ФорумКазинаNovaJackpot Casino - обща дискусия

NovaJackpot Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 4 месеца от Imjjj
|
5465 преглеждания 111 отговора |
|
1...5 6
Добавете пост
Radka
преди 1 седмица

Свързвал съм се няколко пъти както чрез чат, така и по имейл. Никога няма отговор по имейл и всеки път различен човек в чата. Отговорите могат да бъдат всякакви обяснения по всяко време. И на мен много пъти ми се е налагало да подавам документи и винаги са отхвърляни без обяснение. И те са правилният вид. Отговорът винаги е, че въпросът се обработва от финансовия отдел и че те ще се свържат с вас по имейл, но нещата изобщо не се развиват.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Господа, това казино от същата компания ли е като Cadoola Casino? Защото тогава вече загубих парите си. Чакам от седмица плащането ми от почти 500 евро. Обработва се от минута 1 и вече е минала седмица. Много оплаквания и оплаквания и гуруто на казиното му дава висока оценка? аз не разбирам

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Никога не съм виждал толкова бавна обработка на теглене. трябва да внимаваш. измина една седмица и не се отговаря на имейли. всеки ден чатът отговаря с автоматичен отговор, който ви казва честно, че всички заявки за теглене са закъснели.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Свързвал съм се няколко пъти както чрез чат, така и по имейл. Никога няма отговор по имейл и всеки път различен човек в чата. Отговорите могат да бъдат всякакви обяснения по всяко време. И на мен много пъти ми се е налагало да подавам документи и винаги са отхвърляни без обяснение. И те са правилният вид. Отговорът винаги е, че въпросът се обработва от финансовия отдел и че те ще се свържат с вас по имейл, но нещата изобщо не се развиват.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Добре тогава. Много е разумно, че решихте да подадете жалба сега. Продължава наистина твърде дълго. Нашият екип за оплаквания ще го прегледа и скоро ще се свърже с вас. Междувременно, ако имате някакви промени по този проблем или нова информация, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Господа, това казино от същата компания ли е като Cadoola Casino? Защото тогава вече загубих парите си. Чакам от седмица плащането ми от почти 500 евро. Обработва се от минута 1 и вече е минала седмица. Много оплаквания и оплаквания и гуруто на казиното му дава висока оценка? аз не разбирам

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Това е същият собственик; ти си прав. Ако все пак имате предвид жалбата си в Cadoola , виждам, че казиното не може да ви помогне с проблема, тъй като беше на сайта на доставчика на плащания, така че бих казал, че няма нищо общо с факта, че има същия собственик.

Както и да е, обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането. Вашият акаунт напълно ли е верифициран там, ако мога да попитам?

Можете също така да разгледате как преглеждаме всички онлайн казина в тази статия, за да ви дадем по-добра представа дали дадено казино има висок или нисък индекс на безопасност.

Моля, уведомете ни как върви вашето теглене и дали ще имате нужда от нашата помощ.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Никога не съм виждал толкова бавна обработка на теглене. трябва да внимаваш. измина една седмица и не се отговаря на имейли. всеки ден чатът отговаря с автоматичен отговор, който ви казва честно, че всички заявки за теглене са закъснели.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Понякога закъсненията може да се дължат на факта, че казиното е претоварено с тегления, знаете. Ние също така даваме на казината 14 дни, за да продължат с плащането, така че се опитайте да бъдете малко търпеливи, моля. Верифицирахте ли вече акаунта си в това казино?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Изпратих документите, но казаха, че не е необходимо потвърждение.

Автоматичен превод:
Marru92
преди 1 седмица

Разбира се, така че те все още не се нуждаят от тях и проверката вероятно ще бъде извършена по-късно. В такива случаи, за съжаление, играчът просто трябва да бъде търпелив, защото ако казиното не успее да разреши ситуацията в рамките на 14 дни, тогава можете да се обърнете към нас и ние ще се опитаме да помогнем.

Както и да е, играхте ли с бонуса или само с истинските пари, които сте депозирали?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Депозирах пари без бонус

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

И можете ли да видите, че им отне една година, за да не решат проблема ми, който беше възстановяване на 475 евро, и че накрая обвиниха банката? И накрая никой не ми е виновен и оставам без парите си. Затова казвам, че тези хора или много бавно плащат, или изобщо не плащат. Така че високата оценка, която давате, е грешна предвид толкова много оплаквания на клиенти.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Депозирах пари без бонус

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Добре, благодаря ти за това. Случайно да сте получили новини от казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

И можете ли да видите, че им отне една година, за да не решат проблема ми, който беше възстановяване на 475 евро, и че накрая обвиниха банката? И накрая никой не ми е виновен и оставам без парите си. Затова казвам, че тези хора или много бавно плащат, или изобщо не плащат. Така че високата оценка, която давате, е грешна предвид толкова много оплаквания на клиенти.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Съжалявам, но наистина не мога да реша кой е виновен. Наистина съжалявам, когато се случи такъв проблем, но със сигурност се доверявам на нашия екип за оплаквания и знам, че те винаги правят всичко възможно, за да получат най-доброто решение за всеки случай.

Автоматичен превод:
1...5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини