ФорумКазинаNovaJackpot Casino - обща дискусия

NovaJackpot Casino - обща дискусия

преди 10 месеца от Imjjj
|
13422 преглеждания 138 отговора |
|
1 2...7
Добавете пост
преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с NovaJackpot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 10 месеца

Печалбите от безплатни завъртания не се кредитират. Те ви казват да изчакате 24 часа и след това трябва да им изпратите историята на акаунта си като доказателство

- Името на играта

- Доставчик на игри

- Вашият баланс преди залога

- Време за залагане

- Размер на вноската

- Размер на печалбата

- ID на залога


Автоматичен превод:
Imjjj
преди 9 месеца

Здравейте, мога ли да попитам дали проблемът ви продължава и вашите печалби от безплатни завъртания все още не са пристигнали в акаунта ви на играч? Доставихте ли на казиното необходимото и получихте ли отговор от тях?

Кажи ми къде си.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Изпратих скрийншот, показващ играта и печалбата, но искат информация за играта, залозите и каквото още не се показва в историята, така че не мога да го изпратя, но не вярват

Автоматичен превод:
Imjjj
преди 9 месеца

Хм, мисля, че в този случай определено трябва да имате в историята на бонусите си, че сте получили безплатни завъртания и някаква информация за тях. Виждаш ли нещо там? Защото ако имате само една екранна снимка и нищо друго, вероятно не е достатъчно. 🙁

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Лошо обслужване на клиенти. За €660 депозит получавате само €10 бонус за лоялност. Печалбите от безплатните завъртания не влязоха в баланса на игралната сметка и въпросът не беше разрешен.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

fileНа daddy

Редактиран от Radka преди 9 месеца
Причина: забранената връзка е изтрита + добавена CG връзка
tony1529474
преди 9 месеца

Хей! Добра работа, обзалагам се, че трябва да сравните екранната си снимка с други тук 👈 😉

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Лошо обслужване на клиенти. За €660 депозит получавате само €10 бонус за лоялност. Печалбите от безплатните завъртания не влязоха в баланса на игралната сметка и въпросът не беше разрешен.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Хм, видях, че сте подали жалба за това, че казиното ви позволява да депозирате, въпреки че имате забрана за хазарт в сродни казина.

Въпросът ми е защо депозирахте тук?

Що се отнася до печалбите от безплатни завъртания, опитах се да получа съвет за това, но вие не го споменахте в жалбата, което е доста изненадващо. Имате ли други доказателства освен екранната снимка, както описах в предишния си пост?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Имам на 12 март. поиска изплащане. Към днешна дата няма отговор от казиното. В чата хората продължават да казват, че работят усилено по въпроса и трябва да бъдат търпеливи. Можете да плащате само €500 на ден. Имам отворени две тегления. Можете също така просто да се свържете чрез чат. Много съм скептичен!!!!

Автоматичен превод:
Roswitha74
преди 7 месеца

Опитахте ли да се свържете и с поддръжката по имейл? Винаги трябва да има имейл на уебсайта им. Понякога чатът на живо не може да бъде толкова полезен, особено когато става въпрос за тегления, затова е по-добре да се свържете с казиното по имейл. Вашият акаунт напълно потвърден ли е, имали ли сте успешно теглене преди в това казино? Моля, уведомете ни, ако има някаква актуализация.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Вече написах няколко имейла, няма отговор. Не мога да се потвърдя, пише: Изглежда, че акаунтът ви не се нуждае от потвърждение, . Забавлявайте се да играете. Все още не съм имал теглене в това казино. Заради добрата оценка от GURU депозирах там и спечелих. За съжаление не мога да споделя този преглед.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Същото тук.. cant whitdraw/kyc и няма отговор.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Същото нещо за мен, чакам от 13 март и 14 март за по 500 евро, изглежда е измама, подозирам, че няма да се изплати, типичното казино rabidi nv не се придържа към никакви правила или закони

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

отначало даваха различни извинения, но сега просто отговарят, че няма ограничение във времето и ще изпратят имейл, ако са съгласни да платят, така че мисля, че няма да върнат нищо.. би било добре дори да мога да си върна парите, но това изглежда е напразна надежда. и един въпрос към casinoguru, защо им давате толкова висока оценка, ако те вече имат този проблем от дълго време.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Всичко това звучи доста притеснително. Вече загубих €1000 в друго казино и сега почти мисля, че няма да видя парите си. Всичко това за кратко време!! Много тъжно, че си толкова безсилен.

Автоматичен превод:
Roswitha74
преди 7 месеца

Е, подадох жалба тук и ако това не помогне, разбира се ще се свържа с отговорния орган в Кюрасао. Crownplay също е част от него, прочетете дискусиите и оплакванията. Всичко е заради факта, че няма кой да не си е получил парите от няколко дни.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Чакам изплащане от 8 дни. Продължавам да получавам едни и същи стандартни отговори, които поддръжката дори не формулира. Не изглежда, че някога ще получа парите си

Автоматичен превод:
marcuslandwehr92
преди 7 месеца

Казино Rabidi NV няма най-добрата репутация

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Вече написах няколко имейла, няма отговор. Не мога да се потвърдя, пише: Изглежда, че акаунтът ви не се нуждае от потвърждение, . Забавлявайте се да играете. Все още не съм имал теглене в това казино. Заради добрата оценка от GURU депозирах там и спечелих. За съжаление не мога да споделя този преглед.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не мога да си помогна, но изглежда, че има някакъв общ проблем по отношение на процедурата.

Тъй като има много играчи от различни страни, времевата рамка е доста сходна. Иска ми се да можех да обясня какво се обърка. За съжаление, тъй като на казината са дадени 14 пълни дни, за да изпълнят заявката за теглене, има и шанс жалбата да бъде разрешена без допълнително разследване.

По мое мнение сме свидетели на един вид борба в тази платформа и напълно разбирам загрижеността ви.

Автоматичен превод:
1 2...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини