Благодаря за посрещането,
добре сега привлякохте вниманието ми. Вашият коментар, когато става дума за теглене на валута, повече или по-малко казва ли, че нямам обяснение за процеса, основано на факти? Всъщност не сравнявах депозити и тегления, така че не съм сигурен как сте стигнали до това заключение...
Това, което казах и за двете форми на транзакции обаче, беше следното! Казината имат портал за плащане в своите приложения и уебсайтове, които играчите използват както за депозити, така и за теглене на транзакции.. Те предлагат на играчите различни начини за извършване на тези транзакции... Казината носят пълната отговорност да пазят информацията на играчите в безопасност, както и парите по този въпрос.. Когато играч направи теглене, той има потвърдена сметка, където казиното ще прехвърли печалбата им. Казиното разполага с всички подробности за играчите за всеки един процес и това е единствено между играча и казиното, когато правите теглене, не можете да се свържете с третата страна, за която те твърдят, че спира процеса. Това е така, защото сте направили тегленето от казиното, от техния портал за каса. Съгласно Лиценза на казината те са напълно задължени да изплатят на играча печалбите и ако техният доставчик на плащания (трета страна) не бърза, казиното е този, който след това трябва да препрати парите на играча и да изчака техния доставчик на плащания да ги възстанови...
Те могат да напишат в правилата си, което повечето не го правят, всичко, което харесват в тази трета страна, която вероятно нарушава лицензионното им споразумение, когато забавя плащанията на играчите...
Преди малко спечелих малко пари и веднага направих 5 отделни транзакции, за да изтегля печалбите си… Още на следващия ден имах 4 от тези транзакции в сметката си, но една изчезна.. По-късно същия ден спечелих отново и този ден имах тези печалби, след това през следващите два дни имах още 4 тегления, тъй като имах страхотен ход.. Но тази една транзакция все още не беше къде да се види… не забравяйте, че направих 5 тегления за по-малко от 10 минути, докато ми беше позволено… Имаше 4 тегления със същата сума и петото с по-малка сума… И така, кажете ми как изчезва транзакция № 4, 1, 2, 3 и 5 всички удариха сметката ми, както и тези други, които споменах.
Казаха ми, че отнема от 3 до 5 дни, това е доставчикът на плащане и списъкът продължава.. Излишно е да казвам, че получих окончателното плащане.. Но да кажа, че нямам обяснение, основано на факти, не е напълно правилно...
Казиното може да има парите във вашата сметка веднага, след няколко часа, след 12 часа или когато пожелае да ви плати тези пари.
със сигурност не отнема две седмици и това не е нормално, както изглежда казвате на играчите по някаква причина...
Но ще призная, че винаги има основен фактор за казиното, което отделя време да ви даде тези пари… Когато казиното реши да ви покаже на портала, то е обработено и доставчикът на плащане е този, който го държи, така че те не изглеждат зле, не е съвсем така..
Но всичко хубаво, привлече вниманието ми, приятелю, обичам добрия смях
Thanks for the welcome,
ok now you have got my attention. Does your comment, when referring to a currency withdrawal, more or less say, I have no fact based explanation about the process? I wasn’t really comparing deposits and withdrawals, so not sure how you have come to this conclusion…
What I did say about both forms of transactions however was this! Casinos have a payment portal on their apps and websites that players use For both deposits and withdrawal transaction.. They offer the players various ways to make these transactions happen… It’s the casinos full responsibility to keep players information safe, and the money as well for that matter.. When a player makes the withdrawal, they have a verified account where the casino will transfer their winning. The casino has all of the players details for each and every process, and it’s solely between the player and the casino when making a withdrawal, you don’t get to contact the third party they claim is holding up the process.. This is because you made the withdrawal from the casino, from their cashbox portal.. Under the casinos License, they are fully obligated to pay the player the winnings, and if their payment provider ( third party) is taking their time, the casino is the one who is meant to then forward the money to the player and wait on their payment provider to reimburse them…
They can write in their rules, which most don’t, all they like about this third party, which is possibly breaching their license agreement when they stall payments to players…
A little while ago I had won a little money, and straight away I did 5 separate transactions to withdrawal my winnings… The very next day I had 4 of these transactions in my account but one went missing.. Later that day I won again, and that day I had those winnings, then the next two days I had 4 further withdrawals as I had a great run.. But this one transaction, was still no where to be seen… remember I made 5 withdrawals in less than 10mins as I was allowed to… There was 4 withdrawals with the same amount and the fifth one a smaller amount… So tell me, how does transaction #4 go missing, 1,2,3 & 5 all hit my account and so did those others I mentioned..
I was told it takes 3 to 5 days, it’s the payment provider, and the list goes on.. Needless to say I did get the final payment.. But to say I have no fact based explanation, isn’t entirely correct…
The casino can have the money in your account straight away, in a few hours, in 12 hours, or when ever they feel like paying you this money..
it certainly doesn’t take two weeks and that isn’t normal as you guys seem to tell the players for some reason…
But I will admit there is always an underlying factor for the casino, taking their time giving you that money… When the casino decides to show you on the portal it’s been processed, and the payment provider is the one holding it up, so they don’t look bad, it’s not entirely the case..
But all good, you got my attention mate, I love a good laugh
Автоматичен превод: