ФорумКазинаNovaJackpot Casino - обща дискусия

NovaJackpot Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 8 месеца от Imjjj
|
10486 преглеждания 132 отговора |
|
1...4 5 67
Добавете пост
преди 5 месеца

Здравейте всички,


Тук вече съм коментирал веднъж.

Чаках 11 дни за изплащането ми от 1000 евро. Но най-накрая го получих.


Сега отново спечелих нещо на 31 март и 1 април и оттогава чакам.

Току-що получих плащанията отново, така че всичко работи добре за мен.


Стискам палци всички все още да получавате изплащанията си.


поздрав

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Радвам се, явно казиното няма да е толкова бързо в тегленията, което вероятно ще ме обезсърчи, но нямам нищо против да изчакам една седмица. Важното е, че си ги получил парите и то по твоите думи нито веднъж, значи е добре. 😉

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, трябва да изпратя едномесечна история на транзакциите на Mifinity в PDF формат до казиното. Как се прави това с MIFINITY? може ли някой да ми помогне

Автоматичен превод:
Roswitha74
преди 5 месеца

О, тъй като не използвам Mifinity, наистина не знам. Но можете да опитате да попитате в тази тема и може би някой ще може да ви помогне: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/mifinity-withdrawal-to-bank-account/13

Стискайте палци всичко да се получи добре. 🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

актуализация от мен: това е толкова разочароващо, изплащат ми 500, но сега чакам от 9 април за следващите си 500, това е кошмар, поддръжката не отговаря на имейлите ми, а поддръжката на живо просто дава същия отговор за копиране и поставяне

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

От 12 март си чакам парите. Вече пуснах жалба. Изпратих исканите документи на 15 април, а днес, 3 дни по-късно, поддръжката ми писа, че са препратени към финансовия отдел. Междувременно изпратих допълнителни документи, екранна снимка на MIFINITY, до казиното. Това беше искането на финансовия отдел в жалбата. Това беше преди 2 дни. Не знам дали вече е пристигнал. Досега няма отговор от казиното и все още няма пари. Така е с това казино!!! Просто сте безсилни и губите вяра в реномираните казина!!!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Току-що получих първите си 500 евро. Сега съм любопитен да видя кога ще бъдат изплатени останалите €500. Все още има положителни моменти.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

актуализация от мен: това е толкова разочароващо, изплащат ми 500, но сега чакам от 9 април за следващите си 500, това е кошмар, поддръжката не отговаря на имейлите ми, а поддръжката на живо просто дава същия отговор за копиране и поставяне

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Съжалявам, че трябва да чакате толкова дълго. Мислили ли сте да подадете жалба може би? Може би нашият екип ще успее да ви помогне по някакъв начин.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Току-що получих първите си 500 евро. Сега съм любопитен да видя кога ще бъдат изплатени останалите €500. Все още има положителни моменти.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря Ви за актуализацията. Моля, продължете скоро с този вид новини.😉

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, получих второто си изплащане днес. Беше бързо.


Автоматичен превод:
Roswitha74
преди 5 месеца

Това е страхотно. Ще продължиш ли да играеш там, чудя се?🤔

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Това място става все по-лошо, сега чакам почти две седмици, отказвам се от това място, наистина е гадно казино

Автоматичен превод:
delc22
преди 4 месеца

Виждам, че сте успели да подадете жалба , което е добра стъпка, когато все още чакате парите си.

Въпреки това успешно ли потвърдихте акаунта си? Играхте ли с някакъв бонус или не? Все още ли сте в контакт с казиното в контекста на вашето теглене?

Уведомете ме и разбира се, ако нещо се промени, не се колебайте да ме актуализирате.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Акаунтът казва, че няма нужда от проверка в момента и аз никога не използвам бонус за депозит, а те продължават да казват, че имайте търпение

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
delc22
преди 4 месеца

Е, съжалявам, че го казвам, но няма много за заключение.

Очевидно фактът, че сте успели да теглите няколко пъти преди това забавяне, звучи поне обещаващо, нали? Все пак би било честно да ви дам едно прилично обяснение.

Да се надяваме на скорошната промяна на играта. 🤞🤞


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте всички.


Наскоро попаднах на казино, известно като NovaJackpot.com, работещо с лиценз за Кюрасао и под компанията Rabidi NV


Тази компания задържа тегленето ми вече месец, след като уебсайтът им обещава теглене за 3-5 дни. От ден 3 на процеса на теглене продължих да питам екипа за поддръжка на живо кога парите ще бъдат изпратени и те просто отговаряха с автоматичния отговор „скоро". Те нямат реално намерение да го изпращат и след като заплашиха да докладват компанията си на лицензионната агенция за казиното, забраниха моя акаунт. Моля, стойте далеч от това казино.


Тяхната поддръжка по имейл също не е отговорила на нито един от имейлите ми, които изпратих преди седмици.


Депозирана сума: $910

Опитана сума за изтегляне: $520

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
llamaontv
преди 4 месеца

Здравейте, съжалявам, че се поставихте в тази ситуация. Означава ли това, че все още имате някакъв баланс в сметката си и казиното е блокирало акаунта ви с него? Мисля, че един месец за едно теглене е доста, така че е добре, че сте подали жалба .

Играхте ли с някакъв бонус или не?

Както и да е, тъй като имате оплакване, нашият екип ще се опита да ви помогне и аз силно вярвам, че ще успее.

Засега ще трябва да изчакаме и да видим как върви разследването.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца


Това е измамно казино и няма да получа печалбите си. Вече чакам 3 месеца. Заявката за теглене на пари беше отменена от казиното многократно и не получих никакво съобщение или обяснение защо. Разрешенията са наред, но все още се поставят под въпрос през цялото време. А документ за банкови транзакции не се приема дори и да е от точното време и депозитът да е видим.


Автоматичен превод:
Sane
преди 4 месеца

Съжаляваме за проблема, който имате в това казино. Проверихте ли и дали форматът на документа е правилен? Много пъти това е причината да не се приемат някои документи от страна на казиното.

Ако смятате, че трябва да помогнете за решаването на този проблем, не се колебайте да подадете жалба тук и нашият екип със сигурност ще я разгледа. Моля, следвайте тази връзка, за да го направите.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Да, форматът на документа е правилен 👍

Автоматичен превод:
Sane
преди 4 месеца

Добре, така че ако казиното наистина има основателна причина да не приеме документите ви, трябва да е нещо друго.

Говорейки за това, предполагам, че сте разменили някои отговори с неговия персонал, споменавате ли защо тези документи не са били приети?

Очевидно 3 месеца са далеч от нормалния срок, така че малко се съмнявам, че не сте ги попитали.

Наясно ли сте с нещо, което си струва да се спомене? 🤔



Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини