НачалоФорумКазинаNovaJackpot Casino - обща дискусия

NovaJackpot Casino - обща дискусия (страница 4)

 от Imjjj
|
19 404 преглеждания 139 отговора |
|
1...3 4 5...7
delc22

11 дни

Автоматичен превод:

Колко време чакахте?

Автоматичен превод:

Все още нямате актуална информация за вашето теглене? Минаха повече от 2 седмици, прав ли съм?

Автоматичен превод:

Вече 3 седмици си чакам парите. Нищо не се случва. Винаги един и същ отговор в чата и никакъв отговор от самото казино. Казиното все още има добра репутация???

Автоматичен превод:
Jaro

Изплатиха едно от тях от 440 евро, все още чакам да изтегля 6000. Следващите ми две тегления чакат вече почти две седмици. Това наистина ме отблъсква от бизнеса. Ако спечелите, не трябва да преминавате през това, за да получите парите си

Автоматичен превод:
Roswitha74

Съгласен съм, мисля, че казино гуру наистина трябва да намали този резултат, тъй като това е единствената причина да се регистрирам тук

Автоматичен превод:

Вече 3 седмици си чакам парите. Нищо не се случва. Винаги един и същ отговор в чата и никакъв отговор от самото казино. Казиното все още има добра репутация???

Автоматичен превод:

Да, знам за вашия случай, защото прочетох тази тема. Много съжалявам, че всъщност измина доста време, откакто чакахте теглене.

Но остава само да имате търпение, когато имате оплакване към нас, защото нашият екип ще се опита да ви помогне. Ако не получите никакъв отговор от казиното, можем само да изчакаме и да видим как ще завърши всичко.

Що се отнася до репутацията, индексът на безопасност на казиното не просто пада. Ако жалбата ви не е разрешена, тогава нашият екип за данни ще я разгледа и индексът за безопасност ще бъде съответно коригиран.

Автоматичен превод:

Изплатиха едно от тях от 440 евро, все още чакам да изтегля 6000. Следващите ми две тегления чакат вече почти две седмици. Това наистина ме отблъсква от бизнеса. Ако спечелите, не трябва да преминавате през това, за да получите парите си

Автоматичен превод:

Съгласен съм, че не би трябвало да е толкова трудно да печелите. Особено когато сте чакали няколко седмици. Понякога обаче казината правят проверки за по-големи печалби и затова това се случва от време на време. Но винаги трябва да знаете какво се случва, за да имате представа.

Както и да е, ако чакате повече от две седмици, знаете, че можете да се свържете с нас.

Автоматичен превод:

Чаках 400 евро от 27 март и 400 евро веднъж и 100 евро веднъж на 18 март. Така че общо €900 нищо в моята сметка досега. В чата на живо или поддръжката получавате само същия отговор, че вече е на път и ще бъде във вашия акаунт в близко бъдеще. Наистина съм адски тъжен. В условията е посочено, че отнема 3-5 работни дни...

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Все още няма пари и няма отговор от казиното. Моята жалба също не е разгледана. Загубен съм.

Автоматичен превод:
Roswitha74

Просто дайте жалбата още няколко дни, моля. Предполагам, че цялото това чакане е болезнено, но екипът е наясно с вашето оттегляне и ще се свърже с вас в крайна сметка.

Според таймера остават повече от 4 дни. Моля, бъдете търпеливи. 🙏

Автоматичен превод:

Чаках 400 евро от 27 март и 400 евро веднъж и 100 евро веднъж на 18 март. Така че общо €900 нищо в моята сметка досега. В чата на живо или поддръжката получавате само същия отговор, че вече е на път и ще бъде във вашия акаунт в близко бъдеще. Наистина съм адски тъжен. В условията е посочено, че отнема 3-5 работни дни...

Автоматичен превод:

Това е интересно. Когато кажат, че парите вече са на път, ще се опитам да получа номера на транзакцията.

След като транзакцията е извършена, не би трябвало да е проблем, нали?

Мислите ли, че можете да получите малко?

Искам да кажа, надявам се да не е само празна фраза, за да те успокоя.

Автоматичен превод:

file Казват ми това през цялото време

Автоматичен превод:

Изплатиха едно от тях от 440 евро, все още чакам да изтегля 6000. Следващите ми две тегления чакат вече почти две седмици. Това наистина ме отблъсква от бизнеса. Ако спечелите, не трябва да преминавате през това, за да получите парите си

Автоматичен превод:

Вече минаха почти две седмици и винаги получавам един и същ отговор в чата на живо. file

Автоматичен превод:

Никога не депозирайте в това казино.

Автоматичен превод:

file Казват ми това през цялото време

Автоматичен превод:

Виждам, нищо конкретно.. Е, не е много полезно, просто обикновено успокоение. 🤷‍♀️

Ако не се лъжа, казиното не успя да изпълни плащанията в рамките на 14 пълни дни, които прилагахме като максимална времева рамка.

И така, какво ще кажете за създаване на официална жалба, така че нашият специален екип за жалби да има шанс да се потопи в въпроса?

Тази статия 👈 обхваща основите и може да ви даде преднина. Какво мислиш?

Автоматичен превод:

Все още не съм получил пари. Чакам верификацията си от 12 март и 26 март. Всичко това е съмнително и много притеснително!!! Подадох и жалба до вас. Вече не вярвам, че ще си получа парите. Но какво правиш тогава??? Ти си напълно безсилен!!!

Автоматичен превод:
Roswitha74

Както виждам във вашата жалба , нашият екип събира цялата необходима информация и работи по напредъка. Надявам се, че наистина ще успеят да стигнат до решението скоро. За съжаление засега не можем да направим много, просто изчакайте малко, докато успеят да приключат цялото разследване. Моля, опитайте се да бъдете търпеливи и да не навлизате в никакви заключения, преди вашият случай да бъде приключен.

Автоматичен превод:

Имало ли е изплащане в това казино през последните няколко дни? Ако е така, колко дълго се чакаше? Това казино платежоспособно ли е? Всички тук са отложени и продължават да чакат по същия начин и нищо не се случва. Просто е невероятно и престъпно!

Автоматичен превод:

Здравейте всички,


Тук вече съм коментирал веднъж.

Чаках 11 дни за изплащането ми от 1000 евро. Но най-накрая го получих.


Сега отново спечелих нещо на 31 март и 1 април и оттогава чакам.

Току-що получих плащанията отново, така че всичко работи добре за мен.


Стискам палци всички все още да получавате изплащанията си.


поздрав

Автоматичен превод:

Имало ли е изплащане в това казино през последните няколко дни? Ако е така, колко дълго се чакаше? Това казино платежоспособно ли е? Всички тук са отложени и продължават да чакат по същия начин и нищо не се случва. Просто е невероятно и престъпно!

Автоматичен превод:

Не видях нищо през последните няколко дни, че казиното да е успяло да осребри играчи. Последната уредена жалба за теглене е на 26 март според нашите жалби. Така че очевидно, въпреки че знам, че не е лесно, ще трябва да бъдем търпеливи.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини