ФорумКазинаNeospin Casino - обща дискусия

Neospin Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Dizzaya
|
6617 преглеждания 42 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 7 месеца

Здравейте всички

надявайки се, че можете да помогнете

Отворих сметка в neospin преди 3-4 дни, като депозирах около 3-4k AUD

Спечелих джакпот от 30k AUD

сега имам 22 500 австралийски долара в очакване за теглене 3 x 7 500 австралийски долара, тъй като това е максималната сума за теглене на транзакция чрез банков превод и минаха 3 дни и все още чакат, продължават да ми казват, че е в списъка за одобрение и т.н.

онлайн казва, че отнема максимум 48 часа


притеснявам се, че никога няма да получа тегленето си

може ли някой да помогне

Автоматичен превод:
Jt488
преди 7 месеца

Здравейте. Мога ли да ви попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино? Всъщност може да отнеме малко повече време, особено при първото теглене, поради процеса на проверка. Казиното трябва да прегледа всички документи и така, още повече, когато сумата е по-висока, да кажем. Обикновено правят повече проверки, за да са сигурни, че всичко е наред. Може би трябва да се подготвите, че понякога това може да отнеме повече време. Ако бях на твое място, щях да се опитам да не се тревожа толкова много, особено ако поддръжката ти каже, че оттеглянето ти е „в списъка", както казваш. Моля, дръжте ни в течение и нека видим как върви. 🙂

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Благодаря за вашия отговор

да, преди да изпратя заявката за теглене, се уверих, че акаунтът ми е напълно верифициран

Автоматичен превод:
Jt488
преди 7 месеца

Здравейте!

Това е страхотна новина. Преминаването на KYC е най-важната част от първото теглене, така че се радвам, че успяхте. Засега обаче бих дал известно време на казиното да изпълни плащането. Искам да кажа, че не всяко забавяне означава, че казиното „намисля нещо". Понякога това е просто липса на организация или персонал; Случва се.

Опитайте се да не се тревожите твърде много; Бих казал, че е твърде рано. 🙏


Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Все още много разочаровани, те продължават да отказват тегленето ми, като искат потвърждение на банковото извлечение,


които предоставих и качих !! Те просто продължават да търсят извинения и не отговарят на имейлите ми и игнорират имейлите ми

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

След това говоря с поддръжката на живо и те продължават да ме искат документи, които съм предоставил! Това е нелепо

предоставих всичко

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Здравейте, наистина се нуждая от вашата помощ още един ден, друг отказ да платя тегленето ми, те не искат това?

какво е това Осигурих всичко, от което имат нужда Не съм сигурен какво още искат?


С оглед на факта, че правите теглене, трябва да преминете през процеса на проверка от съображения за сигурност.

За да потвърдите акаунта си, моля, качете следните документи в Моят акаунт>Профил>Потвърждение:

- Екранна снимка на вашия акаунт в електронния портфейл INPAY (така че вашето име и този номер 603265 да бъдат видими)

Автоматичен превод:
Dizzaya
преди 7 месеца

Здравейте, можете ли да потвърдите каква опция за теглене сте използвали? Имам проблеми с всички опции за теглене?

както споменахте, комуникацията е ужасна при съветите какво трябва да предоставим, за да уредим тегленето, сякаш препредават нарочно, за да можете да похарчите средствата, да не говорим, че предложиха и бонус! Не се интересувам да играя в това казино, докато не ми покажат, че функцията за теглене работи

Автоматичен превод:
Alikar1mi
преди 7 месеца

Здравейте

в крайна сметка получихте ли всичките си? И каква беше вашата опция за теглене, която използвахте?

Автоматичен превод:
Jt488
преди 7 месеца

Здравей. Наистина съжалявам, че все още сте в тази ситуация, затова трябва да се опитате да бъдете малко по-търпеливи, моля. За съжаление, ние и нашият екип за оплаквания все още не можем да направим много. Свързвате ли се с тяхната поддръжка сега? Опитайте се да предоставите всички необходими документи, винаги е най-добре да си сътрудничите с казиното. Какво смятате, възможно ли е да се направи? 🙏

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Здравейте, търпението не е проблем, а разочарованието, те отхвърлят тегленето и след това искат нещо ново и след това чакам отново

те имат 3 опции за банкови преводи. Сега съм разделил тегленето на всеки един, за да видя дали приемат поне един, за да знам кой е правилният.

те не съветват за имейли или поддръжка на живо, просто трябва да изчакате и да се молите да приемат тегленето

вече минаха повече от 24 часа и все още чакат - поддръжката на живо ме посъветва, че имат всичко и съм проверен, така че стискам палци, този път е одобрен!


Приложил съм снимката на 3 варианта за банков превод и можете да видите, че съм пробвал по един за всеки

Не съм сигурен дали някой тук е в Австралия и е успял да изтегли средства и може ли да посъветва кой е правилният?


дано това се разреши възможно най-скоро filefile

Автоматичен превод:
Jt488
преди 7 месеца

Здравей отново. Чатът на живо потвърди, че акаунтът ви е напълно потвърден, както казахте, просто си мисля сега дали имате информацията, потвърдена по имейл от поддръжката или се вижда, може би навсякъде в акаунта ви, че сте потвърдени.🤔 Защото, по мое мнение, без потвърждението, че сметката трябва да бъде напълно потвърдена, всяко от вашите тегления няма да премине. Какво смятате, бихте ли могли да проверите тази информация, може би?

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Много е объркващо. Използвал съм други казина и нямам проблеми с тегленето на банков превод (inpay)


с това казино ми искат електронен портфейл inpay и електронен портфейл mifinity?

Нямам тези портфейли. Поисках теглене към моята австралийска банкова сметка и въведох необходимите данни, така че не съм сигурен защо искат подробности за електронния портфейл, следователно поисках всички 3 опции за банково теглене Inpay / mifinity / wire


Надявам се, че могат да продължат с един от тях.

Сега е 1 седмица и постоянни закъснения - последното теглене се чака сега 3 дни без решение или актуализация.


продължават да ми казват, че чака и моля, изчакайте, никой не може да ми даде отговор, искам да работя с тях и да разбера какво се изисква


Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Положителна актуализация - 1 от 3-те превода беше одобрен, което беше банковият превод, другите два все още се изпълняват, но без опция за анулиране


надявайки се на още положителни новини

Автоматичен превод:
Jt488
преди 7 месеца

Хей, това е наистина положителна актуализация. Моля, дръжте ни в течение, нека запазим нашите 🤞.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Много е объркващо. Използвал съм други казина и нямам проблеми с тегленето на банков превод (inpay)


с това казино ми искат електронен портфейл inpay и електронен портфейл mifinity?

Нямам тези портфейли. Поисках теглене към моята австралийска банкова сметка и въведох необходимите данни, така че не съм сигурен защо искат подробности за електронния портфейл, следователно поисках всички 3 опции за банково теглене Inpay / mifinity / wire


Надявам се, че могат да продължат с един от тях.

Сега е 1 седмица и постоянни закъснения - последното теглене се чака сега 3 дни без решение или актуализация.


продължават да ми казват, че чака и моля, изчакайте, никой не може да ми даде отговор, искам да работя с тях и да разбера какво се изисква


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Просто питам коя опция за плащане сте използвали за депозита? Просто съм любопитен.🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Използвах Apple Pay, който е свързан с моята карта и акаунт - който е акаунтът, който поисках да преведа, е одобрен от другите 2, които казват по-долу -

така че нека видим какво ще се развие


От наша страна тегленето е извършено, но не е потвърдено от страна на платежния доставчик. Ако видим такъв статус, ви информираме, че оттеглянето е одобрено от наша страна.

Автоматичен превод:
Jt488
преди 7 месеца

О, добре, благодаря ви, че разяснихте това 👍. Така че сега трябва да изчакаме и да видим. Бихте ли могли да актуализирате нашия екип за оплаквания с цялата информация, която имате от казиното, за да могат и те да следят? Просто направете това лесно на тази връзка 👈. В очакване на още една положителна новина 🙏.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Положителни новини, всичките ми 3 плащания вече са получени.

Не съм сигурен, че ще използвам тяхното казино в бъдеще, там поддръжката не е много удобна за потребителя, отне ми почти две седмици, за да получа всичките си $$, защото не бяха наясно какво имат нужда от мен, непрекъснато отхвърляха плащания и искаха информация, която имаха

Автоматичен превод:
Jt488
преди 7 месеца

Хей. Това са наистина положителни новини, наистина се радвам да го чуя. Хубавото е, че изцяло зависи от вас в кое казино искате или не обичате да играете, винаги въз основа на вашия собствен опит или дори опита на другите, нали? 😉 Във връзка с това, бихте ли искали да напишете отзив за това казино, за да помогнете на някой друг, може би? Просто го направете, като щракнете/докоснететази връзка , ако проявявате интерес. Ако имате нужда от нашата помощ или съдействие, ние ще сме тук за вас. 🙋‍♀️

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още