consideration. What proof can I provide? My slot games or do I need a video to show the irregularity?
Ciao Romi, si ne ho parlato più volte sia nella chat live che al mio account manager ma non sono mai stato preso realmente in considerazione. Che prove posso fornire ? Le mie giocate alla sloot o c'è bisogno di un video che mostri l'irregolarità ?
Здравейте,
Трябва да призная, че не съм много запознат с проблема, следователно видеото би било страхотно. От друга страна, игрите се предоставят директно от сървърите на доставчика на игри, така че няма много за разследване. Не толкова гладката графика може да изглежда подозрителна, но основно доставчикът на играта е в състояние да разследва. Както и да е, ако имате нещо, опитайте да го изпратите на нашия екип за данни: data@casino.guru
Но в повечето случаи не можем да бъдем полезни. Оригиналните слотове просто не могат да бъдат променени от казиното, това е като да гледате филм в киното - това е просто поток. Знаете ли как работи? Това ръководство казва всичко 👈:
Мразя да го кажа, но няма независима компания, фокусирана върху „разследване" на игри, защото това би изисквало същите инструменти, които дизайнерите на игри използват. 🤷♂️
Представям си как звучи това, така че не се колебайте да добавите своята гледна точка.
Hello,
I have to admit I'm not very familiar with the issue, hence, the video would be great. On the other hand, games are provided directly from the game provider servers, so there is not much to investigate. Not so smooth graphics may seem suspicious, but mainly the game provider is capable of investigating. Anyway, if you have something, try to send it to our data team: data@casino.guru
But in most cases, we can't be of any help. Original slots simply can't be altered by the casino, it's like watching movie in the cinema - it's merely a stream. Do you know how it works? This guide says it all 👈:
I hate to say it, but there is no independent company focused on "investigating" games, because that would require the same tools game designers use. 🤷♂️
I imagine how that sounds, so, feel free to add your point of view.
Здравейте, няма да изпращам никакви видеоклипове, защото ще трябва да продължа да играя в това казино, а това няма да се случи. Бих искал също да добавя, че когато играх този слот (gonzo's quest от netent), не само се завъртя необичайно, но и всичките ми печалби не ми бяха кредитирани. Играя с този слот от години в много казина и само тук се държи така. Просто исках да информирам потенциалните играчи да стоят далеч от това казино, след което всеки да прави както намери за добре. Благодаря довиждане
Hi, I won't send any videos also because I would have to continue playing on this casino and that won't happen. I would also like to add that when I played this slot (gonzo's quest by netent) not only did it spin abnormally but all my winnings were not credited to me. I have been playing with this slot for years in many casinos and only here does it behave like this. I just wanted to inform potential players to stay away from this casino, then everyone does as they see fit. Thanks bye
Ciao, non invierò nessun video anche perché dovrei continuare a giocare su questo casinò e ciò non accadrà. Aggiungo inoltre che quando ho giocato a questa slot ( gonzo's quest di netent) non solo girava in modo anomalo ma non mi venivano accreditate tutte le vincite. Con questa sloot ci gioco da anni su moltissimi casinò e solo quì si comporta così. Volevo solo informare i potenziali giocatori di tenersi lontano da questo casinò, poi ognuno fà come meglio crede. Grazie ciao
здравей
Мисля, че сега разбирам малко по-добре. Просто казано, бих поискал цялата ви история на игрите от казиното, ако смятате, че някои законни печалби са липсвали. След това можете да подадете жалба, ако желаете. Намерението ми беше само да покажа, че в днешно време вероятно е невъзможно да се правят справки с манипулирани слотове. Некредитираните печалби обаче трябва да бъдат видими.
Ще оставя това решение на вас, разбира се.
Hi,
I think I understand a little bit better now. Simply put, I would request your entire gaming history from the casino if you feel that some legitimate winnings have been missing. You can then file a complaint if you would like. My intention was only to show that it is probably impossible to consult rigged slots these days. Uncredited winnings, however, ought to be visible.
I'll leave that decision to you, of course.
Здравей Радка, да, на практика проблемът с некредитирането на печалбите започна да възниква, когато слот машината започне да се върти неравномерно или когато максималният залог се повиши на 100 евро, стига да беше 50 евро, това никога не се е случвало. Сега не помня точния ден, но мога да проверя от доплащанията, които направих. Можем ли да поискаме загубени печалби от слот машина, когато това се случи?
Hi Radka, yes in practice the problem of non-crediting of winnings started to occur when the slot machine started spinning irregularly or when the maximum bet was raised to 100 euros, as long as it was 50 euros this never happened . Now I don't remember the exact day but I can verify from the top-ups I made. Can we claim lost slot machine winnings when this happens?
Ciao Radka , si in pratica il problema dei mancati accrediti delle vincite è iniziato a verificarsi da quando la sloot ha iniziato a girare in modo irregolare ovvero da quando è stato alzato il bet massimo a 100 euro, finquanto era 50 euro questo non è mai successo. Ora non ricordo di preciso il giorno ma posso verificare dalle ricariche che ho effettuato. Possiamo richiedere i mancati accrediti delle vincite sulla sloot da quando ciò accade?
Опитайте да попитате за историята на игрите, както Радка предложи, и ще видим какво може да се направи и какво ще разбере нашият екип. Може би този случай не е толкова загубен, колкото изглежда, но разбира се, няма да обещавам нищо предварително и няма да кажа, че ще бъде разрешен. Но със сигурност няма да дадете нищо за това, а само ще пожертвате времето си.
И така, какво мислите, ще продължите и ще оставите екипа да го разгледа по-задълбочено?
Try to ask about gaming history as Radka suggested and we will see what can be done and what our team would find out. Maybe this case is not as lost as it seems, but of course I won't promise anything in advance and I won't say that it will be solved. But you certainly won't give anything for it, and you'll only be sacrificing your time.
So what do you think, you're going to go ahead and let the team take a deeper look at it ?
Добро утро, добре, ще помоля за историята на игрите, направени на въпросния слот. Ще ви държа в течение, благодаря
Good morning, ok I will ask for the history of the plays made on the slot in question. I will keep you updated thanks
Buongiorno, ok chiederò la cronologia delle giocatd effettuate sulla sloot in questione. Vi terrò aggiornati grazie
Разбира се, ако го получите, тогава можете да подадете жалба и нашите експерти ще ви обърнат внимание и ще видят какво ще открият.
Ще ти стискам палци. 🤞
Of course, if you get it, then you can lodge a complaint and our experts will pay attention to you and see what they find out.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Здравейте, няколко пъти поисках да получа историята на игрите, направени с моя акаунт в слота Gonzo's Quest, но не ми беше предоставена. Успях да видя, че като отворя слота с моя акаунт, максималният залог е 100 евро и той се върти по странен начин с еднакви символи, които се припокриват, за да блокира плащания, докато с други акаунти слотът има максимален залог от 50 евро и се върти редовно.
Hi, I have requested several times to have the history of the plays made with my account on the Gonzo's Quest slot and I have not been provided with it. I was able to see that by opening the slot with my account the maximum bet is 100 euros and it spins in a strange way with identical symbols overlapping in order to block payments while with other accounts the slot has a maximum bet of 50 euros and spins regularly.
Salve, ho fatto più volte richiesta per avere la cronologia delle giocate effettuate con il mio account sulla slot gonzo's quest e non mi è stata fornita. Ho potuto constatare che aprendo la slot con il mio account il bet massimo è 100 euro e gira in modo strano con simboli uguali sovrapposti in modo da bloccare I pagamenti mentre con altri account la slot è a bet massimo 50 euro e gira in modo regolare.
Хм, мислите ли, че ще подадете жалба или не в този случай, ако имате такива познания? Въпреки че от друга страна не съм сигурен дали ще помогне на 100% и може би няма да навреди да пробвам. 🤔
Hmm, so do you think you will lodge a complaint or not in this case if you have such knowledge ? Although on the other hand I'm not sure if it will help 100% and maybe it wouldn't hurt to try. 🤔
Бих опитал жалбата, която споменах, която можете да подадете при нас. Искам да отбележа предварително, че това е алтернатива, но не е задължително да има положителен край. Вашата ситуация е доста трудна и затова ще са необходими някои доказателства. Въпреки това нашият екип ще се радва да обсъди всичко и да види дали е възможно да помогне. Не плащате нищо, за да го изпробвате, така че продължете и вижте какво ще се случи.
Какво мислиш? 🤔
I would try the complaint I mentioned that you can file with us. I want to point out up front that this is an alternative, but it doesn't have to have a positive ending. Your situation is quite demanding and therefore some evidence will be needed. However, our team would be happy to discuss everything and see if it would be possible to help. You don't pay anything to try it, so go ahead and see what happens.
What do you think? 🤔
В началото на лятото загубих мотопеда и трябваше да натисна аварийната спирачка. Вмъкнах съобщението, следвайки инструкциите в чата на palmslots support@palmslots.com като имейл. Заявка за закриване на моя акаунт в играта, нищо не се случи. Направих заявката отново 5 пъти на ден. Накрая, повече от месец по-късно, те отговориха, че искането трябва да бъде изпратено на различен имейл, два дни по-късно поисках обратно част от депозитите си, които играх, когато имах проблем с играта. Вече 6 седмици никой не ми отговаря на изпратените от мен около 100 съобщения. Свързах се с издателя на лиценза в Кюрасао, но изглежда, че и той не помага по въпроса. Най-хубавото беше, когато поисках 5 пъти да закрия моя акаунт в играта, получих отговор, че съм станал VIP клиент
I lost my moped at the beginning of the summer and had to press the emergency brake. I inserted the message following the instructions in the palmslots chat support@palmslots.com as email. Requesting to close my Game Account, nothing happened. I made the request again 5 times daily. Finally, more than a month later, they replied that the request should be sent to a different email, two days later I have asked for part of my deposits back, which I played when I had a problem with the game. For 6 weeks now, no one has responded to the approximately 100 messages I sent. I have contacted the Curacao license issuer, but they don't seem to be helping with the matter either. The best was when I had asked 5 times to close my game account, I got the answer that I have been made a vip customer
Minulla karkasi mopo käsistä alku kesästä ja oli pakko painaa hätäjarrua. Pistin palmslotsin chatin ohjeita noudattaen viestin support@palmslots.com sähköpostina. Pyytäen pelitilini sulkemista, mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Tein pyynnön vielä uudestaan päivittäin 5 kertaa. Lopulta he vastasivat yli kuukausi myöhemmin, että pyyntö pitääkin laittaa eri sähköpostiin, tästä kaksi päivää myöhemmin olen pyytänyt osaa talletuksistani takaisin joita pelasin peliongelmaisena. Nyt 6 viikkoon kukaan ei ole vastannut minulle arviolta noin 100 lähettämääni viestiin. Olen ottanut yhteyttä curacaon linsensskn myöntäjään mutta eipä heistäkään tunnu olevan apua asian kanssa. Paras oli se kun olin pyytänyt 5 kertaa pelitilini sulkemista, sain vastaukseksi että minusta on tehty vip asiakas
Здравейте, значи акаунтът ви не е затворен през цялото време, нали? Мисля, че казината трябва да приемат такива неща сериозно, защото това са сериозни неща. Ако не сте се чули с никого и не знаете какво да правите, можете да използвате нашата безплатна функция за оплакване.
Нашият екип ще се опита да ви помогне, но разбира се не искаме да обещаваме, че ще бъде 100% успешен. Както и да е, няма да платите нищо за това и може би можем да се свържем с казиното, те нямат нито една неразрешена жалба досега, така че може да е полезно.
Какво мислиш тогава, ще го направиш ли?
Ако е така, можете да подадете жалба тук
Кажете ми как решихте.
Hello, so you don't have your account closed all the time, yes ? I think casinos should take things like that seriously, because it is serious stuff. If you haven't heard from anyone and you don't know what to do, you could use our free complaint feature.
Our team would try to help you, but of course we don't want to promise that it will be 100% successful. Anyway, you won't pay anything for it and maybe we can contact the casino, they don't have a single complaint unresolved so far, so it could be useful.
What do you think, then, will you go for it?
If so, you can open a complaint here
Let me know how you decide.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.