ФорумКазинаNovaJackpot Casino - обща дискусия

NovaJackpot Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 10 месеца от Imjjj
|
14068 преглеждания 138 отговора |
|
12 3 4...7
преди 8 месеца

Добри новини, току-що получих своите 2x €500, надявам се всичко да се нареди и при вас

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добри новини, току-що получих парите си

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте всички,


В момента чакам изплащания повече от седмица. Общо 1000 евро.


Моля, уведомете ме, когато някой наистина е получил изплащане.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, виждам, че сте чакали една седмица за парите си, казиното каза ли ви защо им отнема толкова време? Верифицирахте ли вече акаунта си в казиното? Определено би било добре да знаете какво се случва, защото виждам, че не сте единственият, който има проблеми с тегленията.

Даваме на казината 14 дни да завършат процеса, така че ако не получите ясен отговор и не получите парите, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Heiko004
преди 8 месеца

мега! Радвам се за вас! Значи отне почти 14 дни? 😊

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Просто блокират акаунта ви, ако подадете жалба? имам предстоящи тегления, които продължават вече 6 дни, но също така имам прилична сума в сметката, тъй като мога да тегля само 3 x 500 наведнъж. Casino Guru наистина трябва да направи нещо относно резултата от прегледа, тъй като отворих акаунта си въз основа на това...

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Знам, че имате доста негативни чувства, но според жалбата на Heiko004 видях, че току-що е получил пари от казиното, така че виждам светлината в края на тунела. Надявам се, че ще имате същия късмет и парите в крайна сметка ще стигнат до вас. Ако не, знаете, че можете да се свържете с нас.

Ще чакам вашата актуализация.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Сега акаунтът ми просто е блокиран без никакво обяснение.


Благодаря ви, че изчакахте. Проверих акаунта ви и изглежда, че е бил блокиран поради решение на администрацията на казиното. След като получим актуализация, ще се свържем с вас по имейл.


Много съмнително

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

От твоето оплакване виждам, че най-после си получил парите, което много ме радва, защото видях, че вече си доста нервен. От друга страна, не те обвинявам, защото и аз щях да бъда, ако бяха минали близо две седмици, защото нека си признаем, това е достатъчно.

Както и да е, най-успокояващото е, че имате парите в сметката си и можете да сте доволни. 🎉☘️🤗

Надявам се, че няма да се сблъсквате с подобни притеснения в бъдеще.

Какъв метод обаче използвахте, за да изтеглите парите от казиното?

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Платих по банков път

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

За съжаление все още не ми е подействало. Чакам от 12 март. на моите пари. За съжаление и аз вече не мога да вляза. Надеждата умира последна.

Автоматичен превод:
Heiko004
преди 8 месеца

Колко време чакахте?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Платих по банков път

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Хм, въпреки че две седмици са достатъчни за банков превод, радвам се, че успяхте да извадите парите.

Ще направите ли груба сметка за това казино и няма да дойдете тук, за да играете? 😕

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

За съжаление все още не ми е подействало. Чакам от 12 март. на моите пари. За съжаление и аз вече не мога да вляза. Надеждата умира последна.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ако имате оплакване към нас, нашият екип ще се опита да ви помогне. Видях, че Кристина те попита дали имаш парите и сега ще се свържем с казиното и ще видим къде отиват.

Надявам се, че ще видите парите възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Вече една седмица чакам първо теглене

Автоматичен превод:
delc22
преди 8 месеца

Опитахте ли да попитате казиното каква е причината да чакате една седмица или не дойде отговор или обяснение от тях? Мисля, че знаете, че ако изминат 14 дни и нищо не се промени, можете да се свържете с нас. Разбира се, както видяхме в тази тема с други играчи, тегленето отне почти 2 седмици, така че ще видим как ще е.

Моля, информирайте ме, ако чуете нещо ново. 👍

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Просто продължават да ми казват да бъда търпелив, нещо е, че трябва да мина през всичко това отново 3 пъти, ако искам да изтегля баланса си.. това е катастрофа

Автоматичен превод:
delc22
преди 8 месеца

Напълно разбирам чувствата ви, но ако нищо не се промени и не получите парите за споменатото време, можете да подадете жалба до нас и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Така че очевидно ще трябва да бъдем търпеливи, въпреки че знам, че сте преминали през достатъчно. 😥

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Чакам от 12 март. , вече не мога да вляза и вчера ме помолиха в чата да си кача документите в акаунта. Но съм блокиран!!! Сега изпратих всичко на поддръжката по имейл, защото няма друг вариант. В акаунта пишеше, че не трябва да се верифицирам??! Засега няма реакция. Сега ще ме накарат да чакам още 3 седмици. Ако изобщо се случи нещо. Мисля, че няма да видя моите 1000 €. Е, тогава честит Великден.

Автоматичен превод:
Roswitha74
преди 8 месеца

О, мразя да гледам друг играч да се бори там.

Честно казано, ако разгледахте тази тема, ще видите как отговорихме на другите, наистина съжалявам, че го казвам, но наистина трябва да почакаме още малко. За щастие имате активна жалба, така че поне ще имаме шанс да ви помогнем, ако нещата излязат извън контрол.

Честит Великден! Може би скоро след това ще получите печалбите. 🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте всички,


Току-що получих всичките си плащания. 🙂


Така че нещата вървят напред.


Автоматичен превод:
Dirkselten
преди 8 месеца

най-после!!! Много се радвам, че сподели тази прекрасна новина!

Надявам се скоро и други да го последват!

Автоматичен превод:
Dirkselten
преди 7 месеца

Колко време чакахте?

Автоматичен превод:
12 3 4...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини