Вече 3 седмици си чакам парите. Нищо не се случва. Винаги един и същ отговор в чата и никакъв отговор от самото казино. Казиното все още има добра репутация???
I've been waiting for my money for 3 weeks now. Nothing is happening. Always the same answer in the chat and no response from the casino itself. The casino still has a good reputation???
Ich warte jetzt schon 3 Wochen auf mein Geld. Es tut sich einfach nichts. Im Chat immer dieselbe Antwort und vom Casino selbst keine Reaktion. Das Casino genießt immernoch einen guten Ruf???
Изплатиха едно от тях от 440 евро, все още чакам да изтегля 6000. Следващите ми две тегления чакат вече почти две седмици. Това наистина ме отблъсква от бизнеса. Ако спечелите, не трябва да преминавате през това, за да получите парите си
They paid out one of them of 440 euro, im still waiting to withdraw 6000. My next two withdrawals are pending almost two weeks now. Its really turning me off the business. If u win u should not have to go through this to get your money
Съгласен съм, мисля, че казино гуру наистина трябва да намали този резултат, тъй като това е единствената причина да се регистрирам тук
I agree, i think casino guru really need to lower that score as that is the only reason i signed up here
Вече 3 седмици си чакам парите. Нищо не се случва. Винаги един и същ отговор в чата и никакъв отговор от самото казино. Казиното все още има добра репутация???
I've been waiting for my money for 3 weeks now. Nothing is happening. Always the same answer in the chat and no response from the casino itself. The casino still has a good reputation???
Ich warte jetzt schon 3 Wochen auf mein Geld. Es tut sich einfach nichts. Im Chat immer dieselbe Antwort und vom Casino selbst keine Reaktion. Das Casino genießt immernoch einen guten Ruf???
Да, знам за вашия случай, защото прочетох тази тема. Много съжалявам, че всъщност измина доста време, откакто чакахте теглене.
Но остава само да имате търпение, когато имате оплакване към нас, защото нашият екип ще се опита да ви помогне. Ако не получите никакъв отговор от казиното, можем само да изчакаме и да видим как ще завърши всичко.
Що се отнася до репутацията, индексът на безопасност на казиното не просто пада. Ако жалбата ви не е разрешена, тогава нашият екип за данни ще я разгледа и индексът за безопасност ще бъде съответно коригиран.
Yes I know about your case, because I read this thread. I'm quite sorry that it's actually been quite a long time since you've been waiting for a withdrawal.
But the only thing left is to be patient when you have a complaint with us, because our team will try to help you. If you don't get any response from the casino, we can only wait and see how the whole thing ends up.
As far as reputation is concerned, the casino's safety index doesn't just drop. If your complaint is unresolved, then our data team will look into it and the safety index will be adjusted accordingly.
Изплатиха едно от тях от 440 евро, все още чакам да изтегля 6000. Следващите ми две тегления чакат вече почти две седмици. Това наистина ме отблъсква от бизнеса. Ако спечелите, не трябва да преминавате през това, за да получите парите си
They paid out one of them of 440 euro, im still waiting to withdraw 6000. My next two withdrawals are pending almost two weeks now. Its really turning me off the business. If u win u should not have to go through this to get your money
Съгласен съм, че не би трябвало да е толкова трудно да печелите. Особено когато сте чакали няколко седмици. Понякога обаче казината правят проверки за по-големи печалби и затова това се случва от време на време. Но винаги трябва да знаете какво се случва, за да имате представа.
Както и да е, ако чакате повече от две седмици, знаете, че можете да се свържете с нас.
I agree that it shouldn't be that difficult to get wins. Especially when you've been waiting a few weeks. However, sometimes casinos do checks for bigger wins and that's why that happens from time to time. But you should always know what's going on so you have an insight.
Anyway, if you wait more than two weeks, you know you can contact us.
Чаках 400 евро от 27 март и 400 евро веднъж и 100 евро веднъж на 18 март. Така че общо €900 нищо в моята сметка досега. В чата на живо или поддръжката получавате само същия отговор, че вече е на път и ще бъде във вашия акаунт в близко бъдеще. Наистина съм адски тъжен. В условията е посочено, че отнема 3-5 работни дни...
Been waiting for €400 since March 27th and €400 once and €100 once on March 18th. So a total of €900 nothing in my account so far. In the live chat or support you only get the same answer that it is already on the way and will be on your account in the near future. I'm really damn sad. The terms and conditions say it takes 3-5 working days...
Warte jetzt seit dem 27 März auf 400€ und am 18 einmal 400€ und einmal 100€. Also insgesamt 900€ bis jetzt nichts auf meinem Konto. Im Livechat bzw Support bekommt man nur die selbe Antwort das es schon auf dem Weg ist und in naher Zukunft auf dem Konto sei bin wirklich verdammt traurig. In den agbs steht das es 3-5 Werktage sind….
Все още няма пари и няма отговор от казиното. Моята жалба също не е разгледана. Загубен съм.
Still no money and no response from the casino. My complaint hasn't been dealt with either. I'm at a loss.
Immer noch kein Geld und keine Reaktion des Casinos. Bei meiner Beschwerde tut sich auch nichts . Ich bin ratlos.
Просто дайте жалбата още няколко дни, моля. Предполагам, че цялото това чакане е болезнено, но екипът е наясно с вашето оттегляне и ще се свърже с вас в крайна сметка.
Според таймера остават повече от 4 дни. Моля, бъдете търпеливи. 🙏
Just give the complaint a few more days, please. I imagine this whole wait is painful, yet the team is aware of your withdrawal and will get back to you eventually.
According to the timer, there are more than 4 days left. Please, be patient. 🙏
Чаках 400 евро от 27 март и 400 евро веднъж и 100 евро веднъж на 18 март. Така че общо €900 нищо в моята сметка досега. В чата на живо или поддръжката получавате само същия отговор, че вече е на път и ще бъде във вашия акаунт в близко бъдеще. Наистина съм адски тъжен. В условията е посочено, че отнема 3-5 работни дни...
Been waiting for €400 since March 27th and €400 once and €100 once on March 18th. So a total of €900 nothing in my account so far. In the live chat or support you only get the same answer that it is already on the way and will be on your account in the near future. I'm really damn sad. The terms and conditions say it takes 3-5 working days...
Warte jetzt seit dem 27 März auf 400€ und am 18 einmal 400€ und einmal 100€. Also insgesamt 900€ bis jetzt nichts auf meinem Konto. Im Livechat bzw Support bekommt man nur die selbe Antwort das es schon auf dem Weg ist und in naher Zukunft auf dem Konto sei bin wirklich verdammt traurig. In den agbs steht das es 3-5 Werktage sind….
Това е интересно. Когато кажат, че парите вече са на път, ще се опитам да получа номера на транзакцията.
След като транзакцията е извършена, не би трябвало да е проблем, нали?
Мислите ли, че можете да получите малко?
Искам да кажа, надявам се да не е само празна фраза, за да те успокоя.
That's interesting. When they say the money is already on its way, I would try to get the transaction number.
Once the transaction has been carried out, it should not be a problem, right?
Do you think you can get some?
I mean, I hope it was not just an empty phrase to calm you down.
Изплатиха едно от тях от 440 евро, все още чакам да изтегля 6000. Следващите ми две тегления чакат вече почти две седмици. Това наистина ме отблъсква от бизнеса. Ако спечелите, не трябва да преминавате през това, за да получите парите си
They paid out one of them of 440 euro, im still waiting to withdraw 6000. My next two withdrawals are pending almost two weeks now. Its really turning me off the business. If u win u should not have to go through this to get your money
Виждам, нищо конкретно.. Е, не е много полезно, просто обикновено успокоение. 🤷♀️
Ако не се лъжа, казиното не успя да изпълни плащанията в рамките на 14 пълни дни, които прилагахме като максимална времева рамка.
И така, какво ще кажете за създаване на официална жалба, така че нашият специален екип за жалби да има шанс да се потопи в въпроса?
Тази статия 👈 обхваща основите и може да ви даде преднина. Какво мислиш?
I see, nothing concrete.. Well, not very useful, just a common reassuring. 🤷♀️
If I'm not mistaken, the casino failed to fulfill the payments within 14 full days, which we used to apply as a maximum time frame.
So, how about creating an official complaint so our dedicated Complaint Team has a chance to dive into the matter?
This article 👈 covers the basics and might give you a head start. What do you think?
Все още не съм получил пари. Чакам верификацията си от 12 март и 26 март. Всичко това е съмнително и много притеснително!!! Подадох и жалба до вас. Вече не вярвам, че ще си получа парите. Но какво правиш тогава??? Ти си напълно безсилен!!!
