НачалоФорумКазинаPalmSlots Casino - обща дискусия

PalmSlots Casino - обща дискусия (страница 11)

 от Anonymized742
|
53 893 преглеждания 250 отговора |
|
1...10 11 1213
Mattiaelgato9

Така че правилно ли разбирам, че вашият акаунт все още не е потвърден в това казино? Проверката понякога може да отнеме малко повече време, така че всъщност даваме на казината 14 дни, за да извършат плащането, преди да се намесим. Уверете се, че ни съобщавате всички новини относно вашето оттегляне, моля.

Автоматичен превод:
Romi

Не, абсолютно, акаунтът ми е потвърден, вече съм правил други тегления

Автоматичен превод:

Плащането се обработва, но банката ми казва, че нямам входящ превод?

Автоматичен превод:

Другите пъти минаваше максимум час и парите бяха в сметката ми. Наистина не знам какво да правя

Автоматичен превод:
Mattiaelgato9

В този случай бих се придържал към срока, който Роми ви каза в предишния си отговор. Чакате само няколко дни плюс сте въвели тегленето през уикенда, така че няма да съм скептичен и ще се опитам да бъда търпелив. Ако тегленето бъде обработено, дайте му още време и аз твърдо вярвам, че ще получите парите си, тъй като казвате, че тегленията са идвали без никакви проблеми преди. Ако нищо не се случи и казиното не комуникира с вас, ние ще се опитаме да помогнем.

Можеш ли да се справиш ? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Добре

Автоматичен превод:
Mattiaelgato9

Уверете се, че ни държите информирани за всички новини, моля.

Автоматичен превод:
Romi

Казаха ми, че когато се обработи максимум един ден и се кредитират в сметката ми... така че до утре трябва да са там, надявам се!

Ще ви информирам утре

Автоматичен превод:
Mattiaelgato9

Моля, направете го, ние ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi

Сега мина цял ден, парите не са ми изпратени, потърсете съдействие, казват, че са в транзит, но това, което ми изглежда странно е, че друг път винаги са пристигали за няколко минути, максимум час , не искам да не искат да ми плащат, защото поисках теглене на 5 000 хиляди евро, имам всички екранни снимки на разговорите, които имах с нормална помощ и VIP помощ, също така изпратих имейл до платежната услуга, те не отговарят, наистина се притеснявам дали можете да ми помогнете, също ги питам дали преводът е незабавен или обикновен и те никога не отговарят, просто казват да не се притесняват

Автоматичен превод:
Mattiaelgato9

Освен това VIP поддръжката не ми отговаря от вчера

Автоматичен превод:
Mattiaelgato9

За съжаление в момента не можем да се намесим, дори ако подадете оплакване. Едва след изтичане на 14-дневния срок нашият екип може да започне да проучва проблема.

Опитайте се да останете търпеливи и да се надяваме скоро парите ви да пристигнат. Кажете ни, когато се случи, моля.

Автоматичен превод:
Romi

Добре, ще ви държа в течение през дните

Автоматичен превод:

Надявам се, че можеш да ми дадеш пари в случай

Надявам се да няма нужда

Автоматичен превод:
Romi

Междувременно ви благодарим много за проявения интерес

Автоматичен превод:
Mattiaelgato9

Винаги тук за вас. Ще чакаме актуализациите.

Автоматичен превод:
santonastasofabio

Здравей, аз съм в същата ситуация като теб. В началото дори ме кредитираха за максимум 2 дни. Сега и аз съм на 5 дни. Все още ли се обработваше тегленето?


Автоматичен превод:

Парите пристигнаха, любезен си както винаги

Автоматичен превод:
Mattiaelgato9

Това наистина е страхотна новина. Благодаря ти. Освен това благодаря за милите думи.

Ще останеш ли в това казино, чудя се?🤔

Автоматичен превод:
Romi

Да, мисля да остана

Автоматичен превод:
1...10 11 1213
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини