ФорумКазинаNovaJackpot Casino - обща дискусия

NovaJackpot Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 10 месеца от Imjjj
|
13411 преглеждания 138 отговора |
|
1...5 6 7
Добавете пост
Radka
преди 6 месеца

Свързвал съм се няколко пъти както чрез чат, така и по имейл. Никога няма отговор по имейл и всеки път различен човек в чата. Отговорите могат да бъдат всякакви обяснения по всяко време. И на мен много пъти ми се е налагало да подавам документи и винаги са отхвърляни без обяснение. И те са правилният вид. Отговорът винаги е, че въпросът се обработва от финансовия отдел и че те ще се свържат с вас по имейл, но нещата изобщо не се развиват.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Господа, това казино от същата компания ли е като Cadoola Casino? Защото тогава вече загубих парите си. Чакам от седмица плащането ми от почти 500 евро. Обработва се от минута 1 и вече е минала седмица. Много оплаквания и оплаквания и гуруто на казиното му дава висока оценка? аз не разбирам

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Никога не съм виждал толкова бавна обработка на теглене. трябва да внимаваш. измина една седмица и не се отговаря на имейли. всеки ден чатът отговаря с автоматичен отговор, който ви казва честно, че всички заявки за теглене са закъснели.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Свързвал съм се няколко пъти както чрез чат, така и по имейл. Никога няма отговор по имейл и всеки път различен човек в чата. Отговорите могат да бъдат всякакви обяснения по всяко време. И на мен много пъти ми се е налагало да подавам документи и винаги са отхвърляни без обяснение. И те са правилният вид. Отговорът винаги е, че въпросът се обработва от финансовия отдел и че те ще се свържат с вас по имейл, но нещата изобщо не се развиват.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добре тогава. Много е разумно, че решихте да подадете жалба сега. Продължава наистина твърде дълго. Нашият екип за оплаквания ще го прегледа и скоро ще се свърже с вас. Междувременно, ако имате някакви промени по този проблем или нова информация, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Господа, това казино от същата компания ли е като Cadoola Casino? Защото тогава вече загубих парите си. Чакам от седмица плащането ми от почти 500 евро. Обработва се от минута 1 и вече е минала седмица. Много оплаквания и оплаквания и гуруто на казиното му дава висока оценка? аз не разбирам

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това е същият собственик; ти си прав. Ако все пак имате предвид жалбата си в Cadoola , виждам, че казиното не може да ви помогне с проблема, тъй като беше на сайта на доставчика на плащания, така че бих казал, че няма нищо общо с факта, че има същия собственик.

Както и да е, обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането. Вашият акаунт напълно ли е верифициран там, ако мога да попитам?

Можете също така да разгледате как преглеждаме всички онлайн казина в тази статия, за да ви дадем по-добра представа дали дадено казино има висок или нисък индекс на безопасност.

Моля, уведомете ни как върви вашето теглене и дали ще имате нужда от нашата помощ.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Никога не съм виждал толкова бавна обработка на теглене. трябва да внимаваш. измина една седмица и не се отговаря на имейли. всеки ден чатът отговаря с автоматичен отговор, който ви казва честно, че всички заявки за теглене са закъснели.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Понякога закъсненията може да се дължат на факта, че казиното е претоварено с тегления, знаете. Ние също така даваме на казината 14 дни, за да продължат с плащането, така че се опитайте да бъдете малко търпеливи, моля. Верифицирахте ли вече акаунта си в това казино?

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Изпратих документите, но казаха, че не е необходимо потвърждение.

Автоматичен превод:
Marru92
преди 6 месеца

Разбира се, така че те все още не се нуждаят от тях и проверката вероятно ще бъде извършена по-късно. В такива случаи, за съжаление, играчът просто трябва да бъде търпелив, защото ако казиното не успее да разреши ситуацията в рамките на 14 дни, тогава можете да се обърнете към нас и ние ще се опитаме да помогнем.

Както и да е, играхте ли с бонуса или само с истинските пари, които сте депозирали?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Депозирах пари без бонус

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

И можете ли да видите, че им отне една година, за да не решат проблема ми, който беше възстановяване на 475 евро, и че накрая обвиниха банката? И накрая никой не ми е виновен и оставам без парите си. Затова казвам, че тези хора или много бавно плащат, или изобщо не плащат. Така че високата оценка, която давате, е грешна предвид толкова много оплаквания на клиенти.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Депозирах пари без бонус

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добре, благодаря ти за това. Случайно да сте получили новини от казиното?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

И можете ли да видите, че им отне една година, за да не решат проблема ми, който беше възстановяване на 475 евро, и че накрая обвиниха банката? И накрая никой не ми е виновен и оставам без парите си. Затова казвам, че тези хора или много бавно плащат, или изобщо не плащат. Така че високата оценка, която давате, е грешна предвид толкова много оплаквания на клиенти.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Съжалявам, но наистина не мога да реша кой е виновен. Наистина съжалявам, когато се случи такъв проблем, но със сигурност се доверявам на нашия екип за оплаквания и знам, че те винаги правят всичко възможно, за да получат най-доброто решение за всеки случай.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Като цяло избягвайте всички казина Rapidi NV, това е моето заключение, защото съм играл във всички тях.

