преди 5 месеца
Мисля, че трябва да използвате същия метод за теглене, който сте използвали за депозит.
I think you have to use the same method for withdraw that you used for deposit.
0
Мисля, че трябва да използвате същия метод за теглене, който сте използвали за депозит.
I think you have to use the same method for withdraw that you used for deposit.
Виждам, че тук вече сте имали някои забавяния на плащанията, нали? Дадоха ли ти някакво обяснение за забавянето или просто се опитват да те успокоят, че всичко ще бъде платено, например?🤔
I can see that you have already experienced some delays in payment here, right? Did they give you any explanation regarding the delay, or are they just trying to reassuring you that everything will be paid soon, for example?🤔
Опитвам се да тегля от дни, но не става, винаги си връщам парите в игралната си сметка и всеки път чувам едно и също нещо в чата и трябва да обяснявам 100 пъти за какво става въпрос
I've been trying to make a withdrawal for days but it doesn't work, I always get the money back into my gaming account, and every time I hear the same thing in the chat and have to explain 100 times what it's about
Versuche seit Tagen eine Auszahlung zu machen aber es funktioniert nicht, immer bekomme ich das Geld auf mein spielkonto zurück, und jedesmal höre ich das selbe beim chatten und muss 100 mal erklären um was es geht
Съжалявам за тази ситуация. Видях, че сте успели да подадете жалба тук с нашия екип, така че се надяваме, че те ще могат да ви помогнат да разрешите проблема. Вероника също чака допълнителна информация, така че, моля, отговорете й, когато е възможно.
Ще изчакаме всякакви актуализации относно този ваш проблем.
I am sorry for this situation. I saw that you managed to submit a complaint here with our team, so hopefully they will be able to assist you to get it solved. Veronika is also waiting for some additional information, so reply to her whenever possible, please.
We will wait for any updates regarding this issue of yours.
Постоянно ми казваха, че има забавяне на всички тегления и че ще ги обработят възможно най-скоро.
They kept telling me there is a delay in all withdrawals and that they will process them as soon as possible.
И аз се радвам за теб!
Като се има предвид, че това е по-малко казино, бих предположил, че празниците са виновни. Нищо необичайно в наши дни, предполагам.
Във всеки случай благодаря за толкова отзивчивостта. какво смяташ да правиш сега Продължавам да играя?
I'm also happy for you!
Considering this is a smaller casino, I would assume the holidays are to blame. Nothing unusual these days, I guess.
In any case, thanks for being so responsive. What do you plan to do now? Keep on playing?
Опитвам се да тегля от дни, но не става, винаги си връщам парите в игралната си сметка и всеки път чувам едно и също нещо в чата и трябва да обяснявам 100 пъти за какво става въпрос
I've been trying to make a withdrawal for days but it doesn't work, I always get the money back into my gaming account, and every time I hear the same thing in the chat and have to explain 100 times what it's about
Versuche seit Tagen eine Auszahlung zu machen aber es funktioniert nicht, immer bekomme ich das Geld auf mein spielkonto zurück, und jedesmal höre ich das selbe beim chatten und muss 100 mal erklären um was es geht
Хей, предвид другите добри новини, които получихме наскоро, се чудех дали и ти не си в течение.
Винаги е приятно да четете положителни актуализации, но ако все още се борите, не забравяйте, че е ваш ред да актуализирате жалбата си. Можете да го направите тук 👈
Не се колебайте да отговаряте предимно на Вероника във всеки случай, моля.
Hey, considering other good news we recently got, I was wondering whether you are out of the loop too.
It's always nice to read positive updates, though if you struggle still, remember that it is your turn to update your complaint. You can do so right here 👈
Don't hesitate to respond primarily to Veronika in any case, please.
От 26, 24 август съм поискал теглене и все още не са ми кредитирали парите, а в чата казаха от 1 до 3 работни дни. Всеки път те отговаряха, че съжаляват за неудобството и забавянето и че в един момент ще бъдат кредитирани. Моят акаунт каза, че не се изисква удостоверяване.
I have requested my withdrawal since August 26, 24 and they still haven't credited me with the money, while in the chat they said from 1 to 3 working days. Each time they replied that they were sorry for the inconvenience and the delay and that at some point they would be credited. My account said no authentication required.
Εχω αιτηθει την αναληψη μου απο 26 Αυγουστου 24 και ακομα δεν μου εχουν πιστωσει τα χρηματα ενω στο chat ελεγαν απο 1 εως 3 εργασιμες ημερες. Καθε φορα απαντανε οτι λυπουνται για την ταλαιπωρια και για την καθυστερηση και οτι καποια στιγμη θα τα πιστωσουν. Ο λογαριασμος μου ελεγε οτι δεν χρειαζεται ταυτοποιηση.
Това е жалко. Мога ли да знам кое казино има такова забавяне, когато става въпрос за тегления, моля?
Не мога да разбера това сам. Смятате ли, че промяната на опцията за плащане би помогнала или сте на опашка за плащане? Страхувам се, че вторият вариант означава, че има доста малко работа.
Дали са конкретна причина за това чакане - освен извинението?
That's unfortunate. May I know which casino is in such a delay when it comes to the withdrawals, please?
I can't figure that out on my own. Do you think changing a payment option would help, or are you in a queue for payment? The second option means there is quite little to do, I'm afraid.
Have they provided a concrete reason for this waiting - aside from the apology?
Това е казиното novajackpot. Казват, че икономическият отдел прави всичко възможно. Те никога не казват кога ще бъде извършено плащането. Ако променя опцията за плащане, те ще я отменят и ще трябва да чакам отново от самото начало. Не, не казват причината
It is the novajackpot casino. They say the ecomonic department is doing everything they can. They never say when the payment will be done. If i change the payment option they will cancel it and i will have to wait again from the start. No they dont say the reason
Благодаря ви; Надявах се нещата да не станат толкова зле. Както споменах по-рано, на този етап няма какво повече да направите, освен да чакате. Съжалявам, че го казвам, но дори и да подадете жалба, казиното ще има 14 пълни дни от датата, на която е направена заявката за теглене, за да ни изплати. Това е нашето правило. Е, ще видите скоро, обзалагам се. Вашата жалба чака да бъде разгледана. Опитайте се да бъдете търпеливи, моля.
Thank you; I had hoped that things would not get so bad. As I mentioned earlier, there is not much more to do but wait at this point. I am sorry to say it, but even if you file a complaint, the casino will have 14 full days from the date the withdrawal request was made to pay our out. This is our rule. Well, you will see soon, I bet. Your complaint is waiting to be reviewed. Try to be patient, please.
здрасти!
Направих 30 евро депозит, докато използвах 100% бонус и успях да заложа бонуса и да спечеля над 800 евро, Novajackpot ми плати първо 500 евро, но след това получих имейл, че средствата ми са конфискувани, имейлът беше много неясен и не е конкретно, не съм нарушил никакви правила, казани от казиното, много тъжно в момента
hi!
i made a 30 euro deposit while using a 100% bonus and i managed to wager the bonus and win over 800 euros, Novajackpot paid me first the 500 euros but after that i got email that my funds are confiscated, the email was very vague and not specific, i did not brake any rules that the casino said, very sad right now
хей Първо, поздравления за победата.
Може да стане доста разочароващо, ако казиното не обясни добре какво се случва. нали
Прочетох във вашата жалба , че са ви казали само, че сте нарушили Правило 9.1, което очертава, че уебсайтът е строго само за лични развлекателни цели.
Имате ли идея обаче какво може да доведе до това?🤔
Бъдете сигурни, че нашият екип ще проучи въпроса и ние просто трябва да сме сигурни, че казиното ще комуникира, за да може всичко да бъде обяснено. Да се надяваме, че няма да продължи много дълго, преди да видим някакво движение.
Hey. First of all, congratulations on your win.
It can get pretty frustrating if the casino doesn't explain well what is going on. Right?
I've read in your complaint that they only told you that you have violated Rule 9.1, which outlines that the website is strictly for personal entertainment purposes only.
Have you got any idea, though, what could lead to this?🤔
Be sure that our team will investigate the matter, and we just need to make sure that the casino will communicate so everything can be explained. Let's hope it won't last very long before we see some movement.
здрасти
Много е разочароващо, нямам представа какво означава това. Просто имам чувството, че това е някакво bs обяснение, така че не трябва да ми плащат, защото не съм нарушил никакви правила на този сайт. Надявам се този проблем да се реши бързо!
Hi!
It is very frustrating, i have no idea what this means. I just have this feeling that it is some kinda bs explainment so they dont have to pay me because i haven’t broken any rules on this site. I do hope this problem gets solved fast!
Правилото всъщност означава, че професионални играчи не могат да играят там. Както мога да го обясня просто. 🤷♀️
Случайно да сте получили актуализация от казиното?
Трябва да изчакаме вашият специалист по разрешаване на жалби да работи по жалбата ви и да отговорим с всички следващи ходове.
The rule actually means that no professional players can play there. As I could explain it simply. 🤷♀️
Did you get any update from the casino by any chance?
We need to wait for your complaint resolver to work on your complaint and reply with any next moves.
Определено ще го прочета. Не искаш ли поне набързо да обобщиш във форума какво ти се случи?🙂
Може би би било полезно и за други играчи.
I will definitely read it. Wouldn't you like to at least quickly summarize on the forum what happened to you?🙂
Maybe it would be helpful for other players as well.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.