ФорумКазинаNovaJackpot Casino - обща дискусия

NovaJackpot Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 4 месеца от Imjjj
|
5316 преглеждания 111 отговора |
|
1...3 4 56
Добавете пост
delc22
преди 1 месец

11 дни

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Колко време чакахте?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Все още нямате актуална информация за вашето теглене? Минаха повече от 2 седмици, прав ли съм?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вече 3 седмици си чакам парите. Нищо не се случва. Винаги един и същ отговор в чата и никакъв отговор от самото казино. Казиното все още има добра репутация???

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Изплатиха едно от тях от 440 евро, все още чакам да изтегля 6000. Следващите ми две тегления чакат вече почти две седмици. Това наистина ме отблъсква от бизнеса. Ако спечелите, не трябва да преминавате през това, за да получите парите си

Автоматичен превод:
Roswitha74
преди 1 месец

Съгласен съм, мисля, че казино гуру наистина трябва да намали този резултат, тъй като това е единствената причина да се регистрирам тук

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вече 3 седмици си чакам парите. Нищо не се случва. Винаги един и същ отговор в чата и никакъв отговор от самото казино. Казиното все още има добра репутация???

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, знам за вашия случай, защото прочетох тази тема. Много съжалявам, че всъщност измина доста време, откакто чакахте теглене.

Но остава само да имате търпение, когато имате оплакване към нас, защото нашият екип ще се опита да ви помогне. Ако не получите никакъв отговор от казиното, можем само да изчакаме и да видим как ще завърши всичко.

Що се отнася до репутацията, индексът на безопасност на казиното не просто пада. Ако жалбата ви не е разрешена, тогава нашият екип за данни ще я разгледа и индексът за безопасност ще бъде съответно коригиран.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изплатиха едно от тях от 440 евро, все още чакам да изтегля 6000. Следващите ми две тегления чакат вече почти две седмици. Това наистина ме отблъсква от бизнеса. Ако спечелите, не трябва да преминавате през това, за да получите парите си

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Съгласен съм, че не би трябвало да е толкова трудно да печелите. Особено когато сте чакали няколко седмици. Понякога обаче казината правят проверки за по-големи печалби и затова това се случва от време на време. Но винаги трябва да знаете какво се случва, за да имате представа.

Както и да е, ако чакате повече от две седмици, знаете, че можете да се свържете с нас.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Чаках 400 евро от 27 март и 400 евро веднъж и 100 евро веднъж на 18 март. Така че общо €900 нищо в моята сметка досега. В чата на живо или поддръжката получавате само същия отговор, че вече е на път и ще бъде във вашия акаунт в близко бъдеще. Наистина съм адски тъжен. В условията е посочено, че отнема 3-5 работни дни...

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Все още няма пари и няма отговор от казиното. Моята жалба също не е разгледана. Загубен съм.

Автоматичен превод:
Roswitha74
преди 1 месец

Просто дайте жалбата още няколко дни, моля. Предполагам, че цялото това чакане е болезнено, но екипът е наясно с вашето оттегляне и ще се свърже с вас в крайна сметка.

Според таймера остават повече от 4 дни. Моля, бъдете търпеливи. 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Чаках 400 евро от 27 март и 400 евро веднъж и 100 евро веднъж на 18 март. Така че общо €900 нищо в моята сметка досега. В чата на живо или поддръжката получавате само същия отговор, че вече е на път и ще бъде във вашия акаунт в близко бъдеще. Наистина съм адски тъжен. В условията е посочено, че отнема 3-5 работни дни...

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е интересно. Когато кажат, че парите вече са на път, ще се опитам да получа номера на транзакцията.

След като транзакцията е извършена, не би трябвало да е проблем, нали?

Мислите ли, че можете да получите малко?

Искам да кажа, надявам се да не е само празна фраза, за да те успокоя.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file Казват ми това през цялото време

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изплатиха едно от тях от 440 евро, все още чакам да изтегля 6000. Следващите ми две тегления чакат вече почти две седмици. Това наистина ме отблъсква от бизнеса. Ако спечелите, не трябва да преминавате през това, за да получите парите си

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вече минаха почти две седмици и винаги получавам един и същ отговор в чата на живо. file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Никога не депозирайте в това казино.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file Казват ми това през цялото време

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Виждам, нищо конкретно.. Е, не е много полезно, просто обикновено успокоение. 🤷‍♀️

Ако не се лъжа, казиното не успя да изпълни плащанията в рамките на 14 пълни дни, които прилагахме като максимална времева рамка.

И така, какво ще кажете за създаване на официална жалба, така че нашият специален екип за жалби да има шанс да се потопи в въпроса?

Тази статия 👈 обхваща основите и може да ви даде преднина. Какво мислиш?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Все още не съм получил пари. Чакам верификацията си от 12 март и 26 март. Всичко това е съмнително и много притеснително!!! Подадох и жалба до вас. Вече не вярвам, че ще си получа парите. Но какво правиш тогава??? Ти си напълно безсилен!!!

Автоматичен превод:
Roswitha74
преди 1 месец

Както виждам във вашата жалба , нашият екип събира цялата необходима информация и работи по напредъка. Надявам се, че наистина ще успеят да стигнат до решението скоро. За съжаление засега не можем да направим много, просто изчакайте малко, докато успеят да приключат цялото разследване. Моля, опитайте се да бъдете търпеливи и да не навлизате в никакви заключения, преди вашият случай да бъде приключен.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имало ли е изплащане в това казино през последните няколко дни? Ако е така, колко дълго се чакаше? Това казино платежоспособно ли е? Всички тук са отложени и продължават да чакат по същия начин и нищо не се случва. Просто е невероятно и престъпно!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте всички,


Тук вече съм коментирал веднъж.

Чаках 11 дни за изплащането ми от 1000 евро. Но най-накрая го получих.


Сега отново спечелих нещо на 31 март и 1 април и оттогава чакам.

Току-що получих плащанията отново, така че всичко работи добре за мен.


Стискам палци всички все още да получавате изплащанията си.


поздрав

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имало ли е изплащане в това казино през последните няколко дни? Ако е така, колко дълго се чакаше? Това казино платежоспособно ли е? Всички тук са отложени и продължават да чакат по същия начин и нищо не се случва. Просто е невероятно и престъпно!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не видях нищо през последните няколко дни, че казиното да е успяло да осребри играчи. Последната уредена жалба за теглене е на 26 март според нашите жалби. Така че очевидно, въпреки че знам, че не е лесно, ще трябва да бъдем търпеливи.

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини