НачалоФорумКазинаOcean Breeze Casino - обща дискусия

Ocean Breeze Casino - обща дискусия

 от Sabsta
|
29 415 преглеждания 100 отговора |
|
1 2...6
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Ocean Breeze Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Здравейте, играем в казино Ocean Breeze от Hanuar и сега спечелихме 5000 пъти и чакахме изплащането в продължение на 14 дни, което все още има статут на изчакване, въпреки че вече се чудя дали изобщо ще изплатят

Автоматичен превод:
Sabsta

Здравейте, въпросът е: вече имате ли потвърден акаунт в казиното?

Автоматичен превод:

Да, акаунтът ми е успешно потвърден

Автоматичен превод:
Sabsta

Oceanbreeze е друго казино, собственост на Global Games Tech. Всички казина, собственост на тази група, нямат лиценз от хазартни власти. Не съм съвсем сигурен къде са базирани, но ще видите, че плащането ви е било направено в Китай Нигерия или Азабизан, което ги прави доста меки, поне защото мисля, че са пране на пари. Други казина, притежавани от тях, включват Maximalwins Chilli 777 Olympusplay Mr Sloty Winnercasino 4Crowns Casino и има други, които всички предлагат огромни бонуси, защото според моя опит техните игри не са лицензирани от доставчиците и променят RTP и променливостта, за да затруднят спечелването . Като казах всичко това, когато спечелих, получих заплащане. Ако сте депозирали под 200 евро в техните условия, ще получите максимум 200 евро. Въпреки това, ако прочетете рецензиите на Trustpilot, ще намерите играчи, които не са получили парите си, така че се надявам да получите печалбите си, както аз. Казаха ми до 21 дни, че си взех моя за 15. Надявам се тази информация да е полезна

Автоматичен превод:

Благодаря ви много, да, информацията със сигурност ще ми помогне. Тогава първо ще опитам по този начин. Много благодаря

Автоматичен превод:

Здравейте, акаунтът ми е потвърден. Отмених изплащането и си върнах парите, загубих няколко евро и поисках изплащане отново ден по -късно. Това беше преди 4 или 5 дни. И аз не получавам потвърждение по имейл. Ще изчакам уикенда, след което вероятно ще залагам парите си и ще закрия сметката си. Много поздрави 😉

Автоматичен превод:

Здравейте, благодаря за отговора. Сега чакам 14 дни за плащането и вече не е възможно да се анулира. Всъщност не е опция, защото е 5000 евро. Винаги се позовавате на 21 дни. Все още не знам, трябва да помисля какви възможности имам, защото не искам да отписвам парите.

Lg Sabsta

Автоматичен превод:
Sabsta

Фактът, че тегленето е било обработено от тях, е добър знак, че тегленето ще премине и можете да получите парите си след няколко дни. Както и да е, те са доста сенчести, така че се надявам да не сте разочаровани. Току -що получих текст от едно от другите им казина Cherry Fiesta. Депозирали ли сте общо 200 евро, за да сте сигурни, че отговаряте на техните условия, за да получите тази голяма сума, дължима ви?

Автоматичен превод:

Да, вече съм депозирал много повече от 200. Така че не би трябвало да е проблем. Глупаво е, ако чакате пари. Ще ви уведомя, ако го получа.

Автоматичен превод:
Sabsta

Не, не е глупаво, това е естествено, нямах късмета да спечеля € 5000, което играе в ума ви. Намирам, че това е най -стресиращото нещо 🥴 в очакване на заплащане. Особено когато е първият 🤞 уведомете ме, моля, ако го развеселите.

Автоматичен превод:
Sabsta

Казиното даде ли ви някаква причина да продължите да чакате?

Автоматичен превод:

Здравейте, акаунтът ми е потвърден. Отмених изплащането и си върнах парите, загубих няколко евро и поисках изплащане отново ден по -късно. Това беше преди 4 или 5 дни. И аз не получавам потвърждение по имейл. Ще изчакам уикенда, след което вероятно ще залагам парите си и ще закрия сметката си. Много поздрави 😉

Автоматичен превод:

Не позволявайте на казиното да спечели. Не им давайте парите си, ако не ги заслужават 😉

Автоматичен превод:

Винаги казвайте, че процесът на редактиране отнема 7 до 21 дни

Автоматичен превод:
Sabsta

Здравейте, чакам £ 1000 изплащане от казино, което вече ми е платило 4 пъти и все още се изнервям, няма да го получа, докато не получа плащането, според мен е нормално. Това е моят съвет, изчакайте пълните 21 дни, както е посочено, ако дотогава не сте го получили, изпратете им имейл на support@oceanbreezecasino1.com и попитайте защо не сте получили плащането. 5000 евро е голяма сума 💰💰💰💰💰 така че 🤞 получавате. Можете ли да разгледате дебитите, които сте направили, и да ми кажете къде е обработена транзакцията само от интерес, тъй като те са базирани в Гибралтар. И вие взехте ли бонуса? и отново от интерес спечелихте ли на слотове или игри на маса?

Автоматичен превод:

Здравейте, да, чакам сега, когато спечелих в Spots, винаги играйте gonzos quest и само играта .. да, ще ви уведомя дали ще получа парите.

Автоматичен превод:
Sabsta

Търсенето на Гонзо? Как така? Не харесвате ли други игри? Има хиляди други слотове 🙂

Автоматичен превод:
Sabsta

Колко дни остава до 21 -дневния краен срок за плащане?

Автоматичен превод:

Не знам точно на 08/17. Изплащането е представено

Автоматичен превод:
Sabsta

Е, това е по -дълго от 21 -те дни, които те твърдят, че обработват и одобряват изтеглянето. Можете ли да отидете на техния сайт и да ми кажете в какво състояние е статуса на оттеглянето. Изпратете също имейл на support@oceanbreezecasino1.com с въпрос кога ще получите печалбите си. От моя опит няма смисъл да говоря с чат на живо, те просто ще кажат, че е в процес на работа и ако ги проучите допълнително, те са склонни да бъдат груби и безполезни

Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини