Силно се надявам да е само временен системен проблем. Знам, че сега не се чувствам много, но подаването на жалбата беше добро решение.
Други играчи може да видят колко от вас сега се борят да получат парите.
I really hope it's just a temporary system issue. I know it does not feel like much now, but submitting the complaint was a good call.
Other players may see how many of you are now struggling to get the money.
Същото нещо за мен, чакам от 13 март и 14 март за по 500 евро, изглежда е измама, подозирам, че няма да се изплати, типичното казино rabidi nv не се придържа към никакви правила или закони
The same thing for me, I've been waiting since March 13th and March 14th for €500 each, seems to be a scam, I suspect it won't pay out, typical rabidi nv casino doesn't adhere to any rules or laws
Das selbe auch bei mir warte seid 13.03 und 14.03 auf jeweils 500€ scheint eine Masche zu sein vermute werden nicht auszahlen typisches rabidi n.v casino halten sich an keine Regeln und Gesetze
Тук няма изплащания. Хората винаги ти казват да изчакаш и има забавяне от финансовия отдел. Нищо не се случва
There are no payouts here. People always tell you to wait and there is a delay from the finance department. Nothing happens
Es finden hier keine Auszahlungen statt. Es wird immer vertröstet man solle warten und es gibt ein delay by the Finance department. Nothing happens
Вече не мога да вляза. Поддръжката също не можа да ми помогне. Ще се свържете с Mmir. Много съмнително, мисля, че просто ме блокираха. Това би било наистина много смело.111
Now I can no longer log in. Support couldn't help me either. You would contact mmir. Very questionable, I think they just blocked me. That would be really very bold.111
Nun kann ich mich auch nicht mehr einloggen. Der Support konnte mir auch nicht weiterhelfen. Sie würden sich bei mmir melden. Sehr fragwürdig, ich glaube die haben mich einfach gesperrt. Das wäre wirklich sehr dreist.111
Тук няма изплащания. Хората винаги ти казват да изчакаш и има забавяне от финансовия отдел. Нищо не се случва
There are no payouts here. People always tell you to wait and there is a delay from the finance department. Nothing happens
Es finden hier keine Auszahlungen statt. Es wird immer vertröstet man solle warten und es gibt ein delay by the Finance department. Nothing happens
Вече не мога да вляза. Поддръжката също не можа да ми помогне. Ще се свържете с Mmir. Много съмнително, мисля, че просто ме блокираха. Това би било наистина много смело.111
Now I can no longer log in. Support couldn't help me either. You would contact mmir. Very questionable, I think they just blocked me. That would be really very bold.111
Nun kann ich mich auch nicht mehr einloggen. Der Support konnte mir auch nicht weiterhelfen. Sie würden sich bei mmir melden. Sehr fragwürdig, ich glaube die haben mich einfach gesperrt. Das wäre wirklich sehr dreist.111
Благодаря Ви за актуализацията. Виждам, че вече сте подали жалба , така че нека видим дали нашият екип ще може да ви помогне тук. Ще стискам палци 🤞 и продължавайте да ни информирате.
Thank you for the update. I can see you have submitted a complaint already, so let's see if our team will be able to help you out here. I will keep my fingers crossed 🤞 and please continue to keep us updated.
https://fintelegram.com/whistleblowers-let-us-learn-more-about-online-casino-operator-rabidi-bankruptcy-procedures-and-its-payment-agents/
Но не знам дали това е законно
https://fintelegram.com/whistleblowers-let-us-learn-more-about-online-casino-operator-rabidi-bankruptcy-procedures-and-its-payment-agents/
But i dont know Is this legit
Би било добре casinoguru да постави предупреждение за rabidi NV казината, така че никой друг играч да не изпадне в беда.
Изглежда rabidi са в голяма беда...
It would Be good to casinoguru put warning for rabidi NV casinos so no More player gets in trouble.
It seems rabidi are in big big trouble...
Знаете ли, не би било разумно да поставяте предупреждение на всяко казино Rabidi без официално изявление от собственика.
След като сте убедени, че имате нещо солидно в ръцете си, просто се свържете с нашия специализиран екип за данни ( data@casino.guru ) директно, моля 🙏
Според мен дори фалитът трябва първо да се докаже по закон. Дотогава не е официално. Както и да е, ще пейстна тази статия по-нататък - за всеки случай.
Благодаря ти.
You know, it would not be wise to put a warning on every Rabidi casino without an official statement from the owner.
Once you are convinced you have something solid in your hands, just contact our dedicated Data Team (data@casino.guru) directly, please 🙏
In my opinion, even the bankruptcy must first be proven by law. Until then, it's not official. Anyway, I'll paste this article further - just in case.
Thank you.
Някой имал ли е успешни тегления тук? започвам да се притеснявам, имах хубава печалба тук от 5000 и изглежда, че трябва да тегля 500 на всеки три дни.. някой има ли добър опит тук?
Has anyone had succesful withdrawals here? im starting to get worried, i had a nice win here of 5000 and it looks like i have to withdraw 500 every three days.. anyone had a good experience here?
Здравейте всички,
В момента чакам изплащания повече от седмица. Общо 1000 евро.
Моля, уведомете ме, когато някой наистина е получил изплащане.
Hello everyone,
I've been waiting for payouts for more than a week at the moment. A total of 1000 euros.
Please let me know when someone has actually received a payout.
Hallo zusammen,
ich warte aktuell auch noch auf Auszahlungen seit mehr als 1 Woche. Ingesamt 1000 Euro.
Bitte informiert mich, wenn endlich mal jemand eine Auszahlung auch wirklich erhalten hat.
Чакам почти 2 седмици от 13 март за 2 изплащания по €500 всяко и не мисля, че ще има изплащания тук
I've been waiting for almost 2 weeks since March 13th for 2 payouts of €500 each and I don't think there will be any payouts here
Ich warte seit fast 2 Wochen seitdem 13.3 auf 2 Auszahlungen von jeweils 500€ glaube hier werden keine Auszahlungen stattfinden
Има ли някакъв начин да си върнете депозитите? Надявам се тегленето да мине гладко
Is there any way to reclaim your deposits? I hope the withdrawal goes smoothly
kann man seine Einzahlungen irgendwie zurückfordern? Ich hoffe es klappt einfach mit dem Auszahlungen
Здравей delc22!
Уау, това определено е добра новина. Честита голяма победа!
Обикновено даваме на казината 14 пълни дни за процеса на теглене. Можете ли да ми кажете от колко време чакате? Ако това е ново искане, тогава бих ви посъветвал да изчакате още малко и да видите как ще се развие ситуацията. Междувременно можете да видите, че други играчи също имат подобен опит като вашия. Въз основа на това мога да кажа, че това не е много добра ситуация, ако много играчи имат проблеми, но най-добре би било да изчакаме засега!
Проверих индекса за безопасност на казиното и изглежда доста добър, така че мисля, че дори като това „500 на всеки три дни" не е толкова лошо в крайна сметка. Но ако видите, че ситуацията се влошава, някак си по някаква причина правят забавяния или просто не ви дават парите, можете да подадете жалба по всяко време на нашия уебсайт. Сигурен съм, че нашият екип за жалби ще направи всичко възможно, за да ви помогне!
Моля, уведомете ме, ако възникнат проблеми при тегленето, и аз със сигурност ще ви помогна.
Късмет!
Hi delc22!
Wow, this is definitely good news. Congratulations on the big win!
Usually we give casinos 14 full days for the withdrawal process. Can you tell me for how long have you been waiting? If its new request, then I would advise you to wait a bit more and to see how the situation will go. Meanwhile you can see that other players also have similar experience like yours. Based on this I can say that this is not very good situation, if a lot of players have problems, but the best would be to wait for now!
I checked the Casino Safety Index, and it seems pretty good, though, so I think even like this "500 every three days", is not so bad after all. But if you see that the situation is going bad, somehow for some reason they are making delays or simply just not giving the money to you, you can submit a complaint anytime in our website. I am sure our Complaint Team will do the best to help you!
Please let me know if you will occur any problems while withdrawing, and I will be sure to help you.
Good luck!
добре, не мисля, че ще видя нещо от тези пари, след като прочетох тези последни публикации.. типично е да получа най-голямата си печалба на място като това..
well i dont think i am going to see any of that money after reading these latest posts.. typical me to get my biggest win in a place like this..
Просто блокират акаунта ви, ако подадете жалба? имам предстоящи тегления, които продължават вече 6 дни, но също така имам прилична сума в сметката, тъй като мога да тегля само 3 x 500 наведнъж. Casino Guru наистина трябва да направи нещо относно резултата от прегледа, тъй като отворих акаунта си въз основа на това...
Do they just block your account if you make a complaint? i have pending withdrawals that are going on 6 days now but also have a fair amount in account as i can only withdraw 3 x 500 at a time. Casino Guru should really do something about the review score as i opened my account based on this…
Изглежда, че тук няма да има изплащания. Имам 2 отворени изплащания от 13 март и все още няма обработени или изплатени изплащания. Лицензът не може да бъде намерен на началната страница. Свързах се с отговорните власти в Кюрасао и те не познават това казино. Така че това казино работи без валиден лиценз.
It looks like there will be no payouts here. I have 2 open payouts since March 13th and no payouts have been processed or paid out yet. A license cannot be found on the homepage. I contacted the responsible authorities in Curaçao and they don't know this casino. So this casino operates without a valid license.
So wie es aussieht werden hier keine Auszahlungen stattfinden ich habe 2 offene Auszahlungen seit dem 13.03 offen und bisher keine Auszahlung bearbeitet oder ausgezahlt. Eine Lizenz findet man nicht auf der Homepage. Habe mal die zuständige Behörde in Curaçao kontaktiert die kennen dieses casino nicht. Also arbeitet dieses casino ohne gültige Lizenz.
Сега акаунтът ми просто е блокиран без никакво обяснение.
Благодаря ви, че изчакахте. Проверих акаунта ви и изглежда, че е бил блокиран поради решение на администрацията на казиното. След като получим актуализация, ще се свържем с вас по имейл.
Много съмнително
My account has now simply been blocked without any explanation.
Thank you for waiting.I have checked your account and it seems that it was blocked due to Casino administration's decision.Once we have an update,we will reach back to you via email.
Very dubious
Mein Konto wurde jetzt einfach ohne Begründung gesperrt.
Thank you for waiting.I have checked your account and it seems that it was blocked due to Casino administration's decision.Once we have an update,we will reach back to you via email.
Sehr unseriös
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.