преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с NovaJackpot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Печалбите от безплатни завъртания не се кредитират. Те ви казват да изчакате 24 часа и след това трябва да им изпратите историята на акаунта си като доказателство
- Името на играта
- Доставчик на игри
- Вашият баланс преди залога
- Време за залагане
- Размер на вноската
- Размер на печалбата
- ID на залога
Free spin winnings are not credited. They tell you to wait 24 hours and then you should send them your account history as proof
- The name of the game
- Game provider
- Your balance before the bet
- Bet time
- Amount of contribution
- Amount of profit
- Bet ID
Ilmaiskierros voitot eivät tule tilille. He käskevät odottaa 24 tuntia ja sitten heille pitäisi vielä todisteena laittaa tilihistoriasta
- Pelin nimi
- Pelintarjoaja
- Saldosi ennen vetoa
- Vedon aika
- Panoksen määrä
- Voiton määrä
- Vedon tunnus
Здравейте, мога ли да попитам дали проблемът ви продължава и вашите печалби от безплатни завъртания все още не са пристигнали в акаунта ви на играч? Доставихте ли на казиното необходимото и получихте ли отговор от тях?
Кажи ми къде си.
Hi, can I ask if your problem still persists and your free spins winnings still haven't arrived in your player account ? Did you deliver to the casino what was needed and did you get any response from them ?
Let me know where you stand.
Изпратих скрийншот, показващ играта и печалбата, но искат информация за играта, залозите и каквото още не се показва в историята, така че не мога да го изпратя, но не вярват
I sent a screenshot showing the game and the win, but they ask for information about the game, stakes, and whatever else is not shown in the history, so I can't send it, but they don't believe it
Lähetin kuvakaappauksen missä näkyy peli ja voitto mutta he pyytävät pelin, panosten ja vaikka minkä tietoja mitä ei näy historiassa niin en voi lähettää niitä mutta he eivät usko
Хм, мисля, че в този случай определено трябва да имате в историята на бонусите си, че сте получили безплатни завъртания и някаква информация за тях. Виждаш ли нещо там? Защото ако имате само една екранна снимка и нищо друго, вероятно не е достатъчно. 🙁
Hmm, I think in this case you should definitely have in your bonus history that you have received free spins and some information about them. Do you see anything there ? Because if you only have one screenshot and nothing else, it's probably not enough. 🙁
Лошо обслужване на клиенти. За €660 депозит получавате само €10 бонус за лоялност. Печалбите от безплатните завъртания не влязоха в баланса на игралната сметка и въпросът не беше разрешен.
Bad customer service. For a €660 deposit, you only get a €10 loyalty bonus. The winnings from the free spins did not enter the balance of the game account and the matter was not taken care of.
Asiakaspalvelu huonoa. 660€ talletuksesta ei saa kuin 10€ uskollisuusbonuksen. Ilmaiskierrosten voitot eivät tulleet pelitilin saldoon ja asiaa ei hoidettu.
Хей! Добра работа, обзалагам се, че трябва да сравните екранната си снимка с други тук 👈 😉
Hey! Good work, I bet you should compare your screenshot with others right here 👈 😉
Лошо обслужване на клиенти. За €660 депозит получавате само €10 бонус за лоялност. Печалбите от безплатните завъртания не влязоха в баланса на игралната сметка и въпросът не беше разрешен.
Bad customer service. For a €660 deposit, you only get a €10 loyalty bonus. The winnings from the free spins did not enter the balance of the game account and the matter was not taken care of.
Asiakaspalvelu huonoa. 660€ talletuksesta ei saa kuin 10€ uskollisuusbonuksen. Ilmaiskierrosten voitot eivät tulleet pelitilin saldoon ja asiaa ei hoidettu.
Хм, видях, че сте подали жалба за това, че казиното ви позволява да депозирате, въпреки че имате забрана за хазарт в сродни казина.
Въпросът ми е защо депозирахте тук?
Що се отнася до печалбите от безплатни завъртания, опитах се да получа съвет за това, но вие не го споменахте в жалбата, което е доста изненадващо. Имате ли други доказателства освен екранната снимка, както описах в предишния си пост?