I still haven't received any money. I've been waiting for my verification since March 12th and March 26th. It's all dubious and very worrying!!! I've also submitted a complaint to you. I no longer believe that I'll get my money. But what do you do then??? You're completely powerless!!!
Habe immer noch kein Geld erhalten. Ich warte seit dem 12.03. und seit dem 26.03. auf meine Verifizierung. Es ist alles dubios und sehr bedenklich!!!! Eine Beschwerde habe ich auch bei Euch eingereicht. Ich glaube nicht mehr daran das ich mein Geld bekommen. Aber was macht man dann??? Man ist vollkommen machtlos!!!
Както виждам във вашата жалба , нашият екип събира цялата необходима информация и работи по напредъка. Надявам се, че наистина ще успеят да стигнат до решението скоро. За съжаление засега не можем да направим много, просто изчакайте малко, докато успеят да приключат цялото разследване. Моля, опитайте се да бъдете търпеливи и да не навлизате в никакви заключения, преди вашият случай да бъде приключен.
As I can see in your complaint, our team is collecting all the information needed and are working on its progress. I hope they will be really able to get to the resolution soon. Unfortunately, for now, we can not do much, just wait a bit, until they will be able to finish the whole investigation. Please try to be patient and not to get into any conclusions before your case is closed.
Имало ли е изплащане в това казино през последните няколко дни? Ако е така, колко дълго се чакаше? Това казино платежоспособно ли е? Всички тук са отложени и продължават да чакат по същия начин и нищо не се случва. Просто е невероятно и престъпно!
Has there been a payout in this casino in the last few days? If so, how long was the wait? Is this casino even solvent? Everyone here is put off and kept waiting in the same way and nothing happens. It's just unbelievable and criminal!
Hat es denn in den letzten Tagen eine Auszahlung in diesem Casino gegeben. Wenn ja , wie lange war die Wartezeit. ? Ist dieses Casino überhaupt zahlungsfähig? Jeder wird hier auf dieselbe Art vertröstet und hingehalten und nichts passiert. Es ist einfach unglaulich und kriminell!
Здравейте всички,
Тук вече съм коментирал веднъж.
Чаках 11 дни за изплащането ми от 1000 евро. Но най-накрая го получих.
Сега отново спечелих нещо на 31 март и 1 април и оттогава чакам.
Току-що получих плащанията отново, така че всичко работи добре за мен.
Стискам палци всички все още да получавате изплащанията си.
поздрав
Hello everyone,
I have already commented here once.
I waited 11 days for my payout of 1000 euros. But I finally received it.
Now I won something again on March 31st and April 1st and have been waiting since then.
I have just received the payments again, so everything is working fine for me.
I keep my fingers crossed that you all still receive your payouts.
greeting
Hallo zusammen,
ich habe hier schon einmal kommentiert.
Auf meine damaligen Auszahlungen in Höhe von 1000 Euro habe ich 11 Tage gewartet. Ich habe sie aber letzten Endes erhalten.
Jetzt habe ich am 31.03. und am 01.04. wieder etwas gewonnen und seitdem gewartet.
Soeben habe ich die Auszahlungen dazu wieder erhalten. Bei mir klappt also alles.
Ich drücke euch allen die Daumen, dass ihr eure Auszahlungen noch erhaltet.
Gruß
Имало ли е изплащане в това казино през последните няколко дни? Ако е така, колко дълго се чакаше? Това казино платежоспособно ли е? Всички тук са отложени и продължават да чакат по същия начин и нищо не се случва. Просто е невероятно и престъпно!
Has there been a payout in this casino in the last few days? If so, how long was the wait? Is this casino even solvent? Everyone here is put off and kept waiting in the same way and nothing happens. It's just unbelievable and criminal!
Hat es denn in den letzten Tagen eine Auszahlung in diesem Casino gegeben. Wenn ja , wie lange war die Wartezeit. ? Ist dieses Casino überhaupt zahlungsfähig? Jeder wird hier auf dieselbe Art vertröstet und hingehalten und nichts passiert. Es ist einfach unglaulich und kriminell!
Не видях нищо през последните няколко дни, че казиното да е успяло да осребри играчи. Последната уредена жалба за теглене е на 26 март според нашите жалби. Така че очевидно, въпреки че знам, че не е лесно, ще трябва да бъдем търпеливи.
I haven't seen anything in the last few days that the casino has managed to cash out any players. The last settled withdrawal complaint was on March 26 according to our complaints. So obviously, even though I know it's not easy, we will have to be patient.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.