ФорумКазинаNovaJackpot Casino - обща дискусия

NovaJackpot Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 10 месеца от Imjjj
|
13392 преглеждания 138 отговора |
|
1...6 7
Добавете пост
efe0985efe091985
преди 3 месеца

Мисля, че трябва да използвате същия метод за теглене, който сте използвали за депозит.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Актуализация: получих плащане днес

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Направих теглене преди 8 дни и все още нищо. Поддръжката дава същите автоматизирани отговори.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Виждам, че тук вече сте имали някои забавяния на плащанията, нали? Дадоха ли ти някакво обяснение за забавянето или просто се опитват да те успокоят, че всичко ще бъде платено, например?🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Да, но днес най-накрая ми платиха.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Опитвам се да тегля от дни, но не става, винаги си връщам парите в игралната си сметка и всеки път чувам едно и също нещо в чата и трябва да обяснявам 100 пъти за какво става въпрос

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Съжалявам за тази ситуация. Видях, че сте успели да подадете жалба тук с нашия екип, така че се надяваме, че те ще могат да ви помогнат да разрешите проблема. Вероника също чака допълнителна информация, така че, моля, отговорете й, когато е възможно.

Ще изчакаме всякакви актуализации относно този ваш проблем.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Актуализация: получих плащане днес

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Хей, току що видях това. Това е страхотно; Радвам се, че го направи.

Случайно да сте научили причината за забавянето?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Постоянно ми казваха, че има забавяне на всички тегления и че ще ги обработят възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
miskajups
преди 3 месеца

И аз се радвам за теб!

Като се има предвид, че това е по-малко казино, бих предположил, че празниците са виновни. Нищо необичайно в наши дни, предполагам.

Във всеки случай благодаря за толкова отзивчивостта. какво смяташ да правиш сега Продължавам да играя?


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Опитвам се да тегля от дни, но не става, винаги си връщам парите в игралната си сметка и всеки път чувам едно и също нещо в чата и трябва да обяснявам 100 пъти за какво става въпрос

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Хей, предвид другите добри новини, които получихме наскоро, се чудех дали и ти не си в течение.

Винаги е приятно да четете положителни актуализации, но ако все още се борите, не забравяйте, че е ваш ред да актуализирате жалбата си. Можете да го направите тук 👈

Не се колебайте да отговаряте предимно на Вероника във всеки случай, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

От 26, 24 август съм поискал теглене и все още не са ми кредитирали парите, а в чата казаха от 1 до 3 работни дни. Всеки път те отговаряха, че съжаляват за неудобството и забавянето и че в един момент ще бъдат кредитирани. Моят акаунт каза, че не се изисква удостоверяване.

Автоматичен превод:
cristianopap673
преди 2 месеца

Това е жалко. Мога ли да знам кое казино има такова забавяне, когато става въпрос за тегления, моля?

Не мога да разбера това сам. Смятате ли, че промяната на опцията за плащане би помогнала или сте на опашка за плащане? Страхувам се, че вторият вариант означава, че има доста малко работа.

Дали са конкретна причина за това чакане - освен извинението?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Това е казиното novajackpot. Казват, че икономическият отдел прави всичко възможно. Те никога не казват кога ще бъде извършено плащането. Ако променя опцията за плащане, те ще я отменят и ще трябва да чакам отново от самото начало. Не, не казват причината

Автоматичен превод:
cristianopap673
преди 2 месеца

Благодаря ви; Надявах се нещата да не станат толкова зле. Както споменах по-рано, на този етап няма какво повече да направите, освен да чакате. Съжалявам, че го казвам, но дори и да подадете жалба, казиното ще има 14 пълни дни от датата, на която е направена заявката за теглене, за да ни изплати. Това е нашето правило. Е, ще видите скоро, обзалагам се. Вашата жалба чака да бъде разгледана. Опитайте се да бъдете търпеливи, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

здрасти!


Направих 30 евро депозит, докато използвах 100% бонус и успях да заложа бонуса и да спечеля над 800 евро, Novajackpot ми плати първо 500 евро, но след това получих имейл, че средствата ми са конфискувани, имейлът беше много неясен и не е конкретно, не съм нарушил никакви правила, казани от казиното, много тъжно в момента


Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
briitukka
преди 2 седмици

хей Първо, поздравления за победата.

Може да стане доста разочароващо, ако казиното не обясни добре какво се случва. нали

Прочетох във вашата жалба , че са ви казали само, че сте нарушили Правило 9.1, което очертава, че уебсайтът е строго само за лични развлекателни цели.

Имате ли идея обаче какво може да доведе до това?🤔

Бъдете сигурни, че нашият екип ще проучи въпроса и ние просто трябва да сме сигурни, че казиното ще комуникира, за да може всичко да бъде обяснено. Да се надяваме, че няма да продължи много дълго, преди да видим някакво движение.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

здрасти

Много е разочароващо, нямам представа какво означава това. Просто имам чувството, че това е някакво bs обяснение, така че не трябва да ми плащат, защото не съм нарушил никакви правила на този сайт. Надявам се този проблем да се реши бързо!

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
briitukka
преди 2 седмици

Правилото всъщност означава, че професионални играчи не могат да играят там. Както мога да го обясня просто. 🤷‍♀️

Случайно да сте получили актуализация от казиното?

Трябва да изчакаме вашият специалист по разрешаване на жалби да работи по жалбата ви и да отговорим с всички следващи ходове.

Автоматичен превод:
преди 8 часове

Тествах това казино и не се чувствах много доволен от опита си.

вижте прегледа ми, след като бъде одобрен

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 час

Определено ще го прочета. Не искаш ли поне набързо да обобщиш във форума какво ти се случи?🙂

Може би би било полезно и за други играчи.

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини