ФорумКазинаPalmSlots Casino - обща дискусия

PalmSlots Casino - обща дискусия (страница 13)

преди 2 години от canaberto
|
34138 преглеждания 239 отговора |
|
1...12 13
Добавете пост
Публикация на Mattiaelgato9 е изтрит
Публикация на Mattiaelgato9 е изтрит
преди 2 месеца

Здравейте, няколко пъти поисках да получа историята на игрите, направени с моя акаунт в слота Gonzo's Quest, но не ми беше предоставена. Успях да видя, че като отворя слота с моя акаунт, максималният залог е 100 евро и той се върти по странен начин с еднакви символи, които се припокриват, за да блокира плащания, докато с други акаунти слотът има максимален залог от 50 евро и се върти редовно.

Автоматичен превод:
santonastasofabio
преди 2 месеца

Хм, мислите ли, че ще подадете жалба или не в този случай, ако имате такива познания? Въпреки че от друга страна не съм сигурен дали ще помогне на 100% и може би няма да навреди да пробвам. 🤔

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей Джаро, добър вечер, нямам алтернатива, какво друго можех да направя?

Автоматичен превод:
santonastasofabio
преди 2 месеца

Бих опитал жалбата, която споменах, която можете да подадете при нас. Искам да отбележа предварително, че това е алтернатива, но не е задължително да има положителен край. Вашата ситуация е доста трудна и затова ще са необходими някои доказателства. Въпреки това нашият екип ще се радва да обсъди всичко и да види дали е възможно да помогне. Не плащате нищо, за да го изпробвате, така че продължете и вижте какво ще се случи.

Какво мислиш? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 месец

В началото на лятото загубих мотопеда и трябваше да натисна аварийната спирачка. Вмъкнах съобщението, следвайки инструкциите в чата на palmslots support@palmslots.com като имейл. Заявка за закриване на моя акаунт в играта, нищо не се случи. Направих заявката отново 5 пъти на ден. Накрая, повече от месец по-късно, те отговориха, че искането трябва да бъде изпратено на различен имейл, два дни по-късно поисках обратно част от депозитите си, които играх, когато имах проблем с играта. Вече 6 седмици никой не ми отговаря на изпратените от мен около 100 съобщения. Свързах се с издателя на лиценза в Кюрасао, но изглежда, че и той не помага по въпроса. Най-хубавото беше, когато поисках 5 пъти да закрия моя акаунт в играта, получих отговор, че съм станал VIP клиент

Автоматичен превод:
Rafael55
преди 1 месец

Здравейте, значи акаунтът ви не е затворен през цялото време, нали? Мисля, че казината трябва да приемат такива неща сериозно, защото това са сериозни неща. Ако не сте се чули с никого и не знаете какво да правите, можете да използвате нашата безплатна функция за оплакване.

Нашият екип ще се опита да ви помогне, но разбира се не искаме да обещаваме, че ще бъде 100% успешен. Както и да е, няма да платите нищо за това и може би можем да се свържем с казиното, те нямат нито една неразрешена жалба досега, така че може да е полезно.

Какво мислиш тогава, ще го направиш ли?

Ако е така, можете да подадете жалба тук

Кажете ми как решихте.

Автоматичен превод:
1...12 13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още