Hmm, I saw that you lodged a complaint about the casino allowing you to deposit even though you have a gambling ban at sister casinos.
My question is why did you deposit here ?
As far as the free spin winnings are concerned, I tried to get some advice about that but you didn't mention it in the complaint which is quite surprising. Do you have any other evidence besides the screenshot as I described in my previous post ?
Имам на 12 март. поиска изплащане. Към днешна дата няма отговор от казиното. В чата хората продължават да казват, че работят усилено по въпроса и трябва да бъдат търпеливи. Можете да плащате само €500 на ден. Имам отворени две тегления. Можете също така просто да се свържете чрез чат. Много съм скептичен!!!!
I have on March 12th. requested a payout. To date there has been no response from the casino. In the chat, people keep saying that they are working hard on it and should be patient. You can only pay out €500 per day. I have two withdrawals open. You can also just contact via chat. I am very skeptical!!!!
Ich habe am 12.03. eine Auszahlung beantragt. Bis heute keinerlei Reaktion seitens des Casinos. Im Chat wird immer wieder behauptet das man mit Hochdruck daran arbeitet und man solle sich gedulden. Man kann ja auch nur 500 € pro Tag auszahlen. Ich habe zwei Auszahlungen offen. Man kann auch nur über den Chat kontaktieren. Ich bin sehr skeptisch!!!!
Опитахте ли да се свържете и с поддръжката по имейл? Винаги трябва да има имейл на уебсайта им. Понякога чатът на живо не може да бъде толкова полезен, особено когато става въпрос за тегления, затова е по-добре да се свържете с казиното по имейл. Вашият акаунт напълно потвърден ли е, имали ли сте успешно теглене преди в това казино? Моля, уведомете ни, ако има някаква актуализация.
Have you tried to contact the support by email, as well? There should always be an email on their website. Sometimes the live chat can not be that helpful, really, especially when it comes to the withdrawals, therefore is better to contact the casino by email. Is your account fully verified, have you had any successful withdrawal before at this casino? Please let us know, if there's any update.
Вече написах няколко имейла, няма отговор. Не мога да се потвърдя, пише: Изглежда, че акаунтът ви не се нуждае от потвърждение, . Забавлявайте се да играете. Все още не съм имал теглене в това казино. Заради добрата оценка от GURU депозирах там и спечелих. За съжаление не мога да споделя този преглед.
I've already written several emails, no response. I can't verify myself, it says: It looks like your account doesn't need to be verified, . Have fun playing. I haven't had a withdrawal at this casino yet. Because of the good rating from GURU, I deposited there and won. Unfortunately I cannot share this review.
Ich habe schon mehrere Mails geschrieben, keine Antwort. Ich kann mich nicht verifizieren, dort steht : Es sieht so aus, als ob Dein Konto nicht verifiziert werden muß, . Viel Spass beim Spielen. Ich hatte noch keine Auszahlung in diesem Casino. Auf Grund der guten Bewertung von GURU habe ich dort eingezahlt und auch gewonnen. Leider kann ich diese Bewertung nicht teilen.
Същото нещо за мен, чакам от 13 март и 14 март за по 500 евро, изглежда е измама, подозирам, че няма да се изплати, типичното казино rabidi nv не се придържа към никакви правила или закони
The same thing for me, I've been waiting since March 13th and March 14th for €500 each, seems to be a scam, I suspect it won't pay out, typical rabidi nv casino doesn't adhere to any rules or laws
Das selbe auch bei mir warte seid 13.03 und 14.03 auf jeweils 500€ scheint eine Masche zu sein vermute werden nicht auszahlen typisches rabidi n.v casino halten sich an keine Regeln und Gesetze
отначало даваха различни извинения, но сега просто отговарят, че няма ограничение във времето и ще изпратят имейл, ако са съгласни да платят, така че мисля, че няма да върнат нищо.. би било добре дори да мога да си върна парите, но това изглежда е напразна надежда. и един въпрос към casinoguru, защо им давате толкова висока оценка, ако те вече имат този проблем от дълго време.
at first they gave different excuses, but now they just answer that there is no time limit and they will send an email if they agree to pay, so I think that they will not pay anything back.. it would be good if I could even get my own money deposited there back, but it seems to be a futile hope. and a question for casinoguru that why do you give them such a high rating if they have already had this problem for a long time.
Всичко това звучи доста притеснително. Вече загубих €1000 в друго казино и сега почти мисля, че няма да видя парите си. Всичко това за кратко време!! Много тъжно, че си толкова безсилен.
That all sounds pretty worrying. I've already lost €1000 in another casino and now I almost think I won't see my money. All this in a short time!! Very sad that you are so powerless.
Das hört sich ja alles ziemlich bedenklich an. Ich habe schon einmal 1000 € in einem anderen Casino verloren und glaube jetzt schon fast das ich mein Geld nicht sehen werde. Das alles in kurzer Zeit!! Sehr traurig, das man da so machtlos ist.
Е, подадох жалба тук и ако това не помогне, разбира се ще се свържа с отговорния орган в Кюрасао. Crownplay също е част от него, прочетете дискусиите и оплакванията. Всичко е заради факта, че няма кой да не си е получил парите от няколко дни.
Well, I have filed a complaint here and if that doesn't help, I will of course contact the responsible authority in Curaçao. Crownplay is also part of it, read the discussions and complaints. It's all about the fact that no one hasn't received their money for several days.
Naja ich habe eine Beschwerde hier eingereicht und wenn das nichts helfen sollte werde ich natürlich die zuständige Behörde in Curaçao kontaktieren. Crownplay gehört ja auch dazu lese da mal die Diskussionen und Beschwerden. Da geht es auch nur darum das keiner sein Geld seid mehreren Tagen nicht bekommt.
Чакам изплащане от 8 дни. Продължавам да получавам едни и същи стандартни отговори, които поддръжката дори не формулира. Не изглежда, че някога ще получа парите си
I've been waiting for a payout for 8 days. I keep getting the same standard answers that support doesn't even formulate themselves. It doesn't seem like I'll ever receive my money
Ich warte bereits seit 8 Tagen auf eine Auszahlung. Bekomme immer wieder die gleichen Standard antworten, die der Support nicht einmal selbst formuliert. Es scheint nicht so als würde ich mein Geld jemals erhalten
Казино Rabidi NV няма най-добрата репутация
Well Rabidi NV Casino doesn't have the best reputation
Naja rabidi n.v casino hat nicht den besten ruf
Вече написах няколко имейла, няма отговор. Не мога да се потвърдя, пише: Изглежда, че акаунтът ви не се нуждае от потвърждение, . Забавлявайте се да играете. Все още не съм имал теглене в това казино. Заради добрата оценка от GURU депозирах там и спечелих. За съжаление не мога да споделя този преглед.
I've already written several emails, no response. I can't verify myself, it says: It looks like your account doesn't need to be verified, . Have fun playing. I haven't had a withdrawal at this casino yet. Because of the good rating from GURU, I deposited there and won. Unfortunately I cannot share this review.
Ich habe schon mehrere Mails geschrieben, keine Antwort. Ich kann mich nicht verifizieren, dort steht : Es sieht so aus, als ob Dein Konto nicht verifiziert werden muß, . Viel Spass beim Spielen. Ich hatte noch keine Auszahlung in diesem Casino. Auf Grund der guten Bewertung von GURU habe ich dort eingezahlt und auch gewonnen. Leider kann ich diese Bewertung nicht teilen.
Не мога да си помогна, но изглежда, че има някакъв общ проблем по отношение на процедурата.
Тъй като има много играчи от различни страни, времевата рамка е доста сходна. Иска ми се да можех да обясня какво се обърка. За съжаление, тъй като на казината са дадени 14 пълни дни, за да изпълнят заявката за теглене, има и шанс жалбата да бъде разрешена без допълнително разследване.
По мое мнение сме свидетели на един вид борба в тази платформа и напълно разбирам загрижеността ви.
I can't help myself, but it seems like there is a sort of mutual problem regarding the procedure.
Since there are many players from different countries yet the time frame is pretty similar. I wish I could explain what went wrong. Sadly, since the casinos are allowed 14 full days to complete the withdrawal request, there is also a chance the complaint will be resolved without further investigation.
In my opinion, we're witnessing a kind of struggle on this platform, and I completely understand your concern.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.