Сега в това казино днес (04 юли 2024 г.) имам в сметката си 5500 евро + 1500 предстоящи за теглене (по 3 от 500) и имам 1500 евро тегления. Общите ми депозити бяха 890 евро.


За първи път имам такъв късмет с казино Rapidi и тук започват проблемите. Първите 3 тегления са завършени след 1 седмица всяко. Сега 4-то теглене днес е 8-ми ден и все още е в очакване.


Имам контакт с казино много пъти, което не е решение. Те не предоставят нито един инструмент за отговорен хазарт и причината, поради която се бавят, е просто да продължат да играят спечелените пари или не.


Ще се върна, за да актуализирам колко дни ще бъдат следващите тегления, ако трябва да изчакам един месец за всяко от тях, ще направя.


Също така не се доверявайте на високия резултат, който казино гуруто дава на тази страница, вече имам отворен случай, но не мисля, че това ще промени нещо.


Просто отидете до следващото казино, просто не бъдете Rapidi NV Casino.


Забавлявай се.

Автоматичен превод:
armagedwnn
преди 4 месеца

Здравейте, предполагам, че ще започна с това, че е добра новина, че вече сте получили малко пари, това е положително.

Виждам обаче, че чакате повече от седмица за следващото си плащане и бих искал да кажа тук, че даваме на казината 14 дни за този процес, така че ако не получите следващото си плащане, тъй като имате оплакване, нашите екипът ще се опита да се свърже с казиното и да ви помогне.

Надяваме се, че това няма да е необходимо и ще се оправи.

Разбира се, не залагайте с парите си, защото ако загубите, ние няма да можем да ви помогнем, така че се опитайте да издържите, докато всичко се оправи.

Надявам се да се получи добре и да получите всичко.

Стискам палци. 🤞☘️

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей Джаро,

Благодаря за коментара. Като цяло те нямат извинение да отменят тегленията, методът е същият като предишните тегления. Това е положителното от моя страна. Те се бавят, защото посочват на повечето хора, че хазартът не може да чака толкова много.


Днес е 9-ти ден и все още чака, от моя страна Рапиди изобщо ме губи. Залагам със сигурност, но имам 2-3 казина, които са идеални, няма причина, ако трябва да играя, за да се върна тук. Защото никога няма да си взема парите, ако го направя.


Въпросът тук е, че това със сигурност не е казино от 8. Пазя записи за всички мои тегления след много дни, че всичко ще бъде завършено, ще дойда да го публикувам за колко време трябва да изтеглите този вид сума за следващите играчи, за да го избегнат.


За сега. (Депозира 890 евро за 4 дни, което може да им покаже, че залагам пари, не просто имах супер късмет)

1-во теглене (500) - 7 дни за изпълнение

2-ро теглене (500) - 7 дни

3-то теглене (500) - 6 дни

4-то теглене (500) - 9 дни и все още предстои

5-то теглене (500) - 6 дни и все още предстои

6-то теглене (500) - 5 дни все още чакат


и имам нужда от още 11 тегления. Моля, кажете ми колко дни са необходими може би месеци, смешно е, че не е казино с 8.

Ще чакам и една година, но ще взема парите и никога повече Rapidi това е заключението и няма да играя тяхната игра. С ТЕЗИ ПРАКТИКИ ТЕ ГУБЯТ ИГРАЧИ.

Автоматичен превод:
armagedwnn
преди 4 месеца

Геясу. Разбирам разочарованието ви тук и се надявам парите ви да бъдат получени възможно най-скоро, за да можете най-накрая да се отпуснете.

Винаги е най-добре да проверите този вид информация относно дневния лимит предварително, за да знаете какво да очаквате. Въпреки че процесът може да бъде по-кратък, аз знам и разбирам вашето значение.

Нашият екип със сигурност е готов да помогне и да се намеси във вашето оплакване, ако е необходимо. Така че, моля, дръжте ни в течение за всички новини относно вашето оттегляне.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Направих теглене преди 8 дни и все още нищо. Поддръжката дава същите автоматизирани отговори.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

@mislajups Ако искаш някакъв съвет, никога не анулирай второто теглене, просто имай търпение и ако продължат да отварят случай тук за мен, който работи, имам още много тегления, които трябва да бъдат завършени, но ще чакам колкото трябва.

Автоматичен превод:
armagedwnn
преди 3 месеца

Няма да отменя никакви тегления

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Опитвам се да тегля от дни, но не става, винаги си връщам парите в игралната си сметка и всеки път чувам едно и също нещо в чата и трябва да обяснявам 100 пъти за какво става въпрос

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини