преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Ocean Breeze Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, играем в казино Ocean Breeze от Hanuar и сега спечелихме 5000 пъти и чакахме изплащането в продължение на 14 дни, което все още има статут на изчакване, въпреки че вече се чудя дали изобщо ще изплатят
Hello have been playing at the Ocean breeze casino since Hanuar and have now won 5000 times and have been waiting for the payout for 14 days, which still has the status waiting, although I am already wondering whether they will pay out at all
Hallo spiele seit Hanuar im Ozean breeze Casino und habe jetzt mal 5000 gewonnen und warte seit 14 Tagen auf die Auszahlung die immer noch den Status wartend hat wobei ich mich jetzt schon frage ob sie überhaupt auszahlen
Здравейте, въпросът е: вече имате ли потвърден акаунт в казиното?
Hi, the question is: do you already have your account verified in the casino?
Oceanbreeze е друго казино, собственост на Global Games Tech. Всички казина, собственост на тази група, нямат лиценз от хазартни власти. Не съм съвсем сигурен къде са базирани, но ще видите, че плащането ви е било направено в Китай Нигерия или Азабизан, което ги прави доста меки, поне защото мисля, че са пране на пари. Други казина, притежавани от тях, включват Maximalwins Chilli 777 Olympusplay Mr Sloty Winnercasino 4Crowns Casino и има други, които всички предлагат огромни бонуси, защото според моя опит техните игри не са лицензирани от доставчиците и променят RTP и променливостта, за да затруднят спечелването . Като казах всичко това, когато спечелих, получих заплащане. Ако сте депозирали под 200 евро в техните условия, ще получите максимум 200 евро. Въпреки това, ако прочетете рецензиите на Trustpilot, ще намерите играчи, които не са получили парите си, така че се надявам да получите печалбите си, както аз. Казаха ми до 21 дни, че си взех моя за 15. Надявам се тази информация да е полезна
Oceanbreeze is another casino owned by Global Games Tech all the casinos owned by this group have no license by any gambling authority. I’m not entirely sure where they are based but you will see your payment went to either China Nigeria or Azabyzan which makes them pretty shady to say the least because I think they are money laundering. Other casinos owned by them include Maximalwins Chilli 777 Olympusplay Mr Sloty Winnercasino 4Crowns Casino and there are others they all offer massive bonuses because in my experience their games aren’t licensed from the providers and they alter the RTP and volatility to make it difficult to win. Having said all that when I did win I got paid. If you have deposited under €200 in their t&cs you will get a maximum of €200. However if you read the reviews on Trustpilot you will find players who didn’t get their money so I hope you do get your winnings like I did. They told me up to 21 days I got mine in 15. I hope this information helps
Благодаря ви много, да, информацията със сигурност ще ми помогне. Тогава първо ще опитам по този начин. Много благодаря
Thank you very much, yes, the information will certainly help me. Then I'll try this way first. Many thanks
Danke vielmals ja die Informationen helfen mir sicherlichlich weiter. Dann werde ich ers mal auf diese Weise probieren. Danke vielmals
Здравейте, акаунтът ми е потвърден. Отмених изплащането и си върнах парите, загубих няколко евро и поисках изплащане отново ден по -късно. Това беше преди 4 или 5 дни. И аз не получавам потвърждение по имейл. Ще изчакам уикенда, след което вероятно ще залагам парите си и ще закрия сметката си. Много поздрави 😉
Hello, my account is verified. I canceled the payout and got the money back, lost a few € and requested a payout again a day later. That was 4 or 5 days ago now. I don't get any email confirmation either. I'll wait until the weekend, then I'll probably gamble away my money and close my account. Many greetings 😉
Hallo, mein Konto ist verifiziert. Ich habe die Auszahlung storniert, und das Geld auch zurückerhalten, habe ein paar € verloren und habe einen Tag später wieder eine Auszahlung beantragt. Das ist jetzt 4 oder 5 Tage her. Ich bekomme auch keine email Bestätigung nichts. Ich warte jetzt noch bis zum Wochenende, dann werde ich wohl mein Geld verspielen und mein Konto schließen. Viele Grüße 😉
Здравейте, благодаря за отговора. Сега чакам 14 дни за плащането и вече не е възможно да се анулира. Всъщност не е опция, защото е 5000 евро. Винаги се позовавате на 21 дни. Все още не знам, трябва да помисля какви възможности имам, защото не искам да отписвам парите.
Lg Sabsta
Hello, thanks for the reply. I now wait 14 days for the payment and it is no longer possible to cancel. Actually not an option because it is 5000 euros. You always refer to the 21 days. Don't know yet, I have to think about what options I have because I don't want to write off the money.
Lg Sabsta
Hallo danke für die Rückmeldung. Ich warte jetzt 14 tage auf die auzahlung und das stornieren ist auch nicht mehr möglich. Eigentlich auch keine Option da es sich um 5000 Euro handelt. Sie berufen sich immer auf die 21 tage . Weiss noch nicht muss mal überlegen was ich für Optionen habe weil abschreiben möchte ich das Geld nicht.
Lg Sabsta
Фактът, че тегленето е било обработено от тях, е добър знак, че тегленето ще премине и можете да получите парите си след няколко дни. Както и да е, те са доста сенчести, така че се надявам да не сте разочаровани. Току -що получих текст от едно от другите им казина Cherry Fiesta. Депозирали ли сте общо 200 евро, за да сте сигурни, че отговаряте на техните условия, за да получите тази голяма сума, дължима ви?
The fact the withdrawal has been processed by them is a good sign that the withdrawal will go through and you could get your money in a few days. However they are a pretty shady bunch like I said so I hope your not disappointed. I just got a text from one of their other casinos Cherry Fiesta. Have you deposited €200 in total to make sure you meet their terms and conditions in order to get that large amount owed to you?
Да, вече съм депозирал много повече от 200. Така че не би трябвало да е проблем. Глупаво е, ако чакате пари. Ще ви уведомя, ако го получа.
Yes, I have already deposited a lot more than 200. So it shouldn't be a problem. It's just stupid if you're waiting for money. Will let you know should I get it.
Ja habe insgesamt schon weit aus mehr eingezahlt.als 200. Also von daher dürfte es kein Problem sein. Ist halt nur doof wenn man auf Geld wartet. Werde Euch wissen lassen sollt ich es erhalten.
Не, не е глупаво, това е естествено, нямах късмета да спечеля € 5000, което играе в ума ви. Намирам, че това е най -стресиращото нещо 🥴 в очакване на заплащане. Особено когато е първият 🤞 уведомете ме, моля, ако го развеселите.
No it’s not stupid it’s natural I wasn’t lucky enough to win €5000 it plays on your mind I find it’s the most stressful thing 🥴 waiting to get paid. Especially when it’s the first one 🤞let me know please if you get it cheers.
Казиното даде ли ви някаква причина да продължите да чакате?
Did the casino give you any reason why you need to keep waiting?
Здравейте, акаунтът ми е потвърден. Отмених изплащането и си върнах парите, загубих няколко евро и поисках изплащане отново ден по -късно. Това беше преди 4 или 5 дни. И аз не получавам потвърждение по имейл. Ще изчакам уикенда, след което вероятно ще залагам парите си и ще закрия сметката си. Много поздрави 😉
Hello, my account is verified. I canceled the payout and got the money back, lost a few € and requested a payout again a day later. That was 4 or 5 days ago now. I don't get any email confirmation either. I'll wait until the weekend, then I'll probably gamble away my money and close my account. Many greetings 😉
Hallo, mein Konto ist verifiziert. Ich habe die Auszahlung storniert, und das Geld auch zurückerhalten, habe ein paar € verloren und habe einen Tag später wieder eine Auszahlung beantragt. Das ist jetzt 4 oder 5 Tage her. Ich bekomme auch keine email Bestätigung nichts. Ich warte jetzt noch bis zum Wochenende, dann werde ich wohl mein Geld verspielen und mein Konto schließen. Viele Grüße 😉
Здравейте, чакам £ 1000 изплащане от казино, което вече ми е платило 4 пъти и все още се изнервям, няма да го получа, докато не получа плащането, според мен е нормално. Това е моят съвет, изчакайте пълните 21 дни, както е посочено, ако дотогава не сте го получили, изпратете им имейл на support@oceanbreezecasino1.com и попитайте защо не сте получили плащането. 5000 евро е голяма сума 💰💰💰💰💰 така че 🤞 получавате. Можете ли да разгледате дебитите, които сте направили, и да ми кажете къде е обработена транзакцията само от интерес, тъй като те са базирани в Гибралтар. И вие взехте ли бонуса? и отново от интерес спечелихте ли на слотове или игри на маса?
Hi I’m waiting for a £1000 payout from a casino that has already paid me 4 times and I still get nervous I won’t get it until I receive the payment it’s normal I think. This is my advice wait the full 21 days as stated if by then you haven’t got it email them at support@oceanbreezecasino1.com and ask why you haven’t received the payment. €5000 is a big amount 💰💰💰💰💰 so 🤞 you get it. Can you look at the debits you made and tell me where the transaction were processed just out of interest as they are based in Gibraltar. Also did you take the bonus? and again out of interest did you win on slots or table games?
Здравейте, да, чакам сега, когато спечелих в Spots, винаги играйте gonzos quest и само играта .. да, ще ви уведомя дали ще получа парите.
Hello yes, I am waiting now I won at Spots always play gonzos quest and only the game .. yes I will let you know if I will get the money.
Hallo ja ich warte jetzt weiter ich habe bei Spots gewonnen spiele immer gonzos quest und nur das Spiel.. ja ich werde euch wissen lassen obb ich das Geld erhalte.
Търсенето на Гонзо? Как така? Не харесвате ли други игри? Има хиляди други слотове 🙂
Gonzo's Quest? How come? Don't you like any other games? There are thousands of other slots 🙂
Колко дни остава до 21 -дневния краен срок за плащане?
How many days is it now until the 21 day payment deadline?
Е, това е по -дълго от 21 -те дни, които те твърдят, че обработват и одобряват изтеглянето. Можете ли да отидете на техния сайт и да ми кажете в какво състояние е статуса на оттеглянето. Изпратете също имейл на support@oceanbreezecasino1.com с въпрос кога ще получите печалбите си. От моя опит няма смисъл да говоря с чат на живо, те просто ще кажат, че е в процес на работа и ако ги проучите допълнително, те са склонни да бъдат груби и безполезни
Well that’s longer than the 21 days they claim to process and approve the withdrawal. Can you go to their site and tell me what the statuses status of the withdrawal is at. Also send an email to support@oceanbreezecasino1.com asking when you will be receiving your winnings. From my experience no point talking to live chat they will just say it’s in process and if you probe them further they tend to be rude and unhelpful
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.