ФорумКазинаOcean Breeze Casino - обща дискусия

Ocean Breeze Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от Sabsta
|
25072 преглеждания 97 отговора |
|
12 3 45
Liam2401
преди 3 години

Както споменах по -горе, те имат най -лошата възможна репутация. Много хора имат лош опит с тях. Можете да прочетете повече за това тук https://casino.guru/ocean-breeze-casino-review#tab=js-tab-reputation

Например конфискуваните £ 65,000 на играч, спечелил честно и справедливо.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Някой знае ли какво още можете да направите, за да получите парите си Казино Гуру, аз вече помолих за помощ, но не искам да дам на казиното 5000, а аз ставам нетърпелив, защото те ми казват същото, което имам да чака 21 дни. И телефонният номер също не е правилен

Автоматичен превод:
Sabsta
преди 3 години

Наистина съжалявам, човече, но както вече споменах тук, казиното има изключително лоша репутация и жалко, че вероятно сте започнали да играете там, преди да намерите нашия уебсайт. Но казиното работи без лиценз, така че няма място, където да се оплачете официално. Това е основно уебсайт, който приема пари от играчи и след това те изпращат някои печалби обратно, ако искат. Това е реалността.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Но не е ли това измама? Не може просто да го копирам. Това ме побърква, особено след като посоченият телефонен номер също не е правилен

Автоматичен превод:
Sabsta
преди 3 години

Честно казано, мисля, че те са престъпници, действащи в голям мащаб в онлайн казината за хазарт. Доколкото ми е известно, те имат 10 Oceanbreeze Mr. Sloty Olympusplay Cherry Fiesta Chilli777 Winnercasino 4 Crowns Casino Maximalwins Casinomga 24Casino.bet. Те са базирани в Гибралтар, но ако проверите вашата виза или MasterCard дебит, ще откриете, че транзакциите са извършени до Китай Нигерия и Азибизан. Те нямат лиценз и игрите са пиратски. Като казах, че винаги съм получавал парите си, така че все още можеш да получиш парите си, но това е голяма мощ. Те дори са открили свой собствен акаунт в Trustpilot и са написали свои фалшиви отзиви. file

Автоматичен превод:
преди 3 години

Винаги ли трябваше да чакате 21 дни?

Автоматичен превод:
Sabsta
преди 3 години

Не, и двата пъти, когато получих тегленията си от 1000 и 1100 евро, ги получих за 15 дни по банков път. Отговарят ли на имейлите ви? Знам, че чатът на живо е загуба на време за тях това запитване те просто стават груби и безполезни. Те очевидно се разширяват, защото сега имат спортни залози за друго от своите казина г -н Sloty. Не съм сигурен за Oceanbreeze, защото играчите от Великобритания са изключени. Фактът, че имат официален акаунт в Trustpilot с всички онези фалшиви рецензенти, даващи 5 звезди, означава, че знаят как да се популяризират.

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 3 години

Просто искам да ви поправя - ако пишат фалшиви отзиви, използвайки свежи акаунти, те определено не знаят как да се популяризират 😀

Автоматичен превод:
преди 3 години

Но не е ли това измама? Не може просто да го копирам. Това ме побърква, особено след като посоченият телефонен номер също не е правилен

Автоматичен превод:
преди 3 години

Разбира се, това е измама, когато се регистрирате в казино, спечелите и тогава казиното не ви изпраща печалбите. Тъй като те нямат лицензиращ орган, вероятно ще трябва да ги съдите в Литва, където се намират според информацията на уебсайта им.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Не всеки признава, че те са фалшиви отзиви, като въпросът е, че в неофициалния акаунт всички отзиви са отрицателни, а официалният Oceanbreeze, всички барове, са 5 звездни.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Е, сега ще изчакам 21 -те дни и ще бъда щастлив, ако го получа и по друг начин ще го резервирам като урок. Сега играйте само в казината, оценени от вас. Винаги получавам отговори на имейлите, но хартията е търпелива.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Чакам 26 дни. И нищо

Автоматичен превод:
преди 3 години

Добре, тогава мога да го отпиша

Автоматичен превод:
преди 3 години

Добре, тогава мога да го отпиша

Автоматичен превод:
преди 3 години

Все пак бих се опитал да ги бутна. Това е основно всичко, което можете да направите, така че аз отново ще се свържа с тях и ще кажа: "Хей, минаха 21 дни, какво сега?"

Автоматичен превод:
преди 3 години

Получихте ли парите си междувременно?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Да, чакането сега е трудно за мен, защото не чакам 21, а 42 дни. И се надявах, че ще стане до моето раждане. Исках да се върна на почивка след тези времена. Но ако сте станали глупави, продължавате да научавате нови неща

Автоматичен превод:
преди 3 години

Sabsta все още ли вярваш, че ще получиш парите, чакащи моите 2500 € от 04.08 и вече 20 имейла и 20 написани с поддръжката, но винаги еднакви.

Предполага се, че трае

Просто ми е странно, че други хора искат да получат парите си


Автоматичен превод:
Liam2401
преди 3 години

Чакам 36 дни. Просто ни измамиха. за разбирането

Автоматичен превод:
преди 3 години

Вече не вярвам, но да видим

Автоматичен превод:
Sabsta
преди 3 години

Човек ще види, че ще докладва, когато има нещо ново, надявайте се и вие

Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини