ФорумКазинаNovaJackpot Casino - обща дискусия

NovaJackpot Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 9 месеца от Imjjj
|
12881 преглеждания 136 отговора |
|
1 2 3...7
Добавете пост
преди 7 месеца

Същото тук.. cant whitdraw/kyc и няма отговор.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Силно се надявам да е само временен системен проблем. Знам, че сега не се чувствам много, но подаването на жалбата беше добро решение.

Други играчи може да видят колко от вас сега се борят да получат парите.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Същото нещо за мен, чакам от 13 март и 14 март за по 500 евро, изглежда е измама, подозирам, че няма да се изплати, типичното казино rabidi nv не се придържа към никакви правила или закони

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Бих казал, че е твърде рано, въпреки че разбирам подхода ви. Да се надяваме, че това не е краят!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Тук няма изплащания. Хората винаги ти казват да изчакаш и има забавяне от финансовия отдел. Нищо не се случва

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Вече не мога да вляза. Поддръжката също не можа да ми помогне. Ще се свържете с Mmir. Много съмнително, мисля, че просто ме блокираха. Това би било наистина много смело.111

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Четох някъде, че rabidi NV е фалирала..

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Тук няма изплащания. Хората винаги ти казват да изчакаш и има забавяне от финансовия отдел. Нищо не се случва

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Поискали ли сте теглене, да? Колко време всъщност е минало? Може би нашият екип за оплаквания ще може да помогне.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Вече не мога да вляза. Поддръжката също не можа да ми помогне. Ще се свържете с Mmir. Много съмнително, мисля, че просто ме блокираха. Това би било наистина много смело.111

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Благодаря Ви за актуализацията. Виждам, че вече сте подали жалба , така че нека видим дали нашият екип ще може да ви помогне тук. Ще стискам палци 🤞 и продължавайте да ни информирате.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Четох някъде, че rabidi NV е фалирала..

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Това легитимна информация ли е, бихте казали?🤔

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

https://fintelegram.com/whistleblowers-let-us-learn-more-about-online-casino-operator-rabidi-bankruptcy-procedures-and-its-payment-agents/


Но не знам дали това е законно

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Би било добре casinoguru да постави предупреждение за rabidi NV казината, така че никой друг играч да не изпадне в беда.


Изглежда rabidi са в голяма беда...

Автоматичен превод:
topiturpei
преди 7 месеца

Знаете ли, не би било разумно да поставяте предупреждение на всяко казино Rabidi без официално изявление от собственика.

След като сте убедени, че имате нещо солидно в ръцете си, просто се свържете с нашия специализиран екип за данни ( data@casino.guru ) директно, моля 🙏

Според мен дори фалитът трябва първо да се докаже по закон. Дотогава не е официално. Както и да е, ще пейстна тази статия по-нататък - за всеки случай.

Благодаря ти.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Някой имал ли е успешни тегления тук? започвам да се притеснявам, имах хубава печалба тук от 5000 и изглежда, че трябва да тегля 500 на всеки три дни.. някой има ли добър опит тук?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте всички,


В момента чакам изплащания повече от седмица. Общо 1000 евро.


Моля, уведомете ме, когато някой наистина е получил изплащане.

Автоматичен превод:
Dirkselten
преди 7 месеца

Чакам почти 2 седмици от 13 март за 2 изплащания по €500 всяко и не мисля, че ще има изплащания тук

Автоматичен превод:
Heiko004
преди 7 месеца

Има ли някакъв начин да си върнете депозитите? Надявам се тегленето да мине гладко

Автоматичен превод:
delc22
преди 7 месеца

Здравей delc22!

Уау, това определено е добра новина. Честита голяма победа!

Обикновено даваме на казината 14 пълни дни за процеса на теглене. Можете ли да ми кажете от колко време чакате? Ако това е ново искане, тогава бих ви посъветвал да изчакате още малко и да видите как ще се развие ситуацията. Междувременно можете да видите, че други играчи също имат подобен опит като вашия. Въз основа на това мога да кажа, че това не е много добра ситуация, ако много играчи имат проблеми, но най-добре би било да изчакаме засега!

Проверих индекса за безопасност на казиното и изглежда доста добър, така че мисля, че дори като това „500 на всеки три дни" не е толкова лошо в крайна сметка. Но ако видите, че ситуацията се влошава, някак си по някаква причина правят забавяния или просто не ви дават парите, можете да подадете жалба по всяко време на нашия уебсайт. Сигурен съм, че нашият екип за жалби ще направи всичко възможно, за да ви помогне!

Моля, уведомете ме, ако възникнат проблеми при тегленето, и аз със сигурност ще ви помогна.

Късмет!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

добре, не мисля, че ще видя нещо от тези пари, след като прочетох тези последни публикации.. типично е да получа най-голямата си печалба на място като това..

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Просто блокират акаунта ви, ако подадете жалба? имам предстоящи тегления, които продължават вече 6 дни, но също така имам прилична сума в сметката, тъй като мога да тегля само 3 x 500 наведнъж. Casino Guru наистина трябва да направи нещо относно резултата от прегледа, тъй като отворих акаунта си въз основа на това...

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
delc22
преди 7 месеца

Изглежда, че тук няма да има изплащания. Имам 2 отворени изплащания от 13 март и все още няма обработени или изплатени изплащания. Лицензът не може да бъде намерен на началната страница. Свързах се с отговорните власти в Кюрасао и те не познават това казино. Така че това казино работи без валиден лиценз.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Сега акаунтът ми просто е блокиран без никакво обяснение.


Благодаря ви, че изчакахте. Проверих акаунта ви и изглежда, че е бил блокиран поради решение на администрацията на казиното. След като получим актуализация, ще се свържем с вас по имейл.


Много съмнително

Автоматичен превод:
1 2 3...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини