ФорумКазинаNeospin Casino - обща дискусия

Neospin Casino - обща дискусия

преди 2 години от Dizzaya
|
8198 преглеждания 42 отговора |
|
1 23
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Neospin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Казиното всъщност е добро...за съжаление не се съобщава ясно, когато сте верифицирани. Ако не сте потвърдени, сумата винаги ще бъде осчетоводена към вашата сметка незабавно... ако сте потвърдени, обработката на изплащането ще отнеме повече време. Ако тези слабости бъдат отстранени, това казино има всички шансове да бъде много добро казино.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Dizzaya
преди 2 години

Здравейте.

благодаря ви за мнението. Бих искал да кажа, че сложната проверка е сред най-честите теми в жалбите. 😐

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Да, всичко трябва да е по-прозрачно от казиното.. не получавате актуализация по имейл или информация за проверка или обработени изплащания.

Изплащането ми беше потвърдено от поддръжката, за съжаление сумата не беше зададена като одобрена, но все още се обработва. Единственият начин да разберете, че тегленето е обработено е, че вече не можете да отмените тегленето... но освен това това казино е наистина добро.

Автоматичен превод:
Dizzaya
преди 2 години

Разбирам, трябва да е много объркващо. Да се надяваме, че казиното ще работи върху комуникацията с играчите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей,

Някой дори получил ли е пари обратно в банковите си сметки? Снощи имах опит да изтегля €2685 от банковата си сметка, което е точно сумата, която се опитвам да изплатя..

Автоматичен превод:
Lassebz
преди 1 година

Значи сте се опитали да изтеглите 2685 от казиното, но някой се е опитал да вземе точната сума от банковата ви сметка? 😲

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

точно..

Автоматичен превод:
Lassebz
преди 1 година

Можете ли да идентифицирате кой е задал заявката за прехвърляне? Банката трябва да направи това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

не, не мога.. банката успя да спре транзакцията. но можеха да ме информират, че не е същият като този, за който съм платил. но тогава е просто странно, че това е точно същата сума, която се опитах да изплатя

Автоматичен превод:
Lassebz
преди 1 година

Е, това несъмнено е странно. Просто се опитвам да разбера какво да правя с тази ситуация... Да питам казиното звучи безсмислено, съгласни ли сте?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Напълно съм съгласен! Опитах и това, просто ми казаха, че никога не са могли да го измислят.. Просто исках да знам дали парите ще пристигнат в сметката ми или не, защото са приели плащането ми, просто се страхувам, че същото нещо ще се случи отново или никога няма да влезе в акаунта ми

Автоматичен превод:
Lassebz
преди 1 година

Както и да е, проверих жалбата ви и съм сигурен, че Кристина ще има нужда от допълнително обяснение. Чувствайте се свободни да копирате там публикациите си във форума. Можете ли да изпълните тези молби? Винаги проверявайте оплакването редовно, за да сте сигурни, че е вашият ред.

Далеч по-добър шанс да се осигури ситуацията на оттегляне чрез жалба, бих казал.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Обичам казино Neospin. Тази казино платформа вече толкова развълнува мен и приятелите ми, че и те я харесват.

От страхотните опции за депозит/теглене до графиките и огромното разнообразие от игри, от които да избирате, до страхотните бонуси за удари.

Аз самият трябва да препоръчам игри, Sunrise 3 и Sugarpop 2. Това трябва да са най-добрите игри, в които много ми харесва да играя.

Като цяло обаче трябва да призная, че тази платформа е с огромно разнообразие от игри и страхотен обрат на залаганията и изплащания. В комбинация с невероятна графика и изключително обслужване на клиентите и бързи и безпроблемни депозити и теглене, казиното Neospin не може да се обърка.

Продължете с изключителната работа и креативност с тези платформи.

Автоматичен превод:
lanewayrestaurant
преди 1 година

Звучи ми повече като добре написан потребителски преглед 🙂.

Говорейки за това, потребителската оценка изглежда смесена . Е, всеки си има вкусове, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте колеги


Изправен съм пред някои проблеми с моите тегления от Neospin. От понеделник се опитвам да изтегля парите си от там, но всеки път си намират извинения. Аз съм потвърден потребител там и направих допълнителната проверка, но въпреки това тегленето ми беше отхвърлено поради технически проблеми. Има ли някой изправен пред същите проблеми? Ако да, моля, уведомете ме, имате ли парите си?

Благодаря ти


Автоматичен превод:
Alikar1mi
преди 1 година

Здравейте, съжалявам да го чуя!

Разглеждали ли сте потребителски рецензии напоследък? А, вече изпратих един, добре.

Доколкото мога да преценя, е добър източник на информация, но не особено в този случай. Освен това откритите оплаквания също могат да предоставят удобни улики. 🤔

Ако тези технически проблеми идват от трети страни доставчици на плащания в казиното, на ваше място бих опитал друга опция за плащане.

Има ли нещо за изпробване?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка

тегленията ми бяха одобрени вчера и получих 2 от тях, но не и 3-то. Всичките 3 от тях бяха одобрени едновременно, но имам само 2 от тях в моя акаунт. Това нормално ли е или трябва да се свържа отново с казиното?

Автоматичен превод:
Alikar1mi
преди 1 година

Хей Alikar1mi!

Това определено е добър напредък и ви благодаря за споделянето. Що се отнася до третото теглене, питането до казиното винаги е мъдър избор, но в този случай мога да си представя, че ще получите много подобно обяснение на това, което сте получили преди.

Все пак бих опитал това, никога не се знае и не ви струва нищо, нали?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте всички

надявайки се, че можете да помогнете

Отворих сметка в neospin преди 3-4 дни, като депозирах около 3-4k AUD

Спечелих джакпот от 30k AUD

сега имам 22 500 австралийски долара в очакване за теглене 3 x 7 500 австралийски долара, тъй като това е максималната сума за теглене на транзакция чрез банков превод и минаха 3 дни и все още чакат, продължават да ми казват, че е в списъка за одобрение и т.н.

онлайн казва, че отнема максимум 48 часа


притеснявам се, че никога няма да получа тегленето си

може ли някой да помогне

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини