преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Neospin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Казиното всъщност е добро...за съжаление не се съобщава ясно, когато сте верифицирани. Ако не сте потвърдени, сумата винаги ще бъде осчетоводена към вашата сметка незабавно... ако сте потвърдени, обработката на изплащането ще отнеме повече време. Ако тези слабости бъдат отстранени, това казино има всички шансове да бъде много добро казино.
The casino is actually good...unfortunately it is not clearly communicated when you are verified. If you are not verified, the amount will always be booked to your account immediately...if you are verified, it will of course take longer for the payout to be processed. If these weaknesses are fixed, this casino has every chance of being a very good casino.
Das Casino ist eigentlich gut..nur leider wird nicht klar kommuniziert wann man verifiziert ist. Wenn man nicht verifiziert ist wird der Betrag immer sofort wieder auf Konto gebucht...ist man dann verifiziert dauert es natürlich länger bis die Auszahlung bearbeitet wird. Wenn diese Schwachstellen behoben sind hat dieses Casino jede Chance auf ein sehr gutes Casino zu sein.
Здравейте.
благодаря ви за мнението. Бих искал да кажа, че сложната проверка е сред най-честите теми в жалбите. 😐
Hello.
thank you for your opinion. I'd like to say that complicated verification is among the most frequent topics in complaints. 😐
Здравейте,
Да, всичко трябва да е по-прозрачно от казиното.. не получавате актуализация по имейл или информация за проверка или обработени изплащания.
Изплащането ми беше потвърдено от поддръжката, за съжаление сумата не беше зададена като одобрена, но все още се обработва. Единственият начин да разберете, че тегленето е обработено е, че вече не можете да отмените тегленето... но освен това това казино е наистина добро.
Hello,
Yes, everything should be more transparent from the casino..you don't get an update via email or information about verification or processed payouts.
My payout was confirmed by support, unfortunately the amount was not set to approved but is still being processed. The only way to tell that the withdrawal has been processed is that you can no longer cancel the withdrawal...but other than that this casino is really good.
Hallo,
Ja es sollte vom Casino einfach alles transparenter sein..man bekommt keine Aktualisierung per Email oder eine Information zur Verifizierung oder bearbeitete Auszahlung.
Meine Auszahlung wurde vom Support bestätigt, leider wurde der Betrag nicht auf genehmigt gestellt sondern ist noch immer auf Verarbeitung. Das einzige an was man erkennt das die Auszahlung bearbeitet wurde ist dass man die Auszahlung nicht mehr abbrechen kann...aber ansonsten ist dieses Casino wirklich gut.
Хей,
Някой дори получил ли е пари обратно в банковите си сметки? Снощи имах опит да изтегля €2685 от банковата си сметка, което е точно сумата, която се опитвам да изплатя..
Hey,
Has anyone even gotten money back into their bank accounts? Last night I experienced an attempt to withdraw €2685 from my bank account, which is exactly the amount I am trying to pay out..
Значи сте се опитали да изтеглите 2685 от казиното, но някой се е опитал да вземе точната сума от банковата ви сметка? 😲
So you tried to withdraw 2685 from the casino, but someone attempted to get the exact amount away from your bank account? 😲
Можете ли да идентифицирате кой е задал заявката за прехвърляне? Банката трябва да направи това.
Could you identify who set the transfer request? The bank should do that.
не, не мога.. банката успя да спре транзакцията. но можеха да ме информират, че не е същият като този, за който съм платил. но тогава е просто странно, че това е точно същата сума, която се опитах да изплатя
no, I can't.. the bank managed to stop the transaction. but they could inform me that it was not the same as the one I paid for. but then it's just weird that it's the exact same amount that I tried to pay out
Е, това несъмнено е странно. Просто се опитвам да разбера какво да правя с тази ситуация... Да питам казиното звучи безсмислено, съгласни ли сте?
Well, that is undoubtedly weird. I just try to figure out what to do with this situation... Asking the casino sounds pointless, do you agree?
Напълно съм съгласен! Опитах и това, просто ми казаха, че никога не са могли да го измислят.. Просто исках да знам дали парите ще пристигнат в сметката ми или не, защото са приели плащането ми, просто се страхувам, че същото нещо ще се случи отново или никога няма да влезе в акаунта ми
I totally agree! I've tried that too, they just tell me that they could never come up with it.. I just wanted to know if the money will arrive in my account or not, because they have accepted my payment, I'm just afraid the same thing will happen again, or it will never enter my account
Както и да е, проверих жалбата ви и съм сигурен, че Кристина ще има нужда от допълнително обяснение. Чувствайте се свободни да копирате там публикациите си във форума. Можете ли да изпълните тези молби? Винаги проверявайте оплакването редовно, за да сте сигурни, че е вашият ред.
Далеч по-добър шанс да се осигури ситуацията на оттегляне чрез жалба, бих казал.
Anyway, I checked your complaint, and I'm sure Kristina could use a further explanation. Feel free to copy there your forum posts there. Can you do that pleas? Always check the complaint regularly to make sure it's your turn.
Far better chance to secure the withdrawal situation through the complaint, I'd say.
Обичам казино Neospin. Тази казино платформа вече толкова развълнува мен и приятелите ми, че и те я харесват.
От страхотните опции за депозит/теглене до графиките и огромното разнообразие от игри, от които да избирате, до страхотните бонуси за удари.
Аз самият трябва да препоръчам игри, Sunrise 3 и Sugarpop 2. Това трябва да са най-добрите игри, в които много ми харесва да играя.
Като цяло обаче трябва да призная, че тази платформа е с огромно разнообразие от игри и страхотен обрат на залаганията и изплащания. В комбинация с невероятна графика и изключително обслужване на клиентите и бързи и безпроблемни депозити и теглене, казиното Neospin не може да се обърка.
Продължете с изключителната работа и креативност с тези платформи.
I love Neospin casino. This casino platform has already got me and my friends so excited that they love it too.
From the great deposit/withdrawal options to the graphics and massive game variety to choose from to the awesome kick butt bonuses.
I myself would have to recommend games, Sunrise 3 and Sugarpop 2. These would have to be by far the best games in which I enjoy playing very much.
Altogether though i must admit this platform with enormous game variety and great wagering turnaround and payouts. Combined with amazing graphics and exceptional customer service and fast and hassle free deposits and withdrawal Neospin casino can't go wrong.
Keep up the exceptional work and creativity with these platforms.
Звучи ми повече като добре написан потребителски преглед 🙂.
Говорейки за това, потребителската оценка изглежда смесена . Е, всеки си има вкусове, бих казал.
Sounds more like a well-written user review to me 🙂.
Speaking about which, the user rating seems mixed. Well, we all have our tastes, I'd say.
Здравейте колеги
Изправен съм пред някои проблеми с моите тегления от Neospin. От понеделник се опитвам да изтегля парите си от там, но всеки път си намират извинения. Аз съм потвърден потребител там и направих допълнителната проверка, но въпреки това тегленето ми беше отхвърлено поради технически проблеми. Има ли някой изправен пред същите проблеми? Ако да, моля, уведомете ме, имате ли парите си?
Благодаря ти
Hello there Fellows
Im facing some issues with my withdrawals from Neospin. Im trying to withdrawal my money from there since monday but every time they are coming up with excuses. I'm a verifed user there and have done the additional verification as well but still my withdrawal got rejected because of technical issues. Is there anyone facing the same problems? If yes please let me know have you got your money ?
Thank you
Здравейте, съжалявам да го чуя!
Разглеждали ли сте потребителски рецензии напоследък? А, вече изпратих един, добре.
Доколкото мога да преценя, е добър източник на информация, но не особено в този случай. Освен това откритите оплаквания също могат да предоставят удобни улики. 🤔
Ако тези технически проблеми идват от трети страни доставчици на плащания в казиното, на ваше място бих опитал друга опция за плащане.
Има ли нещо за изпробване?
Hello, sorry to hear that!
Have you browsed user reviews lately? Ah, already submitted one, ok.
As far as I can tell is a good source of information but not particularly in this case. Additionally, open complaints might also provide handy clues. 🤔
If those technical issues come from the casino's 3rd party payment providers, I would try a different payment option if I were you.
Is there any to try out?
Здравей Радка
тегленията ми бяха одобрени вчера и получих 2 от тях, но не и 3-то. Всичките 3 от тях бяха одобрени едновременно, но имам само 2 от тях в моя акаунт. Това нормално ли е или трябва да се свържа отново с казиното?
Hey Radka
my withdrawals got approved yesterday and I have received 2 of them but not the 3rd one. All 3 of them got approved on the same time but have only got 2 of them in my account. Is this normal or should I contact the casino again?
Хей Alikar1mi!
Това определено е добър напредък и ви благодаря за споделянето. Що се отнася до третото теглене, питането до казиното винаги е мъдър избор, но в този случай мога да си представя, че ще получите много подобно обяснение на това, което сте получили преди.
Все пак бих опитал това, никога не се знае и не ви струва нищо, нали?
Hey Alikar1mi!
This is definitely good progress, and I thank you for sharing. As goes for the third withdrawal, asking the casino is always a wise choice, but in this case, I can imagine you'll get a very similar explanation to the one you got previously.
Still, I would try that, one never knows and it costs you nothing, correct?
Здравейте всички
надявайки се, че можете да помогнете
Отворих сметка в neospin преди 3-4 дни, като депозирах около 3-4k AUD
Спечелих джакпот от 30k AUD
сега имам 22 500 австралийски долара в очакване за теглене 3 x 7 500 австралийски долара, тъй като това е максималната сума за теглене на транзакция чрез банков превод и минаха 3 дни и все още чакат, продължават да ми казват, че е в списъка за одобрение и т.н.
онлайн казва, че отнема максимум 48 часа
притеснявам се, че никога няма да получа тегленето си
може ли някой да помогне
Hello all
hoping you can help
I opened an account with neospin 3-4 days ago deposited about 3-4k AUD
I won a jackpot of 30k AUD
now I got $22,500aud pending for withdrawl 3 x $7,500aud as that’s max withdrawl amount per transaction via bank transfer and it’s been 3 days and still pending they keep telling me it’s on the list to be approved etc
online says it takes max 48 hours
im worried i will never get my withdrawl
can anyone help ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.